Platform / Smart Engineering (by Behringer)

Waterfall-K

🎹🎹🎹🎹🎹
Μηνύματα
13,618
Πόντοι
513
Ιδιότητα
  1. Πλήκτρα
«What is Platform or Smart Engineering? We are often asked how we design synthesizers. We’d love to give you some background as this is actually pretty cool.



Rather than reinventing the wheel every time we start a new synth, we first build platforms, a methodology that is very common in the automotive industry, where several cars share the same chassis, engines, door handles etc.
You may have noticed that for example we use several standard enclosures across our synths and drum machines. Reusing existing building blocks or platforms, dramatically speeds up development and reduces engineering and manufacturing cost. This is also the exact reason why we’re developing so many products at the same time. We currently have a roadmap of over 100 synths, drums, sequencers, midi keyboards etc. and right from the start, we decide on common power supplies, microcontrollers, keybeds, USB/Midi interfaces etc.
 



The image here shows a new platform, which one of our 7 synthesizer development teams has developed. Like you have seen with the Micro and Mini synths, this is now the Macro synth platform, which focuses on high power hybrid synths, based on an extremely powerful signal processor, that allows us to run some of the most complex granular or waveform synthesis algorithms. In fact we made it so powerful that it could even run multiple synths concurrently.
 
Unlike some of our competitors who simply use a Raspberry PI computer, we go the extra mile to deploy industry-grade embedded microprocessors. As you can imagine, developing this complex platform is extremely time consuming and expensive. However, once this platform is completed, the next synth development will require around 60-80% less work.
This principle is called platform or smart engineering and over the past 30 years, we have spent huge amount of effort to master this discipline. This is one of many reasons, why we can offer our products at much lower prices.»
 
Τα παραπάνω (και άλλα πολλά) θα τα βρείτε στην επίσημη σελίδα της Behringer στο Facebook, καθώς και διάφορες ερωτήσεις και απαντήσεις πάνω σε τεχνικές λεπτομέρειες. Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι ίσως η μοναδική που εδώ και χρόνια έχει ανοίξει διάλογο με τους υποψήφιους/υπάρχοντες πελάτες της και παίρνει πραγματικά υπόψη της τις διάφορες προτάσεις και υποδείξεις τους για μελλοντικά της προϊόντα, και ιδιαίτερα στον synth τομέα.
 
https://www.facebook.com/Behringer/
 
image.jpeg
 
 

 
Εντάξει. Καλά τα λέει και πολύ ωραία ακούγονται όλα αυτά από την πλευρά τους αλλά στην τελική δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Υπάρχουν πολλές πτυχές και με αποκλίσεις. Εκτός αυτού υπάρχουν και τα copyright.

Μάλλον - σίγουρα δηλαδή, απευθύνονται σε άλλο ή πολύ συγκεκριμένο κοινό.

Ερώτηση.

Μήπως δεν έχουν εξειδικευμένα άτομα και ψάχνουν ιδέες από τους καταναλωτές; Λέω τώρα...

 
Πως δεν έχει σχέση;

Αν μπεί κάποιος χψ και ζητήσει υλοποίηση κάποιας δυνατότητας ή κάποιων δυνατοτήτων από κάποιο γνωστό μηχάνημα γνωστής εταιρίας που είναι πατενταρισμένο, ο πιό πάνω κατασκευαστής (πχ Behringer) θα το υλοποιήσει;

Απλά ερώτηση κάνω.

Υ.Γ.

Συγγνώμη για το Pattents, Patents

 
Αν μπεί κάποιος χψ και ζητήσει υλοποίηση κάποιας δυνατότητας ή κάποιων δυνατοτήτων από κάποιο γνωστό μηχάνημα γνωστής εταιρίας που είναι πατενταρισμένο, ο πιό πάνω κατασκευαστής (πχ Behringer) θα το υλοποιήσει;
Mα ποιος ζήτησε απ'τη Behringer μια "υλοποίηση κάποιας δυνατότητας ή κάποιων δυνατοτήτων από κάποιο γνωστό μηχάνημα γνωστής εταιρίας που είναι πατενταρισμένο"? Τι συζητάμε τώρα? Η εταιρεία ανέβασε την παραπάνω φωτό στη σελίδα της και (μας) εξηγεί Τι είναι και που θα χρησιμοποιηθεί. 

"The image here shows a new platform, which one of our 7 synthesizer development teams has developed. Like you have seen with the Micro and Mini synths, this is now the Macro synth platform, which focuses on high power hybrid synths, based on an extremely powerful signal processor, that allows us to run some of the most complex granular or waveform synthesis algorithms. In fact we made it so powerful that it could even run multiple synths concurrently." 

