ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ

rider

Νέο μέλος
Μηνύματα
5
Πόντοι
1
ΠΕΙΡΑΜΑ

Κατά την περίοδο 2003-2006, εγώ σε συνεργασία με μια ομάδα καλλιτεχνών προχωρήσαμε στην εκτέλεση ενός πειράματος. Στείλαμε ο καθένας μας ξεχωριστά τα ίδια ακριβώς μουσικά κομάτια ( ο καθένας δικές του συνθέσεις ) σε 6 διαφορετικούς διαγωνισμούς τραγουδιού. Θέλω να τονίσω εδώ το γεγονός ότι το ίδιο ακριβώς CD με τα ίδια ακριβώς Tracks του κάθε καλλιτέχνη, χωρίς να αλλαχτεί απολύτως τίποτα μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια, που στάλθηκε στον 1ο διαγωνισμό, στάλθηκε και στον 2ο και στον 3ο έως και τον 6ο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά! Το τραγούδι που έπαιρνε την 1η ( !!! ) ή και 2η ( !!! ) θέση σε έναν διαγωνισμό, πχ. ενός ΙΕΚ, δεν περνούσε ούτε καν στην Τελική φάση ( !!! ) κάποιου άλλου ΙΕΚ την ίδια περίοδο! Μήπως τελικά δεν υπάρχουν επαγγελματικά κριτήρια, αλλά, υπάρχει μόνο προσωπικό μουσικό γούστο; Στο σημείο αυτό θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι όλα τα τραγούδια και οι μουσικές συνθέσεις συμμορφωνόταν απόλυτα με τις προκηρύξεις των εκάστοτε διαγωνισμών και διαγωνιζόταν κανονικά στην Κατηγορία τους. Εξαιρούνται, φυσικά, οι διαγωνισμοί που υπάρχει έστω και η παραμικρή υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά, κάτι που το συναντήσαμε σε αυτήν την τριετία, με αποκορύφωμα έναν διαγωνισμό όπου επικράτησε το απίστευτο μπάχαλο και του οποίου τα αποτελέσματα εννοείται πως δεν συμπεριλαμβάνονται στο πείραμά μας.

Αναλυτικά και για ευνόητους λόγους, δεν μπορώ να σας μεταφέρω τα αποτελέσματα ούτε να αποκαλύψω τα ονόματα των παιδιών που συμμετείχαν και βραβεύτηκαν, αλλά, ούτε και τα ονόματα των φορέων που διεξήγαγαν τους διαγωνισμούς. Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότι μεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων δεν υπάρχουν αντικειμενικά και επαγγελματικά standards, βάσει των οποίων να βραβευτεί ένα κομάτι ως "το καλύτερο τραγούδι/ η καλύτερη σύνθεση κλπ". Αν περάσουμε στο ποιοτικό και επαγγελματικό επίπεδο, πλέον τα πράγματα είναι 100% υποκειμενικά και τα αποτελέσματα ( αν εξαιρέσουμε τους διαγωνισμούς όπου υπάρχουν υποψίες ότι κάτι δεν πάει καλά ) διαμορφώνεται με το αυστηρώς προσωπικό γούστο των μελών των εκάστοτε κριτικών επιτροπών. Τουλάχιστον εμείς, σε αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά το πείραμα το οποίο εξακολουθεί να συνεχίζεται. Ίσως, γι’ αυτό, σχεδόν πάντα, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που βραβεύονται δεν έχουν απολύτως καμιά τύχη, αλλά, ούτε και οι δημιουργοί τους. Το ότι ένα τραγούδι ή μια σύνθεση άγγιξε τα 3 - 4 μέλη μιας κριτικής επιτροπής, δεν σημαίνει πως θα αγγίξει και εκατομμύρια άλλους ανθρώπους. Γι’ αυτό και πολλές φορές βλέπουμε παιδιά με πολλά διπλώματα, πτυχία και βραβεία κρεμασμένα στους τοίχους των σπιτιών τους, τα οποία, αν τα ρωτήσεις αν μετά τη βράβευσή τους έχουν κάνει κάτι πολύ σοβαρό στην Ελληνική και Ξένη Δισκογραφία θα σου απαντήσουν "Όχι"!

