Ποιος φέρνει τα μικρόφωνα: Ο μαγαζάτορας ή οι μουσικοί;

Alchemist είπε:
Για να δώσω και ένα παράδειγμα, είναι κάπως άτοπο να συζητάμε για την ανεπιθύμητη πινελιά που θα δώσει ένα διαφορετικό μικρόφωνο στον ενισχυτή όταν ο κιθαρίστας παίζει με άλλον ενισχυτή στο σπίτι, με άλλον στην πρόβα και με άλλον στο live. ;)
Λόγω αυτού παίζουμε και ο κιθαρίστας και εγώ καρφί στην κονσόλα και όχι με μικρόφωνα μπροστά από ενισχυτή!

 
Alchemist είπε:
Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι το μαγαζί οφείλει να παρέχει τα απαραίτητα μικρόφωνα για το live, including μικρόφωνα φωνών, οργάνων, ενισχυτών κλπ, συν να υπάρχει πρόβλεψη για backup για παν ενδεχόμενο (έστω και με λίγο υποδεέστερα μικρόφωνα). Κι αν έχουν μαζί τους και οι μουσικοί τα μικρόφωνα που χρειάζονται και προτιμούν, ακόμη καλύτερα!
Αυτο

 
audiokostas είπε:
Το πήρε η Λουϊζα το (κατ' ευφημισμόν) μικρόφωνο και το στυψε.

Το πήρα εγώ και έφευγε μακριά...
Λογικό ρε συ! Αφού είναι mic για female vocals!!  :P ;D ;D ;D

P.S.:

Εμένα πάντως η φωνή σου μου άρεσε πολύ, σε ό,τι άκουσα από το Τσίρκο.΄Μπορεί να φταίει και το Mic!

 
Παντως επιεδη τα μαγαζια που παιζουμε δεν ειναι liveαδικα , γιαυτο τα κουβαλαμε εμεις ολα τα συμπρακαλα  και με το εξτραδακι μας.

Υπηρξαν φορες που το μαγαζι δεν ειχε τον αναμενωμενο κοσμο και εμεις ειπαμε - φιλαρακο σημερα δεν πηγε , δωσε 300 αντι 600- και υπηρχαν φορες που ξεπουλησε ολη την καβα και αντι για 600 πηραμε 1000 χωρις να πουμε κουβεντα.

Απο ενα μαγαζι με προδιαγραφες live , θα επαιρνα μονο το οργανο μου , αλλα και παλι θα ηξερα τι με περιμενει στην εκει εγκατασταση για να μην τρεχω.

 
Πιστευω πως καθε ΣΟΒΑΡΟ live-άδικο που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει όσο το δυνατόν ποιοτικούς ενισχυτές κιθάρας-μπάσου, (ντάξει μην πάμε και σε τρελές τιμές), stands για μικρόφωνα, καλώδια, μόνιτορς, κονσόλα, ηχολήπτη κτλ κτλ.

Με λίγα λόγια το μόνο που χρειάζεται να φέρει η μπάντα να είναι τα όργανα και τα εφέ τους. Τώρα αν κάποιος θέλει δικό του ενισχυτή καλό είναι να γίνεται συνεννόηση. Το ίδιο ισχύει και για το μικρόφωνο του τραγουδιστή.

Τώρα live-άδικο που δεν έχει κάτι από τα παραπάνω για μένα λογίζεται ως έλλειψη.

 
...Η πεταλιέρα του μέσου κιθαριστα κοστιζει 1000 ευρω...Ενα μικροφωνο εχει 150...

Αν ειναι τοσο αποτρεπτικη η τιμη για ενα τραγουδιστη-κιθαριστα-πνευστο κλπ στο να εχει το μικροφωνο του-ενισχυτη-προσωπικο ηχο...τοτε τι να πω...

 
@ audiocostas

Well, θυμάμαι εαυτόν (αρκετά πρόσφατα) να παίζω 5 ώρες "ροκ" σε γνωστή (αντίστοιχα "ροκ") μουσική σκηνή της Αθήνας - δηλαδή πάμε από 12μιση μέχρι 5μιση...

Αλλά ας μην κολλάμε στο 5ωρο, ας πούμε το στάνταρ 3-3μιση ώρες που παίζουν πλέον όλες οι ροκ-ποπ-φανκ-ντίσκο-παίζω απ'όλα μπάντες των μουσικών σκηνών και (πλέον!) clubs.

Λοιπόν, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά από ό,τι βλέπω τα βγάζουν μια χαρά τα λεφτά τους ώστε να δώσουν στη μπάντα από 600 έως 800 ευρώ - βέβαια μιλάω για Παρασκευή και Σάββατο βεβαίως.

Από κει και πέρα, προκύπτει το ζήτημα του τι παίζεις και που (δηλαδή πόσο σκέφτεσαι το "εμπορικό" κομμάτι της μουσικής - και δεν εννοώ να παίζεις σούπες, όσο τη ροή ενός "πετυχημένου" προγράμματος εις βάρος προσωπικών επιθυμιών κ.α.).

Όπως και να΄χει, για να επανέλθω, απλά νομίζω ότι 600Ε με ήχο είναι μία λογική αμοιβή για μια 5-6μελή μπάντα (απαραίτητη διευκρίνηση ο αριθμός των ατόμων - φυσικά μία 3μελής μπάντα αμοίβεται λιγότερο!).

Αλλιώς, αξίζει τόσο κόπο, πρόβες, και κουβάλημα για να "βγάλει" μόνο ο μαγαζάτορας;!;

 
LK είπε:
Εμένα πάντως η φωνή σου μου άρεσε πολύ, σε ό,τι άκουσα από το Τσίρκο.΄Μπορεί να φταίει και το Mic!
You are taking the mic(key)  ;D αλλά θενξ.......

Αλλιώς, αξίζει τόσο κόπο, πρόβες, και κουβάλημα για να "βγάλει" μόνο ο μαγαζάτορας;!;
Μπορεί...... Εξαρτάται τι ψάχνεις και τι ζητάς.

Από όσο μου είπαν (γιατί εγώ για χόμπυ παίζω και αν κάτσει κάτι ευπρόσδεκτο είναι) τα 400άρια και 500άρια (ακόμα και) για φίρμες στο χώρο (της blues ας πούμε) παίζει δύσκολα πλέον.

Ρε συ Λάκη, για πες μας σε καινούριο thread τι πρέπει να κάνουμε για να μην πας μπουζουριάσει και εμάς και τον μαγαζάτορα το ΣΔΟΕ;

Συνιστούμε εταιρεία/μπάντα;

Εκπροσωπούμε με δελτίο υπηρεσιών ο ένας μας τη μπάντα όλη;

Υπάρχει πιθανότητα να πληρώσει ο μαγαζάτορας ΦΠΑ;

Παγώνει η κόλαση;

 
Εγώ θα μιλήσω λίγο διαφορετικά...Σαν άτομο που έχει συμμετάσχει στην διοργάνωση συναυλιών!

Αυτό που έχω να πω είναι ότι το θεωρώ δεδομένο να υπάρχουν από τον διοργανωτή ένα στάνταρ drumset, ενισχυτές κιθάρας-μπάσσου, monitor(s) για την σκηνή(ανάλογα τον χώρο), P.A., κονσόλα, μικρόφωνα για όλα τα παραπανω(+φωνές) μαζί με τις βάσεις τους, καλώδια(άπειρα), αντάπτορες, κλπ από εξοπλισμό(και φυσικά back up τουλάχιστον για μικρόφωνα!) και φυσικά ηχολήπτης...Ελπίζω να μην μου ξεφεύγει κάτι άλλο!

Καθώς επίσης θεωρώ δεδομένη την επικοινωνία κάποιες μέρες πριν το live με την μπάντα για να δεις ακριβώς τι θέλουν και φυσικά να τσεκάρεις τι απώλειες υπάρχουν ή πιθανές ζημιές στον εξοπλισμό που θα διαθέσεις για το live, ώστε να λύσεις κάθε θέμα έγκαιρα!

Απο εκεί και πέρα η μπάντα οφείλει να πει ακριβώς τι θέλει ώστε να προστεθεί αν υπάρχει η δυνατότητα και φυσικά αν ο καθένας έχει τον δικό του εξοπλισμό οφείλει να τον πάρει μαζί του!Δηλαδή αν έρθει ποτέ κανένας και μου πει ότι φίλε εγώ παίζω μόνο με boogie και ο laney που μου έχεις δεν μου κάνει, προσωπικά θα τον *****στείλω!

