Δεν είναι ότι το ρισκάρει ακριβώς, ούτε ότι το κάνει για την πάρτη του. Υπάρχει οργανωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια και την πληρωμή τους.yannis37 είπε:Γεια σου Σαββα,,,,παιχτούρα!!!!!!
βεβαια δεν ξερω τις συνεπειες ,,,δεν το εχω ψαξει το θέμα, για να πω γνωμη
αν ειναι καποιο μικρο προστιμο τοτε μπορει, γιατι εχει φράγκα...εμεις οχι.
αν μπορει να το σβησει ...πάλι εμεις δεν μπορούμε
αν το ρισκάρει τοτε μαγκιά του![]()
Αν και τέτοιες συζητήσεις δεν αφορούν ένα μουσικό φόρουμ,τσέκαρε εδώ:yannis37 είπε:βεβαια δεν ξερω τις συνεπειες ,,,δεν το εχω ψαξει το θέμα, για να πω γνωμη![]()
Nα προσθέσω άλλο ένα σύνδεσμο ενημερωτικάhadgi είπε:Αν και τέτοιες συζητήσεις δεν αφορούν ένα μουσικό φόρουμ,τσέκαρε εδώ:
http://diodiastop.blogspot.com/
http://oxistadiodia.blogspot.com/2010/09/blog-post_09.html
Είναι αστείο αυτό που λες.mc06060 είπε:Αν θέλετε τη γνώμη μου συμμετέχουμε στο κίνημα, δεν πληρώνουμε διόδια, δε χαρίζουμε λεφτά σε κατασκευαστικές για δρόμους καρμανιόλες. Οδηγός μας ο Σάββας 8)
Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση. Είτε είναι διεφθαρμένη είτε όχι.kostri είπε:Μπράβο του, και σε όσους συμμετέχουν σ’ αυτό το κίνημα.
Είναι σαφές πως η μεγάλη διαφθορά εκδηλώνεται ακριβώς στις σχέσεις κράτους και (μεγαλο)επιχειρηματικού κόσμου στην Ελλάδα.
Ποιός είναι το κράτος αγαπητέ μου ποιός είναι το Κόμμα??yameth είπε:Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση.
Είτε είναι διεφθαρμένη είτε όχι.
Είτε αυτή είναι σχέση της οποιαδήποτε κυβέρνησης με το κομματικό στέλεχος που εξαγοράζει την ψήφο με δημόσια θέση, είτε με την εξαγορά από στελεχών του κρατικού μηχανισμού από επιχειρηματία που αναλαμβάνει έργα. Και τα δύο έχουν κοινό το κομματικό κράτος και είναι κατακριτέα και διεφθαρμένα.
Με αυτή την τακτική λοιπόν καταλήγουμε να εξαγοράζουμε τους δρόμους μας ακριβά και να κοστίζει το ταξίδι στη Θεσ/νικη όσο η βενζίνη.
Γιατί το κομματικό κράτος είναι διεφθαρμένο και δεν κάνει την δουλειά του.
Μη υποστηρίζοντας το κοινό καλό αλλά του κόμματος. Και αυτή δεν είναι τακτική των δύο μεγαλυτέρων μόνο...
Ε ναι ντε.Jasemeister είπε:Δηλαδή τα τελευταία 30 χρονια ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσιου επειδή παρείχαν δρόμους ασφαλείς και με προδιαγραφές, με συνεχείς περιπολίες αυτοκινήτων υποστήριξης?
... Ωστόσο υπάρχει μια φοβικότητα από τη μεριά των εταιρειών καθώς ένας από τους οδηγούς να δικαιωθεί, δημιουργείται δεδικασμένο και από κει και μετά δε θα πληρώνει κανείς (αυτό είναι και το καλύτερο σενάριο).
Αν θέλετε τη γνώμη μου συμμετέχουμε στο κίνημα, δεν πληρώνουμε διόδια, δε χαρίζουμε λεφτά σε κατασκευαστικές για δρόμους καρμανιόλες. Οδηγός μας ο Σάββας 8)
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Λένε για παράδειγμα ότι πρέπει να είναι υψηλοί οι μισθοί των Υπαλλήλων στις Δ.Ο.Υ. ή των Δικαστικών λειτουργών, για να μην μπαίνουν στον πειρασμό να «λαδωθούν». Είναι από τα πιο ανόητα πράγματα που άκουσα ποτέ στη ζωή μου μέχρι τώρα! Κάποιος που προορίζεται να «λαδωθεί» θα λαδωθεί no matter what!yameth είπε:Δεν υπάρχει διαβάθμιση της διαφθοράς σε μία σχέση.
Πράγματι. Και γιατί - αν λάβουμε υπόψη μας και τον Καντονά που ήθελε να αποσύρουμε τις καταθέσεις μας από τις τράπεζες (λες και τις έχουν έτοιμες για ανάληψη) - αρχίσουν να αναδεικνύονται οι ποδοσφαιριστές ως καθοδηγτές του κοινού νου; Τόσο - μα τόσο - χαμηλά έχει πέσει το IQ της κοινωνίας;harilatron είπε:Όσο για τον Σάββα.... μπάλα έπαιζε... δεν είναι και κανένας ογκόλιθος της διανόησης.