- Μηνύματα
- 12,681
- Πόντοι
- 38
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
- Μπάσο
Αντε τότε και μερικά σχόλια από τον Κώστα και όχι από το συνάφι του.
Δεν είναι ανάγκη να τα πάρεις τοις μετρητοίς. Ούτε εσύ ούτε το συνάφι σου.
Next stop Hollywood
Άσε που για κάθε μεγάλο όνομα αντιστοιχεί και ένας τεράστιος αριθμός μουσικών που γέρασαν και παίζουν για τρεις και εξήντα σε καταγώγια (αν δεν κάνουν τους σερβιτόρους) και ζούνε σε τροχόσπιτα living the dream του Javier
Και ας ξημεροβραδιάζεσαι στην Ερμού.
Δεν είναι ανάγκη να τα πάρεις τοις μετρητοίς. Ούτε εσύ ούτε το συνάφι σου.
Living the dream, Javier. Hell yeah.vagelism είπε:Εφαγε ένα κομματι πιτσα, ηπιε μια μπυρα στα γρηγορα και μας ειπε ότι πρεπει να φυγει γιατι ειχε κανονισει να παιξει και σε ένα άλλο ταβερνακι λιγο πιο κατω.
Next stop Hollywood
Πρόσεξε λίγο τα boldΟπως αυτή του Jeff Buckley που αλωνιζε ολο το Μανχαταν κάθε βραδυ παιζοντας σε 4-5 διαφορετικα μαγαζια εκτος από το Sin-e.. , της Μeg Hutchinson που επειτα από παροτρυνση του μεντορα της ξεκινησε να παιζει στο μετρό της Βοστωνης για 2 χρονια , η της Rebeca Loebe που ζουσε μεσα στο station wagon της, περιοδευοντας από πολη σε πολη και παιζοντας οπου εβρισκε, προσπαθωντας να γινει γνωστη…
Θυμηθηκα τον Bruce Springsteen και τον Bon Dylan..πως ξεκινησαν..
Θυμηθηκα τους Police..που στα ξεκινηματα τους εκαναν περιοδεια σε ολη την Αμερικη..χωρις να τους ξερει ουτε η μανα τους.. Τεσσερα ατομα με τα οργανα τους στριμωγμενοι μεσα σε ένα WW κλούβα … να ταξιδευουν από πολη σε πολη…χωρις να εχουν κλεισμενο κανενα gig.
Με το που εφταναν σε μια πολη ρωταγαν στα δισκαδικα που γινονται Live…και πηγαιναν και επαιζαν σε μαγαζια που επαιζαν μονο country .. εχοντας Budget 200 δολαρια τη βραδυα ισα –ισα για τα ξενοδοχεια τους – ένα χαμπουργκερ και την βενζινη για την επομενη πολη.
Οι Νico Vega επισης …..αυτη τη στιγμη που μιλαμε ζουν σχεδον σε ένα βαν..και αλωνιζουν την Αμερικη τα τελευταια 2 χρονια που τους ξερω...παιζοντας σχεδον κάθε βραδυ σε κάθε λογης καταγωγιο.
Στην Νεα Υορκη πριν μερικα χρονια…ειδα φανταστικες Jazz μπαντες και ταλαντουχους μουσικους που εδώ θα πληρωναμε πολλα λεφτα για να δουμε, να παιζουν στις αποβαθρες του Μετρό αλλα και στο δρομο με -10 βαθμους κελσιου ..Για ψιχουλα.
Άσε που για κάθε μεγάλο όνομα αντιστοιχεί και ένας τεράστιος αριθμός μουσικών που γέρασαν και παίζουν για τρεις και εξήντα σε καταγώγια (αν δεν κάνουν τους σερβιτόρους) και ζούνε σε τροχόσπιτα living the dream του Javier
Από τη στιγμή που ο μουσικός δείχνει και την μουσική του τινί τρόπω (έστω και διαδικτυακό) εκτίθεται. Εσύ Βαγγέλη που απερρίφθης γιατί σταμάτησες να εκτίθεσαι;Ένα μεγα λαθος που κανουν πολλοι συνθετες είναι ότι φοβουνται να εκτεθουν {η εκτιθονται εκ του ασφαλους}.
Για μενα ειναι λαθος …τα τραγουδια να μενουν στα συρταρια.
Που θελω να καταληξω με ολο αυτό το κειμενο ..{Βασικα το μονο που ελπιζω, ειναι να σας δωσω λιγο food for thought..οσοι από εσας που διαβαζετε…ασχολειστε λιγο πιο σοβαρα με την συνθεση}.
