Παίξιμο σε ακουστική

Τις βαζω 20 χρονια περιπου και δεν μου εχει σπασει ουτε μια.
Άλλα τα χέρια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας...

Για την Σολ, λόγω αρκετά μεγάλης διαφοράς  μάζας bronze σε σχέση με τις άλλες τυλιχτές ( μισή μάζα από την ΡΕ και ένα τρίτο από τις ΛΑ, ΜΙ ) αυτό που πιο σωστά έπρεπε να αναφέρω είναι η "μετάβαση" της Σολ σε σχέση με τις B & D, που είναι σχετικά προβληματική. Όμως αυτό ισχύει σε όλα τα είδη χορδών- όχι μόνο στις Elixir, στις οποίες όμως το εγγενές crispness τονίζει κάπως το φαινόμενο. Πολλοί χρησιμποιούν νίκελ Σολ γι' αυτό το λόγο. Φυσικά, όλο αυτό, μας απασχολεί αφού έχουν λυθεί όλα τα υπόλοιπα θέματα, και αφού έχουμε παραδοθεί στη συνθήκη ότι παίζουμε σε μικροφωνικές Tεlε, οπότε τι νίκελ, τι φόσφορ.

Για να είμαι πιο δίκαιος με τις Elixir, είναι οι καλύτερες coated που έχω δοκιμάσει (φορούσα Elixir για χρόνια κυρίως στις ηλεκτρικές μου), και μου άρεσε πάντα η αίσθηση γλιστράδας, το μειωμένο finger squeak και φυσικά, η διάρκεια, αν και συνήθως έφτανα να τις χαλάω πριν καν χαλάσει ο ήχος τους. Όταν άρχισαν να μου σπάνε συχνότερα και στις κιθάρες μου, αλλά και σε σε κιθάρες άλλων, σε βαθμό επιδημίας, τις παράτησα γιατί παραήταν ακριβό το σπορ. Και άντε, εγώ θα αντικαταστήσω μια D με μια οποιαδήποτε για την δική μου, αλλά σε κιθάρες άλλων τρέχα γύρευε μεμονωμένες elixir και πλήρωνέ τις χρυσό, επειδή είναι ευαίσθητες out-of-the box.

 

 
Σίγουρα θέλει τον μάστορα της η ακουστική, όπως έναν gskar π.χ . αλλά κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί κι εκεί όλα αυτά τα χρήσιμα που ανέφεραν κυρίως ο Σπύρος και ο Φάνης πρέπει να είναι προϋποθέσεις.

Κι εγω μια τεχνική ξέρω (που λέει ο λόγος...) κι αυτή είναι της ηλεκτρικής.  Απο ακουστικά fingerpicks κλπ σκράπας. Στο σόλο δε άστα να πάνε με τις 12αρες.

Και ξέρεις πως τα φέρνει ο διάολος... σε παίρνει τηλέφωνο ο παραγωγός να γράψεις ένα σολάκι blues με την... ακουστική.

Είναι δε η εποχή προ piezo αν και εγω σαν ελιτίστας δεν τα γούσταρα σε στούντιο κιόλας.

Και πας εσυ στο Σιέρα με την παλαιά πλην απείραχτη Daion σου και το... εκτελείς κανονικά το σόλο. Με την πένα την 1,5mm! 

Κι αν το ακούσεις εσυ στην ηχογράφηση πεσ' το μου κι εμένα! Μόνο το Attack της πένας ακούγεται, χωρίς ίχνος sustain. Θαμμένο φυσικά.

Δεν λέω... αν έκανα τον ηχολήπτη σίγουρα θα συμπίεζα το σήμα στην μείξη αλλά δεν ήμουν εγω και ήταν κι άλλες οι εποχές. Ηταν πολύ και το βάθος... εποχή Lexicon και τα μυαλά στα κάγκελα.