Τέλος εγώ δεν πέφτω και πολύ από τα σύννεφα με αυτά που γίνονται στα μαγαζιά, μιας και ο ιδιοκτήτης θα κοιτάξει πρώτα την τσέπη του και μετά το πόσο καλό ήχο θα βγάλει προς τα έξω ή πόσο άνετα θα νιώσει ή θα παίξει η μπάντα!

 
Σε εκείνο το άλλο thread, είχα δικαιολογήσει την άποψή μου ότι το μαγαζί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να έχει ενισχυτές και τύμπανα, με την έννοια ότι πρόκειται για μουσικά όργανα. Και με την ίδια λογική, γιατί να μην έχει ένα σετάκι φυσαρμόνικες ας πούμε;

Βέβαια ΦΥΣΙΚΑ και είναι καλό να έχει, ειδικά δε αν πρόκειται για "εξειδικευμένο" μαγαζί (metal, blues, jazz, whatevah) όπου, πάνω-κάτω, το 90% των μουσικών θα είναι ΟΚ μ'αυτά που θα βρουν εκεί.

Ωστόσο υπάρχει και μια άλλη παράμετρος: αν ο ιδιοκτήτης έχει εξοικονομήσει χρήματα από τη μη αγορά μουσικών οργάνων (ξέρω, είμαι πρήχτης, αλλά δεχτείτε την πραγματικότητα please...) επιβάλλεται αυτό το budget να το έχει διαθέσει για το ουσιαστικό backline. Δηλ. λέω ότι προτιμώ το μαγαζί να έχει δυο μόνιτορ παραπάνω, μια καλύτερη κονσόλα, 3-4 μικρόφωνα παραπάνω, μια ψευτο-μελέτη στην ηχητική εγκατάσταση, ή, ρε αδελφέ, να πληρώνει έναν φοιτητή ηχοληψίας ένα χαρτζιλίκι, για να στήνει τον ήχο. Παρά να έχει 2 ξεσκισμένους ενισχυτές κιθάρας ΓΤΠ, οι οποίοι προσωπικά θα μου χρησιμεύσουν απλώς ως τραπεζάκι για το ποτό μου.

 
audiokostas είπε:
Ρε συ Λάκη, για πες μας σε καινούριο thread τι πρέπει να κάνουμε για να μην πας μπουζουριάσει και εμάς και τον μαγαζάτορα το ΣΔΟΕ;

Συνιστούμε εταιρεία/μπάντα;

Εκπροσωπούμε με δελτίο υπηρεσιών ο ένας μας τη μπάντα όλη;

Υπάρχει πιθανότητα να πληρώσει ο μαγαζάτορας ΦΠΑ;

Παγώνει η κόλαση;
Δεν νομίζω ότι εγώ θα έπρεπε να ανοίξω νέο thread γιατί είναι  λογιστικό το ερώτημα,  και δεν έχω να συνεισφέρω και πολλά.

Φαντάζομαι ότι ισχύει, ό,τι ισχύει και για όλους τους άλλους ελεύθερους  επαγγελματίες.

Όχι , δεν χρειάζεται η μπάντα να περιαφθεί του τύπου της εταιρίας , οιασδήποτε μορφής.

Αν κάποιος έχει μόνο αυτός μπλοκάκι , και δεδομένου ότι μιλάμε για σύμβαση έργου «συναυλία», τότε θα θεωρήσουμε αυτόν τον μουσικό με το μπλοκάκι "εργολάβο" (με "εργοδότη" τον καταστηματάρχη) και τους άλλους μουσικούς τι;

Υπαλλήλους του; Εμ, τότε θέλει να τους ασφαλίσει.

Υπεργολάβους; Εμ, τότε θέλουν και αυτοί μπλοκάκι.

Άρα, ο καθένας μουσικός λοιπόν καλλίτερα  με το μπλοκάκι του, να κόψει ό,τι ποσό του καταβλήθηκε για την υπηρεσία που παρείχε και αν είναι υπόχρεος σε απόδοση Φ.Π.Α. (δεν το ξέρω , αλλά το πιθανολογώ) να τον εισπράξει και να τον αποδώσει, κατά την υποβολή της περιοδικής του δήλωσης.

Ό,τι άλλο θέμα προκύψει, τι χτυπήθηκε στη μηχανή, τι κόπηκε στην είσοδο, δεν τον αφορά.  

