Πρόγραμμα δημιουργίας και δοκιμής παρτιτούρας

Άγιος

Maneuverer
Μηνύματα
1,806
Πόντοι
398
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα, δωρεάν ή όχι, στο οποίο να μπορώ να γράψω μια παρτιτούρα και να την δοκιμάσω, δηλαδή να την διαβάσει και να παράγει το κομμάτι με κάποιο υποτυπώδες μιντι ώστε να είμαι όσο το δυνατόν σίγουρος για τις αξίες και τα μέτρα που έγραψα, θα ήταν καλό να μπορεί να παραστήσει και βιβρατο και λεγκατο

Ευχαριστώ

 
το musescore λογικα θα σου κανει τη δουλεια σου https://musescore.com/
Δεν είναι ότι δεν βρίσκω άκρη, δεν είναι ότι μου περισσεύουν αξίες στο ένα μέτρο και στο άλλο είναι λιγοτερες... καμία σχέση, αλλά αυτό το πρόγραμμα

https://scorecloud.com/

λέει ότι δημιουργεί παρτιτούρα από audio και έχω τα πάντα αμιξαριστα και άνθρωπο να τις κοιτάξει άμα τις φέρω στο περίπου... έχει δοκιμάσει κανείς τέτοια προγράμματα? δουλεύουν? κανένα open source τέτοιο χωρίς τη λέξη cloud μέσα?
Ευχαριστώ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν - λέω, αν - κατάλαβα καλά, θέλεις στη μίξη σου να βάλεις πραγματικές εκτελέσεις από ανθρώπους δίνοντάς τους τη μορφή της μουσικής σε παρτιτούρες αφού τις περάσεις από το πρόγραμμα που ακούει την ηχογράφηση και βγάζει γραμμένες νότες, σωστά;

Στη θέση σου θα έκανα το εξής:

- Βάλε τον εκτελεστή σου να ακούσει το track που θα παίξει έτσι όπως το έχεις γράψει εσύ στο DAW. Πιθανότατα θα το παίξει το ίδιο καλά - αν όχι καλύτερα - απλά καταλαβαίνοντας τί ακριβώς θέλεις να κάνει μέσα στο σύνολο..

- Γράψε την παρτιτούρα μόνος σου (αν μπορείς). Πρέπει να είναι πολύ πιο γρήγορο από το να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία με τέτοιες εφαρμογές. Αφού τη μουσική περίπου την ξέρεις θα την γράψεις εύκολα και όπως πρέπει (με τα έξτρα σημάδια που πρέπει και που ο Η/Υ δεν θα σκεφτεί ποτέ να βάλει), αντί να προσπαθείς επί ώρες να κάνεις edit το χαζό output που θα βγάλει μια τέτοια εφαρμογή (και σιγά μην υπάρχει τσάμπα - αυτό έχει μέσα σοβαρό κώδικα AI και είναι δύσκολο να γραφτεί τέτοιο πρόγραμμα για να δίνεται δωρεάν).

Για αυτό που ζητάς στο αρχικό post:

- Υπάρχουν αρκετά προγράμματα που παίζουν κάπως αξιοπρεπώς είτε midi files, είτε κάποια ενορχήστρωση που έχεις φτιάξει (ή εισάγεις μέσω import) μέσα στο ίδιο το πρόγραμμα.. Και το muse καλούτσικο είναι (όσον αφορά την αναπαραγωγή midi) και δωρεάν.. Πάλι το να παίξει τέτοιο λογισμικό περίπλοκες συνδέσεις νοτών όπως λεγκάτο, πορτάτο κλπ. είναι δύσκολο γιατί πάλι είναι εφαρμογή που έχει μέσα ανθρώπινη νοημοσύνη.

Γενικά ο δημιουργικός άνθρωπος με το μυαλό του καταφέρνει πράγματα που είναι έτη φωτός μπροστά από οτιδήποτε μπορεί να καταφέρει ένας έξυπνος αλγόριθμος Η/Υ. Στη μουσική φαίνεται αυτό ξεκάθαρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
+1 για το musescore. 

