Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;

Δηλαδή φτάνουμε στο σημείο να έχουμε ως απαίτηση απο τους διάφορους οργανοπαίχτες να έχουν κάνει τις απίστευτες σπουδές για να είναι αποδεκτός ώς μουσικός....

Δεν ειμαι επαγγελματίας ούτε έχω την πείρα ((16-17 χρονών ειμαι)) όμως έχω γνωρίσει άτομα που είπαν μια μέρα εγώ αρχίζω κιθάρα εσυ μπασσο ο άλλος ντραμς και ο παράλλος φωνητικα και παρόλο που παίζουν έναν χρόνο το αποτέλεσμα είναι τρομερό... Σε αντίθεση έχω δεί ταλέντα ((πραγματικά πολύ καλούς μουσικούς)) που δεν μπορούν να συμμετέχουν ή που πάνε να παίξουν και κατι λείπει .. μπορεί το στύλ μπορεί και τα ακούσματα...Δεν ξέρω... Ακόμα πολλοί "δάσκαλοι" της μουσικής ήταν αυτοδίδακτοι...

Πολλες φορές η δασκάλα μου στο πιάνο μου λέει δεν με νοιάζει αν παίζεις σωστές νότες απλώς με νοιάζει το αποτέλεσμα να ακούγεται σε εμένα δεμένο και καλό....

Κάποιος στο forum είχε πεί ότι το πιάνο έχει μεγάλη διαφορά απο τα synth γιατί στο πιάνο δεν έχεις να σκέφτεσαι για εφε και τέτοια....

Τώρα όλα είναι υποκειμενικά...

 
Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει ένα αυστηρό ξεκαθάρισμα στο χώρο να θεσμοθετηθούν μερικά βασικά κριτήρια επαγγελματοποίησης.
Σιγά να μην χρειάζετε να βγάλουμε και άδεια!

Αυτοί που σνομπάρουν τους αυτοδίδακτους απλά ζηλεύουν!

Όπως και το ακριβώς αντίθετο!

 
Αυτοί που σνομπάρουν τους αυτοδίδακτους απλά ζηλεύουν!Όπως και το ακριβώς αντίθετο!
+

 
τι λέτε ρε παιδιά; Συγκρίνετε τους εν ελλάδι και εν γένει αυτοδίδακτους δήθεν μουσικούς με κάποια ταλέντα που είναι τρία τέσσερα στον κόσμο και φτιάξαν σχολή;

Μιλάμε για πιάνο! Ζηλεύω ποιον; αυτόν που δεν ξερει να βάζει τα χέρια του πάνω στο όργανο; ήμαρτον δηλαδή!

Και ναι να βγάλουμε και άδεια, στη Ρουμανία οι μουσικοί βγάζουν άδεια εργασίας με κατάθεση του πτυχίου τους!

Που ζείτε; Κάθε ενας πιάνει μια κιθάρα και ένα αρμόνιο και νομίζει πως έγινε μουσικός! Δεν είναι έτσι τα πράγματα, με την ίδια λογική και όλοι αυτοί που βγάζει η AGB είναι και τραγουδιστές! Χωρίς βέβαια να λέω ότι εγώ είμαι ο πετρουτσιάνι έτσι; δεν είμαι σνομπ, απλά έχω απαιτήσεις από την μουσική που ακούω και ειδικά από τους μουσικούς που παίζω όπως έχουν και αυτοί απο μένα. Πολλούς μέτριους γεμίσαμε και τώρα πια έχουμε και την αυτοκρατορία των ατάλαντων, μακάρι να υπήρχαν ουσιαστικά κριτήρια και ας αναγκαζόμουν να αποκλειστώ και εγώ από αυτά.

 
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Μάλλον σε πειράζει το γεγονός ότι εσύ ενώ έχεις φάει τα χρόνια σου στα ωδεία και στις "και καλά ανώτερες" μουσικοκαλλητεχνικές σπουδές, βλέπεις άλλους να πετυχαίνουν χωρίς τίποτα απ'όλα αυτά!

Καλές οι σπουδές και τα πτυχία αλλά αν δεν το έχεις όλα αυτά οδηγούν στην ρομποτική οργανοπαιξία που είναι γεμάτη "μη" και "πρέπει".

ΖΗΤΩ οι ατάλαντοι!

