Ποια ειναι η καλη Les Paul?

Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Εμενα παντως ηχητικα με ειχε στειλει μια Les Paul Goldtop που χρησιμοποιησε ο Slash για τις μπαλαντες του Use your Illusion. Bαζοντας το tone sto 0 εβγαζε αυτον τον μεταξενιο ηχο και με sustain απ'το θεο.
καλα αυτο δεν εχει σχεση με την κιθαρα αλλα με το υπολοιπο gear & με το παιξιμο του,η κιθαρα δυστυχως παιζει μονο κατα το 1/3 (και λιγοτερο ισως) ρολο στην εξισωση παιξιμο-εξοπλισμος-τελικος ηχος.....οποιαδηποτε LP & να του δωσεις του μαγκα τον ιδιο ηχο θα βγαλει..ετσι κι αλλοιως η βασικη live κιθαρα του ειναι μια χιλιοσπασμενη απλη Les Paul Std των 80s (με ολα τα...λαθος specs & την μετρια κατασκευη της εποχης ...ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ μια και ειναι....factory second.... :o) με ενα σετ SD ALNICO II PRO..... ;D ;D που τη βρισκεις παντου γυρω στο 1000ρικο...... ;)javascript:void(0);

His main live guitar is a 1987 Les Paul Standard with 3 piece top (Factory Second). It has a cracked neck in 2 places, but he has had it repaired and continues to use it. Most of Slash's electric guitars have Seymour Duncan Alnico II Pro pickups which are low output pickups.
αρα ο.....καλος ηχος απο Les Paul (& απο καθε κιθαρα) δυστυχως εχει ΠΑΝΤΑ να κανει με το...πως παιζουμε :),ας ειχα εγω το ταλεντο και το αγγιγμα του SLASH & ας επαιζα και με ...ΜΑΥΑ ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Zooropean11 είπε:
Το tenon που λες, δεν εχει ουσιαστικα επιδραση στον ηχο καθ'εαυτο, αλλα στο sustain της κιθαρας (Λιγοτερο ξυλο στο neck cavity = μικροτερη επιφανεια της ταστιερας που να ακουμπα στο σωμα) Η κατι τετοιο τελοσπαντων....

Και δε μου λες, εισαι και εσυ μελος στο MLP forum; Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι εχω δει αυτη την κιθαρα καπου, και μαλιστα προσφατα!
Όχι-μήπως μερικές σελίδες πίσω?.

 
Superfunk είπε:
ας επαιζα και με ...ΜΑΥΑ ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

τι μου θύμησες τώρα!!!!!

είχα να ακούσω αυτή την μάρκα κάτι δεκαετίες ;D ;D ;D

όσο γι'αυτό

αρα ο.....καλος ηχος απο Les Paul (& απο καθε κιθαρα) δυστυχως εχει ΠΑΝΤΑ να κανει με το...πως παιζουμε
δυστυχώς είναι μεγάλη αλήθεια >:( :'(

 
καμια

ολες χαλια ειναι!  ;)

 
Οι LP εχουν καλυτερη κλιμακα ταστιερας για τους Ελληνες γιατι ειμαστε κοντοι και με μικρα ατροφικα τρυφερουλια και ατσουμπαλα δακτυλακια σα Χομπιτς. Παντα ενας μακρυδακτυλος ψιλολιγνος Βικιγκ θα μας τρωει στη κιθαρα για πρωινο με τον ιδιο τροπο που ενας αφροαμερικανος κατα μεσο ορο θα μας κερδιζει ανετα στο μπασκετ. Οσο πιο μικρη η σκαλα τοσο το μειονεκτημα μας γυρναει σε πλεονεκτημα. Οι Γοτθοι πχ δεν παιζουν ευκολα μπαγλαμαδακι.

Και πρεπει να ειναι ελαφρια, ωστε να μπορουμε να την σηκωνουμε παρολο που ανατομικα υστερουμε ακομα και απο θηλυκες Σουηδεζες σε σωματικη ρωμη και εχουμε μικρα πλατακια και ειμαστε γενικως αγυμναστοι. Επισης αν ειναι ελαφρια βοηθαει τους ποζεραδες που μιμουμενοι τον Βικιγκ ροκσταρ θεο τους αφηνουν την ζωνη εντελως μακρια. Αυτο σημαινει λιγο κατω απο τη μεση του Βικιγκ η κατω απο το γονατο για τους κοντοποδαρους ελληνες. Και αμα σε χτυπαει βαρια LP οπως αιωρειται πανω στο καλαμι ποναει.

Εξ'ου και η λυση ειναι μονο η δικια μου ελαφρια Epi.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
evris είπε:
Οι LP εχουν καλυτερη κλιμακα ταστιερας για τους Ελληνες γιατι ειμαστε κοντοι και με μικρα ατροφικα τρυφερουλια και ατσουμπαλα δακτυλακια σα Χομπιτς.
Φίλος...μίλα για τον εαυτό σου...ούτε κοντοί είμαστε, ούτε μικρά και ατσούμπαλα δάκτυλα έχουμε...μάθαμε τώρα όλοι και μιλάμε για Lespaul.... :o :o :o :o

... που ενας αφροαμερικανος κατα μεσο ορο θα μας κερδιζει ανετα στο μπασκετ.
Ξέχασες, όταν τους σφυρίξαμε 100 πόντους στο κεφάλι...ανθέλληνα!!!!!!

 
taq είπε:
Πάντως οι καλύτερες LPs είναι πάντα οι δικές μας!  ;D ;D
Εμ για να τις έχουμε! Εκτός και αν αγοράζουμε όργανα για να τα βάζουμε στη βιτρίνα.

 
evris είπε:
Εξ'ου και η λυση ειναι μονο η δικια μου ελαφρια Epi.
Αυτή η απάντηση είναι η σωστή. Απλά πρέπει να αλλάξουμε λίγο τον τίτλο.

"Ποια ειναι η καλη Les Paul?...ΓΙΑ ΜΕΝΑ?"

 
Πάντως για να πω την αλήθεια, επειδή ένας φίλος θέλει να αγοράσει μια LP τώρα στα γεράματα και τρέχω κι εγώ μαζί του, κάπου έχω χάσει τη μπάλλα. Studio, Classic, Traditional, Standard ...... και αυτά στα χαμηλά. Να πω ότι αλλάζει και τίποτα πέρα από την τιμή;. Το ίδιο σχήμα (λογικό) με arched μαόνι σώμα και μαόνι μπράτσο. Εξαιρουμένης της Studio, λιτο binding, γέφυρα λίγο πολύ ίδια, μικρή παραλλαγή στους μαγνήτες, τα κλειδιά πάνω κάτω τα ίδια και μένει να δεις αν σου κάθεται το μπράτσο καλά.

Θα μου πεις να η μικροδιαφορα εδώ, να η μικροδιαφορά εκεί, ε τι άλλο θες;

Δεν είμαι γνώστης αλλά δεν βλέπω κάποιες μεγάλες διαφορές, τουλάχιστον όπως είπα σε Classic, Traditional, Standard. Αν και στο χέρι μου άρεσε εκείνη η λευκή studio με την εβένινη ταστιέρα. Τέλος πάντων όμως, διαφωνεί η Gibson and who am I to argue ?

Πάντως μια μικρή διαφώτιση (όπως και σημεία να προσεχθούν καθότι και πανάκριβες είναι και lego δεν είναι) θα ήτο πάντα ευπρόσδεκτη.

Links με μασημένη γνώση pleaeaeaease

 
audiokostas είπε:
Πάντως για να πω την αλήθεια, επειδή ένας φίλος θέλει να αγοράσει μια LP
1) Ποτέ δεν είναι αργά για μια LP

2) Θέλει καινούργια? Που είναι ο Makis να μας πεί 2 κουβέντες?

3) Θέλει σίγουρα LP?...Γιατί είδα μια L5...

 
marathon είπε:
1) Ποτέ δεν είναι αργά για μια LP
Σίγουρα, αλλά δεν θα με φωνάξετε όταν θα πω ότι διαπίστωσα ότι μερικές φορές είναι νωρίς για ΤΟΣΕΣ LP. Ήμαρτον ρε παιδιά.

2) Θέλει καινούργια? Που είναι ο Makis να μας πεί 2 κουβέντες?
Καλομεταχειρισμένη θα ήταν ιδεώδες αλλά και η καινούρια παίζει. Είχαμε και γεννητούρια πρόσφατα βλέπεις και το ξενοδοχείο τους πήρε 2-3 Les Paul.....

