- Μηνύματα
- 1,021
- Πόντοι
- 36
Μάλιστα.
Υποθέτω οτι τη Lexicon την έχεις συνδέσει σωστά στα Monitors της
Θα πας στο Device Set Up του Cubase και θα ξετικάρεις το Direct Monitoring. Μετά θα πας στο Track που ηχογραφείς την κιθάρα σου και δίπλα από το σύμβολο του Recording (που ανάβει κόκκινο όταν επιλέγεις να ηχογραφήσεις στο συγκεκριμένο Track) θα επιλέξεις και το σύμβολο με το ηχειάκι (ανάβει πορτοκαλί όταν το επιλέγεις).
Με το Direct Monitoring το σήμα του ήχου που ακούς όταν ηχογραφείς δεν περνά μέσα από το Software Path του Cubase με αποτέλεσμα να μην έχει Latency. Αυτό σημαίνει όμως οτι το σήμα δεν υφίσταται καμία επεξεργασία εκείνη την ώρα και συνεπώς δεν μπορείς να ακούς το όποιο FX εφαρμόζεται από το Guitar Rig.
Όταν λοιπόν ξετικάρεις το Direct Monitoring και ενεργοποιείς το Monitoring από το Cubase Track που ηχογραφείς, ο ήχος εισέρχεται στο Software υφίσταται επεξεργασία και στη συνέχεια φτάνει στα Monitor επεξεργασμένος και τον ακούς Real Time καθώς ηχογραφείς με τα FX του Guitar Rig. Αυτό όμως αυξάνει κι άλλο το συνολικό Latency ανάλογα με το πόσο "βαρύ" είναι το Plug In και πόσο μεγάλη η επεξεργασία που γίνεται στο σήμα.
Για να καλυτερεύσεις τα πράγματα από άποψη Latency μπορείς να ενεργοποιήσεις το Constrain Delay Compensation (δεύτερο κουμπάκι στην πάνω σειρά του Cubase με σύμβολο που μοιάζει με ρολόι μέσα σε αγκύλες). Αυτό που δεν ξέρω είναι αν το Cubase Le προσφέρει Constrain Delay Compensation.
Σε γενικές γραμμές εγώ αποφέυγω να κάνω Monitoring απευθείας από την κάρτα ήχου. Δουλεύω πάντα με μίκτη έτσι ώστε να έχω External Monitoring από το μίκτη μου. Η έξοδος της κάρτας ήχου μου μπαίνει ως είσοδος στον μίκτη και ένα ζεύγος Sub Outs του μίκτη μπαίνει ως είσοδος στην κάρτα ήχου μου. Τα Monitors μου τα συνδέω στις Main Out του μίκτη και με αυτόν τον τρόπο έχω Real Zero Latency Monitoring σε ό,τι ηχογραφώ αφού το ακούω μόνο από το Path του μίκτη μου ανεξάρτητα από το γεγονός οτι ο ήχος φτάνει και στην κάρτα ήχου μου προς ηχογράφηση. Αν θέλω να ακούσω τα εφφέ ενός VST Plug in καθώς ηχογραφώ (όπως εσύ δηλαδή) απενεργοποιώ το Direct Monitoring, ενεργοποιώ το Monitor στο Audio Track που γράφω και μιξάρω από τον εξωτερικό μου μίκτη την αναλογία Dry/Wet παίζοντας με το Fader του καναλιού στο οποίο έρχεται η έξοδος της κάρτας ήχου μου. Το Fader φυσικά του καναλιού του μίκτη στο οποίο μπαίνει το όργανο ή το μικρόφωνο (Dry) προς ηχογράφηση παραμένει σταθερό όπως επίσης και τα Faders των Sub Outs που το δρομολογούν στην είσοδο της κάρτας ήχου.
Συνεπώς για αυτό υποστηρίζω οτι με ένα εξωτερικό μίκτη είσαι πολύ πιο ευέλικτος στις δρομολογήσεις σου.