 
απο αυτούς που παράτησαν την μελέτη της κλασικης ειμαι κι εγώ, αυτό έγινε όμως αφού την έφαγα στη μάπα και την έσκισα. Το ταλέντο είναι η πρώτη ύλη, απαραίτητη βέβαια αλλά θέλει και τη γνώση, όπως και η γνώση δεν κάνει τίποτα χωρίς ταλέντο. Εντάξει δεν παίζω πια με ταλαντούχους άσχετους σόρρυ. Χρειάζεται και διάβασμα, η μουσική δεν είναι game θέλει διάβασμα. Ζήτω οι άσχετοι; Ε ζήτω και το φέημ στόρυ, έ ρε φέημ στόρυ που θέλουμε.

Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, κοίτα πως συνδέονται όλα.

Στο Πανεπιστήμιο σου μαθαίνουνε πως για να κάνεις κάτι πρώτο πρέπει να το "εχεις" και μετά να το υποστηρίξεις με γνώση και να το εμβαθύνεις με άσκηση και ανάλυση. Με τα όσα μύρια έχουν κάνει στην Παιδεία από το δημοτικο κιόλας (βλ. θρησκευτικά στην Β δημπτικού) έχουν παράξει εγκεφάλους που αποδέχονται την πληροφορία και δεν αναλύουν προς την απόκτηση γνώσης. Ετσι φτάσαμε στους άσχετους ταλαντούχους στης AGB και στους σχετικούς ατάλαντους της "κουλτούρας". Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και εδώ που μιλάμε. Επειδή ο χέντριξ δεν είχει κάνει ωδείο όλοι έγιναν χέντριξ χωρίς να πει κανεις ότι εντάξει για πολλούς λόγους συγκυρίας εγινε ο χέντριξ αυτό που είναι ή ότι τελικά όλο τα ίδια έπαιζε επειδή ήταν αδιάβαστος. Το ζήτημα αγαπητοι πιανίστες μου είναι να έχεις τη δυνατοτητα να φαντάζεσαι και την ικανότητα να παίξεις αυτό που φαντάζεσαι και όλο αυτό να είναι σε υψηλό επίπεδο!

 
Band καταλαβαινω απολυτα τι λες. Εν μερη υποστηριζω την αποψη οτι ειναι απαραιτητο να εχεις γνωση του "θεματος" πριν πας να παιξεις, και συμφωνω με τη λογικη του οτι πολλες φορες βρισκομαστε προ τετελεσμενων γεγονοτων οσον αφορα το "πασαρισμα" μουσικων απο τα οπτιακουστικα μεσα.

Παρολαυτα, θα ειμαι αδικος, αν στα 22 μου χρονια, αρχιζω να κατακρινω των 16χρονο, που αφιερωνοντας ωρες απο τη σχολικη ζωη του, παιζει σε μια μπαντα. Και βεβαια, ακομα περισσοτερο εαν του απαγορευσω να παιξει με τη μπαντα του σε καποιο χωρο ή ακομα και σε καποιο οπτιακουστικο μεσο, επειδη δεν εχει τις βασεις γι'αυτο.

Ισα ισα, που πιστευω οτι στα 30 που βρισκεσαι, εχεις μια μικρη "διαφορα" με το τι κανει η σημερινη νεολαια. Δεν λεω οτι ολοι βγαινουν μουσικαρες, αλλα αν κανεις μια βολτα απο μουσικα σχολεια ( και κυριως φεστιβαλ τους, οπου παρουσιαζονται ολα τα συνολα που εχει το σχολειο ), θα μεινεις εκπληκτος, πως παιδια, που στην ουσια δεν εχουν κανενα πτυχιο ( τα μουσικα σχολεια ειναι μια πληγη γιατι ενω παρεχουν μουσικη εκπαιδευση, δεν την πιστοποιουν ) ανταποκρινονται τοσο ωραια στη μουσικη.