Σε ποιο τραγούδι; Στο Διδυμότειχο μπλουζ. Το τοπ εμπορικό κομμάτι της εποχής. (Αμα είσαι γκαντέμης....)

Στήσε αυτί και δες τι εννοούν τα παιδιά παραπάνω. (π.χ στο 2.20)

Ακορντάκια με κάπο και ο Θεός βοηθός έκτοτε. Για ηχογράφηση, ούτε λόγος. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το 91 που βγήκε αυτό το κομμάτι ήμουν 14. Έκανε τεράστιο μπαμ τότε και εκ των υστέρων κατάλαβα πόσο εκπληκτικό ήταν ένα κομμάτι των 6 λεπτών να κάνει τέτοια επιτυχία στην post-Pasok Ελλάδα του Μητσοτάκη (έλεος ρε φίλε μιλάμε με τα ίδια ονόματα  30 χρόνια μετά...) και τι θα πάθαινε ένα αντίστοιχο εγχείρημα στην Ελλάδα του 2019. 

Για την αισθητική της εποχής μια χαρά ήταν πάντως η Daion.

Ποιος ήταν στο solo του τέλους;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για την αισθητική της εποχής μια χαρά ήταν πάντως η Daion.

Ποιος ήταν στο solo του τέλους;
Ο Μιτζελος απο οσο γνωρίζω. Εγω έπαιξα μονο το ακουστικό "σολο" και distorted power chords. Αυτά πάντως συμβαίνουν με τεχνική ηλεκτρικής στην ακουστική και ηχοληπτική συμμετοχή με reverb απο το "parking lot" preset του Lexicon 480. Ειναι η πρώτη φορά που το αναφέρω. Ντρεπόμουν και ντρέπομαι.

Ας μείνει εδω το hijack του θέματος περι ακουστικής.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο Μιτζελος απο οσο γνωρίζω. Εγω έπαιξα μονο το ακουστικό "σολο" και distorted power chords. Αυτά πάντως συμβαίνουν με τεχνική ηλεκτρικής στην ακουστική και ηχοληπτική συμμετοχή με reverb απο το "parking lot" preset του Lexicon. Ειναι η πρώτη φορά που το αναφέρω. Ντρεπόμουν και ντρέπομαι.

Ας μείνει εδω το hijack του θέματος περι ακουστικής.
ευκαιρία να εμβαθύνουμε.

Αυτά φίλτατε είναι εύσημα στο βιογραφικό

 
Ετσι νομιζω και του λογου μου οτι δηλ παιζει ο Σινογιαννης.

Ο Γιαννης ομως που τα ειδε εκ των εσω,μαλλον ξερει καλυτερα.

 
Ο Γιάννης Γκουγκουρέλας aka greek flatpicker είναι μάστορας στα ακουστικά σόλο με δεκατριάρες χορδές και σχετικά υψηλό action. Δεν ξέρω πως το κάνει αλλά πρέπει να έχεις δάχτυλα σαν τανάλιες. Εγώ δεν μπορώ να παίξω με τις κιθάρες του και μιλάμε για μοναδικά όργανα. 

Συμφωνώ με τους παραπάνω για το σετ απ, πρέπει να είναι τέλειο αλλά το τέλειο δεν υπάρχει εύκολα διότι όλα εξαρτώνται από την δύναμη που χτυπάς τις χορδές. Αν παίζεις ελαφρά οκ αλλά αν βαράς σίγουρα θα ταστάρει με χαμηλό action. Πάντως σε κάθε περίπτωση το σεταπ πρέπει να είναι ακριβείας. Βέβαια το καπάκι ανάλογα με τον καιρό πηγαίνει πάνω κάτω και αλλάζει τον ήχο και την ευκολία παιξίματος.

Βοηθά πολύ στα bends αν η κιθάρα έχει πιο κοντή κλίμακα πχ. 24.9 ιντσες πχ οι Gibson. Είχα μια παλιά seagull s6 με κοντή κλίμακα και ήταν φοβερή για σόλο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top