Τελικά ήταν εσφαλμένη η εντύπωση μου,πίστευα ότι ένα ακριβό πρόγραμμα θα είχε διαφορά με τα ελεύθερα(με όποιον περιορισμό του όρου).
Γενικά οι Scarlett έκαναν τη φήμη τους ως οι πρώτες πολύ φθηνές κάρτες που παίζανε, όταν στο ίδιο price range δεν υπήρχε τίποτα το αξιόλογο. Σήμερα δεν βρίσκω κανένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτές.
το ερώτημα που γεννάται σε πιο daw γράφουμε,να πάω κατευθειαν σε λύση που θα πληρώσω η να γράψω σε κάποιο δωρεάν και σε ποιο,με γνώμονα την ποιότητα των ηχογραφήσεων μου.
θεωρώ τουλάχιστον χαζό να μη ξεκινά το "ταξίδι" του στον μαγικό κόσμο της μουσικής παραγωγής με αυτό, οποιοσδήποτε έρχεται σε πρώτη επαφή με DAW (και κατ επέκταση δεν είναι εργονομικά εθισμένος με ένα συγκεκριμένο interface και workflow κάποιου ανταγωνιστικού software)... τώρα αν στην πορεία δεν του κάνει (παρότι η εργονομία του στο 99% των περιπτώσεων που θα απασχολήσουν έναν ερασιτέχνη είναι άριστη και δύσκολα θα το εγκαταλείψει), αποκτά το επόμενο και τι είχε τι έχασε...
το Sonar ειδικά (Cakewalk by Bandlab εφ εξής), δεν είναι ένα ακόμα δωρεάν λογισμικό σε σχέση με τον ήχο... καλώς ή κακώς είναι μια πλήρης επαγγελματική σουίτα στο ανώτατο της επίπεδο που πλέον προσφέρεται δωρεάν... η διατύπωση περιλαμβάνει την ειδοποιό διαφορά που εύκολα έστω και καλοπροαίρετα δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και προδιαθέσεις σε κάποιον άπειρο...
Αν ηχογραφείς κατευθείαν από ενισχυτή με μικρόφωνα, πεταλιέρα, κτλ, τότε πρέπει να τα ηχογραφήσεις όπως θες να τα ακούς.