πειραματικη ηλεκτρονικη απο ελληνες

Enoxos_Boody είπε:
Φυσικά και θεωρώ τον Φοίβο και τον Χατζηγιάννη καλύτερους μουσικούς απο τον Ξενάκη , και φυσικά εμένω στην άποψη μου ότι ο Ξενάκης ήταν πολύ πίσω σε θέματα μουσικής. 
+100 σ'αυτό μόνο....

Ο Ξενάκης ΔΕΝ ήξερε μουσική. Προσπάθησε να μάθει σε μεγάλη ηλικία αλλά ΔΕΝ έμαθε. Είχε μαθηματικό μυαλό ρε παιδιά κ φυσικά ο κάθε Φοίβος ξέρει χίλια πράγματα παραπάνω σε θέματα αρμονίας κτλ. Αλλού ήταν η ιδιοφυία του Ξενάκη ας μην μπερδευόμαστε.
Ρε παιδιά κάνετε πλάκα ε; Πείτε μου σας παρακαλώ ότι αστειεύεστε  ??? :o

 
Enoxos_Boody είπε:
Φυσικά και θεωρώ τον Φοίβο και τον Χατζηγιάννη καλύτερους μουσικούς απο τον Ξενάκη , και φυσικά εμένω στην άποψη μου ότι ο Ξενάκης ήταν πολύ πίσω σε θέματα μουσικής. 
+100 σ'αυτό μόνο....

Ο Ξενάκης ΔΕΝ ήξερε μουσική. Προσπάθησε να μάθει σε μεγάλη ηλικία αλλά ΔΕΝ έμαθε. Είχε μαθηματικό μυαλό ρε παιδιά κ φυσικά ο κάθε Φοίβος ξέρει χίλια πράγματα παραπάνω σε θέματα αρμονίας κτλ. Αλλού ήταν η ιδιοφυία του Ξενάκη ας μην μπερδευόμαστε.

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o!I must be dreamin'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H απάντηση του WrTsXxx είναι άκρως διαφωτιστική!μουσική δεν είναι να κάνεις μόνο όμορφες εύηχες και εύπεπτες αρμονίες σε ΦΑ,ΣΟΛ και ΛΑ!αυτό στην ουσία ΔΕΝ είναι καν τέχνη,η και αν είναι δεν πάει τον ανθρώπινο πολιτισμό πιο πέρα!
Δεν διαφωνώ καθόλου ούτε με σένα bluesbreaker ούτε με τον WrTsXXX. Αλλά κανείς δεν είπε πως οι εύπεπτες αρμονίες σε ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ είναι τέχνη.
Γιατι ο Φοίβος και ο Χατζηγιάννης που αναφέρθηκαν ότι έχουν αρτιότερη μουσική παιδεία και "Μουσικότητα" από τον παγκοσμίου φήμης και καθομολογία ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ Έλληνα(και όχι μόνο)μουσικό του 20ού αιώνα σε τι "συνθέτουν"??μήπως χρησιμοποιύν ατονικές γραμμές η πολυρυθμίες??ξέρω τι θα μου πείτε έχουν πολλές γνώσεις αλλά ντρέπονται να μας τις δείξουν γιατί είναι πολύ πρωτοποριακές και δε θα το αντέξουμε,για αυτο και αναμασούν και μας σερβίρουν τα ίδια κάθε φορά..αμέσως να τους κατηγορήσουμε :P!

 
Ο Ξενάκης ΔΕΝ ήξερε μουσική. Προσπάθησε να μάθει σε μεγάλη ηλικία αλλά ΔΕΝ έμαθε. Είχε μαθηματικό μυαλό ρε παιδιά κ φυσικά ο κάθε Φοίβος ξέρει χίλια πράγματα παραπάνω σε θέματα αρμονίας κτλ.
Αααα... καλά...

Ο Φοίβος και ο Χατζηγιάννης δεν είναι τίποτε άλλο παρά δύο τρίχες από τα @@ του Ξενάκη. Sorry για τα Γαλλικά μου, αλλά αν πιστεύετε οτι τον ένδιέφερε τον Ξενάκη το Ντο-Μι-Σολ, ή η αλληλουχία I-IV-V-I απατάστε οικτρά. Μου θυμίζετε εκείνα τα κοριτσάκια που νομίζουν ότι ζωγραφική είναι αυτά που εκθέτουν οι μαύροι στα πεζοδρόμια και όταν βλέπουν Kandisky, Miro, Dali, Hundertwasser, Klimt κ.λ.π. αποστρέφουν το βλέμμα τους αλλού...

