Προσέγγιση ήχου γνωστών κιθαριστών!

Εαν παιζεις με τελεκαστερ καλα ειναι να εχεις 3 compressores

Τον ενα μπροστα απο την κιθαρα και τους υπολοιπους γυρω απο την κιθαρα.

;D ;D ;D ;D

Κατα την γνωμη μου οπου θελει ο καθενας τον βαζει & πριν & μετα.

 
spyros1984 είπε:
Κοίταξε να δεις η ειρωνία υπήρξε η άμυνα των ηλιθίων πάντα..Το ζήτημα είναι να μιλάς με επιχειρήματα και με τεχνικές γνώσεις..Το αν τα δάχτλα παίζουν το 40-50%στον ήχο ναι τον παίζουν δεν παει να κοπανάς εσύ τον κώλο σου κάτω..Και το υπόλοιπο ποσοστό τον παίζει το gear και πως ξέρεις να το χειριστείς..Όταν λοιπόν εγώ παίζω με λάμπα και τον ανοίγω για να compressarei και βάζω και τα πεταλάκια μου που bosttaroon και compressaroun είναι πολύ ηλίθια και άτεχνη κίνηση να πετάξω ένα compressora ακόμα..Θέλω compressarismeno ήχο όχι υπερ compressarismeno..Επίσης θα ήθελα πολύ να μου δείξεις έναν γνωστό κιθαρίστα που παίζει με λαμπάτο ενισχυτή και έχει στο gear του compressora..Γιατι εγώ που έχω δει απο κοντά steve vai-alan holsworth-garry moore-greg howe δεν είδα κάτι τέτοιο..

Τώρα συνέχισε την ειρωνία σου και προχώρα ακάθεκτος..Έχεις δίκιο παντού ;D ;D

Aμφιβάλλω επίσης αν ξέρεις την χρησιμότητα του να compressaretai ο ήχος
Υπάρχουν διάφορες σχολές ήχου. Μπορείς να πάς να αγοράσεις έναν Hiwatt που να 'χει τεράστιο headroom να μην παραμορφώνει με τίποτα, να πάρεις και μια καμπίνα με ηχεία για P.A τύπου ΕV12L, ή Fane Crescendo κλπ, που δεν έχουν καθόλου breakup και να βασιστείς από 'κει και πέρα στα πετάλια για το ηχόχρωμα της παραμόρφωσης και το πόσο κομπρεσαρισμένο θα είναι. Σ' αυτή την περίπτωση ο κομπρέσσορας είναι απαραίτητο εργαλείο και για τον "βρώμικο" ήχο. Aλλωστε αυτή είναι και η κυρίαρχη άποψη στο συγκεκριμένο forum.

Για μένα για παράδειγμα που μου αρέσει και το breakup των ηχείων και το power amp distortion ενός ΑC30 ή ενός JTM45 ή ενός superlead, θα συμφωνήσω ότι δεν έχει θέση ένας compressoras στο rig μου. Και επειδή παίζω με Les Paul δεν τον χρησιμοποιώ ούτε στα καθαρά.

Δεν υπάρχουν όμως σωστά και λάθη, εκτός αν μπορείς να επειχηρηματολογήσεις στο γιατί ο ήχος του Gilmour για παράδειγμα είναι xειροτερος από του Clapton στους Bluesbreakers, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις θα ήταν εντελώς άσκοπο...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
spyros1984 είπε:
Κοίταξε να δεις η ειρωνία υπήρξε η άμυνα των ηλιθίων πάντα..Το ζήτημα είναι να μιλάς με επιχειρήματα και με τεχνικές γνώσεις..Το αν τα δάχτλα παίζουν το 40-50%στον ήχο ναι τον παίζουν δεν παει να κοπανάς εσύ τον κώλο σου κάτω..Και το υπόλοιπο ποσοστό τον παίζει το gear και πως ξέρεις να το χειριστείς..Όταν λοιπόν εγώ παίζω με λάμπα και τον ανοίγω για να compressarei και βάζω και τα πεταλάκια μου που bosttaroon και compressaroun είναι πολύ ηλίθια και άτεχνη κίνηση να πετάξω ένα compressora ακόμα..Θέλω compressarismeno ήχο όχι υπερ compressarismeno..Επίσης θα ήθελα πολύ να μου δείξεις έναν γνωστό κιθαρίστα που παίζει με λαμπάτο ενισχυτή και έχει στο gear του compressora..Γιατι εγώ που έχω δει απο κοντά steve vai-alan holsworth-garry moore-greg howe δεν είδα κάτι τέτοιο..

Τώρα συνέχισε την ειρωνία σου και προχώρα ακάθεκτος..Έχεις δίκιο παντού ;D ;D

Aμφιβάλλω επίσης αν ξέρεις την χρησιμότητα του να compressaretai ο ήχος
Φγουγοί !!! Πάγτε τον.  :D

 
bloody_sunday είπε:
Kpeyos βάζουμε κι ένα σμάιλι για να περάσει το μήνυμα ότι αστειευόμαστε. Εκτός κι αν δεν αστειευόμαστε τελικά...
Για να απαντήσω και σ'αυτό, ναι σαφώς και υπήρχε χιουμοριστική και λιγο προβοκατόρικη διάθεση...

Απλά είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στα δόγματα. Όλοι μας ξεκινήσαμε να παίζουμε έχοντας ακούσει τον τάδε ή τον δείνα κιθαρίστα έτσι κι αλλιώς. Είναι φυσικό στην αρχή να προσπαθήσει κανείς να το αντιγράψει. Είναι και καλό, γιατί έχοντας έναν ήχο αναφοράς στο μυαλό του μπορεί κάποιος να οδηγηθεί πιο εύκολα σε συμπεράσματα που θα του γλυτώσουν χρόνο και χρήμα. Και από αυτή την άποψη μάλλον καλό είναι να αντιγράφει κάποιος πιστά και τα rig. Όπως και να το κάνεις δεν θα καταφέρει να παίξει κανείς blues με έναν Peavey 5150, ούτε και metal με έναν Fender Silverface. Άραγε πόσοι ακόμα αγοράζουν treble boosters και fuzz faces για τους fender ενισχυτές τους; Oι πόσοι ακόμα λαμπάτα distortion για τους Marshall τους; Αν είχαν μπει στον κόπο να αντιγράψουν ένα επαγγελματικό rig, δεν θα ξόδευαν άσκοπα τα λεφτά τους.

Στην τελική αν κάποιος το 'χει μέσα του να πειραματιστεί και να δημιουργήσει κάτι καινούργιο, σίγουρα θα οδηγηθεί προς τα εκεί. Καλό όμως είναι στην αρχή

να ξέρει τι κάνει. Ούτως ή άλλως το να πείς στον άλλο ξεκίνα απ' το μηδέν να φτιάξεις ήχο, είναι σαν να ζητάς από κάποιον να λύσει ανώτερα μαθηματικά χωρίς να ξέρει πρόσθεση  ;D

(ορίστε και το Smiley)...

 
Compression κατα τη διάρκεια μιας ηχογράφησης δεν έχω χρησιμοποιησει ποτέ γιατί διαπίστωσα ότι τον XXX δεν τον αγγίζει το compression ούτε πριν ούτε μετά.Μόνο το καθαρό του.Αντιθέτως ο παραγωγός μετα έκανε τα δικά του με το post-compression

 
Μα βρε συ janick άλλο το γκάζι που βάζεις εσύ με τον ΧΧΧ και άλλο αυτό που ανέφερα εγώ.  ;D

Να δες:

harilatron είπε:
.... Ενδιαφέρον ενδεχόμενο κάποιος κομπρέσσορας ΜΕΤΑ από clipping όπου με κατάλληλη ήπια ρύθμιση μπορείς να πάρεις παραμόρφωση όταν "χώνεις" με την πένα και sustaining καθαρό (σχετικά) ήχο.

...
Μιλάω για ένα ημι-βρώμικο ήχο (το γράφω καθαρά.... "ήπια ρύθμιση"). Κλείνεις και λίγο (αν χρειάζεται) το volume της κιθάρας και παίρνεις έναν ήχο όπου μέσα στην πενιά (και λίγο μετά) ο ήχος βρωμίζει και μετά καθώς φθίνει η νότα ο ήχος αρχίζει να καθαρίζει. Ε... αυτό το πράμα μπορείς να το κομπρεσσάρεις κι όλας ώστε να ελέγξεις τι "θα δει" ο ενισχυτής (ή ενδεχομένως και επόμενα γκαζοπέταλα).   :)

Ο κοπμρέσσορας είναι ανεκτίμητος ιδιαίτερα όταν παίζεις με μονοπήνιους και ήπια γκάζια.

Ηταν νομίζω προφανές αυτό που είχα γράψει αλλά ο spyros1984 με την αγένεια και την απροσεξία του παρεξέτρεψε τη συζήτηση.

 
Αγένεια φίλε μου είναι η αντίδραση σου..Αν διαβάσει κανείς το πρώτο μου σχόλιο θα καταλάβει οτι εγώ μίλησα ανθρώπινα αμφισβητώντας απλά τη γνώμη σου αλλά εσύ σαν γνήσιος ελληνάρας ξερόλας κιθαρίστας χαλάστηκες..Όταν κάποιος με επιχειρήματα απλά σας δείχνει ότι αυτό που λέει ισχύει και είναι αντίθετο από αυτό που κάνετε τότε σας πιάνει μια ταραχή και αρχίζετε να απαντάτε με τα σχόλια όπως το κεμπάπ και η merenda κλπ κλπ..Αν νομίζεις οτι με την ειρωνία θα γίνεις ηχολήπτης στο όργανο σου συνέχισε έτσι..Εγώ σου είπα βρες μου έναν γνωστό κιθαρίστα που στο gear του να έχει Compressora..Σου είπα 4 μεγάλους κιθαρίστες που έχω δει από κοντά οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν και θυμήθηκα και 5ο που τον είδα πέρυσι τον joe satriani..Αν τώρα αυτοί δεν ξέρουν και ξέρεις εσύ οκ τα ρεστα μου..

Και σου είπα και το λόγο που είναι περιττός ενας compressor στον είπε και ο bloody sunday..Κι άμα θες σου δείχνω κι απο κοντά ότι είναι περιττός ενας compressor με ότι κιθάρα θες και ότι ενισχυτή θες και ότι πετάλι θες..Όταν έχω φυσικό compressarisma απο τον ενισχυτή και το overdrive/distotrion/fuzz πετάλι τότε είναι απλά περιττό εώς άχρηστο..

 
Μόνο που μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις τα περί ΗΠΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ που λέει ο Harilatron... Οι κιθαρίστες που αναφέρεις δεν έχουν ΗΠΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, χώρια που χρησιμοποιούν διπλούς, και έχουν φυσικά πιο κομπρεσαρισμένο σήμα από μόνοι τους... Ο Harilatron μίλησε κυρίως για μονούς μαγνήτες και λίγο gain...

Νισάφι...

 
Άρα αυτόματα οι κιθαρίστες που αναφέρεις spyros δεν ανήκουν ίσως στην κατήγορία των χρηστών ημιβρώμικου ήχου ;)

 
Κι εκτός όλων αυτών, να μην είναι ούτε τόσο εριστικός, ούτε να βγάζει έτσι αέρα πατέρα συμπεράσματα για άλλους. Καλύτερα να έψαχνε λίγο το νοιζ να έβλεπε την "ψυχούνθεση" καθενός κι έπειτα να πει ότι θέλει

 
kpeyos είπε:
Αν είχαν μπει στον κόπο να αντιγράψουν ένα επαγγελματικό rig, δεν θα ξόδευαν άσκοπα τα λεφτά τους.

Στην τελική αν κάποιος το 'χει μέσα του να πειραματιστεί και να δημιουργήσει κάτι καινούργιο, σίγουρα θα οδηγηθεί προς τα εκεί. Καλό όμως είναι στην αρχή

να ξέρει τι κάνει. Ούτως ή άλλως το να πείς στον άλλο ξεκίνα απ' το μηδέν να φτιάξεις ήχο, είναι σαν να ζητάς από κάποιον να λύσει ανώτερα μαθηματικά χωρίς να ξέρει πρόσθεση  ;D
Η όλη τοποθέτησή σου είναι on topic και δεν διαφωνώ σε τίποτα... Όσο για την αντιγραφή γνωστών επαγγελματικών setup, απαντάς μόνος σου αμέσως μετά σε αυτήν σου την σκέψη! Θα έχανες την χαρά της δημιουργίας, και θα ήσουν ένας ακόμη Hendrix/SRV/Page/Slash wannabe...

Προσωπικά ποτέ δεν προσπάθησα να αντιγράψω ένα σετάπ, αλλά όπως πάρα πολλοί ξεκίνησα από ένα μεγάλο σχολείο (όπως έχω ξαναπεί πολλές φορές), τα πολυεφφέ (τις πεταλιέρες), προσπαθώντας να πετύχω ήχους από συγκροτήματα που μου άρεσαν.

Oι επιρροές είναι πάντα απαραίτητες -  είναι η "πρώτη ύλη" για την ζύμωση του ήχου σου μέσα στο μυαλό σου. Aφ'ετέρου, δεν υπάρχει πια "παρθενογένεση"... έχουν περάσει πάνω από 50 χρόνια από την γέννηση του rock'n'roll, και το να παίξεις κάτι original σε σύνθεση και ηχόχρωμα γίνεται συνεχώς όλο και πιο δύσκολο.


(Spyre1984, διέκρινα μια επιθετικότητα που δεν είχε θέση εδώ. Ας κρατήσουμε την συζήτηση κόσμια... Το standalone compressing έχει θέση σε πάρα πολλά σετάπ)


 
Ισως να ειναι θεμα χασματος γενεων και ο spyros, ως νεοτερος, να ανηκει στην fast food generation, και να θεωρει ως κιθαρες μονο αυτες που εχουν πανω τους hamburgers...[1] Ο harilatron ειναι και καποιας ηλικιας (εχω φωτογραφια του εγω με το ποδηλατακι μου με τις βοηθητικες, αυτος διπλα μου εξοδουχος απο το στρατο) που θυμαται ακομα το προσεγμενο μαγειρευτο φαγητο (βλεπε single coils) κλπ.

[1] Spyros1984 αυτο το εγραψα ως αστειο!

 
Ο καθένας στην προσπάθεια του να βρει τον ήχο του αναγκαστικά περνάει απο τη διαδικασία να αντιγράψει το σεταπ του αγαπημένου του κιθαρίστα αλλιώς όλοι θα πηγαίναμε στα καστομάδικα να ζητήσουμε ενισχυτές όπως τους θέλουμε ακριβώς.Άσε που για να διαμορφώσεις στο μυαλό σου τον ήχο σου ένα άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να ακούσεις όσο το δυνατόν περισσότερους κιθαρίστες και δίσκους γενικότερα.Εγω τα περισσότερα στοιχεία του ήχου μου τα δανείστηκα απο οχι δημοφιλεις μπάντες και κιθαρίστες ;)

 
elavd είπε:
335 me combrezor gia panc kanei?
Είπαμε..άμα θέλεις panc να πάρεις Βaja telecaster και Harley Benton. Oι διπλοί μαγνήτες είναι του Σατανά... ως εκ τούτου ή 335 κάνει μόνο για Daith Maital...

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top