 
  Ωραίο θέμα.

  Είναι τόσες πολλές οι διαφορετικές περιπτώσεις live, που ο καθένας έχει το δίκιο του.

  Όταν μιλάμε για μαγαζί με επαγγελματικό stage, τότε θεωρώ ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα (η μικροφωνική, ο ηχολήπτης του μαγαζιού, το σετ τυμπάνων, μικρόφωνα παντός είδους, καμπόνες, ενισχυτές, μόνιτορ ηχεία). Το άν ο μουσικός που θα παίξει εκεί θα επιλέξει δικά του πιατίνια, ενισχυτές, μικρόφωνα ή όπως θέλετε πείτε τό τίθεται στην άποψη του ίδιου του παίχτη ως προς το πως του αρέσει να στήνεται ο ήχος του. Για παράδειγμα εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να παίζω με ''ξένο'' ενισχυτή, και ας είναι 10 φορές πιο ακριβός-καλύτερος, επειδή παίζω με το συγκεκριμένο rig και οι ρυθμίσεις που έχω είναι σημαντικές για μένα για να ρισκάρω να τις ''πειράξω''. Κάποιος άλλος μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά σε μια πεταλιέρα καρφί στον ενισχυτή, οπότε να μην έχει πρόβλημα να την κουμπώσει σε οποιονδήποτε καλό ενισχυτή διαθέτει το μαγαζί.

  Με τα μικρόφωνα, πάνω κάτω το ίδιο ισχύει. Ένα μαγαζί με επαγγελματικό stage θα έχει αν μη τοι άλλο αξιοπρεπή μικρόφωνα (με τον αντίστοιχο αξιοπρεπή ηχόληπτη να τα ρυθμίσει). Ώστόσο συμφωνώ με τον Warwick Player, απαράδεκτο για μια τραγουδιάρα π.χ. να μην έχει το δικό της μικρόφωνο και να μην γνωρίζει τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να κατευθύνει τον ηχολήπτη. Εδώ εγώ που τραγουδάω με την αγριοφωνάρα μου κάποια κλασσικά ροκ κομμάτια (για να ξεκουράζω τους τραγουδιστές..), μου δώσανε στην αρχή ένα μικρόφωνο και μου ακούστηκα ψιλο-χάλια, και μετά ένα όπου μου ακούστηκα...''εγώ''  ;D. Το πρώτο μικρόφωνο ήταν της τραγουδίστριας (με ''σκυλάδικες'' ρυθμίσεις  ;D ) και το άλλο πιο κατάλληλο για ροκ (με τις αντίστοιχες ρυθμίσεις) και ήταν η μέρα με την νύχτα. Δεν γνωρίζω μάρκες και τέτοια, αλλά είπα στον ηχολήπτη ''εγώ αυτό το μικρόφωνο θέλω'' και μου λέει ''το ξέρω''.  ;D

  Φυσικά τέτοιου είδους μαγαζιά έχουν και τον κατάλληλα διαμορφωμένο ακουστικά χώρο για να ακούγεται καλά ο ήχος της μπάντας.

  Από την άλλη, μαγαζιά τα οποία δεν έχουν ούτε τον χώρο, ούτε τις προδιαγραφές για να φιλοξενήσουν μπάντες (been there, done that όπως πολλοί από εμάς - και εξακολουθώ να το κάνω που και που  :P ) με ανύπαρκτη ηχοληψία και εξοπλισμό (μέχρι και δικά μας ηχεία - μόνιτορ κουβαλάγαμε  ;D ), βρε δεν πα να έχεις το σούπερ-ντούπερ μικρόφωνο και να περιβρονήσεις το ταπεινό μπεριγκεράκι που θα σου δώσει ο ιδιοκτήτης, πάλι μέτρια θα ακουστείς... ;D  Μπορεί να ακουστείς απλά αξιοπρεπώς βέβαια αν η μπάντα παίζει καλά, πράγμα που πολλές φορές είναι το πιο σημαντικό.  :)