Έλεος.

 
Ρε παίδες μπορούμε να κάνουμε έναν διαχωρισμό? Άλλο η επιστήμη του ΗΧΟΥ κ άλλο της ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά άλλη διάνοια ο Ξενάκης κ άλλη ο Μπετόβεν.

Αν γίνει ο διαχωρισμός αυτός τότε η συζήτηση θα χει νόημα.

 
A και μη τσατίζεστε ρε παιδιά. Κουβέντα κάνουμε. Δεν έχει κανείς κέρδος να γίνει το thread ότι να ναι.

Φιλικά.

 
Το ανθολόγιο της διαδικτυακής μπαρούφας έχει νέες top καταχωρήσεις.

Ανώφελη παρατήρηση αλλά ΌΧΙ, ο Ξενάκης δεν είναι ελέφαντας. Είναι μουσικός.

edit: στα πλαίσια της κουβέντας δε πειράζει να ανεβαίνουν και λίγο οι τόνοι, έτσι και αλλιώς το thread έχει καεί εδώ και κάμποσες σελίδες

 
Enoxos_Boody είπε:
Ρε παίδες μπορούμε να κάνουμε έναν διαχωρισμό? Άλλο η επιστήμη του ΗΧΟΥ κ άλλο της ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά άλλη διάνοια ο Ξενάκης κ άλλη ο Μπετόβεν.

Αν γίνει ο διαχωρισμός αυτός τότε η συζήτηση θα χει νόημα.
Μα ήχος=μουσική!δε καταλαβαίνω το συλλογισμό σου ειλικρινά! ??? ??? ???!εννοείται οτι πάντα φιλικά μιλάμε και χωρίς εμπάθεια,αλλά το να βάζεις πάνω από τον Ξενάκη τους άλλους δύο είναι too much,γιατι όπως είπε και ο our darkness είναι πολύ λίγοι και δεν έχουν προσφέρει και πολλά(μην πώ τίποτα) στην πρόοδο της μουσικής-βεβαια έχουν προσφέρει πολλά στη μουσική βιομηχανία.... :-X!

 
bluesbreaker είπε:
Ρε παίδες μπορούμε να κάνουμε έναν διαχωρισμό? Άλλο η επιστήμη του ΗΧΟΥ κ άλλο της ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά άλλη διάνοια ο Ξενάκης κ άλλη ο Μπετόβεν.

Αν γίνει ο διαχωρισμός αυτός τότε η συζήτηση θα χει νόημα.
Μα ήχος=μουσική!δε καταλαβαίνω το συλλογισμό σου ειλικρινά! ??? ??? ???!εννοείται οτι πάντα φιλικά μιλάμε και χωρίς εμπάθεια,αλλά το να βάζεις πάνω από τον Ξενάκη τους άλλους δύο είναι too much,γιατι όπως είπε και ο our darkness είναι πολύ λίγοι και δεν έχουν προσφέρει και πολλά(μην πώ τίποτα) στην πρόοδο της μουσικής-βεβαια έχουν προσφέρει πολλά στη μουσική βιομηχανία.... :-X!
Εδώ θα κάνω την παρατήρηση ότι ό θόρυβος ενός αεροπλάνου είναι ήχος αλλά όχι μουσική. Ώστοσο ακόμα και αυτός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί/αποκαλεστεί μουσική υπό προϋποθέσεις. Η συνειδητή πρόθεση της χρήσης του είναι που κάνει τη διαφορά.

Κόντσερτο για κινητήρα F1 και ορχήστρα, κανείς;

 
bluesbreaker είπε:
Ρε παίδες μπορούμε να κάνουμε έναν διαχωρισμό? Άλλο η επιστήμη του ΗΧΟΥ κ άλλο της ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά άλλη διάνοια ο Ξενάκης κ άλλη ο Μπετόβεν.