Και το πιο σημαντικο στο κατω κατω, αυτο δεν ειναι? Να βλεπεις ανθρωπους να "υπηρετουν" οπως μπορουν μια τεχνη! Οι περισσοτεροι απο αυτους τους ερασιτεχνες, δεν το κανουν για τα χρηματα και σιγουρα δεν παιρνουν την δουλεια των επαγγελματιων. Εχουν σπαταλησει ομως ωρες και χρημα, στο να εξοπλιστουν, να μαθουν να πατανε 3 νοτες και να βγαινουν με χαρα να τις παρουσιαζουν! Εξαλλου, δεν αναγκαζουν κανεναν να παει να τους δει, οπως επισης, δεν βγαζουν και σημαντικα λεφτα απο αυτο. Και που ξερεις...ειχα εναν μαθητη, που στα 16 του, αποφασισε να παει να συνεχισει πιανο ( μετα απο 3 χρονια αρμονιο ). Αυτη τη στιγμη, με βαζει κατω και μου διδασκει κυριολεκτικα οτι "αποκτησε" εκεινος μεσα σε 1,5 χρονο! Παρολαυτα, οταν παμε σε πιο κλασσικα κομματια, "κολωνει" γιατι απλα βαριεται να διαβασει! Ομως για μενα αυτο δεν σημαινει τιποτα. Του βγαζω το καπελο, που καταφερε απο τις λιγες κλασσικες γνωσεις που αποκτησε, να μελετησει κομματια, που εγω φανταζομαι οτι θα μπορουσα να παιξω!

Οποτε ας μην ειμαστε τοσο "απαιτητικοι" και "απολυτοι" σε θεματα μουσικης παιδειας και αναπαραγωγης. Εξαλλου, πολλοι τζαζ πιανιστες που εβγαλε η Νεα Ορλεανη, επαιζαν σε "μπορντελα" και σε "χαμομπαρ" και δεν ηξεραν καν τι ειναι ανιουσα μελωδικη! :roll: Γι'αυτο και η μουσικη ειναι τεχνη, και οχι επιστημη!!

 
Χρειάζεται και διάβασμα' date=' η μουσική δεν είναι game θέλει διάβασμα. [/quote']

Για τον hendrix και τον κάθε "hendrix"δεν θα μπώ στο κόπο να το αναλύσω μαζί σου, γιατί και εκεί μου φαίνετε οτί μπαίνει πάλι η ζήλια σου στη μέση!

Σίγουρα θέλει διάβασμα αλλά τι διάβασμα!

ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ διάβασμα! Αν ακούς και αρπάζεις ότι σου αρέσει από την μουσική γύρω σου τότε πραγματικά μπορείς να "μαγειρέψεις" αυτά τα ακούσματα και να κάνεις κάτι δικό σου! Είμαι αυτής της φιλοσοφίας και την ακολουθώ πιστά, ποτέ όμως δεν προσπάθησα να την επιβάλω σε κανέναν όπως κάνεις εσύ φίλε band! Ούτε βγήκα να κατακρίνω τους φίλους του πενταγράμμου

Το ζήτημα αγαπητοι πιανίστες μου είναι να έχεις τη δυνατοτητα να φαντάζεσαι και την ικανότητα να παίξεις αυτό που φαντάζεσαι και όλο αυτό να είναι σε υψηλό επίπεδο!
Δεν είμαι πιανίστας και ούτε ξέρω να διαβάζω νότες και ταμπλατούρες. Αλλά μια χαρά μπορώ να φανταστώ και να το παίξω αυτό που φαντάζομαι. Βλέπεις για να μιλάς δεν χρειάζετε να ξέρεις να διαβάζεις, μπορείς απλά να ακούς!
 
Για τον hendrix και τον κάθε "hendrix"δεν θα μπώ στο κόπο να το αναλύσω μαζί σου
Σίγουρα θέλει διάβασμα αλλά τι διάβασμα!

ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ διάβασμα! Αν ακούς και αρπάζεις ότι σου αρέσει από την μουσική γύρω σου τότε πραγματικά μπορείς να "μαγειρέψεις" αυτά τα ακούσματα και να κάνεις κάτι δικό σου! Είμαι αυτής της φιλοσοφίας και την ακολουθώ πιστά' date=' ποτέ όμως δεν προσπάθησα να την επιβάλω σε κανέναν όπως κάνεις εσύ φίλε band! Ούτε βγήκα να κατακρίνω τους φίλους του πενταγράμμου

Δεν είμαι πιανίστας και ούτε ξέρω να διαβάζω νότες και ταμπλατούρες. Αλλά μια χαρά μπορώ να φανταστώ και να το παίξω αυτό που φαντάζομαι. Βλέπεις για να μιλάς δεν χρειάζετε να ξέρεις να διαβάζεις, μπορείς απλά να ακούς![/quote']

fleamail εν αντιθεση με τον band το εχεις πιασει το νοημα 1000% :wink:
 
Nα πω και την δική μου ιστορία - μιας και μάλλον,στα 37, είμαι από τους πρεσβύτερους εδώ μέσα...