 
@The Genius Loci

Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά θα συνεχίσω να διαφωνώ με το πρώτο που είπες κι αυτό γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσος κόσμος που να έχει ενισχυτή που να μπορεί να τον βγάλει σε live...Δηλαδή αν για παράδειγμα τίποτα πιτσιρικάδες δεν έχουν δικό τους εξοπλισμό αλλά και γουστάρουν και το έχουν να βγουν σε live, έχει ο μαγαζάτορας την απαίτηση να φέρουν ενισχυτές;Εγώ τουλάχιστον όταν ξεκίνησα να παίζω μουσική είχα έναν μικρό ενισχυτάκο 10Watt στο σπίτι και μάζευα τα ψιλά ένα-ένα για να πάμε σε κανα προβάδικο να ακούσω κανονικά το μπάσσο μου!Μετά από 2,5 χρόνια πήρα σοβαρό ενισχυτή!Οπότε συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι υποχρεωμένο να έχει τον στάνταρ εξοπλισμό για μία μπάντα...Και δεν νομίζω ότι είναι ίδια η λογική με τις φυσαρμόνικες! ;)

Στο τελευταίο που λες θα συμφωνήσω 100% αλλά συμπληρώνοντας αυτό που είπα πιο πάνω... :)

 
Lord_Goumis είπε:
  Φυσικά τέτοιου είδους μαγαζιά έχουν και τον κατάλληλα διαμορφωμένο ακουστικά χώρο για να ακούγεται καλά ο ήχος της μπάντας.
Αυτο ειναι το πλεον σιγουρο  ;D ;D ;D

 
Neurotic είπε:
@The Genius Loci

Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά θα συνεχίσω να διαφωνώ με το πρώτο που είπες κι αυτό γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσος κόσμος που να έχει ενισχυτή που να μπορεί να τον βγάλει σε live...Δηλαδή αν για παράδειγμα τίποτα πιτσιρικάδες δεν έχουν δικό τους εξοπλισμό αλλά και γουστάρουν και το έχουν να βγουν σε live, έχει ο μαγαζάτορας την απαίτηση να φέρουν ενισχυτές;Εγώ τουλάχιστον όταν ξεκίνησα να παίζω μουσική είχα έναν μικρό ενισχυτάκο 10Watt στο σπίτι και μάζευα τα ψιλά ένα-ένα για να πάμε σε κανα προβάδικο να ακούσω κανονικά το μπάσσο μου!Μετά από 2,5 χρόνια πήρα σοβαρό ενισχυτή!Οπότε συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι υποχρεωμένο να έχει τον στάνταρ εξοπλισμό για μία μπάντα...Και δεν νομίζω ότι είναι ίδια η λογική με τις φυσαρμόνικες! ;)
Γιατί, που είναι η διαφορά στη λογική; Ακριβώς το ίδιο είναι. Μήπως να πούμε για πλήκτρα; Που να κουβαλάει τώρα ο πληκτράς, σωστά;  ;)

Αν δηλαδή εσύ έχεις και κιθάρα ή μπάσσο της πλάκας, με το οποίο δεν μπορείς να βγεις σε live, έχεις την απαίτηση να σου έχει το μαγαζί;

Να ψάξεις από φίλο σου, να νοικιάσεις, ή ο,τιδήποτε. Sorry αλλά αυτή είναι η άποψή μου.

Ειλικρινά ρε παίδες, αδυνατώ να καταλάβω γιατί υποστηρίζετε ότι το μαγαζί πρέπει να έχει μουσικά όργανα.  ;D  και μου τι δίνει που δεν καταλαβαίνω... Επειδή έτσι συνηθίσαμε; Πραγματικά θα ήθελα μια ΛΟΓΙΚΗ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ απάντηση επί τούτου.

Μιλάμε για Fender Frontman και ενισχυτή μπάσσου Behringer των 150 ευρώ; Και τύμπανα με σκισμένη κάσα; Για τέτοια λέτε; (πραγματικό παράδειγμα από μαγαζί που φυσικά δεν θα κατονομάσω...).

Γιατί εγώ θεωρώ ότι ο αξιοπρεπής εξοπλισμός (2 ενισχυτές κιθάρας, 1 μπάσσου, πλήρες σετ τυμπάνων έστω χωρίς πιάτα) πάει 2,5-3 χιλιάρικα μες στο νερό. Γιατί μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ μηχανήματα, έστω της οικονομικής κατηγορίας. Σκεφτείτε κάτι αντίστοιχο με καλό στούντιο πρόβας.

