Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!!gnd79 είπε:συμφωνώ και επαυξάνω.και είναι και πόλυ πιο δύσκολες τεχνικές πολλές φορές.ειδικά το chord solo είναι και πανέμορφο ηχητικά!αλλά η ταχύτητα και η "υψηλή ραπτική" είναι σημαντική. βοηθάει να οδηγεί σε έκσταση και στην υπέρβαση των ορίων,εκτός απο φιγούρα και κατάχρηση.είναι έκρηξη και απελευθέρωση. το να την κάτεχεις ειναι κάλο γιατι μπορείς να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα χωρίς να σε περιορίζεσαι.
Notrac την καταλαβαίνω την λογική σου αλλα και απο άλλα σου ποστ τη βρίσκω λίγο εχθρική προς την τεχνική γενικότερα.Νομίζω έχεις παρεξηγήσει την τεχνικη,η τεχνικη είναι το μέσο για να εκφράσεις,αυτα που έχεις στο κεφάλι σου.Αμα η τεχνική σου είναι χάλια όσο ωραιες και να είναι ιδέες σου,θα ακουγεσαι παντα σαν χαλασμένο ραδιόφωνο.Για την ακρίβει στην κιθάρα θα το πάω και ένα βημα παραπάνω και θα πω οτι η τεχνική ειναι πολύ παραπάνω απο "απλα ένα μέσο" η τεχνική στην κιθάρα έχει σχεδόν δική της προσωπικότητα που άλλες φορες σε περιορίζει και σε προκαλέι να ξεπεράσεις τις δυσκολιες και άλλες σου δινει ιδέες που δεν θα έχες καν στο μυαλο σου αν δεν επαιζες κιθάρα και επαιζες π.χ. πιανο.Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι η σχέση σου με το όργανο δεν ειναι απαραίτητα μονόδρομη δηλαδη μονο απο εσενα προς το όργανο(εσυ διατάζεις και το όργανο εκτελει) αλλα και αμφίδρωμη δηλαδή το όργανο σου επιστρεφει feedback.notlrac είπε:Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!!
Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!
(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)
notlrac "στο εκτός της ταχύτητας" δεν συμφωνώ .στο να την χρησιμοποιείς για να εκφραστείς μέσω αυτής νομίζω αυτό υποστηρίζω παραπάνω αρά που υπάρχει η διαφωνία; .δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τι εννοείς .κάπου το όλο κείμενο γενικά αντιφάσκει ανάμεσα στο "στο εκτός της ταχύτητας" και στο “Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.” που υποστηρίζω ότι πρέπει να κατέχεις για να το κάνεις αυτό. ή έτσι το εκλαμβάνω λόγω ίσως αδυναμίας του γραπτού λόγου;notlrac είπε:Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!!
Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!
(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)
-Παιζε πανω απο cd με κιθαριστες που αγαπας και προσπαθησε να μιμεισαι τις φρασεις τους με απολυτη ακριβεια στη διαρκεια των νοτων,στις ΠΑΥΣΕΙΣ.Δε θα γινεις σαν κι αυτους...μη φοβασαι..Holystone είπε:
Πως γινεται το καλό και ουσιατικό practice απο του καθενα του στο σπιτι (χωρις να πρεπει να πάει να τελειωσει το Berklee- ή να κανει τα μερικών χιλιαδων ευρω online courses; )
Μονο 1 φιλε μου.....μονο 1...Holystone είπε:Ουαου! αυτός ο Joe Pass ουτε που ιδρωσε...![]()
![]()
Από περιεργεια, πόσες εκατονταδες νότες επειξε; (ή χιλιάδες μαλλον)
όντως έχει διαφορά να παίζεις όρθιος. αλλά επίσης έχει και διαφοράHolystone είπε:Μαγκες είστε αψογοι,
γραφετε πράγματα που ειλικρινά δεν τα ειχα σκεφτει ποτε!
Να πω πως πραγματικα εχει διαφορα το πως παιζει κανεις ορθιος από καθιστός. Στην παρούσα φαση δεν τολμω να παιξω ορθιος, γιατι για να περασεις σε αυτο πρεπει να ανεβεις επίπεδο και εχοντας ξεπάρει αρκετά την ταστιέρα, ξεκινας πιστευω και τη δαμάζεις και στα ορθια.
Ουαου! αυτός ο Joe Pass ουτε που ιδρωσε...![]()
![]()
Από περιεργεια, πόσες εκατονταδες νότες επειξε; (ή χιλιάδες μαλλον)