Όσοι από εσάς έχετε συμμετάσχει σε ανάλογους διαγωνισμούς, ποια είναι η εμπειρία σας, αλλά και ποια είναι η άποψή σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα; Υπάρχει σοβαρός λόγος να υπάρχουν κριτικές επιτροπές στους διαγωνισμούς ή μήπως ο κόσμος είναι ο πραγματικός κριτής του κάθε καλλιτέχνη;

Ακολουθεί και δημοφήφισμα ...

 
Όλα καλά φίλε μου, αλλά δεν χρειαζόταν να περιμένετε τρία χρόνια για να καταλήξετε σε συμπεράσματα που εγώ (π.χ.) θα μπορούσα να σας τα πω πριν ακόμη αρχίσετε. ¶λλωστε δεν συμμετείχατε (φαντάζομαι) στα πλαίσια ενός επιστημονικού πειράματος. Προφανώς είχατε και κάποια δικά σας κίνητρα για να συνεχίζετε τις συμμετοχές. Ποια ήταν αυτά;

 
90% πιστευω ψηφιζουν με προσωπικο γουστο , αν δηλαδη παρουσιαζοντουσαν οι Rush στα ντουζενια τους σε οποιαδηποτε 'ανεκπαιδευτη' κριτικη επιτροπη θα πατωναν ,λογω του οτι

θα ηταν κατι ξενο στα ακουσματα της . Γιαυτο και οι κριτικες επιτροπες

πρεπει να ειναι πραγματικοι γνωστες της μουσικης , οχι απαραιτητα οργανοπαικτες ,να εχουν υποψιν οτιδηποτε κυκλοφορει και να ξερουν οτι

ακουν να το κατατασουν και να το κρινουν αναλογα.

*rush : τυχαιο παραδειγμα ποιοτικης rock

 
Υπάρχει σοβαρός λόγος να υπάρχουν κριτικές επιτροπές στους διαγωνισμούς ή μήπως ο κόσμος είναι ο πραγματικός κριτής του κάθε καλλιτέχνη;
Τωρα το καταλαβες αυτο?? :lol:

Ποιος τις γ....ει :oops: τις επιτροπες ΠΑΝΤΟΤΕ ο ΚΟΣΜΟΣ εχει τον πρωτο & τελευταιο λογο ειτε προκειται για την επιτυχια των Beatles ειτε της ΠΕΓΚΥΣ ΖΗΝΑ (& ευτυχως δηλ....) :lol:

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι οι επιλογες των επιτροπων ΔΕΝ κανουν ΠΟΤΕ καριερα,νομιζεις οτι εχουν καμμια επαφη οι "ανθρωποι" που τις απαρτιζουν με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ? :lol:

α, παρεμπειπτοντως ΠΟΙΟΤΙΚΗ μουσικη ΔΕΝ υπαρχει σαν ΟΡΡΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ στον κοσμο (μονο στην Ελλαδαρα),αν γουσταρεις να μιλησουμε για ποιοτικες ντοματες & ποιοτικα μπαρμπουνια μεσα (αυτα αλλωστε φαινονται αν ειναι η δεν ειναι "ποιοτικα") για μουσικη ομως αστο καλυτερα...

 
Mπορεί να μην υπάρχει ο όρος σαν "quality music" αλλά υπάρχει με άλλες μορφές.

Όσο για τις κριτικές επιτροπές των ΙΕΚ, στο τέλος θα ακούσουμε και για κριτικές επιτροπές των αλήστου μνήμης ΤΕΛ. Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles.

 
Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότιμεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων
Στα οποία προφανώς συγκαταλέγετε και τα δικά σας, έτσι;

Εν πάσει περιπτώσει εγώ ψηφίζω το β΄ , αλλά δεν το θεωρώ απαραίτητα και κακό. Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω δεν πρόκειται περί επιστημονικής μελέτης.

 
Καλημέρα σε όλους!

Επειδή τέθηκαν μερικά θέματα, θα ήταν φρόνιμο να απαντήσω σε ένα-ένα ξεχωριστά.

Θα ξεκινήσω από το τελευταίο μήνυμα και συγκεκριμένα από τον φίλο wasted_sunsets, ο οποίος έγραψε τα εξής:

rider έγραψε:
Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότι μεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων

Στα οποία προφανώς συγκαταλέγετε και τα δικά σας, έτσι;

Λέγοντας ποιοτική μουσική θέλω να κάνω σαφή διαχωρισμό των καλλιτεχνών που με απλά και ερασιτεχνικά μέσα ασχολούνται με τη μουσική και των καλλιτεχνών που είναι επαγγελματίες του χώρου. Με άλλα λόγια, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς και κατά συνέπεια στο ΠΕΙΡΑΜΑ, γράφτηκαν αποκλειστικά από επαγγελματίες. Αν είχες διαβάσει πολύ προσεκτικά το 1ο μου μήνυμα, θα το είχες καταλάβει αυτό, μιας και σε μια παράγραφο μεταξύ άλλων αναφέρω και τα εξής:

Αν περάσουμε στο ποιοτικό και επαγγελματικό επίπεδο, πλέον τα πράγματα είναι 100% υποκειμενικά
Με άλλα λόγια, αν πχ κάποιος γρατσουνάει απλά μια κιθάρα και γράφει στιχάκια του κ**ου, σαφώς και δεν θα έχει καμιά τύχη σε κανένα διαγωνισμό και δικαίως θα τον απορρίψουν.

Επίσης, ο φίλος wasted_sunsets, έγραψε:

Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω δεν πρόκειται περί επιστημονικής μελέτης.
Δεν έχω αναφέρει πουθενά και σε κανένα μήνυμά μου ότι δεν πρόκειται για επιστημονική μελέτη. Και κανένας άλλος δεν μπορεί να μιλήσει εκ μέρους μου. Ο καθένας μπορεί να φαντάζεται διάφορα, αλλά, άλλο πράγμα η φαντασία και άλλο πράγμα η πραγματικότητα. Θεωρώ πως είναι καλό να μην είμαστε βιαστικοί στην ανάγνωση των μηνυμάτων. Κάτω από ποια ομπρέλα έγινε και γίνεται το ΠΕΙΡΑΜΑ είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να μας απασχολεί. Σε ένα πείραμα δεν έχει σημασία το ποιος το έκανε, αλλά, τα αποτελέσματα του πειράματος και αν αυτά ευσταθούν. Αν δεν έχουμε πειστεί, τότε, μπορούμε να κάνουμε όλοι μόνοι μας το συγκεκριμένο πείραμα σε συνεργασία με φίλους μας που ασχολούνται επαγγελματικά, για να δούμε αν και εμείς θα καταλήξουμε ακριβώς στο ίδιο αποτέλεσμα.

Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Flipper, ο οποίος μεταξύ άλλων έγραψε:

Όσο για τις κριτικές επιτροπές των ΙΕΚ, στο τέλος θα ακούσουμε και για κριτικές επιτροπές των αλήστου μνήμης ΤΕΛ.
:lol: Όντως! Αν και τα ΙΕΚ αναφέρθηκαν εντελώς ενδεικτικά, άλλωστε, είναι πολύ ασήμαντης εμβέλειας οι διαγωνισμοί που διεξάγουν. Το θέμα είναι αλλού. Στις μέρες μας η κάθε κουτσή μαρία χρίζει τον εαυτό της μέλος της κριτικής επιτροπής !!! Έλεος! Και πάλι έλεος! Ο κάθε άσχετος και αποτυχημένος στον επαγγελματικό μουσικό χώρο, με ούτε 1 CD πλατινένιο στο ενεργητικό του ( αν πρόκειται για καλλιτέχνη ), παριστάνει το μέλος της κριτικής επιτροπής, επειδή τυχαίνει μέσω γνωριμιών πχ να έχει εκδόσει 2-3 μουσικά βιβλία ή να έχει μια παραγωγή στο ραδιόφωνο. :lol:

Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles
.
Τι να πω! Χαίρομαι που υπάρχουν έξυπνα παιδιά στο Forum και δεν θα πέσουν θύματα καμιάς κριτικής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά και πάντα μιλώντας για τον ελληνικό χώρο, θα πω τα εξής:

