Πώς να γίνουμε καλύτεροι skilled κιθαρίστες από το σπιτι?

Πάντως γενικά προσέχετε με τις ταχύτητες τις μεγάλες γιατί έχουν βγει και γράφουν κόσμο.. ::) ;D

 
γι'αυτο καμιά φορά λες αισθάνομαι ενα φλας μετά τα 280 bpm;και εγώ νόμιζα ότι φταίει το definition του ματιού που δεν είναι full hd.τουλάχιστον γλίτωσα την αναβάθμιση.

 
Άμα παίζεις κοντά στην Αττική οδό που έχει κάμερες πάιζει!

Πέραν της πλάκας πάντως είναι λίγο απογοητευτικό που η πλειοψηφία των συμβουλών έχουν να κάνουν με ταχύτητα και τεχνική. Η οποία τεχνική είναι ενός πολύ περιορισμένου φάσματος της κιθάρας. Υπάρχουν τεχνικές και τεχνικές από το να παίζεις φλαμένκο μέχρι να κάνεις chord solo κτλ κτλ.. Κατά την δική μου ταπεινή γνώμη :) 

 
συμφωνώ και επαυξάνω.και είναι και πόλυ πιο δύσκολες τεχνικές πολλές φορές.ειδικά το chord solo είναι και πανέμορφο ηχητικά!αλλά η ταχύτητα και η "υψηλή ραπτική" είναι σημαντική. βοηθάει να οδηγεί σε έκσταση και στην υπέρβαση των ορίων,εκτός απο φιγούρα και κατάχρηση.είναι έκρηξη και απελευθέρωση. το να την κάτεχεις ειναι κάλο γιατι μπορείς να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα χωρίς να σε περιορίζεσαι.

 
gnd79 είπε:
συμφωνώ και επαυξάνω.και είναι και πόλυ πιο δύσκολες τεχνικές πολλές φορές.ειδικά το chord solo είναι και πανέμορφο ηχητικά!αλλά η ταχύτητα και η "υψηλή ραπτική" είναι σημαντική. βοηθάει να οδηγεί σε έκσταση και στην υπέρβαση των ορίων,εκτός απο φιγούρα και κατάχρηση.είναι έκρηξη και απελευθέρωση. το να την κάτεχεις ειναι κάλο γιατι μπορείς να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα χωρίς να σε περιορίζεσαι.
Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)

 
notlrac είπε:
Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)
Notrac την καταλαβαίνω την λογική σου αλλα και απο άλλα σου ποστ τη βρίσκω λίγο εχθρική προς την τεχνική γενικότερα.Νομίζω έχεις παρεξηγήσει την τεχνικη,η τεχνικη είναι το μέσο για να εκφράσεις,αυτα που έχεις στο κεφάλι σου.Αμα η τεχνική σου είναι χάλια όσο ωραιες και να είναι ιδέες σου,θα ακουγεσαι παντα σαν χαλασμένο ραδιόφωνο.Για την ακρίβει στην κιθάρα θα το πάω και ένα βημα παραπάνω και θα πω οτι η τεχνική ειναι πολύ παραπάνω απο "απλα ένα μέσο" η τεχνική στην κιθάρα έχει σχεδόν δική της προσωπικότητα που άλλες φορες σε περιορίζει και σε προκαλέι να ξεπεράσεις τις δυσκολιες και άλλες σου δινει ιδέες που δεν θα έχες καν στο μυαλο σου αν δεν επαιζες κιθάρα και επαιζες π.χ. πιανο.Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι η σχέση σου με το όργανο δεν ειναι απαραίτητα μονόδρομη δηλαδη μονο απο εσενα προς το όργανο(εσυ διατάζεις και το όργανο εκτελει) αλλα και αμφίδρωμη δηλαδή το όργανο σου επιστρεφει feedback.

 
notlrac είπε:
Διαφωνώ όχι μόνο καθέτως αλλά οριζοντίως και προς πάσα κατεύθυνση!! :P

Για να εκφραστείς πιο ολοκληρωμένα πρέπει να ξέρεις πολλά άλλα πράγματα εκτός της ταχύτητας! Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.. Είναι σαν να λέμε ότι άμα ξέρεις ορθογραφία είσαι ρήτορας!! Καμία σχέση όμως. Anyway το θέμα είναι γνωστό κλισεδάκι στο noiz και γενικότερα, άκρη δεν βγαίνει ποτέ συνήθως οπότε αυτά από εμένα!  :)

(Εννοείται ότι το ύφος μου είναι στα πλαίσια μια χαλαρής κουβέντας, μην παρεξηγηθώ!)
notlrac "στο εκτός της ταχύτητας" δεν συμφωνώ .στο να την χρησιμοποιείς για να εκφραστείς μέσω αυτής νομίζω αυτό υποστηρίζω παραπάνω αρά που υπάρχει η διαφωνία; .δεν έχω καταλάβει πολύ καλά τι εννοείς .κάπου το όλο κείμενο γενικά  αντιφάσκει ανάμεσα στο "στο εκτός της ταχύτητας" και στο “Η ταχύτητα αν χρειαστεί πρέπει να προκύψει από αυτό που θες να εκφράσεις και όχι αυτό που εκφράζεις να είναι η ταχύτητα.” που υποστηρίζω ότι  πρέπει να κατέχεις  για να το κάνεις αυτό. ή έτσι το εκλαμβάνω λόγω ίσως αδυναμίας του γραπτού λόγου;

 
Κατά τη γνώμη μου η τεχνική μαζί με την έμπνευση, είναι από τα σημαντικότερα όπλα που πρέπει να έχει ένας μουσικός. Δυστυχώς αν λείπει κάποιο από τα δύο παντελώς δεν γίνεται δουλειά.

Τώρα όσον αφορά την ταχύτητα. Πιστεύω ότι η ταχύτητα είναι ένα μέσο έκφρασης. Δεν είναι το παν αλλά καλό είναι να υπάρχει έως ένα σημείο (όσο μπορεί ο καθένας).

Υπάρχουν τρανά παραδείγματα πολύ γρήγορων κιθαριστών (π.χ. Malmsteen), που από ένα σημείο και μετά χάνουν την ουσία.

Να μην παρεξηγηθώ για το παράδειγμά μου. Ο Malmsteen μου αρέσει, αλλά από ένα σημείο και μετά με κουράζει η ασταμάτητη ταχύτητά του.  ;)

 
Συγνωμη προς ολους για τη πιθανη αφορμη να με πειτε υπεροπτη...αλλα ενα ξερω.

ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕ.-

ΥΓ. το λεω να τ ακου και γω γιατι ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ(και οχι μονο κιθαριστες)

Semper Studum(συγνωμη για τυχον ορθογραφικο λαθος στη λατινικη-προκειται για τα 2 S που παιζουν το ρολο ηχιου στο βιολι κλπ.)

 
Θέλω αν μπορεί κάποιος να μου πει τι ασκήσεις πρέπει να κάνω με μετρονόμο για να παίξω έτσι.




:) ;)

 
Πιστεύω αρκετή εξάσκηση σε jazz κλίμακες, θα ήταν ένα πρώτο βήμα.  ;)

ΥΓ: Φοβερός ο κύριος Pass...

 
Holystone είπε:

Πως γινεται το καλό και ουσιατικό practice απο του καθενα του στο σπιτι (χωρις να πρεπει να πάει να τελειωσει το Berklee- ή να κανει τα μερικών χιλιαδων ευρω online courses; )
-Παιζε πανω απο cd με κιθαριστες που αγαπας και προσπαθησε να μιμεισαι τις φρασεις τους με απολυτη ακριβεια στη διαρκεια των νοτων,στις ΠΑΥΣΕΙΣ.Δε θα γινεις σαν κι αυτους...μη φοβασαι.. :)

Ετσι εξασκεις αυτι,δαχτυλα,ΧΡΟΝΟΥΣ,αποκτας φρασεολογιο.

Η αποκτηση προσωπικου υφους,αν ερθει,προυποθετει την κατακτηση βασικων δεξιοτητων που ερχονται με τη μιμηση.

Μην ξεχνας να παιζεις ρυθμικη κιθαρα...

-Τραγουδα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πεντατονικο θεμα σου ρχεται στο μυαλο και μεταφερε το στην κιθαρα.

-Εστιασε στα δυνατα σου σημεια (αν δεν τα εχεις βρει,ψαξτα)και εξασκησε τα.

Μη χανεις χρονο με πραγματα που σου φαινονται πολυ δυσκολα και ισως...αδιαφορα.

-Ηχογραφησε τον εαυτο σου ΠΟΛΥ.Με μπακιν ή χωρις.Βελτιωνε ο,τι δε σ αρεσει.

Π.χ.Τη λεπτομερεια στα..σηκωματα,τα αγαρμπα,νευρικα συρσιματα..

-Χρησιμοποιησε το ιντερνετ σαν εγκυκλοπαιδεια σε αυτα μονο που σ ενδιαφερουν,οχι σαν βιβλιο προς αποστηθιση..

Καλη συνεχεια! :)

υγ:Ειναι αλλο πραγμα το πως μπορει καποιος να γινει καλυτερος σ αυτο που γουσταρει αυτος και αλλο το πως μπορει να γινει καλυτερος σ αυτο που γουσταρουν οι αλλοι.

-Να εισαι πιστος σ αυτο/αυτα που ενδιαφερει/ουν ΕΣΕΝΑ! ;)

 
Μαγκες είστε αψογοι,

γραφετε πράγματα που ειλικρινά δεν τα ειχα σκεφτει ποτε!

Να πω πως πραγματικα εχει διαφορα το πως παιζει κανεις ορθιος από καθιστός. Στην παρούσα φαση δεν τολμω να παιξω ορθιος, γιατι για να περασεις σε αυτο πρεπει να ανεβεις επίπεδο και εχοντας ξεπάρει αρκετά την ταστιέρα, ξεκινας πιστευω και τη δαμάζεις και στα ορθια.

Ουαου! αυτός ο Joe Pass ουτε που ιδρωσε... :o :o :o

Από περιεργεια, πόσες εκατονταδες νότες επειξε; (ή χιλιάδες μαλλον)

 
Holystone είπε:
Ουαου! αυτός ο Joe Pass ουτε που ιδρωσε... :o :o :o

Από περιεργεια, πόσες εκατονταδες νότες επειξε; (ή χιλιάδες μαλλον)
Μονο 1 φιλε μου.....μονο 1... ;)

 
Holystone είπε:
Μαγκες είστε αψογοι,

γραφετε πράγματα που ειλικρινά δεν τα ειχα σκεφτει ποτε!

Να πω πως πραγματικα εχει διαφορα το πως παιζει κανεις ορθιος από καθιστός. Στην παρούσα φαση δεν τολμω να παιξω ορθιος, γιατι για να περασεις σε αυτο πρεπει να ανεβεις επίπεδο και εχοντας ξεπάρει αρκετά την ταστιέρα, ξεκινας πιστευω και τη δαμάζεις και στα ορθια.

Ουαου! αυτός ο Joe Pass ουτε που ιδρωσε... :o :o :o

Από περιεργεια, πόσες εκατονταδες νότες επειξε; (ή χιλιάδες μαλλον)
όντως έχει διαφορά να παίζεις όρθιος. αλλά επίσης έχει και διαφορά

όταν για μένα ζεις το τραγούδι που

παίζεις ή και ακούς, και η επιρροή του

ήχου,των δονήσεων,του ρυθμού και

συναισθημάτων των να μεταδίδεται σε όλο

το κορμί και αυτό να συγχρονίζεται

ανάλογα. αρκεί να επιτρέψεις να συμβεί

κάτι τέτοιο χωρίς να έχεις κάποια

στερεότυπα και γίνεις μίμος.

γιαυτό και

υπάρχουν και μουσικοί που άλλοι

χορεύουν,άλλοι χοροπηδάνε και

τρέχουν,κάνουν πιρουέτα,σπαγγάτο, παίζουν με τα

δόντια(με μασέλα λες να γίνετε;),με

δοξάρια,χτυπιούνται κάτω(ή την σπάνε

πάνω στο κεφάλι του image maker) και

ένα σωρό. επειδή υπάρχουν πολλοί τρόποι

έκφρασης και επικοινωνίας (μέχρι καμάκι

άμα λάχει σε bend με το μεσαίο

δάχτυλο!!)  μέσω της μουσικής και της

τεχνικής που επηρεάζουν τον χαρακτήρα και τον ήχο .

για μένα πρέπει να αρχίσεις

να παρατηρείς το σώμα σου από μέσα για

να ανακαλύψεις τις δυνατότητες του τις

διάφορες επιδράσεις που έχει κάνοντας

οποιαδήποτε κίνηση. εμένα κάτι που με

βοήθησε ήταν να κλείνω τα αυτιά μου

ώστε να μην ακούω τίποτα και να παίζω

παρατηρώντας τι ακριβώς γίνετε μέσα στα

χέρια μου,αποκτώντας μεγαλύτερη

επίγνωση των κινήσεων. έτσι αργότερα θα

μπορείς να γνωρίσεις κάπως τα όρια σου αλλά και να τα παραβιάζεις χωρίς να τραυματίσεις τον εαυτό σου αλλά τον image maker. (δεν έχω πρόβλημα με τού ανθρώπους αλλά είναι παλιοδουλεία βρε παιδί μου;)

 
Nα τολμήσω να πω και γω την άποψη μου.Οι συμβουλές των συμφουρομιτών σε υπερκαλύπτουν όσον αφορά τον τεχνικό τομέα αν και τα περισσότερα θα τα μάθεις παίζοντας και χτίζοντας στο στυλ σου.

Το σημαντικότερο για μένα όμως είναι να αποκτήσεις μια νοοτροπία.

Θέλεις να μάθεις να σολάρεις καλά.Αρχικά ξεκίνα να παίζεις κομμάτια άλλων.Πάρε το σόλο.άκουσε το.Και μετά φαντάσου τον ευατό σου να το παίζεις live,μπροστά σε κοινό.Να το παίζεις άψογα και άνετα  σα να είναι δικό σου.Μόνο αν με το μυαλό σου καταφέρεις να μπεις σε αυτή τη διαδικασία σκέψης πιστεύω ότι θα κάνεις μια πολύ γερή αρχή.Το ίδιο και όταν θες να γράψεις κάτι δικό σου.Οραματίσου τη στιγμή που θα το παίζεις ζωντανά!

Επίσης,αν βλέπεις ότι ένα σόλο δε βγαίνει με τίποτα και προσπαθείς για ώρες να το βγάλεις,απλά παράτα την κιθάρα.Κάνε κάτι αλλο που να μην έχει σχέση με τη μουσική.Και μετά από 1 μέρα (2,3 δεν έχει σημασία) ξαναπιάστο και ξαναπροσπάθησε.Το μυαλό χρειάζεται που και που ένα reset.

Τέλος ακόμα και όταν μάθεις να παίζεις ένα σόλο δε σημαίνει ότι τελειωσες με αυτό.Παίξτο 5-6 φορές και οι 5 από τις έξι να είναι τέλειες.Και το καλύτερο, παίξε αυτό που έμαθες μπροστά σε ένα άτομο (τη μάνα,την κοπέλα σου και ας μην ξέρουν από μουσική).Το να παίζω μόνος μπροστά απο ένα μόνο άτομο μου φαινόταν πάντα πιο απαιτητικό.Και πάντα εννοείται προσπάθησε να παίζεις και εκτός σπιτιού με άλλους μουσικούς.Η καλύτερη εξάσκηση είναι αυτή.Εξάλλου μια ωρίτσα στο στούντιο πιστεύω αξίζει αρκετές ώρες εξάσκησης στο σπίτι.Αυτα.

 
κατι ακόμα όσο αφορά την μελέτη.....

προσπαθήστε να τραγουδάτε ότι παιζετε !

Εχει τεραστια σημασία

Πρωτου ξεκινησουμε να βγαλουμε φρασεις σολο κτλ κτλ,,,,

πρωτα τις τραγουδαμε  .

Αν συνδεθει η φωνη με τα δάχτυλα περνας σε άλλο επιπεδο

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top