Με 3 χιλιάρικα, γίνονται θαύματα αν επενδυθούν ως επιπλέον ποσό σε PA, monitoring, DI, μικρόφωνα και σχετικά. Έτσι για πλάκα, μπείτε στον Thomann και δείτε τι παίρνετε με τόσα λεφτά, όχι μόνο από "φτηνές" μάρκες. Έτσι στα πρόχειρα, υπολογίζω ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν +2 wedges, +2 side, +ένα πλήρες σετ μικροφώνων για τύμπανα, +2 καλά DI, +ένας ακόμα βοηθητικός μείκτης, +3-4 μικρόφωνα οργάνων και φωνών, +γερανοί, +έξτρα καλώδια, +της Παναγιάς τα μάτια. Όλα αυτά επιπρόσθετα, του υπάρχοντος εξοπλισμού, για να γίνομαι κατανοητός.

 
Το σωστο για μενα ειναι ενα μαγαζι να εχει 1 καλη μικροφωνικη,για να μην πω 2 και ξεκινησει αλλη συζητηση,4 τουλαχιστον μονιτορ και ενα σετ τυμπανα χωρις τα πιατα-ταμπουρο-πεταλια κλπ...ολα τα αλλα ειναι δουλεια των μουσικων...

Αυτο ειναι κατι πολυ γενικο καθως μουσικη δεν παιζεται μονο σε live stages αλλα και στο τελευταιο μπαρακι της γειτονιας...

 
Δεν είναι ότι κάπως συνηθίσαμε...Από τη στιγμή που το μαγαζί βγάζει κέρδος από εσένα οφείλει να έχει κάποια στάνταρ πράγματα και ειδικά απο τη στιγμή που κάποιοι παίζουν σε μαγαζια και δεν παίρνουν και τίποτα(μαλακία τους αλλά αν δεν έχουν και που να παίξουν...)!

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι ο ενισχυτής είναι το ίδιο με την φυσαρμόνικα!Αλλά δεν θα κολλήσω εδώ μιας και εσύ το βλέπεις έτσι...

Δεν λέω το μαγαζί να έχει εξοπλισμό για πέταμα...Αλλά τουλάχιστον κάτι αξιοπρεπές!

Και στην τελική αν δεν μπορεί να είναι liveάδικο, ε ας ανοίξει κανένα clubάκι που δεν θα χρειαστεί και τόσο εξοπλισμό και θα έχει και περισσότερο κόσμο!

Εγώ αδυνατώ να καταλάβω γιατί πρέπει να φροντίσουν οι μουσικοί για την δουλειά του μαγαζιού και να σκεφτούν και τα 2 παραπάνω χιλιάρικα που θα δώσει για κάτι το οποίο στην τελική ο ίδιος ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει!

 
Εγώ απλά θα πω την δικιά μου φιλοσοφία και βέβαια τι έκανα και κάνω πάντα σε live εμφανίσεις σαν τραγουδιστής.

Ποτέ μα ποτέ δεν εμπιστεύομαι ξένο μικρόφωνο ακόμα και αν είναι το ίδιο ακριβώς μοντέλο με αυτό που χρησιμοποιώ εγώ.

Το μικρόφωνο του τραγουδιστή είναι σαν την οδοντόβουρτσα. Ούτε την δανείζουμε ούτε την δανειζόμαστε. Σκεφτείτε , πολλές φορές όταν τραγουδάμε ακουμπάμε το μεταλλικό περίβλημα της κάψας, ακόμα και αν αυτό είναι λάθος, ή σε άλλη περίπτωση εκσφενδονίζουμε τα άπειρα σάλια επάνω σε αυτό κατά την διάρκεια μιας ερμηνείας. Ακόμα και αυτοί που νομίζουν ότι δεν το κάνουν, θα εκπλαγούν όταν μάθουν πόσα σταγονίδια βγάζουν επάνω στο μικρόφωνο απλά και μόνο στην απόδοση συμφώνων. Επειδή ακριβώς την έχω πάθει στο παρελθόν με το  μικρόφωνο μου. Για την ακρίβεια το δάνεισα σε συνάδελφο να βγάλει το πρόγραμμά του για μισή ώρα, λόγω του ότι τα είχε παίξει το δικό του. Ο συγκεκριμένος εκείνη την μέρα είχε έρθει με τα συμπτώματα γρίπης. Αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να έχω εγώ τα ίδια ωραιότατα συμπτώματα. Από τότε δεν παίρνω ξένο μικρόφωνο αλλά ούτε και δανείζω πουθενά το δικό μου. Για το τελευταίο έχω παρεξηγηθεί μερικές φορές αλλά είμαι κάθετος σε αυτό.

Μπορεί να φαίνεται λίγο μυγιάγγιχτο, αλλά για να το πω και λίγο άκομψα, δεν μου φαίνεται και τόσο καλή η ιδέα να τραγουδάω τόσο κοντά στις ροχάλες του δείνα άγνωστου πόσο μάλλον να τις ακουμπάω και με τα χείλη μου. :)

Αυτό σαφώς αφορά μόνο τους τραγουδιστές.

 
Neurotic είπε:
Από τη στιγμή που το μαγαζί βγάζει κέρδος από εσένα οφείλει να έχει κάποια στάνταρ πράγματα και ειδικά απο τη στιγμή που κάποιοι παίζουν σε μαγαζια και δεν παίρνουν και τίποτα(μαλακία τους αλλά αν δεν έχουν και που να παίξουν...)!
Παιδιά, μην το βλέπουμε ποιός κερδίζει και ποιός χάνει από ποιόν.

Είναι μια συνεργασία, που αν θα την χαρακτηρίσουμε πετυχημένη, πρέπει όλοι να κερδίσουν κάτι, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Η λογική επιτάσσει το αυτονόητο. Τα πάντα κοστολογούνται  και χρεώνονται.

Αν ο μουσικός δεν παρέχει τίποτα άλλο, πέραν της μουσικής εκτέλεσης, θα πρέπει να πληρωθεί γι’ αυτή και μόνον.

Αν παρέχει και τα μηχανήματα θα πρέπει να πληρωθεί και γι’ αυτά.

Και το αντίθετο.

Και εγώ είμαι της άποψης (χωρίς να σημαίνει τίποτα) ότι ένας μουσικός πρέπει να διαλέγει και να φέρνει αυτός τα μηχανήματά του εξοπλισμού του. Όχι το κατάστημα. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα και απλά προς διευκόλυνση του.

Από τότε δεν παίρνω ξένο μικρόφωνο αλλά ούτε και δανείζω πουθενά το δικό μου. Για το τελευταίο έχω παρεξηγηθεί μερικές φορές αλλά είμαι κάθετος σε αυτό.

Μπορεί να φαίνεται λίγο μυγιάγγιχτο, αλλά για να το πω και λίγο άκομψα, δεν μου φαίνεται και τόσο καλή η ιδέα να τραγουδάω τόσο κοντά στις ροχάλες του δείνα άγνωστου πόσο μάλλον να τις ακουμπάω και με τα χείλη μου. :)
Την έχω αναπτύξει σε ανύποπτο χρόνο αυτή τη θεωρία, σε συμφορουμίτες, αλλά σε p.m. επίπεδο. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος "Detective Monκ".

:P :P ;D ;D

 
Εχω μια απορια:

Ενας μουσικος που σεβεται τον εαυτο του και δεν εχει την δυνατοτητα να απαιτει απ το μαγαζι που θα παιξει,αξιοπρεπη ενισχυτη ωστε πανω απ ολα να απολαυσει ο ιδιος την εμφανιση,

ειναι δυνατον,να επαφιεται για τον ηχο του σε ο,τι υπαρχει στο μαγαζι?

Μου χει τυχει σε κουβεντες(Πριν αρκετα χρονια,τα ανακαλω για την κουβεντα) καποιοι να βριζουν το μαγαζι που τους φιλοξενησε γιατι ειχε ας πουμε..''μαπα ενισχυτη μπασου...''.

Ακομα χειροτερα..''Αντε ρε τους απαραδεκτους..Δε μπορουσα να βγαλω ηχο με την πεταλιερα μου και τον κωλοενισχυτη που ειχαν εκει...''

Ο μουσικος οφειλει να εχει μαζι του τον εξοπλισμο που χρειαζεται ωστε να ειναι προετοιμασμενος για παν ενδεχομενο.(Πλην PA).

Τωρα,αν ο μαγαζοταρος ειναι large τυπος,και η κατασταση καλη,καλως. ;)

Δεν υπερασπιζομαι τα μαγαζια,αν θελετε ανοιγουμε αλλο θεμα για να τους τα ψαλλουμε. :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top