Αν γίνει ο διαχωρισμός αυτός τότε η συζήτηση θα χει νόημα.
Μα ήχος=μουσική!δε καταλαβαίνω το συλλογισμό σου ειλικρινά! ??? ??? ???!εννοείται οτι πάντα φιλικά μιλάμε και χωρίς εμπάθεια,αλλά το να βάζεις πάνω από τον Ξενάκη τους άλλους δύο είναι too much,γιατι όπως είπε και ο our darkness είναι πολύ λίγοι και δεν έχουν προσφέρει και πολλά(μην πώ τίποτα) στην πρόοδο της μουσικής-βεβαια έχουν προσφέρει πολλά στη μουσική βιομηχανία.... :-X!
Ρε ο Φοίβος ήταν ένα παραδείγμα. Η γνωμή μου γι'αυτόν είναι η χειρότερη που υπάρχει. Μη κολλάτε σε λεπτομέρειες.

Απλά ήθελα να τονίσω την διαφορά μεταξύ της μουσικής έτσι όπως την έχουμε διδαχθεί με τις κλίμακες, αρμονίες, ρυθμό κτλ κ των soundscapes ή γενικά ηχητικών πειραμάτων που στερούνται αυτά τα στοιχεία.

Δεν θεωρώ κανένα κατώτερο απο το άλλο. Καταλαβαίνω την οργή σας ίσως τα Post μου δεν ήταν ξεκάθαρα.

 
ας ριξουν καποιοι μια ματια για την μουσικη παιδεια του Ξενακη και στους λογους που τον οδηγησαν σε δρομους

μη σειριακης μουσικης γιατι ο καθε πονεμενος εχει πει και την μπαρουφα του

http://composers.musicportal.gr/data/xenakis/el/index.php

δεν πειραζει.αφηστε τους Γαλλους να οικειοποιουνται το εργο του οπως αλλωστε εχει γινει και με αλλους Ελληνες

πρωτοπορους .Ανεστης Λογοθετης ,Στρατος Δημητριου,Γιαννης Χρηστου.

στο Βελγιο και την Αγγλια ακομα μελετουν τις γραφικες παρτιτουρες του Λογοθετη που πλεον θεωρουνται εργα τεχνης απο μονες τους.Θεωρειται Βελγος ελληνικης καταγωγης

στην Ιταλια εχει θεσπιστει βραβειο φωνητικης Στρατος Δημητριου.Στο ελλαδισταν ουτε οι ροκαδες δεν ξερουν την καλυτερη φωνη που περασε ποτε απο αυτον πλανητη παρολο που τραγουδουσε σε prog μπαντα.

Για τον ΜΕΓΙΣΤΟ Χρηστου δεν θα πω τιποτα γιατι οτι και να πω θα ειναι ελαχιστο για το μεγαλειο που συνθετει το εργο του.

και μετα μιλαμε για την "μουσικοτητα" του Χατζηγιαννη.Ντροπη τουλαχιστον.Νομιζω οτι τα ωδεια εχουν ριξει παρωπιδες στα ματια πολλων,που μολις ακουσουν κατι που δεν ακολουθει την αρμονια που εμαθαν δεν ειναι μουσικη.

και μερικα ιστορικα σχετικα με την ηλεκτρονικη μουσικη στην Ελλαδα γιατι καποιοι εν ετη 2008 ανακαλυπτουν ξανα τον τροχο και πειραματισμους

http://www.ionio.gr/~GreekMus/mamalis.htm

 
shadow είπε:
ας ριξουν καποιοι μια ματια για την μουσικη παιδεια του Ξενακη και στους λογους που τον οδηγησαν σε δρομους

μη σειριακης μουσικης γιατι ο καθε πονεμενος εχει πει και την μπαρουφα του
αα ναι και καποιοι αλλοι δημιουργουν νεους οριζοντες στην μουσικη εξελιξη στο ονομα του με εμπνευση το εργο

του.

http://xenakis.3-n.de/

εδω "εκπροσωποι της ambient" και αλλοι μουσικολογοξερολες δεν τον θεωρουν καν συνθετη

νταξει  :-X

 
Πες τα ρε Shadow!!! ;D!Γιάννης Χρήστου....τι να πούμε άλλο!!!!Αλλά βλέπεις το μέγαρο μουσικής είναι για κυρίες με ψηλοτάκουνες γόβες και κουστουμάτους κυρίους....και όχι για μουσικούς και κυρίως...για τα έργα ΜΕΓΑΛΩΝ Ελλήνων ΣΥΝΘΕΤΩΝ!!!!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top