Εγώ, που γράφω και πολυ σύγχρονα πράγματα συχνα, αυτό χρησιμοποιώ για να αποδώσω παρτιτούρα με μεγάλη επιτυχία. 

Στην αναπαραγωγή midi, στα βασικά, είναι εξισου αρκετά καλό. 

 
Όχι Τζινιερη όχι, φταίω, ένας φίλος μου είπε να κάτσω να γράψω όπως μπορώ τα κομμάτια που είναι να δημοσιεύσω και αυτός θα ελέγξει τις παρτιτούρες ώστε να μην φανεί η ασχετια μου καθόλου... αλλά και για να είναι κάλες αποδείξεις πνευματικής ιδιοκτησίας, εγώ παίζω όλα τα όργανα

ανέφερα ότι τα έχω αμιξαριστα γιατί νόμιζα ότι τα προγράμματα αυτά ''audio to score'' θα τα καταφέρναν καλύτερα αν το audio περιέχει ένα μόνο όργανο... φαίνεται ότι δε ισχύει ούτε αυτό, εγκατέστησα και δοκίμασα το Denemo και γελάω ακόμα, πολύ χαζή η ερώτηση μου για το αν υπάρχουν τέτοια προγράμματα

ξέρω να χρησιμοποιώ ότι σημάδι υπάρχει, το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ όταν κάνω μουσική είμαι πληθωρικός στα μέτρα, (αλλάζω απότομα ή μετά από παύσεις) με τα παλαμάκια μετράω πάντα 4/4 ότι και να γίνει, πάντα όμως γυρίζω και στο παίξιμο σε 4/4 έστω και μετά από 6 κυμάτια θα γυρίσω, εκεί είναι όλο το πρόβλημα από τη στιγμή που θα φύγω μέχρι να γυρίσω

ψάχνοντας το πρωί βρήκα και αυτό το σχόλιο στο youtube που αξίζει να αναφέρουμε και κάνει το εξαιρετικό musescore μονόδρομο.  χωρίς μανίες καταδίωξης και άλλες παθήσεις της ψυχής, ας αναλογιστούμε τι λέει αυτός ο άνθρωπος από ηθική πλευρά

''be carefull by using the free version trial, when writing your own music, by using this program in the terms of use they become owner of your creations. I have red this in the terms of use. I advise to read by free trials of programs on internet to be carefull''
https://www.youtube.com/watch?v=Csb89hqJQ8o&lc=UgzxBb5vF-NOQ9I3UN94AaABAg
κάτι που επιβεβαιώνει τους φόβους μου για το cloud που λέω στο προιγουμενο ποστ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι Τζινιερη όχι, φταίω, ένας φίλος μου είπε να κάτσω να γράψω όπως μπορώ τα κομμάτια που είναι να δημοσιεύσω και αυτός θα ελέγξει τις παρτιτούρες ώστε να μην φανεί η ασχετια μου καθόλου... αλλά και για να είναι κάλες αποδείξεις πνευματικής ιδιοκτησίας, εγώ παίζω όλα τα όργανα

ανέφερα ότι τα έχω αμιξαριστα γιατί νόμιζα ότι τα προγράμματα αυτά ''audio to score'' θα τα καταφέρναν καλύτερα αν το audio περιέχει ένα μόνο όργανο... φαίνεται ότι δε ισχύει ούτε αυτό, εγκατέστησα και δοκίμασα το Denemo και γελάω ακόμα, πολύ χαζή η ερώτηση μου για το αν υπάρχουν τέτοια προγράμματα

ξέρω να χρησιμοποιώ ότι σημάδι υπάρχει, το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ όταν κάνω μουσική είμαι πληθωρικός στα μέτρα, (αλλάζω απότομα ή μετά από παύσεις) με τα παλαμάκια μετράω πάντα 4/4 ότι και να γίνει, πάντα όμως γυρίζω και στο παίξιμο σε 4/4 έστω και μετά από 6 κυμάτια θα γυρίσω, εκεί είναι όλο το πρόβλημα από τη στιγμή που θα φύγω μέχρι να γυρίσω

