Ποια ειναι η καλύτερη φωνή στην Ελλάδα?

Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.
edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.
http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36
Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπέρα σε όλους,

Καλύτερη ή χειρότερη δεν ξέρω, πάντως η φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη σε εμένα δίνει την εντύπωση οτι ήταν μια ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΗ φωνή. Απο σύγχρονους υποψιάζομαι οτι ο Τζίμης Πανούσης είναι καλλίφωνος,(σε αντίθεση με τον Ακατονόμαστο) μα εστιάζω περισσότερο στους τοίχους του..Απο γυναικείες η Μαρία Κάλλας. Η Νανά Μούσχουρη μου αρέσει σε μερικά, σε μερικά καθόλου.Κάποιος σχολίασε το βιμπράτο της Τσανακλίδου και θα σπεύσω να συμφωνήσω ποταμηδόν. Απο γυναικείες λαικές συμπαθώ τη Σωτηρία Λεονάρδου.Δεν καταλαβαίνω πώς αρέσει σε πολλούς η Φωνή της Πρωτοψάλτη.

Γ.

(edit:Αφού δεν είμαι είδικός στις φωνές, ίσως συγχέω τη φωνή με την ερμηνεία αναφέροντας την Σωτηρία Λεονάρδου-δεν είμαι και σίγουρος)

 
Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.
edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.
http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36
Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.
Δεν πρόκειται για το μεγαλείο, πρόκειται για την τεχνική.

Η τεχνική δεν είναι απαραίτητο στοιχείο μιας καλής φωνής, όπως τέθηκε και το ερώτημα;
 
Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.
edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.
http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36
Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.
Δεν πρόκειται για το μεγαλείο, πρόκειται για την τεχνική.

Η τεχνική δεν είναι απαραίτητο στοιχείο μιας καλής φωνής, όπως τέθηκε και το ερώτημα;
Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα). Η τεχνική έχει σχέση με την κατανόηση και την συνειδητοποίηση της διαδικασίας του τραγουδιού και την εξάσκηση πάνω σ' αυτή. Όλα δηλαδή είναι θέμα μυαλού. Όπως και στα όργανα δεν χρειάζεται να σου μάθει κανείς πως κινούνται τα δάχτυλα. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις τη διαδικασία.
 
Ο Δήμου ακούει στη φωνή του Καζαντζίδη το αιώνιο ελληνικό παράπονο του ριγμένου.

Εγώ ακούω την περηφάνια του ανθρώπου που δεν μπορεί να τον ρίξει κανένας γιατί είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο τον μέτραγαν οι άλλοι.

Και όταν τον ακούω αισθάνομαι και εγώ έτσι.

Τώρα' date=' καλύτερα να μη σας πω τι ακούω στη φωνή του ψευτοδιανοούμενου, ψευτοφωτογράφου, ψευτολογοτέχνη διότι μπορεί και να παρεξηγηθεί ο φεντεριάρης που είναι (κατά τα άλλα) καλό παιδί.[/quote']

+1000000 :lol:

αλλωστε η "δυναμη" της "κριτικης" ενος ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥ ψευτοκουλτουριαρη ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ μπροστα στη συνειδηση της συντριπτικης πλειοψηφιας ενος ολοκληρου ΛΑΟΥ που θεωρει τη φωνη του Στελιου ΤΗΝ φωνη... :wink:

(βεβαια ειναι παγια τακτικη των διαφορων δημοσιογραφισκων να "αμφισβητουν" & να "φτυνουν" κολοσσους σε μια απελπιδα προσπαθεια να παρουν και αυτοι λιγο "μποϊ".......)

(ασε που και ΤΕΧΝΙΚΑ να αναλυσεις τη φωνη του παλι στο ΙΔΙΟ συμπερασμα καταληγεις ,οτι δηλ. ειναι ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ.....εχω ακουσει απο παλιο ηχοληπτη οτι ηταν τοσο ΤΕΛΕΙΑ στις δυναμικες της που δεν την "επιανε" ο κομπρεσσσορας!!!!)

οσο για το "ρολο" του στην "αναταλικοδυτικοποιηση" βρηκα μια πολυ ενδιαφερουσα αναλυση εδω (τελειως κουφη πηγη...)

http://www.kkeml.gr/superstructure/musiki/kaza.htm

Δεν θα αναφερθω καν στο ΗΘΟΣ και τη σταση ζωης που τηρισε (αν σκεφτει καποιος το γεγονος οτι ουσιαστικα ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ στο απωγειο της δοξας του τη στιγμη που και τον...τηλεφωνικο καταλογο να τραγουδουσε θα πουλαγε 800.000 δισκους.....για να ΜΗΝ συμβιβαστει με ολα οσα ταλανιζουν το ελληνικο τραγουδι μεχρι και σημερα λεει πολλα....)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα). Η τεχνική έχει σχέση με την κατανόηση και την συνειδητοποίηση της διαδικασίας του τραγουδιού και την εξάσκηση πάνω σ' αυτή. Όλα δηλαδή είναι θέμα μυαλού. Όπως και στα όργανα δεν χρειάζεται να σου μάθει κανείς πως κινούνται τα δάχτυλα. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις τη διαδικασία.

Έχω την εντύπωση' date=' αν δε με γελούν τα αυτιά μου βέβαια, πως αυτή η φυσιολογική διαδικασία είναι ψιλά γράμματα για πάρα πολλούς "αναγνωρισμένους" τραγουδιάρηδες. Οπότε είναι ζητούμενο κατά τη γνώμη μου...

αλλωστε η "δυναμη" της "κριτικης" ενος ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥ ψευτοκουλτουριαρη
αρχίσαμε πάλι... :lol:

 
Μπα δεν αρχισαμε τιποτα.. :lol:

Απλα τιποτενιος ειναι οποιοσδηποτε τα βαζει με τον Στελλαρα!! :lol: (τι να κανω παραδεχομαι οτι η σχεση μου μαζι του ειναι αυτη του ΟΠΑΔΟΥ και οχι του "φιλαθλου",in fact ειμαι καζαντζιδικος ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ! :lol: )

 
(βεβαια ειναι παγια τακτικη των διαφορων δημοσιογραφισκων να "αμφισβητουν" & να "φτυνουν" κολοσσους σε μια απελπιδα προσπαθεια να παρουν και αυτοι λιγο "μποϊ".......)
Γενικότερα, πρακτική των δημοσιογράφων να προσπαθούν να μας πείσουν για την "αξία" κάποιων (τώρα τελευταία το κάνουν με ηθοποιούς) απαξιώνοντας καποιους άλλους.....

Και πιο συγκεκριμένα, ελληνική πρακτική.... σε όλους μας αρέσει να υποτιμούμε τους επιτυχημένους της φάρας μας, με τη λογική οτι εμείς μπορούμε καλύτερα!!! Θα πω ένα παράδειγμα, που είναι λίγο άσχετο αλλά όποιος θυμάται απο εκείνη την εποχή πράγματα δεν θα με παρεξηγήσει: όταν ο Γκάλης (άσχετο ε??) άρχισε να έχει μια ελαφρώς πτωτική πορεία σαν αθλητής, είχε γίνει ο αγαπημένος στόχος των δημοσιογράφων για να τον υποτιμούν λέγοντας πως υπάρχουν απείρως καλύτεροι ξένοι και πως αυτός ποτέ δεν ήταν και τόοοοσο καλός.....!!! Ελληναριό, αυτό είμαστε!!

 
Εννοειται οτι σε βριζουμε συνεχεια! :lol:

Αφου εισαι επιτυχημενος κολοσσος και εμεις τιποτενιοι "κριτικοι" τι θα καναμε?θα σε αφηναμε??? :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Εννοειται οτι σε βριζουμε συνεχεια! :lol: Αφου εισαι επιτυχημενος κολοσσος και εμεις τιποτενιοι "κριτικοι"
+100000000

(Κλασική τακτική "κόβω την ομιλία-συνέντευξη κάποιου έτσι ώστε να βγαίνει το νόημα που θέλω εγώ")

 
Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα).
:!: :!: :!: Όταν έκανα φωνητική και είχα πρωτοξεκινήσει φλάουτο' date=' συνειδητοποίησα πόσο λάθος είναι αυτό που λες (όχι ότι θα το πίστευα προσωπικά και ποτέ). Καθόλου φυσιολογικές. Χρειάζονται εκπαίδευση. Εκατομμύρια τραγουδιστές τραγουδούν με τη μύτη ή με το λαιμό, και μάλιστα πολλοί από αυτούς κουνάνε και το κεφάλι τους πάνω - κάτω για να βγάλουνε το βιμπράτο... Δεν έχουν πει τυχαία ότι η φωνή είναι το δυσκολότερο όργανο.

SF το ότι θα έκανες quote το ΚΚΕ Μου Λου και την... Προλεταριακή Σημαία (φ. 438, 22/9/01) είναι κάπως... κοσμοϊστορικό! Καλά τα λέει, νομίζω. Όσο για τον Δήμου, είναι τεράστια ιστορία, προσωπικά έχω αρνητική γνώμη.

Για να γυρίσω και στο θέμα, για μένα ένας ήταν και είναι:

[img']http://www.difono.gr/images/covers/117_G.jpg[/img]

(ο εκ δεξιών...), μαζί με αυτόν:

Στις γυναικείες φωνές τα πράγματα μπερδεύονται. Πάντως αν εξαιρέσουμε το κλασσικό ρεπερτόριο με την Κάλλας, ετούτη είναι απλησίαστη (και ετούτη η πρώτη της εμφάνιση...):

Η κορυφή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όλοι αναφέρονται στον Καζαντζίδη και μάλλον δεν είναι τυχαίο.Ο άνθρωπος είχε καλύτερη φωνή όταν τραγουδόυσε παρά όταν μιλούσε...χαρίσματα..

 
Στις γυναικείες φωνές τα πράγματα μπερδεύονται. Πάντως αν εξαιρέσουμε το κλασσικό ρεπερτόριο με την Κάλλας, ετούτη είναι απλησίαστη:
Τι να πρωτοπει κανεις?

ΤΑΙΝΙΑΡΑ-ΣΥΝΘΕΣΑΡΑ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑΡΑ.....

Καποτε βλεπετε εβγαιναν & στη χωρα μας ταινιες (βιβλια,δισκοι) που ειχαν ΛΟΓΟ υπαρξης,αντικατοπτριζαν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (και την κοινωνια) & απαιτουσαν ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,ΤΑΛΕΝΤΟ & ΓΝΩΣΗ του "θεματος" απο ολους τους συντελεστες.... (ασε που στις ταινιες επαιζαν...κανονικοι ηθοποιοι με ....φυσιολογικο τροπο..... :) )

(πανε βεβαια αυτα πια τωρα βγαζουμε αλλα.....καλυτερα.... :roll: )

Όλοι αναφέρονται στον Καζαντζίδη και μάλλον δεν είναι τυχαίο.Ο άνθρωπος είχε καλύτερη φωνή όταν τραγουδόυσε παρά όταν μιλούσε...χαρίσματα..
εννοειται,για αυτο αλλωστε δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ μεγαλος (η μικρος) ΛΑϊΚΟΣ τραγουδιστης που να μην τον θεωρει ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ (εχω ακουσει αλλωστε παρα μα παρα πολλους γνωστους μεγαλους λαϊκους τραγουδιστες να το παραδεχονται αυτο και σε συνεντευξεις τους αλλα και σε κατ'ιδιαν συζητησεις που ειχα μαζι τους...)

Σορρυ αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη οποιος εχει προβλημα με τον Στελιο εχει και προβλημα με την ιδια του ,την ελληνικη δηλαδη, ταυτοτητα... :cry: (εκει αλλωστε "κλωτσαει" ο Στελιος οτι δηλ. μας υπενθυμιζει ΠΟΙΟΙ ειμαστε και ΠΟΥ ζουμε...και αυτο πολλες φορες "ποναει",αυτο δεν το κανει κανεις αλλος τραγουδιστης... )

α,να και μερικα σχολια καποιων ...ανθρωπων για το Στελιο:

Η Βιτάλη είπε: Ο Καζαντζίδης είναι ο μεγαλύτερος τραγούδιστής του κόσμου. Ακόμα και ο Σινάτρα όταν έρχονταν στη Ελλάδα σπίτι του Καζαντζίδη έμενε. Πρόσεχε πως μιλούσε ο Καζαντζίδης. Πως ανέπνεε. Πως έβγαινε αυτή η φωνή.

Ο Μητροπάνος έιπε: "Όλοι ο τραγουδιστές μαζί ούτε τα αρχ**ια του δεν είμαστε".

Η Φαραντούρη: "Σε όποια γειτονιά να ψάξεις θα βρεις μπιθικώτσηδες και φαραντούρηδες. Καζαντζίδη όμως;".

¶κης Πάνου: Όλους τους τραγουδιστές να τους βάλεις σε ένα Καζανι μισό Καζαντζίδη δεν κάνουνε.".

Μανος Χατζηδακης: "Φωνες σαν του Καζαντζίδη για να βγουν, πρέπει να περάσουν τουλαχιστόν δύο αιώνες."

Τελος είπε και ο Ζαμπετας κάποτε, όταν για χάρη του Στελάρα στη Λαρισα Σταμάτησε αμαξοστοιχία του ΟΣΕ " Καταλαβαίνετε τι εστί Καζαντζίδης;;;;;

Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ..."

ε,κατι ξερουν και αυτοι...

Οποιος θελει να κατανοησει περισσοτερο ΤΙ εστι Στελιος ας διαβασει ΟΛΑ τα (εκπληκτικα) ποστ του ΑΝΤΑΡΤΗ (εχω κλεψει τα παραπανω quotations απο εκει)

εδω

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ανδρες- 1.Καζαντζιδης

2.Στελιος Διονυσιου

3.Ξυλουρης

4.Νταλαρας

5.Παριος

Γυναικες- 1.ΒΙΤΑΛΗ

2.ΚΑΛΛΑΣ

3.ΛΥΔΙΑ

4.ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ

 
Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα).
:!: :!: :!: Όταν έκανα φωνητική και είχα πρωτοξεκινήσει φλάουτο' date=' συνειδητοποίησα πόσο λάθος είναι αυτό που λες (όχι ότι θα το πίστευα προσωπικά και ποτέ). Καθόλου φυσιολογικές. Χρειάζονται εκπαίδευση. Εκατομμύρια τραγουδιστές τραγουδούν με τη μύτη ή με το λαιμό, και μάλιστα πολλοί από αυτούς κουνάνε και το κεφάλι τους πάνω - κάτω για να βγάλουνε το βιμπράτο... Δεν έχουν πει τυχαία ότι η φωνή είναι το δυσκολότερο όργανο.

[/quote']

Τα παραπάνω λάθη που αναφέρεις γίνονται ακριβώς γιατί οι "τραγουδιστές" προσπαθούν με την προτροπή κάποιων καθηγητάδων φωνητικής ή από μόνοι τους να μάθουν την τεχνική της αναπνοής και του διαφράγματος. Η εκπαίδευση είναι στο μυαλό και όχι στη φωνή ή στο οποιοδήποτα όργανο. Αν το μυαλό δεν συνειδητοποιήσει και δεν αφομοιώσει δουλειά δεν γίνεται. Γι' αυτό και βλέπεις πολλούς μουσικούς και τραγουδιστές που δεν έκαναν ποτέ τους μάθηματα, δεν πήγαν σε δασκάλους και δεν μελέτησαν ποτέ "σοβαρά" να κάνουν σπουδαία πράγματα. Κάποιοι το λένε ταλέντο. Εγώ θα το χαρακτήριζα καλύτερα ως οξεία αντίληψη.

Υ.Γ. Πάντως χαίρομαι γιατί στο φόρουμ αυτό έχω κάνει τις πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις. ¶σχετη παρατήρηση αλλά ήθελα να το πω. Πειράζει; :lol:
 
Γυναίκες τραγουδίστριες:

Βιτάλη' date=' Αλεξίου, Τσανακλίδου, Πρωτοψάλτη, Παπαρίζου(ναι.ναι Παπαρίζου).[/quote']

Αυτό είναι το αιώνιο ερώτημά μου... :lol:

Όλες τις άλλες συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά την Τσανακλίδου, γιατί την Τσανακλίδου... :lol: Για το υπέροχο βιμπράτο της μάλλον ε;

Alexeys, δεν σου κάνω κριτική, μην το πάρεις προσωπικά, δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντήσεις, εξάλλου το ακούω από πολλούς, αφορμή παίρνω μόνο για ένα ρητορικό ερώτημα... :wink:
Δεν ξέρω.Με ανατριχιάζει κάθε φορά που την ακούω!Μου αρέσει πολύ!Γενικά μου αρέσει και το vibrato της αλλά είναι πολύ έντονο.
 
Καποτε βλεπετε εβγαιναν & στη χωρα μας ταινιες (βιβλια,δισκοι) που ειχαν ΛΟΓΟ υπαρξης,αντικατοπτριζαν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (και την κοινωνια) & απαιτουσαν ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,ΤΑΛΕΝΤΟ & ΓΝΩΣΗ του "θεματος" απο ολους τους συντελεστες.... (ασε που στις ταινιες επαιζαν...κανονικοι ηθοποιοι με ....φυσιολογικο τροπο..... :) )

(πανε βεβαια αυτα πια τωρα βγαζουμε αλλα.....καλυτερα.... :roll: )
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω (ειδικά σε αυτη τη φραση περι πραγματικότητος που σηκώνει ΠΟΛΥ συζήτηση..).

 
Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα).
:!:  :!:  :!:  Όταν έκανα φωνητική και είχα πρωτοξεκινήσει φλάουτο, συνειδητοποίησα πόσο λάθος είναι αυτό που λες (όχι ότι θα το πίστευα προσωπικά και ποτέ). Καθόλου φυσιολογικές. Χρειάζονται εκπαίδευση. Εκατομμύρια τραγουδιστές τραγουδούν με τη μύτη ή με το λαιμό, και μάλιστα πολλοί από αυτούς κουνάνε και το κεφάλι τους πάνω - κάτω για να βγάλουνε το βιμπράτο... Δεν έχουν πει τυχαία ότι η φωνή είναι το δυσκολότερο όργανο.

Τα παραπάνω λάθη που αναφέρεις γίνονται ακριβώς γιατί οι "τραγουδιστές" προσπαθούν με την προτροπή κάποιων καθηγητάδων φωνητικής ή από μόνοι τους να μάθουν την τεχνική της αναπνοής και του διαφράγματος. Η εκπαίδευση είναι στο μυαλό και όχι στη φωνή ή στο οποιοδήποτα όργανο. Αν το μυαλό δεν συνειδητοποιήσει και δεν αφομοιώσει δουλειά δεν γίνεται. Γι' αυτό και βλέπεις πολλούς μουσικούς και τραγουδιστές που δεν έκαναν ποτέ τους μάθηματα, δεν πήγαν σε δασκάλους και δεν μελέτησαν ποτέ "σοβαρά" να κάνουν σπουδαία πράγματα. Κάποιοι το λένε ταλέντο. Εγώ θα το χαρακτήριζα καλύτερα ως οξεία αντίληψη.
Koίτα, ξεκάθαρα πιστεύω (και έχω δίκιο, φοβάμαι) ότι ΑΝ θες να χρησιμοποιήσεις διάφραγμα και αναπνοή σωστά πρέπει να σου τα ΜΑΘΟΥΝ, και δεν είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού. Αυτό σαν απάντηση στο πρώτο ποστ.

Τώρα μπορεί κάλλιστα κάποιον να μην τον ενδιαφέρει να τα μάθει, και να εκφράζεται τραγουδιστικά μόνος του, και υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που το αποτέλεσμα είναι καλό και αυθεντικό. Το ότι όμως θα σου αφαιρέσουν την "αυθεντικότητα" αν σε διδάξουν να χρησιμοποιείς διαφραγμα και αναπνοή δεν θα το δεχτώ ποτέ. Και εννοείται ότι πρέπει να "το'χεις", όπως έχουμε πει πολλές φορές. Αυτό σαν απάντηση του δεύτερου ποστ!

Για να γυρίσουμε και στο θέμα, πώς τον ξέχασα κι αυτόν;

http://www.youtube.com/watch?v=pjmB6Qex1bU&rel=1

Aσιχτίρια, νταλκαδιαστήκαμε πρωινιάτικα στα ξένα... :(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top