Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !

Status
Not open for further replies.
Γεια σου Σαββα,,,,παιχτούρα!!!!!!

βεβαια δεν ξερω τις συνεπειες ,,,δεν το εχω ψαξει το θέμα, για να πω γνωμη ;)

αν ειναι καποιο μικρο προστιμο τοτε μπορει, γιατι εχει φράγκα...εμεις οχι.

αν μπορει να το σβησει ...πάλι εμεις δεν μπορούμε

αν το ρισκάρει τοτε μαγκιά του ;)

 
yannis37 είπε:
Γεια σου Σαββα,,,,παιχτούρα!!!!!!

βεβαια δεν ξερω τις συνεπειες ,,,δεν το εχω ψαξει το θέμα, για να πω γνωμη ;)

αν ειναι καποιο μικρο προστιμο τοτε μπορει, γιατι εχει φράγκα...εμεις οχι.

αν μπορει να το σβησει ...πάλι εμεις δεν μπορούμε

αν το ρισκάρει τοτε μαγκιά του ;)
Δεν είναι ότι το ρισκάρει ακριβώς, ούτε ότι το κάνει για την πάρτη του. Υπάρχει οργανωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια και την πληρωμή τους.

Πληροφοριακά, η αστυνομία δεν έχει καμιά δικαιοδοσία επί του θέματος. Ουσιαστικά αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι είναι οι κατασκευαστικές εταιρείες. Έχουν γίνει ήδη οι πρώτες μηνύσεις σε άτομα που πριν μήνες συμμετείχαν σε ανάλογες κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια. Ωστόσο υπάρχει μια φοβικότητα από τη μεριά των εταιρειών καθώς ένας από τους οδηγούς να δικαιωθεί, δημιουργείται δεδικασμένο και από κει και μετά δε θα πληρώνει κανείς (αυτό είναι και το καλύτερο σενάριο).

Αν θέλετε τη γνώμη μου συμμετέχουμε στο κίνημα, δεν πληρώνουμε διόδια, δε χαρίζουμε λεφτά σε κατασκευαστικές για δρόμους καρμανιόλες. Οδηγός μας ο Σάββας 8)

 
Μπράβο στον συνωνόματο Σάββα. ;D Ταπεινός και σοβαρός άνθρωπος...

(πολλοί μπερδεύουν τον ταπεινό με τον μ@λ@κα,αλλά απατούνται... ;))

 
Μπράβο Σάββα, που είσαι και... φόλα οπαδός των Queensryche  ;) 

 
mc06060 είπε:
Αν θέλετε τη γνώμη μου συμμετέχουμε στο κίνημα, δεν πληρώνουμε διόδια, δε χαρίζουμε λεφτά σε κατασκευαστικές για δρόμους καρμανιόλες. Οδηγός μας ο Σάββας 8)
Είναι αστείο αυτό που λες.

Το κράτος που σε φορολογεί με τέλη κυκλοφορίας κ.α. δεν μπορεί να σου φτιάξει δρόμους γιατί τα τρώει πληρώνοντας κομματικές υποχρεώσεις. Και ταξιδεύεις σε καρμανιόλες όπως Μαλιακός, Πατρών, κλπ.

Αναθέτει λοιπόν σε ιδιωτικές κατασκευαστικές να κάνουν δρόμους προδιαγραφών που έχουν κόψει τη θνησιμότητα στο μισό, όπως η Αττική, η Εγνατία, η Τριπόλεως, η Ολυμπία κ.α.

Και επειδή δεν μπορεί να τους πληρώσει (πέρα από την ευρωπαϊκή επιδότηση), τους λέει να πληρωθούν το ένα μέρος σιγα-σιγά απο τα διόδια σε βάθος χρόνου.

Αδικο φυσικά για τον φορολογούμενο αλλά... Οι κατασκευαστικές σου φταίνε;

Αυτές οι κινήσεις αντίδρασης είναι απλά τυφλές και άδικες κατά του κοινού καλού (που στην Ελλάδα γίνεται μόνο έτσι δυστυχώς).

Υ.Γ. Μη πάει στο πολιτικό το θέμα γιατί θα κλειδωθεί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παντως για τη διαδρομη αθηνα θεσνικη που κανω συχνα εχει φτασει τα διοδια να παιζουν σχεδον οσο οι βενζινες.....

 
Μπράβο του, και σε όσους συμμετέχουν σ’ αυτό το κίνημα.

Είναι σαφές πως η μεγάλη διαφθορά εκδηλώνεται ακριβώς στις σχέσεις κράτους και (μεγαλο)επιχειρηματικού κόσμου στην Ελλάδα.

 
Δηλαδή τα τελευταία 30 χρονια ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσιου επειδή παρείχαν δρόμους ασφαλείς και με προδιαγραφές, με συνεχείς περιπολίες αυτοκινήτων υποστήριξης?

 
kostri είπε:
Μπράβο του, και σε όσους συμμετέχουν σ’ αυτό το κίνημα.

Είναι σαφές πως η μεγάλη διαφθορά εκδηλώνεται ακριβώς στις σχέσεις κράτους και (μεγαλο)επιχειρηματικού κόσμου στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση. Είτε είναι διεφθαρμένη είτε όχι.

Είτε αυτή είναι σχέση της οποιαδήποτε κυβέρνησης με το κομματικό στέλεχος που εξαγοράζει την ψήφο με δημόσια θέση, είτε με την εξαγορά στελεχών του κρατικού μηχανισμού από επιχειρηματία που αναλαμβάνει έργα.