 
Εντάξει. Ο χρόνος θα δείξει.

Απλά διαβάζω πίσω από τα γραφόμενα.

Επαναλαμβάνω, ο χρόνος θα δείξει.

 
 Ενταξει, λιγο πολυ ολες οι εταιριες το ιδιο κανουν, ανακυκλωση τεχνολογιας, ειτε σε hardware ειτε σε software επιπεδο. Δε βλεπω που κολλανε τα θεματα του copywrite.

 Τωρα το τι ακουει και το τι οχι η behringer, αυτο ειναι συζητησιμο, αν δεν της αρεσει παντως αυτο που ακουει απειλει και με καμια μηνυση, οπως τοτε στο gearslutz, οποτε εγω δε θα της μιλαγα ?

 Γενικα το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος των εταιριων μουσικης τεχνολογιας ειναι για τον λουτσο καβαλα, ουτε ακουνε πραγματικα το κοινο ουτε τιποτα. Μονο να ανακυκλωνουν τεχνολογια του 1821 ειναι ικανες, και να τη χρεωνουν τον κουκο αηδονι.

 Ηρθε ομως η ιπταμενη λουτσα απο τις πραγματικα μεγαλες εταιριες τεχνολογιας, intel, microsoft και τετοια, και τωρα τρεχουν και δε φτανουν. Οι αλητιες τελειωσανε, που χρεωναν την τιμη ενος server για ενα reverb rack, γιατι και καλα "εχει εξωγηινο processing power μεσα φιλος, και αλγοριθμους απο τη NASA", και στην πορεια ειδαμε το φως το αληθινο, ενα laptop του κατοσταρικου με freeware του γτμ.

 Και αν δεν ηταν οι κολλημενοι με τα αναλογικα, και ταυτοχρονα αν δεν υπηρχαν και οι παντα σεβαστες live αναγκες, θα ειχαν κλεισει ολες, και καλα ξεκουμπιδια θα τους ευχομουνα.

 
Τα ηλεκτρονικά κυκλώματα πολύ σπάνια μπορούν να κατοχυρωθούν με copyrights, για αυτό και όλα τα πετάλια πχ είναι μια συνεχής ανακύκλωση των ίδιων schematics. 

Υπάρχει όμως πάντα θέμα στην δημόσια εικόνα μιας εταιρίας αν κοπιάρει πχ τεχνολογία από άλλη, που φυσικά τους απασχολεί εφόσον απευθύνονται σε δυτικό κοινό. Κλασικό παράδειγμα η Danelectro που είχε βγάλει ολόκληρη σειρά από πετάλια που είχαν schematics από δημοφιλή πετάλια άλλων κατασκευαστών, και μετά από αντιδράσεις αποφάσισε να τα τροποποιήσει.

 
Δεν θα πω τίποτε κακό, άλλωστε καλό είναι για όλους μας να σηκώνεται ο πήχης - αν μία εταιρεία ισχυρίζεται ότι ακούει το κοινό της, εγώ θα καμωθώ πως το πιστεύω και θα πω "μπράβο".

Αλλά γέλασα αρκετά με το "We are often asked how we design synthesizers.", το οποίο μου θύμισε διάφορους έλληνες πολιτικούς που λένε "Καθόμουν στο καφενείο και ήρθε κάποιος να μου πει πόσο δύσκολα περνάει" ή "Περπάταγα στο δρόμο και μου δίνανε συγχαρητήρια για την αύξηση του ΤΕΒΕ" και διάφορα τέτοια.

Σιγά ωρέ Behringer μη σε ρωτά κανείς "πως σχεδιάζετε synthesizers" όταν για να έχει κάποια προσοχή το προϊόν σου το προωθείς σαν φθηνότερο κλώνο ενός synthesizer που ήδη υπάρχει... Με τέτοιες δηλώσεις, σε πιάνει μία... ας την πούμε "καχυποψία".... αλλά είπα, δεν θα γράψω κάτι κακό και εκνευρίσω πάλι τον WFKMKII.

 
Αλλά γέλασα αρκετά με το "We are often asked how we design synthesizers."...
Εσύ μπορεί να γέλασες, γιατί προφανώς δεν ασχολείσαι με την συγκεκριμένη εταιρεία και έχεις μείνει στην (κακή) εντύπωση που είχες πριν 20 χρόνια, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι τα synths, drum machines κλπ που έχει κυκλοφορήσει η Behringer τα τελευταία χρόνια είναι αποτέλεσμα κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των απαιτήσεων και της ζήτησης του κοινού που ασχολείται με αυτά. Έχουν γίνει άπειρες δημόσιες συζητήσεις όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ της εταιρείας και του κοινού, και όσοι παρακολουθούν το θέμα ξέρουν ότι πάρα πολλές προτάσεις σε τεχνικά χαρακτηριστικά και features απ'τη μεριά του πελάτη έγιναν δεκτά και υλοποιήθηκαν. Γι αυτό και τα προϊόντα της στον συγκεκριμένο τομέα πουλάνε σαν φρέσκο ψωμάκι, και θα συνεχίσουν να πουλάνε γιατί η εταιρεία όντως "ακούει".

Για τον "φθηνότερο κλώνο ενός synthesizer" να σου πω ότι την ευχαριστούν χιλιάδες πληκτράδες στον πλανήτη, γιατί απόδειξε στην πράξη αυτό που φωνάζουν πολλοί τις τελευταίες δεκαετίες, ότι δηλαδή κάποιες synth εταιρείες πουλάνε φύκια σε τιμή μεταξωτής κορδέλας, με απλά λόγια κατακλέβουν τον αδαή πελάτη πουλώντας του τεχνολογία των '60s σε τιμές  αεροδιαστημικής τεχνολογίας του 21ου αιώνα. Παρεμπιπτόντως το συγκεκριμένο clone διαθέτει πιο πολλά features απ'το πρωτότυπο, με απλά λόγια είναι καλύτερο σαν synth.?

Να σε ενημερώσω επίσης ότι η πατέντα της συγκεκριμένης πατάτας έχει λήξει εδώ και καιρό, αφού έχουν περάσει πάνω από 40 χρόνια από την δημιουργία της, οπότε οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει και να πουλήσει το δικό του Minicrap Model G.?

Μην τρελαίνεστε τόσο με τις "πατέντες", η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων σε αυτόν τον πλανήτη είναι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κλώνοι κάποιου άλλου. Αρχίστε απ΄το κινητό σας, το ψυγείο, την κουζίνα, την tv και το κλιματιστικό σας και φτάστε στο αμάξι σας, όλα αυτά και πολλά εκατομμύρια άλλα ενδιάμεσα είναι "ο κλώνος, του κλώνου, ώ κλώνε". Η παρθενογένεση μας τέλειωσε. 

image.png

Dolly (Model D)

 
Εσύ μπορεί να γέλασες, γιατί προφανώς δεν ασχολείσαι με την συγκεκριμένη εταιρεία και έχεις μείνει στην (κακή) εντύπωση που είχες πριν 20 χρόνια.


Γέλασα διότι ξέρω από marketing - αυτό το "κάνω αυτά που κάνω ανταποκρινόμενος σε feedback που έχω από το κοινό", είναι ένα κοινότατο κόλπο. Μακάρι να ισχύει (στην περίπτωση της Behringer εννοώ).

Να θυμάσαι όμως δύο πράγματα (είμαι βέβαιος ότι τα ξέρεις και τα δύο): α) Άλλες εταιρείες (Yamaha, Roland κλπ) επίσης δέχονται feedback από το κοινό, παρ' ότι ίσως δεν το διαλαλούν έτσι εμφατικά, β) Το κοινό ποτέ δεν μπορεί να συνεισφέρει με πραγματικά καινοτόμες ιδέες, μόνο να αναμασήσει ήδη υπάρχουσες.

Αν κάποιος έχει το ταλέντο να δώσει καινούργιο αέρα με τις ιδέες του, σύντομα καταλήγει με ένα μεγάλο μισθό να απασχολείται σε αυτές τις εταιρείες (ή ξεκινά τη δική του). Πράγματα όπως το DX7 ή το Montage δεν φτιάχνονται σταχυολογώντας γνώμες από τους πελάτες, είναι αποτελέσματα άλλων διαδικασιών. Η καινοτομία δεν είναι προϊόν δημοκρατικών διαδικασιών, ούτε αν μία εταιρεία έκανε στα ίσα αυτό που θέλουν οι πελάτες της θα είχαμε ποτέ τίποτε καινούργιο στον πλανήτη.

Είχε σκεφτεί κανείς ποτέ (απο τους πελάτες) το DX7 πριν το δει; Το iPhone; Το Moog;, To Prius; To Tesla;

 
 Αν ακουγε η yamaha και η roland τους φωνακλαδες χρηστες, θα ειχαν βγαλει προ πολλου και αυτες αναλογικους κλωνους των παλαιοτερων μηχανηματων τους.

 Δεν ακουνε, ισως γιατι δεν στοχευουν στους φωνακλαδες χρηστες, αλλα στους περισσοτερους χρηστες, οι οποιοι περισσοτεροι χρηστες θελουν καλο ηχο πιανου για να παιζουν worship μουσικη σε εκκλησιες και τετοια.