Λοιπόν, τέλειωσα πιάνο (δίπλωμα και θεωρητικά) στην Ελλάδα και έκανα και 2 χρόνια μετεκπαίδευση στο Παρίσι (Ecole Normale) στο κλασικό πιάνο. Αλλά όταν γύρισα πίσω κατάλαβα πως θέλω να παίζω jazz, reggae ή οτιδήποτε groovy και όχι κλασσικό - που υπεραγαπώ και ακούω ακόμη πολύ...

Με τα σύνθια και το hammond ψάχτηκα μόνος και νομίζω έφτασα σε καλό επίπεδο το μεγαλύτερο σχολείο ήταν το live, οι πρόβες, τα αμέτρητα πιαξίματα. Τώρα, με γρίζα μαλιά στην κεφαλή (αλλά χωρίς...τα άλλα προβλήματα ελπίζω :lol: ) τελειώνω και τη jazz αρμονία καθώς ένοιωθα κενά σε πολλά θεωρητικά ζητήματα που δεν καλύπτει η παραδοσιακή αρμονία. Πιστεύω με λίγα λόγια πως μπορείς να γίνεις καλύτερος σε οποιαδήποτε ηλικία αρκεί να έχεις στόχο (οι υπόλοιποι συνομίληκοι πίνουν φραπέδες ή ξεσκατώνουν μωτά, εγώ μελετάω τα ΙΙ-V-I ή τα coltrane changes... αλλά αυτό μάλλον είναι το βίτσιο όλων ημών των μουσικών)

Αυτά και χαιρετίσματα

 
Να πω και εγω την γνωμη μου; Αν δεν το εχεις μεσα σου..δε πα να σπουδαζεις 10 χρονια....πραγματα αλλων θα παιζεις.

Εγω παιζω πιανο 2,5 χρονια και αυτα σπαστα λογω σπουδων. Πριν επαιζα κανα δυο χρονια πληκτρα αλλα τιποτα παραπανω απο δυο ακκορντα.

Εχει τυχει ομως να γνωρισω ατομο σε live που επαιζα με την μπαντα μου το οποιο εκανε 14 χρονια κλασσικο και βγηκε για live με ενα Triton οπου στεκεται διπλα μου (εγω εστεινα ενα Fatar και ενα half rack Roland) και αρχιζει να παιζει...Εψαχνα τρυπα να κρυφτω....!

Με του παιζει ομως η μπαντα....τι κλασσικες σπουδες, τι βιρτουοζος...κραταγε μια πλατη απο την αρχη μεχρι το τελος σε κομματια που επαιρναν πολλα παραπανω (πραγμα που εγινε αφου αλλαχτηκε ο μουσικος αυτος) και λεω μεσα μου...

Ρε μπας και δεν φτανουν οι σπουδες;

ΥΓ. Και στην τελικη δεν καταλαβα...θελω αδεια για να αγαπω την μουσική; θελω αδεια για να δημιουργω; Αν ναι τοτε σαν πτυχιουχος φωτογραφος (σχεδον) απαιτω να βγαλεις αδεια κυριε band για να τραβας φωτογραφιες στις διακοπες σου!

 
Είναι μαγική συνταγή ρε παιδιά. Αν έχεις κάνει κάποιες σπουδές σίγουρα είσαι σε ευκολότερη θέση από έναν 100% αυτοδίδακτο!

Αυτός που λες φίλε chaostar μπορεί να μην έπαιζε το κάτι παραπάνω επειδή δεν είχε το θάρος να ξεφύγει από την παρτιτούρα! Δεν το ξέρεις το ανέκδοτο που λέει πότε αυτοσχεδιάζει ένας κλασσικός? Όταν του πάρει ο αέρας την παρτιτούρα από το αναλόγιο! :lol:

Ξέρω αρκετούς μουσικούς που τώρα είναι σε ανώτερα επίπεδα σπουδών και οι περισσότεροι στο εξωτερικό και πραγματικά τους θαυμάζω και τους ζηλεύω γιατί δεν βλέπουν τις σπουδές τους σαν ΤΟ απόλυτο, απλά σαν άλλη μια πηγή γνώσης και έμπνευσης που πάνω της θα χτίσουν τα ακούσματα τους!

Βέβαια αυτό οφείλετε στο γεγονός ότι όλοι σπουδάζουν jazz και αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κλασικές σπουδές είναι σπουδές με παρωπίδες. Αν δεν βγάλεις τις παρωπίδες για να εκμεταλευτείς τις σπουδές σου σαν πλεονέκτημα και όχι σαν τον απόλυτο δρόμο καθοδήγησης, τότε γίνεσε just another brick in the wall.

