- Μηνύματα
- 14,496
- Πόντοι
- 1,788
Τώρα τελευταία έχω φάει ένα κόλλημα. Όταν ηχογραφώ ηλεκτρική κιθάρα με την αλυσίδα ενισχυτής (όποιος και να είναι) =>Shure SM57 => Behringer ULTRAGAIN PRO MIC2200 (ως mic preamp)=> κάρτα, μου αρέσει πιο πολύ ο ήχος όταν αναστρέφω τη φάση στο σήμα εισόδου (κάνοντάς το out of phase).
Καταρχήν (in principal) δεν μου φαινόταν φυσιολογικό... μέχρι που διάβασα ένα άρθρο σε ένα "ξεχασμένο" "mix" (Σεπτέμβριος 2006), όπου ο Ray Parker Jr. σε μια συνέντευξη στον Blair Jackson , λέει πώς το "Jack And Jill" ηχογραφήθηκε όλο (από λάθος) out of phase....πούλησε δε 8.000.000 κόπιες ;D ;D ;D ;D.
Πέραν του προσωπικού , μου αρέσει/δεν μου αρέσει, υπάρχει κάποια "τεχνική" / "τεχνοκρατική" ηχοληπτική επιχειρηματολογία/ νομιμοποίηση που να δικαιολογεί την επί σκοπό out of phase ηχογράφηση;
Καταρχήν (in principal) δεν μου φαινόταν φυσιολογικό... μέχρι που διάβασα ένα άρθρο σε ένα "ξεχασμένο" "mix" (Σεπτέμβριος 2006), όπου ο Ray Parker Jr. σε μια συνέντευξη στον Blair Jackson , λέει πώς το "Jack And Jill" ηχογραφήθηκε όλο (από λάθος) out of phase....πούλησε δε 8.000.000 κόπιες ;D ;D ;D ;D.
Πέραν του προσωπικού , μου αρέσει/δεν μου αρέσει, υπάρχει κάποια "τεχνική" / "τεχνοκρατική" ηχοληπτική επιχειρηματολογία/ νομιμοποίηση που να δικαιολογεί την επί σκοπό out of phase ηχογράφηση;
Τελευταία επεξεργασία από moderator: