- Μηνύματα
- 2,245
- Πόντοι
- 923
Ναι, γιατί όχι, κόκα-κόλα light να υπάρχει και επιθυμία για εκλαϊκευμένες γνώσεις.
corrected.
Δεν είμαι αφελής να πιστεύω ότι θα αντλήσω γνώσεις (όπως δεν έχω την υπόνοια ότι θα γίνω αστροφυσικός απλά παρακολουθώντας -για ώρες- ντοκυμαντέρ σχετικά με το διάστημα στο ΥοuTube).
Αλλά τέτοια βίντεο είναι ωραία τροφή για σκέψη αν μη τι άλλο.
Χίλιες φορές να παρακολουθήσω ένα βίντεο ''εκλαϊκευμένης'' επιστήμης παρά χαζομάρες του tik tok ή survivor, μακάρι οι περισσότεροι να έκαναν το ίδιο.
Ο συγκεκριμένος παρακολουθείται ευχάριστα κατ'εμέ και λόγω περιεχομένου αλλά και λόγω του τεχνικά άρτιου content του (μοντάζ, εικόνα κτλ) αλλά και φυσιογνωμικά είναι συμπαθής (όχι δεν ειμαι gay) ενώ η ιδιότητά του ως καθηγητής οικονομικών στην Σιγκαπούρη είναι αρκετά αξιόλογο ως point of reference. Και ναι ξέρω ότι οι ακαδημαϊκοί ειδικά εδώ στην Ελλάδα είναι πολλές φορές αμφιλεγόμενοι αλλά δεν μιλάμε για μπανανία αλλά μια από τις πιο φιλελεύθερες και ανεπτυγμένες οικονομίες του κόσμου.
Τα γεγονότα όμως, είναι γεγονότα, ΔΗΛΑΔΗ η τραπ είναι προϊόν των εταιρειών που αυτός ο άνθρωπος λέει ότι νίκησε (άρα αυτό που λέει δεν ισχύει)
Σε αυτό θα μπορούσα να συμφωνήσω αλλά δεν έχουμε τον ίδιο ορισμό του τι εστί ''προϊόν εταιρειών''.
Τα προϊόντα εταιρειών στην Ελλάδα (που είχαν συμβόλαια με την heaven κτλ) ήταν κατα βάση οι παίκτες reality από το 2000 και μετά.
Οι τράπερς ήταν ελληνο-αμερικανάκια που εισήγαγαν στην χώρα μια τάση από τις ΗΠΑ που ακόμα δεν είχε γίνει μέρος της υποκουλτούρας στην Ελλάδα.
Ισχύει δηλαδή ότι με δικά τους έξοδα ηχογραφησαν τα τραγούδια τους μέσω ''σπιτικών παραγωγών'' και home made studios και έγιναν viral που λένε και οι νέοι και μετά χώθηκαν οι όποιες εταιρείες.
Γενικά όπως ξέρουμε όλοι οι μουσικοί πλέον έτσι δουλεύουν, ανεξαρτήτως μουσικού είδους. Απλά οι τραπερς έγιναν viral λόγω των 10χρονων και 12χρονων που ασχολούνται πιο πολύ απ'όλους με το τικ τοκ και το youtube.
Από την άλλη όντως και οι εταιρείες δεν εμειναν στάσιμες σε αυτό που είδαν να έρχεται (streaming) και άλλαξαν μοντέλο εργασίας. Ίσως ενας σωστός τίτλος θα ήταν ''πως το streaming άλλαξε τις δισκογραφικές''. Δεν διαφωνώ. Αλλά το βίντεο εξηγεί ωραία πως κατέληξε η όλη φάση να γίνεται με bottom up διαδικασίες. Όποιος, ακόμα και εδώ μεσα, έχει προσπαθήσει να βγάλει κυκλοφορήσει την μουσική του μέσω εταιρείας, καταλαβαίνει τι εννοώ.