- Μηνύματα
- 1,032
- Πόντοι
- 688
To κακό σε τέτοιες συζητήσεις είναι πως ο καθένας υποστηρίζει την πλευρά που προέρχεται και υπηρετεί και αναλώνεται σε οπαδική θεώρηση των πραγμάτων.
Για μένα λοιπόν που προέρχομαι από την ελληνική τριτοβάθμια μουσική εκπαίδευση και εργάζομαι στην δευτεροβάθμια,πιστεύω πως τον καλύτερο όσο αφορά τη Μουσική Τεχολογία δεν τον κάνει το "χαρτί".
Και αυτό γιατί στα ΑΕΙ και ΤΕΙ ΟΛΟΙ παίρνουν πτυχίο,είτε σε 4,5 είτε σε 10 χρόνια.
Το ίδιο και στην ιδιωτική εκπαίδευση,ΟΛΟΙ όσοι έχουν να πληρώσουν θα πάρουν κάποτε πτυχίο.
Στην Ελλάδα,τόσο σε δημόσια όσο και ιδιωτική εκπαίδευση,κανείς δεν κρίνεται ανεπαρκής ποτέ,κάποτε το παίρνει το χαρτί,ΔΥΣΤΥΧΩΣ..
Εγώ θα κάνω κάποιες ερωτήσεις..
Μπορεί κάποιος απόφοιτος Μουσικής Τεχνολογίας κολλεγίου εν Ελλάδι να μου πει τον εκπαιδευτικό του κωδικό;Το ΠΕ του δηλαδή..
Έχει;
Διδάσκεται έστω και ένα κατοχυρωμένο παιδαγωγικό μάθημα για να έχει;
Αφού δεν έχει,έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να φοιτήσει προκειμένου να πάρει παιδαγωγική επάρκεια;
Στον τελευταίο διαγωνισμό της ΝΕΡΙΤ ένας απόφοιτος ιδιωτικού εν Ελλάδι κολλεγίου ποιο πεδίο συμπλήρωνε και ποια είναι η βαθμίδα του;
Στο παρακάτω link γιατί είναι μόνο ΠΕ.17.14;
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_2013/20140311/Moysikhs_Texnologias_%28Efarmoges_H-Y%29.html
Σε αυτό ποιοι είναι οι ΕΜ.16.00 και γιατί είναι στο τέλος του πίνακα;
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_orom_2013/20140123/Moysikhs_Texnologias_%28Efarmoges_H-Y%29.html
Μπορώ να γράψω πολλά περισσότερα,αλλά το συγκεκριμένο θέμα έχει υπεραναλυθεί στο παρελθόν μέσα στο forum.
Επίσης δεν έχω καμία εργασιακή σχέση είτε με ιδιωτικά κολλέγια,είτε με δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση,για να έχω κάποιο ιδιοτελές κίνητρο στα γραφόμενά μου.
Για μένα λοιπόν που προέρχομαι από την ελληνική τριτοβάθμια μουσική εκπαίδευση και εργάζομαι στην δευτεροβάθμια,πιστεύω πως τον καλύτερο όσο αφορά τη Μουσική Τεχολογία δεν τον κάνει το "χαρτί".
Και αυτό γιατί στα ΑΕΙ και ΤΕΙ ΟΛΟΙ παίρνουν πτυχίο,είτε σε 4,5 είτε σε 10 χρόνια.
Το ίδιο και στην ιδιωτική εκπαίδευση,ΟΛΟΙ όσοι έχουν να πληρώσουν θα πάρουν κάποτε πτυχίο.
Στην Ελλάδα,τόσο σε δημόσια όσο και ιδιωτική εκπαίδευση,κανείς δεν κρίνεται ανεπαρκής ποτέ,κάποτε το παίρνει το χαρτί,ΔΥΣΤΥΧΩΣ..
Εγώ θα κάνω κάποιες ερωτήσεις..
Μπορεί κάποιος απόφοιτος Μουσικής Τεχνολογίας κολλεγίου εν Ελλάδι να μου πει τον εκπαιδευτικό του κωδικό;Το ΠΕ του δηλαδή..
Έχει;
Διδάσκεται έστω και ένα κατοχυρωμένο παιδαγωγικό μάθημα για να έχει;
Αφού δεν έχει,έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να φοιτήσει προκειμένου να πάρει παιδαγωγική επάρκεια;
Στον τελευταίο διαγωνισμό της ΝΕΡΙΤ ένας απόφοιτος ιδιωτικού εν Ελλάδι κολλεγίου ποιο πεδίο συμπλήρωνε και ποια είναι η βαθμίδα του;
Στο παρακάτω link γιατί είναι μόνο ΠΕ.17.14;
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_2013/20140311/Moysikhs_Texnologias_%28Efarmoges_H-Y%29.html
Σε αυτό ποιοι είναι οι ΕΜ.16.00 και γιατί είναι στο τέλος του πίνακα;
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_orom_2013/20140123/Moysikhs_Texnologias_%28Efarmoges_H-Y%29.html
Μπορώ να γράψω πολλά περισσότερα,αλλά το συγκεκριμένο θέμα έχει υπεραναλυθεί στο παρελθόν μέσα στο forum.
Επίσης δεν έχω καμία εργασιακή σχέση είτε με ιδιωτικά κολλέγια,είτε με δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση,για να έχω κάποιο ιδιοτελές κίνητρο στα γραφόμενά μου.