Όταν οι C:Real πέρασαν από κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσουν πριν μερικά χρόνια την Ελλάδα στην Eurovision, η τότε κριτική επιτροπή, αν θυμάμαι καλά με πρόεδρο τον κ. Πλέσσα Μίμη ( αν κάποιος φίλος θυμάται καλύτερα, ας με διορθώσει ), τούς χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς ατάλαντους και τους έστειλε στα σπίτια τους !!! Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ( ναι, τον γνωστό συνθέτη ), η Έλενα Παπαρίζου χαρακτηρίστηκε εμμέσως πλην σαφώς λίγη για τη Eurovision και την "πέταξαν έξω". Έλα μου ντε, όμως, που ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη από την κριτική επιτροπή και έτσι στάλθηκε τελικά η Παπαρίζου το 2001, κατακτώντας μάλιστα την 3η θέση, δηλαδή την καλύτερη θέση που είχε πάρει ποτέ η Ελλάδα ως τότε (!!!), η οποία αργότερα σε συνεργασία με τον Χ. Δάντη και την Ν. Γερμανού και συγκεκριμένα το 2005 μάς χάρισε και την 1η θέση!!! Και ο κατάλογος συνεχίζεται... Δυστυχώς, αυτά είναι τα ευτράπελα των κριτικών επιτροπών! Καμαρώστε τις κριτικές επιτροπές και το άξιο (???) έργο τους!

Τέλος, χρωστώ και μια απάντηση στο φίλο Wow!, ο οποίος έγραψε:

Προφανώς είχατε και κάποια δικά σας κίνητρα για να συνεχίζετε τις συμμετοχές. Ποια ήταν αυτά;

Το πείραμα και μόνο το πείραμα. ¶λλωστε, τα πειράματα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη είναι πάμπολλα και σε πολλούς τομείς πάντα σχετικούς με τη μουσική. Έχεις την εντύπωση ότι περιμένω εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος νοήμων καλλιτέχνης να μας κάνει καριέρα μια κριτική επιτροπή;;; You must be kidding me!!!

Πάνω κάτω τα ίδια λένε και οι υπόλοιποι φίλοι του noiz.gr, οπότε πιστεύω πως σας έχω καλύψει.

Και πάλι καλημέρα!

 
βρε τι τράβηξαν τα παιδιά για να βγάλουν την ελλάδα μπροστά :lol: , μιλάμε για μεγάλη μάχη που έδωσαν οι μανατζερ από τις δισκογραφικές, οι παράγοντες της ερτ και η κριτική επιτροπή και φυσικά ο κόσμος :lol:

:lol: αχ! ρε μας δουλεύτε πείτε τα σε καμιά super katerina ή στους διοργανωτές του ΑΡΙΩΝ ή στις εταιρείες με τα sms περί κόσμου

είναι πολλά τα λεφτά $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

φίλε μου σπουδαίο το πείραμα σας, σπουδαία και τα παραδείγματα σας

με τις υγείες σας :lol:

καλή σου μέρα :wink:

 
ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ Σ' ΑΓΑΠΩ :oops:

ΔΑΝΤΗ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ 8O

ΝΑΤΑΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΕΞΙ :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles
.
Τι να πω! Χαίρομαι που υπάρχουν έξυπνα παιδιά στο Forum και δεν θα πέσουν θύματα καμιάς κριτικής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά και πάντα μιλώντας για τον ελληνικό χώρο' date=' θα πω τα εξής:

Όταν οι C:Real πέρασαν από κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσουν πριν μερικά χρόνια την Ελλάδα στην Eurovision, η τότε κριτική επιτροπή, αν θυμάμαι καλά με πρόεδρο τον κ. Πλέσσα Μίμη ( αν κάποιος φίλος θυμάται καλύτερα, ας με διορθώσει ), τούς χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς ατάλαντους και τους έστειλε στα σπίτια τους !!! Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ( ναι, τον γνωστό συνθέτη ), η Έλενα Παπαρίζου χαρακτηρίστηκε εμμέσως πλην σαφώς [i']λίγη[/i] για τη Eurovision και την "πέταξαν έξω". Έλα μου ντε, όμως, που ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη από την κριτική επιτροπή και έτσι στάλθηκε τελικά η Παπαρίζου το 2001, κατακτώντας μάλιστα την 3η θέση, δηλαδή την καλύτερη θέση που είχε πάρει ποτέ η Ελλάδα ως τότε (!!!), η οποία αργότερα σε συνεργασία με τον Χ. Δάντη και την Ν. Γερμανού και συγκεκριμένα το 2005 μάς χάρισε και την 1η θέση!!! Και ο κατάλογος συνεχίζεται... Δυστυχώς, αυτά είναι τα ευτράπελα των κριτικών επιτροπών! Καμαρώστε τις κριτικές επιτροπές και το άξιο (???) έργο τους!