Και τα δύο έχουν κοινό το κομματικό κράτος και είναι κατακριτέα και διεφθαρμένα.

Με αυτή την τακτική λοιπόν καταλήγουμε να εξαγοράζουμε τους δρόμους μας ακριβά και να κοστίζει το ταξίδι στη Θεσ/νικη όσο η βενζίνη.

Γιατί το κομματικό κράτος είναι διεφθαρμένο και δεν κάνει την δουλειά του. Μη υποστηρίζοντας το κοινό καλό αλλά του κόμματος. Και αυτή δεν είναι τακτική των δύο μεγαλυτέρων μόνο...

 
yameth είπε:
Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση.

Είτε είναι διεφθαρμένη είτε όχι.

Είτε αυτή είναι σχέση της οποιαδήποτε κυβέρνησης με το κομματικό στέλεχος που εξαγοράζει την ψήφο με δημόσια θέση, είτε με την εξαγορά από στελεχών του κρατικού μηχανισμού από επιχειρηματία που αναλαμβάνει έργα. Και τα δύο έχουν κοινό το κομματικό κράτος και είναι κατακριτέα και διεφθαρμένα.

Με αυτή την τακτική λοιπόν καταλήγουμε να εξαγοράζουμε τους δρόμους μας ακριβά και να κοστίζει το ταξίδι στη Θεσ/νικη όσο η βενζίνη.

Γιατί το κομματικό κράτος είναι διεφθαρμένο και δεν κάνει την δουλειά του.

Μη υποστηρίζοντας το κοινό καλό αλλά του κόμματος. Και αυτή δεν είναι τακτική των δύο μεγαλυτέρων μόνο...
Ποιός είναι το κράτος αγαπητέ μου ποιός είναι το Κόμμα??

Μήπως εγώ εσύ και όλοι οι άλλοι??

Και μν μου πεις το αστείο που λένε όλοι...εγω δεν τους ψήφισα κτλ...

ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ άλλοι λίγο άλλοι πολύ και καλά θα κάνουμε να ξυπνήσουμε ΟΛΟΙ...

Το σκεπτικό σου για ΜΕΝΑ είναι εντελώς λάθος...

 
Jasemeister είπε:
Δηλαδή τα τελευταία 30 χρονια ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσιου επειδή παρείχαν δρόμους ασφαλείς και με προδιαγραφές, με συνεχείς περιπολίες αυτοκινήτων υποστήριξης?
Ε ναι ντε.  :P

Όποιος θέλει πάει από την Αττική, όποις θέλει απο την Εθνική και όποις θέλει απο "τον παλιό" (τζάμπα).

Κάποιο προτιμούν να πηγαίνουν από την "Αττική" τζάμπα και μετά να γίνονται ήρωες του youtube.  ;D

... Ωστόσο υπάρχει μια φοβικότητα από τη μεριά των εταιρειών καθώς ένας από τους οδηγούς να δικαιωθεί, δημιουργείται δεδικασμένο και από κει και μετά δε θα πληρώνει κανείς (αυτό είναι και το καλύτερο σενάριο).

Αν θέλετε τη γνώμη μου συμμετέχουμε στο κίνημα, δεν πληρώνουμε διόδια, δε χαρίζουμε λεφτά σε κατασκευαστικές για δρόμους καρμανιόλες. Οδηγός μας ο Σάββας 8)

Αυτό αγαπητέ, δεν είναι το "καλύτερο σενάριο". Αυτό είναι το σενάριο όπου σε λίγα χρόνια θα κυκλοφορούμε σε χωματόδρομους.

Όσο για τον Σάββα.... μπάλα έπαιζε... δεν είναι και κανένας ογκόλιθος της διανόησης.  

Συμφωνώ σε στοχευμένες κινήσεις καταναλωτικού εμπάργκο αλλά αυτό με τα διόδια (όταν είναι γενικό και απροσδιόριστο) είναι λίγο φαιδρό.

 
yameth είπε:
Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση.
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Λένε για παράδειγμα  ότι πρέπει να είναι υψηλοί οι μισθοί των Υπαλλήλων στις Δ.Ο.Υ.  ή των Δικαστικών λειτουργών, για να μην μπαίνουν στον πειρασμό να «λαδωθούν». Είναι από τα πιο ανόητα πράγματα που άκουσα ποτέ στη ζωή μου μέχρι τώρα! Κάποιος που προορίζεται να «λαδωθεί» θα λαδωθεί no matter what!

edit:  Ο απατεώνας χαρακτηρίζεται ως «μεγάλος» ή ως «μικρός», ανάλογα από την κοινωνική απαξία της απατεωνιάς του, ή οποία όμως δεν ήταν αποτέλεσμα προσωπικών του φραγμών. Δεν αποφάσισε να γίνει απατεώνας κατά ποσοστό 10%. Μέχρι εκεί μπορούσε , μέχρι εκεί έφτασε.

 
harilatron είπε:
Όσο για τον Σάββα.... μπάλα έπαιζε... δεν είναι και κανένας ογκόλιθος της διανόησης.  
Πράγματι. Και γιατί - αν λάβουμε υπόψη μας και τον Καντονά που ήθελε να αποσύρουμε τις καταθέσεις μας από τις τράπεζες (λες και τις έχουν έτοιμες για ανάληψη) - αρχίσουν να αναδεικνύονται οι ποδοσφαιριστές ως καθοδηγτές του κοινού νου; Τόσο - μα τόσο - χαμηλά έχει πέσει το IQ της κοινωνίας;

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top