 
Αυτο που ανεφερε ο φιλος Chaostar το εχω δει και γω. Κοπελια πληκτρου σε metal σχημα, με κλασσικες σπουδες, να παιζει οχι ακορντα αλλα τους τονους με το ενα χερι μονο. Οποτε προφανως περα απο το να 'διαβαζεις' τη μουσικη, σιγουρα πρεπει και να μπορεις να ακους τη μουσικη.

Παντως εγω στα 28 μου χρονια, και μετα απο 8-9 χρονια 100% αυτοδιδακτης πορειας στα πληκτρα, θα λεγα οτι μαλλον δεν θα πηγαινα πλεον σε καποιο ωδειο ή σε δασκαλο. Και αυτο γιατι θεωρω οτι ξερω ο'τι χρειαζομαι για να παιζω αυτα που θελω και να περναω καλα. Οποτε το θεμα ειναι κυριως τι απαιτησεις εχεις και ως που θες να φτασεις.

 
Το πόσο εξελίσσεσαι στην μουσική σαν performer είναι καθαρά συνάρτηση του πόσο ασχολείσαι. ¨Οσες σπουδές και να κάνεις, η εκτέλεση έρχεται με την επανάληψη, την τριβή.

Αν το θέμα είναι πως γίνεσαι καλός πιανίστας, θα σας έλεγα κι εγώ που έχω κάνει χρόνια πιανο οτι δεν είμαι κάν πιανίστας, γιατι 1ον το έχω παρατήσει απο 20 χρονών και 2ον γιατι τον καλό πιανίστα - σολίστα τον κάνουν μόνο οι σπουδές.

Μιλάμε για πιανίστα η πληκτρά τελικά?

Πληκτράς 'εχει να κάνει με το στύλ των πλήκτρων που παίζει π.χ. συνθ σε μια μπάντα ροκ, arranger σε ενα σχήμα με εναν τραγουδιστή και μια τραγουδίστρια, πλήκτρα σε λαϊκό σχήμα (αρμονίστας), πλήκτρα και λαπτοπ σε εναλλακτικό γκρούπ, πλήκτρα session σε παραγωγές, sound engineering to all decks, auxiliary power test in 5 minutes που με soft και hard synths-samplers και κονσόλες τα κάνει συνήθως και ένας ηχπλήπτης, ακορντεον στην Ομόνοια, πληκτοκίθαρα,

Η πιανίστας που παίζει στις εκπομπές τύπου ¨Κοιτα τι έκανες" , "Ομορφος κόσμος το πρωϊ" Αν μιλάμε για τέτοιο πιανίστα πάω και παίζω κι εγώ.

Αν θέλετε chopin δεν μπορώ να παίξω πια γιατι τα έχω παρατήσει.

Είναι σχετικά όλα αυτά, απλά πιστεύω οτι ο βερος πληκτράς αυτοδίδακτος μπορεί υπο προυποθέσεις. να βάλει κάτω τον καλύτερο σολίστ, γιατί άλλο είναι το ζητούμενο απ τον ένα και άλλο απ τον άλλο.

Δηλαδή πρέπει να ξέρουμε για ποιο πληκτρά μιλάμε για να δούμε τελικά πόσο βοηθάει ή αν δεν βοηθάει καθόλου το πιάνο. Παρεπιπτόντως είχα δώσει μια απάντηση στον freeminder μετά το δικό του post μετά απο το δικό μου. Απλά σου έλεγα ότι μετά την επεξήγησή σου για το θέμα πλήκτρα- μουσική , συμφωνώ κι εγώ μαζί σου φίλε,(άρα αποσύρω το αναχρονιστικό γιατι το εξέλαβα λάθος, αλλά χάθηκε η απάντηση.

Μην ξεχνάτε οτι τα συνθ παίζουν αλλιώς. τα πλήκτρα έχουν velocity , αναθέτονται envelopes, έχουμε joystick , wheels knobs και ΕGs πράγματα που απο ότι θυμάμαι εγώ δεν διδάσκεται η χρήση και ο προγραμματισμός τους στα ωδεία, (αν και μπορεί να κάνω λάθος γιατι έχω χάσει επαφές απο δεκαετία) με αποτέλεσμα πολλοι νέοι στα συνθ να μην εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες τπυ συνθ τους γιατι δεν ξέρουν η θα αργήσουν να ανακαλύψουν τι έχουν κάτω απο τα δάκτυλά τους .

 
alexd, είπες το βασικότερο που εκφράζει και εμένα. αφου περνάω καλά και με ακούνε και οι άλλοι και δεν τρώω ντομάτες, τι να μου πούν οι σπουδές. Και εγώ δεν πάω ωδείο οπότε φίλε rivera που με πήρες στην μπάντα σου, μην περιμένεις τίποτα καλύτερο απο εμένα. Γέρασα πια, δεν τα μπορώ τα θρανία και τις κλίμακες.

Παρεπιπτόντως μπορώ να μελετήσω κάθε κομμάτι σε οποιαδήποτε κλίμακα αν θέλω. Χρόνο πια δεν έχω λόγω δουλειάς, γυμναστικής, δεύτερης δουλειάς περιστασιακής, γυναίκας , φίλων. Αφού υπαρχει το transpose και μπορείς να το αναθέσεις ανεξαρτητα και σε κάθε programm ή combi θα κάθομαι να παιδεύομαι για μία ωρίτσα που μου μένει να μάθω ένα δύο νέα κομμάτια, για να κάνω τον ήρωα?

Γιατι το είπα αυτό. για να δείξω την νοοτροπία του πληκτρά, αλλιώς δουλεύει ο πληκτράς και αλλιώς ο πιανίστας.. Είναι και αυτά μες στο παιχνίδι

 
Όλοι μπορούν να γράψουν, δεν είναι κάτι το δύσκολο. Αυτό που θέλουν να το πουν θα το πουν. Υπάρχουν όμως και αυτοί που έχουν διαβάσει όταν έπρεπε. Αυτοί λοιπόν είναι ορθογράφοι, όχι μόνο λένε αυτό που θέλουν, αλλά το λένε σωστά, με ωραία σύνταξη και στίξη. Το αποτέλεσμα είναι αφενός (και κυρίως) να διαβάζεται πιο ευχάριστα και αφετέρου να μη γίνονται ρόμπα όταν γράφουν κάτι (είτε postάρουν σε forum, είτε γράφουν στίχους, είτε τα ψώνια του supermarket). Χαζοί δεν είμαστε, μεταφέρετέ αυτό το παράδειγμα στη μουσική. Μία απ' τα ίδια ισχύουν. Να είστε καλά.

 
Πολύ εύστοχη αναλογία. ¶ραγε την είχε στο μυαλό του ο Band

όταν μας την έλεγε και για την ορθογραφία και για τις μουσικές

γνώσεις; Μάλλον ναι.

Πάντως υπάρχουν ανορθόγραφοι άνθρωποι ή άνθρωποι με καθόλου

πλούσιο λεξιλόγιο που έχουν ιδέες, φαντασία χιούμορ και υψηλό IQ.

Όπως υπάρχουν και λόγιοι που λένε όλη την ώρα μπούρδες...

 
Πολύ σωστά wind. Η γνώση καλό είναι να υπάρχει, όπως και η ορθογραφία. Από εκεί και πέρα όμως, το πως θα εκμεταλλευτεί ο καθένας το μυαλό του ή τις γνώσεις του είναι στο χέρι του. Καλό δεν θα ήταν, όμως, να μπορούσαν να διατυπωθούν σωστά και όμορφα οι ιδέες και η φαντασία του εκάστοτε ανθρώπου;

 
Σίγουρα.

Όμως κάποιες φορές αυτά δεν έχουν σημασία. Εξαρτάται τι ζητάς.

Μια φίλη μου είναι φαινόμενο ευφείας κ τώρα βρίσκεται στο Λονδίνο

για διδακτορικό με τον Ινδό φίλο της ο οποίος δεν έχει σπουδάσει

τίποτα κ δουλεύει σε εστιατόριο. Συνεχώς μου μιλάει για το πόσο

έξυπνο τον θεωρεί κ πόσο όμορφα νιώθει μαζί του.

Έτσι καμμιά φορά μπορεί να ακούσεις τις μελωδίες κ το

παίξιμο ενός αυτοδίδακτου και να σε ταξιδέψει και να σε πλημμυρίσει

ζεστασιά...

Ας μην είμαστε λοιπόν απόλυτοι και ας κρίνουμε τον καθένα για

αυτό που πραγματικά είναι κ όχι για αυτό που θα μπορούσε να

είναι ή για αυτό που κακώς δεν έγινε.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα