- Μηνύματα
- 10,754
- Πόντοι
- 98
προφανώς οι τρόποι σου έχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσηςRayDTutto είπε:Ρε ακούστε λίγο http://www.manhattantransfer.net/ και αφήστε τις απλοϊκές βλακείες...
Δηλαδή εν γνώση σου χρησιμοποιείς έντονο ύφος και μετά αναρρωτιέσαι τι μπορεί να ενόχλησε τον άλλο;RayDTutto είπε:Τι ακριβώς σε ενόχλησε φίλε (που λέει ο λόγος) gdevelek. Το "ρε" (το οποίο ήταν μια φιλική προσφώνηση) ή το "απλοϊκές βλακείες" που αφορά στα ποπ τραγουδάκια, σε σχέση με τους Manhattan Transfer;
Εδώ σε έχασα, πραγματικά... Έπρεπε ας πούμε ο gdevelek να απαντήσει με π.μ. σε μένα, φέρ' ειπείν, που παρακολουθώ το θρεντ;Και για να μη χαλάμε το θρεντ απάντησε σε παρακαλώ σε π.μ.
Αλλά όχι σε μένα.
Σε κάποιον που ενδιαφέρεται για αυτά που έχεις να πεις.
ναι αλλα εδω συγκρινεις δυο εντελως ανομοια πραγματα,ενα κατ'εξοχην vocal group (απο τα κορυφαια στον πλανητη) με εναν "ειμαι ντραμμερ αλλα τραγουδαω κι ολας" και εναν ....οντως...τερατωδη τραγουδιστη (που ομως απλα συν-τραγουδαει ενα απλο ποπ τραγουδακι) ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ομως πετυχαινουν ΑΨΟΓΟ αποτελεσμα.Όπως π.χ. μουσική (Easy Lover) με μουσική (Manhattan Transfer)
άστο, δεν πειράζει, αφού δεν καταλαβαίνει... ;Dkultura είπε:Δηλαδή εν γνώση σου χρησιμοποιείς έντονο ύφος και μετά αναρρωτιέσαι τι μπορεί να ενόχλησε τον άλλο;
+1000menelaos είπε:Αφού προσυπογράψω τα περισσότερα απ'όσα πρότεινε ο gdevelek (έλεος ωρέ RayDTutto ;D), να συνεχίσω με τα δικά μου:
1. Ακούστε BEATLES. Δεν είναι τυχαίο που θεωρούνται τόσο μεγάλο group. Ακούστε τις αρμονίες τους, και προσέξτε τι κάνουν και τι αποτέλεσμα έχει. Ακούστε το "If I Fell" για παράδειγμα. Προσέξτε πού έρχονται κοντά οι φωνές και πού απομακρύνονται και τι αποτέλεσμα έχει αυτό στο πώς ακούγεται τελικά το κομμάτι.
2. Ακούστε Simon & Garfunkel. Και μόνο από πολύ γνωστά κομμάτια φαίνεται η τεράστια σημασία της εμπνευσμένης δεύτερης φωνής. Προσωπικά πιστεύω πώς αν η δεύτερη φωνή ήταν διαφορετική από αυτήν που έγραψαν το "Ms. Robinson" θα είχε ένα εντελώς άνευρο και βαρετό refrain. Προσέξτε πόσο δίνουν στο refrain οι αλλαγές στη δεύτερη. Επίσης ρίξτε μια αυτιά στις δεύτερες του "The Boxer", "A Hazy Shade of Winter", "We Got a Groovy Thing Goin' ". Στα υπ'όψιν και ο στίχος από το "So Long, Frank Lloyd Wright" που λέει "All of the nights we'd harmonize till dawn".
3. The Mamas & The Papas!! Εξαιρετικά εμπνευσμένα πολυφωνικά που δεν ακούγονται μάλιστα ποτέ υπερβολικά!
4. Eagles. Ναι, τους σνομπάρουν αγρίως οι περισσότεροι. Αλλά οι πολυφωνίες τους είναι άψογες!
5. Προσέξτε συνολικά πώς χρησιμοποιείται η κάθε φωνή ανάλογα με το ηχόχρωμα και τις δυνατότητές της. Ο λόγος που τα φωνητικά των Beatles ακούγονται τόσο καλά είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν εξαιρετικά οι φωνές των Lennon/McCartney (και Harrison ενίοτε) στις αρμονίες. Καθώς βέβαια και το εντελώς heaven-sent matching των φωνών τους. Γενικώς είναι πολύ σημαντικό να κάνει δεύτερες στο σωστό "ύψος" ώστε να βγαίνει ο ήχος έτσι όπως χρειάζεται το κομμάτι (σύμφωνα πάντα με αυτό που θέλει να πετύχει ο μουσικός). Είναι συχνή η περίπτωση κάποιος να θέλει να κάνει δευτερα και να ακούγονται τόσο δραματικά πιεσμένα που να μην αντέχονται με τίποτα. Τα δεύτερα λοιπόν πρέπει να εκτελούνται από κάποιον που ΜΠΟΡΕΙ να τα εκτελέσει. Αν κάνεις ντουέτο με κάποιον που έχει χαμηλή φωνή δε θα τον βάλεις να στριγγλίζει σε νότες που δε μπορεί να βγάλει.
εντάξει αυτοί έφτιαχναν κομψοτεχνήματα με τη δεύτερη φωνή, αποτελούσε εξάλλου μεγάλο μέρος του έργου τουςmenelaos είπε:2. Ακούστε Simon & Garfunkel.
Ομολογουμένως. Μεγάλη αγάπη το "Hearts & Bones", πολύ υποτιμημένο κομμάτι...gdevelek είπε:ο Simon είναι ανώτερου επιπέδου τραγουδοποιός και μουσικός, έθετε ψηλά τον πήχυ, αυτό φαίνεται και στα κιθαριστικά μέρη
εγώ πάντως ΔΕΝ λέω γιατί θα βγεί ο ΣΦ και θα μας πει πως ο Υ ήταν/είναι παράφωνος/κακόφωνος τραγουδιστής (όπως κι ο Ντύλαν), κι ακόμη βρισκόμαστε εν τη χάρη του αναστάντος Κυρίου και δεν κάνει να αρπαζόμαστε :audiokostas είπε:Καλά οι νέοι εντάξει, λογικό, που να θυμούνται.
Οι παλιοί (που σηκώνετε και τα παιδιά νυχτιάτικα) δεν λέτε κάτι και για τους CSN&Y (που έπαιζαν και στην ίδια συναυλία);