kostas_six είπε:
Τα γνωρίζω όλα αυτα.Άρα σωστά κατάλαβα.Ωστόσο επέτρεψε να το θεωρώ μειονέκτημα του καθώς για μένα ως χρήστη του με κουράζει η διαδικασία αυτή.
Τα γνωριζεις ολα αυτα ε? Μαιστα. Τα γνωριζεις, αλλα επιμενεις. Και βρισκεις "χαζο και ανουσιο" το να εχεις στα Performance "μονο" 4 μερη. Θα ηθελες να εχεις 16 μερη, οπως αλλα synths.
Eλα να δουμε λοιπον τι εννοουμε οταν λεμε Performance με 4 μερη σε ενα Yamaha, γιατι δεν εχεις παρει χαμπαρι γιατι μιλαμε:
Ενα 4-part Performance στα Yamaha MOX/XS/MOXF/XF μπορει να εχει ως:
32 oscillators
36 LFO
32 φιλτρα
32 Envelope Generators
32 Pitch Envelope Generators
32 Filter Envelope Generators
Με λιγα λογια, στο παραπανω 4-part Performance παιζουν ταυτοχρονα μεχρι και 32 ανεξαρτητα synths! Τελειως "χαζο και ανουσιο" ε?
Για να δουμε τι παιζει στα περισσοτερα synths αλλων εταιρειων. Aς παρουμε για παραδειγμα το Korg M3 το οποιο μπορει να φτιαξει Combi/Performance με ως 16 Parts. Κανονικα θα επρεπε να συγκρινω ενα 4-part Combi/Performance του Μ3, οσα parts εχει δηλαδη και ενα Yamaha. Αλλα θα φτιαξω ενα 10-part Combi/Performance, ετσι για να δουμε ποσο και αν τελικα ειναι καλυτερο απο ενα 4-part Performance ενος Yamaha.
Eνα Korg M3 10-part Combi/Performance μπορει να εχει ως:
20 oscillators
50 LFO
40 φιλτρα
20 Envelope Generators
20 Filter Envelope Generators
10 Pitch Envelope Generators
Πρωτον, τα παραπανω δεν μπορουν να παιξουν ταυτοχρονα σε ενα Combi/Performance, τα μονα σιγουρα που μπορουν να παιξουν ταυτοχρονα ειναι οι 20 oscillators. Αυτο βεβαια μας κανει 10 ξεχωριστα synths ταυτοχρονα λογω των 10 parts του Combi/Performance.
Πολυ, μα πολυ μακρια απο τα 32 ξεχωριστα synths ενος 4-part Performance ενος Yamaha.
Φανταζομαι τωρα να καταλαβες ΓΙΑΤΙ τα Yamaha εχουν "μονο" 4 μερη στα Performance τους. Διοτι αυτα που κανουν με 4 μερη ΔΕΝ τα κανουν αλλα synths ουτε με 10 μερη αλλα ουτε και με 16 μερη στα Combi/Performance τους.