ψάχνοντας το πρωί βρήκα και αυτό το σχόλιο στο youtube που αξίζει να αναφέρουμε και κάνει το εξαιρετικό musescore μονόδρομο.  χωρίς μανίες καταδίωξης και άλλες παθήσεις της ψυχής, ας αναλογιστούμε τι λέει αυτός ο άνθρωπος από ηθική πλευρά

''be carefull by using the free version trial, when writing your own music, by using this program in the terms of use they become owner of your creations. I have red this in the terms of use. I advise to read by free trials of programs on internet to be carefull''
https://www.youtube.com/watch?v=Csb89hqJQ8o&lc=UgzxBb5vF-NOQ9I3UN94AaABAg
κάτι που επιβεβαιώνει τους φόβους μου για το cloud που λέω στο προιγουμενο ποστ


Πάλι μπλέξιμο μυρίζει αν έχεις πολύ σύνθετο ρυθμό και βάλεις τον υπολογιστή να βγάλει άκρη με πολλά όργανα μαζί. Μάλλον πρέπει να καθίσετε με υπομονή να κάνετε τη μετατροπή σε μουσικό κείμενο "με το χέρι".. Αν είναι κυρίως για copyright μπορεί να υπάρχουν κι άλλες λύσεις..

Βέβαια, το "audio to score" λειτουργεί καλύτερα για ένα όργανο, αλλά πόσο καλά πια;

Πάντως η μετατροπή σε παρτιτούρα είναι μια πολύ καλή μουσική εξάσκηση (δεν κάνουν dictee στα ωδεία; ακόμη και πανελλαδικές δίνουν!). "To know your music better!" ? 

ΥΓ Δεν έχει χαζούς και χαζά πράγματα στην Πληροφορική. Κάποτε λέγαμε "θα κάτσω ΣΚ να δω τί καινούργιο έχει βγει...να μη μείνω πίσω..." ακόμη και τότε δύσκολα προλαβαίναμε, βέβαια. Όταν διάβασα πόση πληροφορία ανεβαίνει κάθε ημέρα το 2020 έμεινα... 10.000 ζωές θες για να ρίξεις μια ματιά στα γρήγορα.. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΥΓ Δεν έχει χαζούς και χαζά πράγματα στην Πληροφορική.
Μου έρχονται πολλά παραδείγματα στο μυαλό που αποδεικνύουν ότι αυτό που λες δεν ισχύει,
και για να μην μείνει thread που άνοιξα χωρίς flame
μπαίνεις σε αυτή τη σελίδα
https://scorecloud.com/
και βλέπεις στην κορυφή σαν παραδείγματα συσκευών ένα tablet και ένα κινητό
σημεία των καιρών λες δεν πειράζει ας συνεχίσω παρακάτω
βλέπεις ύστερα στο βίντεο όπου γίνεται η παρουσίαση του προγράμματος (στο πρώτο frame δεν χρειάζεται να πατήσεις play) τις τρεις χαρακτηριστικές χρωματιστές τελείες του mac...
στο σημείο αυτό θα μπορούσες να κλείσεις την καρτέλα
αλλά συνεχίζεις από μαζοχισμό για να αποκτήσεις μερικές ακόμα άχριστες πληροφορίες
και φτάνεις τελικά στα τρία πακέτα στον πάτο της σελίδας (free, plus, pro) (free-lefta-lefta)
και μόνο κάτω από το pro που λέει ''Local saving'' διαπιστώνεις ότι τα άλλα δυο ''πακέτα''  σώνουν στο cloud!!