3) Θέλει σίγουρα LP?...Γιατί είδα μια L5...
Gibson L5; Με δουλεύεις γιατρέ; Τι σχέση έχει; Αλλά ναι, σίγουρα LP.

 
audiokostas είπε:
Gibson L5; Με δουλεύεις γιατρέ; Τι σχέση έχει;
Αυτή η LP που είδα (και έπαιξα) είναι ένα vintage solid body σε σχήμα Lp αλλά με το μισό πάχος μίας κανονικής Lp...με καμμιά 30ριά χρόνια στο κεφάλι και καταπληκτικό ήχο. Θα ζητήσω φωτογραφίες...just for fun.

 
audiokostas είπε:
Πάντως για να πω την αλήθεια, επειδή ένας φίλος θέλει να αγοράσει μια LP τώρα στα γεράματα και τρέχω κι εγώ μαζί του, κάπου έχω χάσει τη μπάλλα. Studio, Classic, Traditional, Standard ...... και αυτά στα χαμηλά. Να πω ότι αλλάζει και τίποτα πέρα από την τιμή;. Το ίδιο σχήμα (λογικό) με arched μαόνι σώμα και μαόνι μπράτσο. Εξαιρουμένης της Studio, λιτο binding, γέφυρα λίγο πολύ ίδια, μικρή παραλλαγή στους μαγνήτες, τα κλειδιά πάνω κάτω τα ίδια και μένει να δεις αν σου κάθεται το μπράτσο καλά.

Θα μου πεις να η μικροδιαφορα εδώ, να η μικροδιαφορά εκεί, ε τι άλλο θες;

Δεν είμαι γνώστης αλλά δεν βλέπω κάποιες μεγάλες διαφορές, τουλάχιστον όπως είπα σε Classic, Traditional, Standard. Αν και στο χέρι μου άρεσε εκείνη η λευκή studio με την εβένινη ταστιέρα. Τέλος πάντων όμως, διαφωνεί η Gibson and who am I to argue ?

Πάντως μια μικρή διαφώτιση (όπως και σημεία να προσεχθούν καθότι και πανάκριβες είναι και lego δεν είναι) θα ήτο πάντα ευπρόσδεκτη.

Links με μασημένη γνώση pleaeaeaease
Αν πας στο site της Gibson κ πατησεις features θα δεις τισ διαφορες, το λεω σε περιπτωση που παραλειψω κατι.

Χονδρικα:

Studio: Chambered body, δεν εχει binding κ ειναι λιγο πιο μουντη απο τις αλλες. Μπρατσο 50αρη USA. Mαγνητες 490R 498Τ

Classic: Chambered body, 60s neck (πιο λεπτο απο ολες, αλλα εμενα μου φαινεται κ πιο φαρδυ). Μαγνητες με αρκετο output

Traditional: Ειναι ουσιαστικα η παλια standard, Solid body με swiss cheese holes, Μπρατσο 50αρη κ μαγνητες 57 classic k 57 classic+

Standard 2008: Eχει το ασυμμετρο μπρατσο κ ειναi chambered κ αυτη. Μαγνητες  Burstbucker Pros. Αυτη εχει κ διαφορα μπιχλιμπιδια παραπανω οπως Locking Neutrik Jack , Dunlop Straplok Dual Design, New Enlarged Neck Tenon.

Παντως εμενα ολες μου ακουγονται διαφορετικες με μια προτιμηση (μεταξυ αυτων) περισσοτερο στην traditional

 
karx είπε:
Παντως εμενα ολες μου ακουγονται διαφορετικες με μια προτιμηση (μεταξυ αυτων) περισσοτερο στην traditional
Thanx karx

Είπα μου φαίνονται όχι μου ακούγονται. Αλλοίμονο...

Δεν είδα την Classic στο site. Θα ξαναπάω. Και από std δεν έπιασα καμία καινούρια στα χέρια μου. Μόνο παρελθόντων ετών. Anyway, θενξ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παντως ασχετα με προσωπικες προτιμησεις η καινουρια standard 2008 ειναι μια παρα πολυ καλη κιθαρα κ αυτη θα συνιστουσα σε καποιον που θελει να παρει μια lp σ'αυτα τα λεφτα. Αν δε θελει να "αναπνεει" τοσο πολυ, ας παρει την traditional. Τις βρισκω μια χαρα κ τις 2 για τα λεφτα τους, εφοσον δε θελει να κανει το βημα κ να παρει μια '58 VOS

 
Αν μιλάμε για Les Pauls η απάντηση είναι μία και απλή. Δεν υπάρχει "μεση" κατάσταση όπως στις Fender. Οι κακές απλά δεν ακούγονται.

Δεν χρειάζεται να είσαι ο φωτεινός παντογνώστης για να καταλάβεις ότι:

α)μια κιθάρα είναι μουντή σαν την έχεις φιμώσει και δεν έχει ίχνος attack (άρα είναι εξαρχής άχρηστη).  

β)ο ήχος της είναι ultra thin χωρίς μπάσα και τα πρίμα της σε ξυρίζουν κόντρα.

Και στις δύο άνωθεν περιπτώσεις, που αποτελούν τις βασικές κατηγορίες των "κακών" Les Paul το sustain απλά δεν υπάρχει.

 
marathon είπε:
2) Θέλει καινούργια? Που είναι ο Makis να μας πεί 2 κουβέντες?
Εδώ είμαι  ;)

Δεν έχω πολλά να πώ.

θέλεις καλή les paul θα πρέπει να σκάσεις 2500+ ευρώ,να πάρεις μια καλή Customshop

Δοκίμασα αρκετές standard 2000-2008,δεν βρήκα κάποια να μου κάνει κλίκ.

Η ψάχνεις για μεταχειρισμένη Vos - Historic RI, ή κάποια vintage les paul.

Φυσικά υπάρχουν οι PRS - Nik Ηuber - Hailwood  κλπ,με αξιόλογες κιθάρες custom.

Εαν δεν υπάρχουν τα χρήματα, μια χαρά είναι & οι Greco-Tokai-Barny με 700 ευρώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
audiokostas είπε:
Δεν είδα την Classic στο site.
Νομιζω οτι οι Gibson LP Classic δεν βγαινουν πλεον καινουριες, και οτι βλεπεις στα μαγαζια θα ειναι στοκ (αν και δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο)

Αν μιλάμε για Les Pauls η απάντηση είναι μία και απλή. Δεν υπάρχει "μεση" κατάσταση όπως στις Fender. Οι κακές απλά δεν ακούγονται.

Δεν χρειάζεται να είσαι ο φωτεινός παντογνώστης για να καταλάβεις ότι:

α)μια κιθάρα είναι μουντή σαν την έχεις φιμώσει και δεν έχει ίχνος attack (άρα είναι εξαρχής άχρηστη).  

β)ο ήχος της είναι ultra thin χωρίς μπάσα και τα πρίμα της σε ξυρίζουν κόντρα.

Και στις δύο άνωθεν περιπτώσεις, που αποτελούν τις βασικές κατηγορίες των "κακών" Les Paul το sustain απλά δεν υπάρχει.
Διαφωνω τελειως με μερικα που λες και ειδικα στο οτι δεν υπαρχει μεση κατασταση.

Εστω οτι δεχομαστε πως υπαρχουν αυτες οι LP που ειναι τοσο κακες με τα κριτηρια σου που δεν ακουγονται, οι υπολοιπες? ειναι ολες το ιδιο? η μηπως υπαρχει η μεση κατασταση που ακουγονται-παιζουν καλα και υπαρχουν και απο κει και περα πολυ καλυτερες (σε ομορφια, κατασκευη, ηχο , οτιδηποτε).

Γενικα πιστευω οτι σε ολα ακομα και στις LP υπαρχει η μεση κατασταση.

Οσο για την καλη LP πιστευω ειναι αυτη που εχει την εμφανιση που θελει ο καθενας χωρις παραχωρησεις  :P (οπως και να το κανουμε σε ολες τις κιθαρες και ισως περισσοτερο σε  LP απο οτι σε αλλες ειναι ισως το πρωτο πραγμα που κοιταμε)

Και φυσικα ο ηχος, η κατασκευη, και οποια αλλα βιτσια (aka specs  ;D ;D ;D  ) γουσταρει ο καθενας.

Ολα αυτα δηλαδη που βρηκα εγω στην Tokai  :P :P

 
marathon είπε:
Evris και Audiokostas...είδατε τι κάνατε? Ο Makis κλαίει και πετάει τις LP από το παράθυρο
Ναι .... ο makis γουστάρει τις Nik Huber με P90.

Δεν είχα σκοπό να αγοράσω άλλη κιθάρα,με την Orca δεν κρατήθηκα  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top