Ποιοτικό καλώδιο για μπάσο

pantsos

Νέο μέλος
Μηνύματα
1
Πόντοι
1
Καλησπέρα παιδιά.

Ποια είναι η γνώμη σας για ένα καλό-μέτριο καλώδιο μέχρι 20-30€

μάρκες?επίχρυσα?

Ακούω γνώμες.

 
5-6 μέτρα να έχεις άνεση κινήσεων και να αντέχει τα πατήματα.

Από εκεί και πέρα ας σε διαφωτίσει κανένας άλλος :)

 
Θα σου έλεγα για Spectraflex, αλλά κοστίζει γύρω στο 50αρικο. Πάντως το έχω αρκετά χρόνια και είναι «σκυλί». 

 
εγω παντως χρονια τωρα χρησιμοποιω (κιθαριστας ειμαι αλλα δεν νομιζω οτι εχει σημασια) τα low noise καλωδια τις ibanez (εχει ο τριμης). ενα 3μετρο-4μετρο πρεπει να εχει γυρω στο 10 ευρω. δεν ειναι και πολυ ακριβα και γενικοτερα εχουν πολυ καλη κατασκευη και πολυ γερα βισματα.

Γενικα ολα τα καλωδια για να αντεξουν θελουν λιγη προσοχη στα πατηματα και να μην στριβουν κατα το τυλιγμα... παιδια, δεν ειναι μπαλαντεζα, ουτε τριχια να τα τυλιγουμε γυρω απο τον αγκωνα οπως βλεπω συνεχεια!

με ενα 20ευρω την εχω βγαλει 2-3 χρονια τωρα και με προβες σε studio και στο σπιτι και σε live

 
Η άποψή μου είναι να μην ασχοληθείς και πολύ με αυτό το ζήτημα. Αλλά μιας και το ρώτησες, να σου πω και γω δυό κουβέντες.

Κατ' αρχήν η κουβέντα δεν έχει νόημα αν παίζεις πανκ, ρέγγε, μέταλ με δεκάδες εφέ και τα συναφή αυτών. Οι high end λεπτομέρειες καλωδίων (εάν υποθέσουμε ότι υπάρχουν τέτοιες) διαφαίνονται στα είδη της μουσικής που θα επιτρέψουν σε τέτοιες λεπτομέρειες να "αναδυθούν".

Προσωπικά χρησιμοποιώ Sommer Spirit XXL. Είναι πολύ καλό ηχητικά καλώδιο αλλά έχει το μειονέκτημα (για όσους είναι λίγο ανήσυχοι πάνω στη σκηνή  ;D) ότι δεν είναι πολύ εύκαμπτο. Τις κολλήσεις τις έκανα μόνος μου (ναι, με καλάι WBT ασήμι καθότι πρωκτικά καθηλωμένος αλλά σιγά θεραπεύομαι) και χρησιμοποίησα Neutrik jack. Ειδικά το silent (στη πλευρά του μπάσου μόνο επειδή "βραχυκυκλώνει" κατά το βγάλσιμό του, άρα "βλέπει" φορτίο ο amp και δεν κάνει θόρυβο) είναι κατά την άποψή μου μια καταπληκτική πατέντα γενικά για όλους αλλά και ειδικά για τους έχοντες active (το βγάζεις - χωρίς θόρυβο για να μη σου τρώει μπαταρία).

Ο τερματισμός των καλωδίων (καλή κόλληση, σοβαρό jack, καλό strain relief) είναι ίσως πιο σημαντική και από το ίδιο καλώδιο. Τώρα, για να σου φύγει κι ο καημός, πάρτα να είναι χρυσά (λέμε τώρα) για να λες στο κεφάλι σου ότι έχει την καλύτερη δυνατή επαφή (λέμε τώρα) και να ξεγνοιάσεις και να ασχοληθείς με το παίξιμο.

Υπάρχουν πολλές εταιρείες καλωδίων, από τίς οποίες αρκετές είναι σοβαρές αλλά πολύ λίγες αυτές που κατασκευάζουν (Canare, Mogami, Belden, Klotz) τα καλώδιά τους και δεν βάζουν απλώς το logo τους επάνω.

