- Μηνύματα
- 385
- Πόντοι
- 16
Πολλές φορές, όταν θέλω να αλλάξω την τονικότητα σε ένα κομμάτι για πρακτικούς λόγους για παράδειγμα για να έρθει στα «μέτρα» ενός τραγουδιστή, το κομμάτι ‘’χαλάει’’ {σίγουρα??} και μάλλον δεν έχει το αποτέλεσμα που είχε στο μυαλό του ο συνθέτης.
Διαθέτω διατονικές φυσαρμόνικες σχεδόν όλων των τονικοτήτων ματζόρε και αρμονικού μινόρε και όταν στην παρέα τραγουδώ εγώ , ανάλογα με το τραγούδι επιλέγω την τονικότητα που ταιριάζει στη φωνή μου.{ έχω σημειολογικές παρτιτούρες των τραγουδιών στις οποίες αναφέρω την τονικότητα που ταιριάζει στη φωνή μου -συνήθως τα κλειδιά C-D-Bb-Em-Dm-Am}.
Κατά την αλλαγή κλειδιού διαφορετικού απ’ αυτό του συνθέτη ,μερικά κλειδιά σε ορισμένες μελωδίες (πχ AVE MARIA) φαίνονται να μην απηχούν στην ψυχή μου όπως το πρωταρχικό κλειδί του συνθέτη. Ακούγονται νεκρά. {πχ όταν παίζω το AVE MARIA σε Ab γεμίζει την ψυχή μου ενώ σε C όχι}
1. Το παραπάνω είναι κάτι το υποκειμενικό ή συμβαίνει και σε άλλους;
2. Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την επιλογή του κλειδιού της μελωδίας ενός συνθέτη?
Διαθέτω διατονικές φυσαρμόνικες σχεδόν όλων των τονικοτήτων ματζόρε και αρμονικού μινόρε και όταν στην παρέα τραγουδώ εγώ , ανάλογα με το τραγούδι επιλέγω την τονικότητα που ταιριάζει στη φωνή μου.{ έχω σημειολογικές παρτιτούρες των τραγουδιών στις οποίες αναφέρω την τονικότητα που ταιριάζει στη φωνή μου -συνήθως τα κλειδιά C-D-Bb-Em-Dm-Am}.
Κατά την αλλαγή κλειδιού διαφορετικού απ’ αυτό του συνθέτη ,μερικά κλειδιά σε ορισμένες μελωδίες (πχ AVE MARIA) φαίνονται να μην απηχούν στην ψυχή μου όπως το πρωταρχικό κλειδί του συνθέτη. Ακούγονται νεκρά. {πχ όταν παίζω το AVE MARIA σε Ab γεμίζει την ψυχή μου ενώ σε C όχι}
1. Το παραπάνω είναι κάτι το υποκειμενικό ή συμβαίνει και σε άλλους;
2. Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την επιλογή του κλειδιού της μελωδίας ενός συνθέτη?
Τελευταία επεξεργασία από moderator: