Nομιζω οτι το θεμα
εξαρταται απο το ποσο "ψειρας" η τελειομανης ειναι καποιος,
ποσο βαθεια εξεταζει κατι (κιθαρες και λεπτομερειες τους στην περιπτωση μας),
και ποσο εχει την αναγκη της αλλαγης! (καποιοι δεν θα παντρευτουμε ποτε! ;D)
Η μεγαλη αληθεια ειναι
οτι το καλο (-α) οργανο (-α) αυξανει την εμπνευση και τις επιδοσεις,
σε συνδιασμο παντα με την ψυχολογια του παικτη,
που ξεκιναει απο την οψη του οργανου (δεν χορταινω να το βλεπω..),
στην αισθηση του παιξιματος (παιζω και χωρις βισμα,..πρωτα κοιμαμαι και μετα τελειωνει το ριφ,..κτλ!),
στον ευχαριστο "ειδικο" του ηχο (ακομη και χωρις ενισχυση στην περιπτωση των ηλεκτρικων),
στην μοναδικη του αξια,που για καποιους (σαν εμενα) ειναι ενα απο τα ζητουμενα.
Τωρα,το "μια και καλη",σχετικο ειναι...
Και θεμα πολυηχοχρωματικοτητας δεν τιθεται,
αφου υπαρχουν διαφορα ηλεκτρονικα (απο συνδεσμολογιες και διακοπτες πανω στο οργανο,
μεχρι τον ενισχυτη),και ειναι ευκολο να δημιουργηθουν ηχοι παραπλησιοι με το ζητουμενο,
οχι ομως απολυτοι αφου εδω μαλλον προσπαθουμε να μιμηθουμε τον (τους) αυθεντικο...
...strat και les paul ηχους (αφου μιλαμε κυριως για ηλεκτρικες νομιζω) ;D
Μια κιθαρα με μονοπηνιους δεν μπορει να μιμιθει διπλοπηνιους,
αν και οι δευτεροι κατι καταφερνουν "σπλιταρισμενοι",καποιοι αξιοπρεπως,
αλλα παλι κατι λειπει...
Οποτε ξεκιναμε απο 2 και καλες οι "πολυπλευροι"?
;D
Υ.Γ.:Προσωπικα και οσον αφορα τα "clean",ειμαι "μονοπηνιακιας"...
αλλα στην κιθαρα μου εβαλα διπλους...που ομως σπλιταρισμενοι "μιμουνται" σχετικα καλα!
Μια και καλη λοιπον?Ε,..εχω και αλλη μια!