Ας αναρωτηθούμε μια στιγμή γιατί το πιο απλό και εύκολο από πλευράς προγραμματισμού, πωλείται ως premium option?
και γιατί αυτό δεν χτυπάει καμπανάκι ώστε να μην εμπιστευτούμε ούτε το pro πακέτο?
στην εποχή λοιπόν που η σαχλαμάρα πάει σύννεφο ελάτε να δημιουργήσουμε αποδεικτικά για πνευματική ιδιοκτησία στο σύννεφο... πάμε όλοι μαζί!
(παιδιά αστειεύομαι, όλα καλά είναι μη παρεξηγατε)

 
 πάντα όμως γυρίζω και στο παίξιμο σε 4/4 έστω και μετά από 6 κυμάτια* θα γυρίσω, εκεί είναι όλο το πρόβλημα από τη στιγμή που θα φύγω μέχρι να γυρίσω
κομμάτια*

Ναι το guitar pro είναι φοβερό γι'αυτή τη δουλίτσα
Αναφέρεσαι στο πρώτο ποστ (25 Απριλίου) ή στο τέταρτο (χθεσινό)?

 
> Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs.

> Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro.  Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος).

> Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά.

> Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο).

> Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα.

Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...

 
> Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs.

> Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro.  Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος).

> Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά.

> Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο).

> Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα.

Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...
Ευχαριστώ
έχεις δοκιμάσει το musescore? αν ναι υστερεί κάπου σε σχέση με τα προγράμματα στην λίστα σου σαν editor?
πέρα από ''midi to score''  το οποίο ενδιαφέρει μόνο πληκτραδες
επίσης δεν λες κουβέντα για ''audio to score''
σωστά κατάλαβα ότι μιλάμε για πράσινα άλογα ?

 
Ευχαριστώ
έχεις δοκιμάσει το musescore? αν ναι υστερεί κάπου σε σχέση με τα προγράμματα στην λίστα σου σαν editor?
πέρα από ''midi to score''  το οποίο ενδιαφέρει μόνο πληκτραδες
επίσης δεν λες κουβέντα για ''audio to score''
σωστά κατάλαβα ότι μιλάμε για πράσινα άλογα ?


Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω.

Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.

 
Για notation το musescore είναι αρκετά καλό. Για δωρεάν, μάλιστα, είναι σίγουρα πολύ καλό!

Τα υπόλοιπα - για τα οποία πληρώνεις αρκετά χρήματα - είναι καλύτερα στα εξής:

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FREE:

- Πιο καλοσχεδιασμένο User Interface (πιο εύχρηστα μενού, κουμπάκια και τα συναφή καθώς και η σχεδίασή τους, θέση τους κλπ.).

- Περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά το notation το ίδιο (καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις συμβόλων, όχι ένα μεγάλο μέρος).

- Περισσότερα και πιο δουλεμένα αρχικά projects (templates).

- Διάφορες περισσότερο επαγγελματικές δυνατότητες που ο ερασιτέχνης πιθανόν να χρησιμοποιεί σπάνια.

- Περισσότερες επιλογές στην Εκτύπωση. Καλύτερη ποιότητα Εκτύπωσης.

- Περισσότερα και πιο αυστηρά τεστ πριν βγει το πρόγραμμα στην αγορά λογισμικού (πολύ βασικό!)

- Καλύτερη χρήση του επεξεργαστή, του αποθηκευτικού χώρου, της μνήμης, κάρτας γραφικών, ήχου κοκ.

- Πολύ καλύτερη υποστήριξη αν πάει κάτι στραβά.

- Πολύ καλύτερο scaling (απόδοση σε υπερβολικά μεγάλα projects).

- Συνήθως τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές (συμβατό με περισσότερα Λειτουργικά, με περισσότερα κομμάτια hardware, συνεργάζεται με περισσότερες εφαρμογές κλπ.κλπ.)

Κάποια από τα παραπάνω τα έχω δει με τα μάτια πολλές φορές, κάποια είναι πολύ συνηθισμένα όταν μεταπηδάς από free software σε αγορασμένο και μάλιστα κάπως ακριβό.

Για εξειδικευμένα προγράμματα - που συνήθως είναι δύσκολο να μάθεις - εγώ προτείνω το εξής: βρες από την αρχή αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο, αγόρασέ το αν χρειάζεται, μάθε το πάρα-πάρα-πολύ καλά ώστε να είσαι αποδοτικός, κάνε πού και πού αναβάθμιση, μην ασχοληθείς με άλλο πρόγραμμα που κάνει το ίδιο πράγμα, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και μη ξεχνάς, αρκετά paid προγράμματα έχουν free-trial, οπότε μη διστάσεις να δοκιμάσεις κάτι. Κάτσε 1-2 μέρες και λιώσε το, πέρνα το από όλα τα "τέστ" που μπορείς να σκεφτείς, ιδιαίτερα αυτά που θα έκανες σύμφωνα με το δικό σου workflow.

 
Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω.

Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.


ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ:

Πες ότι έχεις μια ηχογράφηση στην οποία ακούγεται μόνο μια νότα ενός φλάουτου.

Αν υποθέσουμε ότι η νότα ακούγεται συνέχεια ΑΚΡΙΒΩΣ με τον ίδιο τρόπο, τότε, μπορείς να περάσεις την αρχική κυματομορφή από "Μετασχηματισμό Φουριέ" (έτσι λέγεται) - ο οποίος μάλιστα θεωρείται και μια λειτουργία που χρειάζεται πολλή επεξεργαστική ισχύ - και στη συνέχεια θα δεις το φάσμα συχνοτήτων της αρχικής κυματομορφής (spectogram), ουσιαστικά τις αρμονικές του φλάουτου! Η θεμελιώδης συχνότητα είναι η νότα του φλάουτου που παίζεται! Τα υπόλοιπα είναι αρμονικές σε πολλαπλάσιες συχνότητες. Σε αυτή την περίπτωση η μόνη δυσκολία είναι η υλοποίηση του Μ. Φουριέ.

Στον πραγματικό κόσμο, όμως:

- οι αρμονικές "κινούνται" συνεχώς συναρτήσει του χρόνου, ο ήχος του φλάουτου είναι "ζωντανός"! Όσο υπάρχει μόνο μία νότα που ακούγεται, δεν πειράζει πολύ. Τη νότα θα την καταλαβαίνεις από τη θεμελιώδη συχνότητα.

- αν το φλάουτο παίζει μια μελωδία, τότε, μετά το Μ. Φουριέ θα πρέπει να τροποποιήσεις τον αλγόριθμο ώστε να μπορεί να δουλεύει τμηματικά και να αντιλαμβάνεται σωστά το κάθε τμήμα (ήδη αυτό δυσκολεύει πολύ τα πράγματα).

- έξτρα δυσκολίες προκύπτουν ΑΜΕΣΩΣ από το articulation των φυσικών οργάνων (vibrato, glissando κλπ.) το οποίο μεταβάλλει με άτακτο τρόπο τη θεμελιώδη συχνότητα. Ήδη εδώ γίνεται χαμός ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΜΑ!

- Φανταστείτε στην ηχογράφηση να υπάρχει reverb ή εξωτερικοί θόρυβοι.. ΧΑΜΟΣ!

- Σε περίπτωση που ακούγονται πολλές νότες μαζί και μάλιστα από διαφορετικά όργανα... καταλαβαίνετε τις δυσκολίες... με κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν κάποιοι υπολογισμοί κατά προσέγγιση και πάλι συνήθως το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο.. Στην ουσία χρειάζεται μια πολύ περίπλοκη εφαρμογή AI για να τα βγάλει πέρα (δεν υπάρχει ακόμα, και δεν θα υπάρξει για πολύ καιρό ακόμα).

- Το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να το κάνει αυτό πολύ εύκολα με κάποια εξάσκηση και με λίγους περιορισμούς.. 

Το παράδοξο είναι ότι η αντίστροφη διαδικασία, δηλαδή η μετατροπή νοτών σε κυματομορφή, δηλαδή η δημιουργία λογισμικού VST Instruments, είναι τάξεις μεγέθους ευκολότερη στην υλοποίηση!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top