Ένα εύκαμπτο καλώδιο σοβαρής διατομής (τουλάχιστον 0,75), καθαρού χαλκού (όχι επικασσιτερωμένου - προσωπικό μου γούστο και δεν αποδεικνύεται), με χαμηλό capacitance (εκτός αν θες να "κουρδίσεις" λίγο πιο χαμηλά τον ήχο σου οπότε, αντίθετα με τους κιθαρίστες το ξεπερνάς αυτό), καλή θωράκιση (όχι του θανατά που κάνει το καλώδιο παλούκι και στο φινάλε δεν χρειάζεται) που δεν θα ξεπερνάει τα 5-6 μέτρα (όχι για το attenuation αλλά γιατί μετά αρχίζουν τα loops που καλό δεν κάνουν) και σαφέστατα και πρωτίστως να έχει το χρώμα και το σχέδιο που σου αρέσει και σε φτιάχνει, είναι αυτό που μάλλον ψάχνεις.

Αν δεν βαριέσαι ρίξε μια ματιά στο παρακάτω, μην το πολυζαλίζεις και ξεκίνα να παίξεις.

http://www.procosound.com/download/whitepapers/Understanding%20Instrument%20Cables.pdf

 
Για να λένε τα παιδιά για τα Sommer Spirit XXL, θα είναι καλά- προσωπικά δεν τα έχω παίξει. Απλά η μόνη ένσταση μου είναι ότι εκ πείρας- λόγο των Fender που... γρατζουνάω ;D- προτιμώ το ιnput jack που πάει στο όργανο να είναι γωνία. Το εν λόγο Sommer Spirit XXL που πόσταρε ο SF είναι... «καρφί, σπόντα- σπόντα» που λένε και στην Τσίπρον ;)

 
Να πω απλώς και πάλι ότι

audiokostas είπε:
Προσωπικά χρησιμοποιώ Sommer Spirit XXL. Είναι πολύ καλό ηχητικά καλώδιο αλλά έχει το μειονέκτημα (για όσους είναι λίγο ανήσυχοι πάνω στη σκηνή  ;D) ότι δεν είναι πολύ εύκαμπτο.
Τα jack βάζεις αυτά που γουστάρεις.

Η γωνία είναι όντως καλύτερη όταν το input είναι κάτω (ράχη) και όχι πάνω (plate/pickguard) στο μπάσο. Βολεύει για να περνάς το καλώδιο πίσω από τη ζώνη χωρίς περίεργες κούρμπες.

 
[quote author=audiokostas link=topic=181543.msg505741#msg

Η γωνία είναι όντως καλύτερη όταν το input είναι κάτω (ράχη) και όχι πάνω (plate/pickguard) στο μπάσο. Βολεύει για να περνάς το καλώδιο πίσω από τη ζώνη χωρίς περίεργες κούρμπες.

Σε plate/pickguard καρφώνω και προτιμάω γωνία. Τόσο για «αισθητικούς» λόγους- αν και λίγο υπερβολικό μου την δίνει να πετάγεται όλο αυτό το... jack- και πρακτικά (αν και (ξανά) είμαι λίγο υπερβολικός, καθότι περνάω το βύσμα από την ζώνη), μην γίνει κανένα... ατύχημα.   

 
Σαφως αν η...τρυπα ειναι πανω στο Pickguard τοτε η γωνια ειναι η καλυτερη λυση (υπαρχουν και ετοιμα Sommer με γωνια,οχι XXL ομως μια και δεν υπαρχει γωνια που να χωραει τοσο κτηνος καλωδιο,εχουν τον ιδιο "ηχο" ομως με τα xxl) 

Αν η τρυπα ειναι τυπου tele τοτε ετσι κι αλλοιως η περισσοτερες γωνιες ειναι αχρηστες (δεν κουμπωνουν),αν η τρυπα ειναι τυπου Gibson και τα δυο συστηματα μια χαρα ειναι...

 
Να σου πω και 'γω οτι παίζω (κιθάρα μεν, καλώδια είναι δε) τα τελευταία 3 χρόνια με Monster Cables κάθε είδους (Rock, Jazz, Studio 1000 κλπ).

Το monster bass το έχω για το μπασσίστα μου και 3 χρόνια, δεν έχει πάθει τίποτα, όπου εκτός των live το χρησημοποιώ και στο studio.

Ο ήχος του καθαρός και αθόρυβος, μάλιστα όταν πήγαμε να το αλλάξουμε μία μέρα για να ακούσουμε διαφορά με ένα απλό fender (με tweed κάλυμα... πως το λένε δεν θυμάμαι ακριβώς) βγήκε ο ήχος με παραμόρφωση, έχοντας κρατήσει τις ρυθμίσεις του monster βέβαια.

http://www.thomann.de/gr/monster_cable_bass_12a.htm

 
macworx είπε:
Ξερουμε ποιος φερνει τα Spectraflex στην εδώ "πατρίδα" ?
Πριν από κανένα εξάρι χρόνια, το είχα πάρει από Καγμάκη, αλλά άγνωστο αν τα φέρνει πια...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top