 Πολυ καλα κανει και βγαζει analog μηχανηματα η behringer, αλλα προς το παρον στοχευει χαμηλα. Περιμενω να παιξει μπαλα σε υψηλοτερο επιπεδο κατηγοριας και τιμης, εκει που ειναι αλλες οι απαιτησεις.

 Οχι οτι με αφορα προσωπικα κατι τετοιο. Αλλα πραγματικα θα ηθελα να βγαλει ενα καλο μηχανημα αναλογικο με απ'ολα και διπλη πιτα εκει γυρω στο διχιλιαρο, αλλα να σκοτωνει, να εχει καλο interface και να ειναι αξιοπιστο, και να πουλησει σα τρελο, να γινει το πιο επιτυχημενο synth ολων των εποχων.

 Και το ελπιζω αυτο ακριβως επειδη εταιριες σα τη roland και τη yamaha εγραφαν τοσα χρονια στα @@ τους τους φωνακλαδες και μηρυκαζαν τα δειγματακια και τα ψηφια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το κοινό ποτέ δεν μπορεί να συνεισφέρει με πραγματικά καινοτόμες ιδέες, μόνο να αναμασήσει ήδη υπάρχουσες.
Φυσικά. Μιλάμε για προτάσεις του κοινού που αφορούν στο design, την εργονομία καθώς και κάποια γνωστά features που θέλουν να ενσωματωθούν σε ένα προϊόν, το κοινό δεν θα προτείνει ποιον επεξεργαστή θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία για το X προϊόν ή πως θα κατασκευάσει την πλακέτα του. Ακόμα και έτσι όμως, οι επιλογές που υπάρχουν και τα πράγματα που μπορούν να αλλαχθούν στην πορεία της δημιουργίας ενός προϊόντος ώστε να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των πελατών είναι πάρα πολλά.
Δεν μας χαλάει καθόλου όταν μια εταιρεία μας ρωτάει πχ, πόσες οκτάβες θέλουμε να είναι το keybed ενός synth, τι τύπου και με ποια χαρακτηριστικά, αν θέλουμε και πόσα sliders/pots στο πάνελ του, αν θέλουμε να υπάρχει ribbon controller, και αν ναι, σε τι μέγεθος και σε ποιο σημείο του πάνελ, αν θέλουμε κάποια(ες) οθόνη(ες), τι τύπου, ακόμα και το χρώμα που μπορεί να έχουν συγκεκριμένου τύπου οθόνες, τι και πόσα Ι/Ο μπορούν να μπουν, κλπ κλπ.

Προσωπικά δεν έχω συναντήσει άλλη εταιρεία να συζητάει όλα αυτά και άλλα πολλά δημόσια με τους εν δυνάμει πελάτες της, και να υιοθετεί πολλές από τις προτάσεις τους. Μακάρι να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Behringer και άλλες εταιρείες του χώρου.

 
Πολυ καλα κανει και βγαζει analog μηχανηματα η behringer, αλλα προς το παρον στοχευει χαμηλα. Περιμενω να παιξει μπαλα σε υψηλοτερο επιπεδο κατηγοριας και τιμης, εκει που ειναι αλλες οι απαιτησεις.
Εδώ και κάποια χρόνια βρίσκεται στα σκαριά η υλοποίηση ενός "κλώνου" του CS80. Το project είχε σταματήσει για κάποιον καιρό για ευνόητους λόγους (Covid, έλλειψη chips κ.α.) Γράφω "κλώνος" γιατί το νέο synth θα βασίζεται μεν στα χαρακτηριστικά του CS80 (keybed με πολυφωνικό aftertouch πχ) αλλά θα διαθέτει και πολλά νέα features. Κατά καιρούς η Behringer έχει ανεβάσει στις σελίδες της διάφορα designs του synth αυτού, αλλάζοντας συνεχώς πράγματα σύμφωνα με τις προτάσεις των χρηστών, οι οποίες βέβαια είναι ορατές στους πάντες αφού οι συζητήσεις είναι δημόσιες. Όταν τελικά κυκλοφορήσει το συγκεκριμένο synth αναμένεται να γίνει ένας ψιλοχαμός στο στρατόπεδο των αναλογικόκαυλων, και όχι μόνο.

Όσο περιμένουμε (περιμένουν δηλαδή), ρίξε ένα μάτι στο παρακάτω βίντεο να δεις τι άλλο έρχεται. Η Behringer έχει πάρει πολύ σοβαρά τον synth τομέα της και το δείχνει με κάθε τρόπο. Προσωπικά θα περιμένω κάποια digital υλοποίηση της καθώς δεν είμαι fan των αναλογικών.




 

Trending...

Νέα θέματα