Υποθέτω οτι τη Lexicon την έχεις συνδέσει σωστά στα Monitors της
Θα πας στο Device Set Up του Cubase και θα ξετικάρεις το Direct Monitoring. Μετά θα πας στο Track που ηχογραφείς την κιθάρα σου και δίπλα από το σύμβολο του Recording (που ανάβει κόκκινο όταν επιλέγεις να ηχογραφήσεις στο συγκεκριμένο Track) θα επιλέξεις και το σύμβολο με το ηχειάκι (ανάβει πορτοκαλί όταν το επιλέγεις).
Με το Direct Monitoring το σήμα του ήχου που ακούς όταν ηχογραφείς δεν περνά μέσα από το Software Path του Cubase με αποτέλεσμα να μην έχει Latency. Αυτό σημαίνει όμως οτι το σήμα δεν υφίσταται καμία επεξεργασία εκείνη την ώρα και συνεπώς δεν μπορείς να ακούς το όποιο FX εφαρμόζεται από το Guitar Rig.
Όταν λοιπόν ξετικάρεις το Direct Monitoring και ενεργοποιείς το Monitoring από το Cubase Track που ηχογραφείς, ο ήχος εισέρχεται στο Software υφίσταται επεξεργασία και στη συνέχεια φτάνει στα Monitor επεξεργασμένος και τον ακούς Real Time καθώς ηχογραφείς με τα FX του Guitar Rig. Αυτό όμως αυξάνει κι άλλο το συνολικό Latency ανάλογα με το πόσο "βαρύ" είναι το Plug In και πόσο μεγάλη η επεξεργασία που γίνεται στο σήμα.
Για να καλυτερεύσεις τα πράγματα από άποψη Latency μπορείς να ενεργοποιήσεις το Constrain Delay Compensation (δεύτερο κουμπάκι στην πάνω σειρά του Cubase με σύμβολο που μοιάζει με ρολόι μέσα σε αγκύλες). Αυτό που δεν ξέρω είναι αν το Cubase Le προσφέρει Constrain Delay Compensation.
Σε γενικές γραμμές εγώ αποφέυγω να κάνω Monitoring απευθείας από την κάρτα ήχου. Δουλεύω πάντα με μίκτη έτσι ώστε να έχω External Monitoring από το μίκτη μου. Η έξοδος της κάρτας ήχου μου μπαίνει ως είσοδος στον μίκτη και ένα ζεύγος Sub Outs του μίκτη μπαίνει ως είσοδος στην κάρτα ήχου μου. Τα Monitors μου τα συνδέω στις Main Out του μίκτη και με αυτόν τον τρόπο έχω Real Zero Latency Monitoring σε ό,τι ηχογραφώ αφού το ακούω μόνο από το Path του μίκτη μου ανεξάρτητα από το γεγονός οτι ο ήχος φτάνει και στην κάρτα ήχου μου προς ηχογράφηση. Αν θέλω να ακούσω τα εφφέ ενός VST Plug in καθώς ηχογραφώ (όπως εσύ δηλαδή) απενεργοποιώ το Direct Monitoring, ενεργοποιώ το Monitor στο Audio Track που γράφω και μιξάρω από τον εξωτερικό μου μίκτη την αναλογία Dry/Wet παίζοντας με το Fader του καναλιού στο οποίο έρχεται η έξοδος της κάρτας ήχου μου. Το Fader φυσικά του καναλιού του μίκτη στο οποίο μπαίνει το όργανο ή το μικρόφωνο (Dry) προς ηχογράφηση παραμένει σταθερό όπως επίσης και τα Faders των Sub Outs που το δρομολογούν στην είσοδο της κάρτας ήχου.
Συνεπώς για αυτό υποστηρίζω οτι με ένα εξωτερικό μίκτη είσαι πολύ πιο ευέλικτος στις δρομολογήσεις σου.