Μάλλον ανούσια (αν όχι κακεντρεχής) παρατήρηση αφού κανένας ΠΟΤΕ δεν έχει ισχυριστεί κάτι τέτοιο. Ειδικά όταν έρχεται από κάποιον που έχει ανεβάσει (όχι original να προσθέσω) κλιπάκια στο φόρουμ.1. Μην περιμενετε από το Νοιζ η από κανενα Νοιζ να σας καταξιωσει..
Οι μουσικοι εχουμε διαφορετικα κριτηρια που κρινουμε την μουσικη..σε σχεση με τον απλο κοσμο. Ο τελικος ακροατης όμως θα είναι ο απλος πολιτης.
Η δισκογραφικές σαν hardware producer όντως περνάει κρίση. Οι δισκογραφικές όμως σαν opinion leaders ζούνε και βασιλεύουν. Καλώς ή κακώς. Και καλό θα ήταν να σε μάθουν. Αν μπορείς να τις κάνεις να σε ακούσουν.2. Μην περιμενετε επισης να σας ανακαλυψουν παραγωγοι δισκογραφικων η ραδιοφωνου…στελνωντας demos και παρακαλωντας δεξια και αριστερα.
Η δισκογραφια εχει πεθανει εδώ και πολλα χρονια..{η είναι άρρηκτα συνδεδεμενη με χαζοπαιχνιδα} ....και στο ραδιοφωνο απολυουν σοβαρους παραγωγους με πραγματικη αποψη και χρονια πειρας.. για computers με playlist η για χαζογκομενες με lifestyle εκπομπες που παλι παιζουν με playlist.
Και συ πιστεύεις τι κάθεται και λέει ο καθένας στον (καθοδηγούντα και καθοδηγούμενο) τύπο; ΟΚ.Η Meg Hutchinson ειχε πει σε μια συνεντευξη της ότι το πιο καταξιωτικο πραγμα που εχει καταφερει με την μουσικη της…ηταν να κανει ένα απλο πολιτη να χασει το τρενο του…για να μεινει λιγα παραπανω λεπτα στην αποβαθρα για να την ακουσει.
Get realAυτος είναι ο στοχος.…Αν μπορειτε να καταφερετε κατι τετοιο…να κανετε καποιον να βγαλει από τα αυτια του το Mp3 του η να χασει το τρενο του για να σας ακουσει…δεν χρειαζεστε καμια δισκογραφικη εταιρεια να σας πει τι ειστε η τι δεν ειστε.
Σαφώς. Όπως και σημασία έχει να ξέρεις πότε να σταματήσεις γιατί α)δεν σε παίρνει β) γιατί δεν το χεις γ)γιατί δεν το θέλουν.3. Μην περιμενετε τιποτα λοιπον και από κανενα.. Παρα μονο από τον εαυτο σας.
Εκτιθοντας τον ευατο σας στο πραγματικο κοσμο - τον απλο κοσμο…και επιτυγχάνοντας η αποτυγχάνοντας… θα ξερετε ότι τουλαχιστον προσπαθησατε και ότι το παλεψατε .
Καμια φορα δεν εχει σημασια αν χασεις η κερδισεις…Σημασια εχει να αγωνιστείς.
Και ας ξημεροβραδιάζεσαι στην Ερμού.
Ναι όντως. Και άλλα έχει στην Ερμού, στην Πλ. Αριστοτέλους, στο Αιγάλεω, στα Καρδάμυλα, στην Καρδίτσα και στα Χανιά. Για να μην πάμε παραέξω. Τι προτείνεις;Για μενα ο μονος και ο πραγματικος σας κριτης βρισκεται εκει εξω..και εχει αλλα αισθητικα κριτιρια από τα δικα μας στο Νοιζ.
Εμένα πάντως με προβλημάτισες.Ελπιζω να βοηθησα η να εστω να προβληματισα οσους καταφεραν και εφτασαν στο τελος αυτου του κειμενου.
Και είναι κακό; Μόνο θετικό το βλέπω εγώ. Το να παιχτεί όμως ένας Nikolas ή ένας Χαρμάνης (και να μην πω πολλά άλλα παιδιά) στο δρόμο με κιθάρες και zampoñas το κόβω κομματάκι δύσκολο.Ελπιζω επισης να καταλαβατε το λογο και το πνευμα πισω από αυτό το thread.. Βλεπω ότι κάθε μερα ανεβαινουν καινουργια τραγουδια στο Νοιζ..απο νεους συνθετες..
Καμμία έννοια σύνθεσης δεν έδωσες. Και η μόνη αυτοπροώθηση που πρότεινες είναι να γυρνάμε στο δρόμο μπας και τα καταφέρουμε.Σκοπος μου δεν είναι να θιξω κανεναν … αλλα να σας δωσω μια άλλη προοπτικη πισω από την εννοια της συνθεσης και της αυτό-προωθησης .