καλό θα ήταν εξαρχής να ορίζεις επίπεδο αναφοράς.

Μιλάς για ποιοτικά τραγούδια,για beatles και κριτικές επιτροπές,για τη eurovision και τον κόσμο.Σόρι αλλά έχεις μπλέξει τη βούρτσα με την ... :lol:

 
καλό θα ήταν εξαρχής να ορίζεις επίπεδο αναφοράς. Μιλάς για ποιοτικά τραγούδια,για beatles και κριτικές επιτροπές,για τη eurovision και τον κόσμο.Σόρι αλλά έχεις μπλέξει τη βούρτσα με την ...

Φωνάζω δεν φωνάζω να διαβάζετε προσεκτικά τα μηνύματα, εξακολουθούν ορισμένοι οι οποίοι μόνο και μόνο για να γράψουν κάτι, θα πετάξουν την πα**ρια τους όπως ο blue. Κριτικές επιτροπές υπάρχουν παντού. Δυστυχώς. Σε όλους τους διαγωνισμούς. Είτε σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι υποψήφιοι οι Beatles είτε η Παπαρίζου στο διαγωνισμό Eurovision είτε ο Μπάμπης από τον Πειραιά σε διαγωνισμό ΙΕΚ. Όλοι είναι διαγωνισμοί, ο καθένας με διαφορετικό μουσικό ύφος και κύρος. Εμείς πειραματιστήκαμε και πειραματιζόμαστε πάνω σε όλους τους διαγωνισμούς, ανεξαρτήτως του φορέα διοργάνωσης.

Το θέμα μας είναι η πάντα λανθασμένη κρίση των κριτικών επιτροπών, μιας και "κλείνουν" το δρόμο στους πρωταγωνιστές του αύριο και επιβραβεύουν τους αποτυχημένους του αύριο. Δεν είναι λίγοι οι καλλιτέχνες που έχουν 30αρήσει, έχουν βραβευτεί επανειλλημένως και μάλιστα με πολλά βραβεία, ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει απολύτως τίποτα το σημαντικό στην Ελληνική και Ξένη δισκογραφία. ( Το "κλείνουν" το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί όλοι, μα, όλοι οι πρωταγωνιστές και αστέρες του αύριο βρίσκουν το δρόμο τους έστω και λιιιίγο καθυστερημένα ).

βρε τι τράβηξαν τα παιδιά για να βγάλουν την ελλάδα μπροστά , μιλάμε για μεγάλη μάχη που έδωσαν οι μανατζερ από τις δισκογραφικές, οι παράγοντες της ερτ και η κριτική επιτροπή και φυσικά ο κόσμος αχ! ρε μας δουλεύτε πείτε τα σε καμιά super katerina ή στους διοργανωτές του ΑΡΙΩΝ ή στις εταιρείες με τα sms περί κόσμου

είναι πολλά τα λεφτά $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ένα άλλο θέμα που άνοιξε ο φίλος ΒRAIN και το οποίο είναι παρεμφερές με το θέμα που συζητάμε, είναι η κοροιδία που υφίστανται από τις εκάστοτε κριτικές επιτροπές οι τηλεθεατές και οι αναγνώστες που υποτίθεται ότι ψηφίζουν, ενώ στην ουσία είναι το μοναδικά κορόιδα. Το ίδιο έγινε και φέτος και πέρσι με τη Eurovision και με τα Αρίων και και και, μεγάλο φιάσκο η όλη διαδικασία επιλογής και βράβευσης των τραγουδιών. Συμφωνώ.

 
Rider, επειδή εγώ διαβάζω με προσοχή, δώσε λίγη βάση στα παρακάτω:

Κατ' αρχήν το πείραμά σας είναι μία λακαμία και μισή, ήτοι η "επιστημονική μέθοδος" που ακολουθήσατε απλά δεν αποδεικνύει τίποτε διότι τα τραγούδια στους διάφορους διαγωνισμούς ΔΕΝ ήταν τα ίδια. ¶ρα δεν καταλαβαίνω γιατί σου κάνει εντύπωση (και γιατί εμείς πρέπει να καταλήξουμε σε συμπεράσματα) επειδή το δικό σας τραγούδι δεν αξιολογήθηκε με τον ίδιο τρόπο από τις επιμέρους επιτροπές.

Πολύ απλά, μπορεί το δικό σας τραγούδι να ήταν καλύτερο από τα άλλα (στον ένα διαγωνισμό) και χειρότερο από τα άλλα (στον άλλο διαγωνισμό). Τι σόϊ "επιστήμονες" είσαστε αν δεν αντιλαμβάνεστε ότι με το να αλλάζετε ταυτόχρονα δύο μεταβλητές στην εξίσωση δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα; Η μία μεταβλητή είναι το εκάστοτε σύνολο των τραγουδιών και η άλλη το εκάστοτε σύνολο των κριτών. Πρέπει να κρατήσεις τη μία σταθερή αν θέλεις να κρίνεις την άλλη.

Αυτό που έγραψε ο blue σχετικά με την βούρτσα, είναι (προς το παρόν) και η δική μου εντύπωση. Οι όροι που χρησιμοποιείς είναι απίστευτα αόριστοι: "πρωταγωνιστές του αύριο", "τίποτε το σημαντικό στην δισκογραφία" κλπ. Δηλαδή πρέπει να αφαιρέσουμε την ευθύνη για τον καθορισμό των πρωταγωνιστών του αύριο από τις (ποιες άραγε) κριτικές επιτροπές και να την αναθέσουμε σε εσένα; Όταν έχουμε πει από την αρχή (και όλοι συμφώνησαν) ότι αυτό θα το αποφασίσει το κοινό;

Επίσης, νομίζω ότι δεν πρόσεξες κάτι άλλο : ότι οι περισσότεροι εδώ απορρίπτουν την ίδια την ιδέα του διαγωνισμού και της κριτικής επιτροπής και (αν μιλήσω για εμένα) δεν κατανοούν τα κίνητρα για να πάει ένας να υποστεί αυτήν την ταλαιπωρία - στην περίπτωσή σου συζητάμε επειδή είπες ότι έγινε στα πλαίσια πειράματος...

Αλλά δεν είπες την αλήθεια, έτσι δεν είναι; Το πείραμα, προϋποθέτει την ψυχολογική απόσπαση αυτού που το κάνει από τα αποτελέσματα του πειράματος. Εσύ όμως μιλάς σαν θιγμένος και ίσως αδικημένος. ¶ρα δεν ήταν κανένα πείραμα : εσύ και οι συνεργάτες σου επιλέξατε το γήπεδό σας (τους διαγωνισμούς και τις κριτικές επιτροπές), την ομάδα σας (εσάς) και αποτύχατε, οπότε (αφού αποτύχατε) το βαφτίσατε πείραμα.

Γιατί κάτι μου λέει ότι αν είχατε επιτύχει, τώρα θα μας τα έλεγες αλλιώς τα πράγματα; Τότε (μάλλον) θα είχες άλλες απορίες, όπως "μα γιατί δεν μας δέχεται το κοινό, αφού είμαστε αποδεδειγμένα οι καλύτεροι;". ¶ρα, όπως βλέπεις φίλε μου, αστεία-αστεία έχεις ενδώσει στη νοοτροπία που καταδικάζεις: με τον τρόπο σου και εσύ αρνείσαι την αρμοδιότητα του κοινού να είναι ο τελικός κριτής σου, γι' αυτό άσχολείσαι με τις επιτροπές.

Τα λέω καλά;

 
Φωνάζω δεν φωνάζω να διαβάζετε προσεκτικά τα μηνύματα' date=' εξακολουθούν ορισμένοι [/quote']

:?: :?: :?: :?:

και επιβραβεύουν τους αποτυχημένους του αύριο
νομιζα οτι ειπες οτι σε καποιον απο τους διαγωνισμους πηρατε βραβειο.

Το ίδιο έγινε και φέτος και πέρσι με τη Eurovision
βρε μανια με την γιουροβιζιον , μα καλα πιστευεις οτι χρειαζοταν πειραμα για να καταληξεις σε τετοια συμπερασματα?

φιλε rider δε ξερω τι περιμενες να ακουσεις για το θεμα που παραθετεις εδω μεσα αλλα γενικα κατι που μου αρεσει στο νοιζ ειναι οτι τα παιδια δε συνηθιζουν να χρυσωνουν το χαπι και να συμφωνουν με τα παντα χαριν ευγενειας και να παρηγορουν οποιον νιωθει αδικημενος. νομιζω οτι παρολο που περιμενες κατι διαφορετικο δε πρεπει να εκνευριστεις με την εξελιξη του πρωτου σου ποστ .
 
Rider, επειδή εγώ διαβάζω με προσοχή, δώσε λίγη βάση στα παρακάτω:
Δεν πιστεύω ότι διαβάζεις με προσοχή και θα σου το αποδείξω αντιπαραθέτοντας ένα δικό μου pοst με ένα δικό σου:

Δικό μου ποστ:

Το τραγούδι που έπαιρνε την 1η ( !!! ) ή και 2η ( !!! ) θέση σε έναν διαγωνισμό, πχ. ενός ΙΕΚ, δεν περνούσε ούτε καν στην Τελική φάση ( !!! ) κάποιου άλλου ΙΕΚ την ίδια περίοδο!
Δικό σου ποστ:

Εσύ όμως μιλάς σαν θιγμένος και ίσως αδικημένος. ¶ρα δεν ήταν κανένα πείραμα : εσύ και οι συνεργάτες σου επιλέξατε το γήπεδό σας (τους διαγωνισμούς και τις κριτικές επιτροπές), την ομάδα σας (εσάς) και αποτύχατε, οπότε (αφού αποτύχατε) το βαφτίσατε πείραμα.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα γιατί δεν πρέπει να είμαστε βιαστικοί στην ανάγνωση μηνυμάτων!

Εδώ παίρνει την απάντηση του και ο boody.

Επίσης, νομίζω ότι δεν πρόσεξες κάτι άλλο : ότι οι περισσότεροι εδώ απορρίπτουν την ίδια την ιδέα του διαγωνισμού και της κριτικής επιτροπής και (αν μιλήσω για εμένα) δεν κατανοούν τα κίνητρα για να πάει ένας να υποστεί αυτήν την ταλαιπωρία - στην περίπτωσή σου συζητάμε επειδή είπες ότι έγινε στα πλαίσια πειράματος...
Σε αυτό θα συμφωνήσω.

Τα λέω καλά;
Όπως θα έχεις ήδη καταλάβει, άλλα τα λες καλά, άλλα όχι! :)

Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, είναι πράγματα που θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να σκεφτεί, όπως το ότι τα τραγούδια δεν ήταν ίδια που αναφέρεις κάπου κλπ κλπ, ωστόσο, για όλα, μα, για όλα, υπάρχουν λύσεις! :wink:

Τέλος, να προσθέσω κάτι για τον φίλο boody, ο οποίος έγραψε:

φιλε rider δε ξερω τι περιμενες να ακουσεις για το θεμα που παραθετεις εδω μεσα αλλα γενικα κατι που μου αρεσει στο νοιζ ειναι οτι τα παιδια δε συνηθιζουν να χρυσωνουν το χαπι και να συμφωνουν με τα παντα χαριν ευγενειας και να παρηγορουν οποιον νιωθει αδικημενος. νομιζω οτι παρολο που περιμενες κατι διαφορετικο δε πρεπει να εκνευριστεις με την εξελιξη του πρωτου σου ποστ .
Η εξέλιξη του post είναι αυτή ακριβώς που περίμενα και χαίρομαι ιδιαιτέρως γι αυτό. Χαίρομαι που το noiz.gr απαρτίζεται από μέλη που δεν σκύβουν το κεφάλι χάριν ευγενείας, κάτι που συμβαίνει σε άλλα μουσικά sites, στα οποία και τρόμαξα, όταν τα επισκέφτηκα. Έβλεπα χρήστες με κατεβασμένο το κεφάλι να συμφωνούν και να γλύφουν τους moderators, ακόμα κι αν οι moderators έλεγαν στους users ότι ο γάιδαρος πετάει!!! Αηδιαστική κατάσταση πράγματι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top