Ώστε νομίζεις ότι μπορείς να παίξεις γρήγορα?

TGL είπε:
Χμμμ... υποψιάζομαι ότι η λέξη κλειδί είναι "νοήμονες" γιατί γνωρίζω μερικές δεκάδες νέους κιθαρίστες που είναι πεπεισμένοι ότι θα πιάσουν εξωπλανητικές ταχύτητες με τη μέθοδο του δασκάλου τους (και ΜΟΝΟ αυτή).

Αν κάτι λέει αυτή η προσπάθεια-ντοκυμαντέρ, είναι πως δεν υπάρχει ΜΙΑ μέθοδος, αλλά μάλλον οι κορυφαίοι βιρτουόζοι έχουν προσαρμόσει μια δική τους (υποσυνείδητα εμπνευσμένη) μέθοδο στις ιδιαιτερότητές τους.

Και ίσως το σημαντικότερο δίδαγμα θα ήταν ότι, ο νέος ειδικά μουσικός, θα έπρεπε να "μελετάει" για να βελτιώσει τη μουσική του έκφραση και όχι τις αθλητικές του επιδόσεις: αν το "έχει" πραγματικά οι τελευταίες θα προκύψουν με φυσικό τρόπο.

Ποια είναι η γνωστή σου? Η Jennifer Batten?  ;D ;D ;D ;D
μαυρισε το ''γνωστοι'' και ισως το βρεις...!  επισης εχω να πω οτι στο στιβο με μισες προπονησεις ειχα χρονους που ζηλευαν πολλοι.. 100 μετρα σε 10,8 χωρις ντοπα..μετα τα παρατησα για να παω φροντηστηριο στη β λυκειου.. ;p

παντως να παιζω γρηγορα δεν μου αρεσει πολυ...

 
Το γρήγορο παίκσιμο δεν μου αρέσει καθόλου, ποτέ δεν μου άρεσε, οι περσισσότεροι που προσπαθούν να παίζουν συνεχώς 16α στα 170+ είτε θα φλυαρούν ή θα επαναλαμβάνονται ή θα ακούγονται ανούσιοι ή θα προσπαθούν να κάνουν επίδειξη υψηλής τεχνικής. Και καλά να την έχεις την τεχνική αλλά άμα δεν την έχεις τι γίνεται? Παρόλο που θα ήθελα και γω ο ίδιος κατα καιρους να παίζω γρήγορα ευτυχώς κάθε φορά που έμπαινα στο τριπακι έβγαινα γρήγορα λόγω των blues. Και έρχομαι στο φλέγον θέμα : για μένα είναι πιο δύσκολο να παίξεις αργά παρά γρήγορα για τον απλούστατο λόγο ότι όταν αυξάνεις τα χρονικά διαστήματα δεν αρκεί να είσαι μέσα στον χρόνο αλλά πρέπει να είσαι και "ΠΑΝΩ" στο χτύπημα είτε ειναι θέση-άρση ή κάποια υποδιαίρεση. Ποιος για παράδειγμα μπορεί σήμερα να παίξει στο styl του Albert King ο οποίος επαιζε 3 νότες αλλά στην ουσία έπαιζε με τον χρόνο και με το feeling από τα variations που μπορεί κανείς να βγάλει απο 3 νότες?Και τον ακούμε για παράδειγμα να μπαίνει στην άρση στο 2 και 1/2 αν δεν κάνω λάθος, στο born under a bad sign και λέμε τι κάνει τώρα ο τύπος?

Αυτά απο μένα συγνώμη αν ειμαι λίγο off topic ή αν έθιξα μερικούς, είναι καθαρά προσωπική γνώμη.

 
επισης πως μπορει να χωρεσει το συναισθημα μεσα στην βιασυνη των shredakidwn!! να με συμπαθατε!

 
Για να επανέλθω στο αρχικό θέμα συζήτησης του tgl,θα θελα να πω πως το συμπέρασμα αυτής της έρευνας δεν είναι οτι γεννιέσαι ή δεν γεννιέσαι γρήγορος,αλλά γεννιέσαι ή δεν γεννιέσαι "μοναδικός".

Το οτι η άσκηση με τον μετρονόμο βοηθάει είναι αδιαμφισβήτητο,όπως επίσης και το ότι η προσπάθεια φέρνει αποτελέσματα.Από εκεί και πέρα είναι σαφές πως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι φαίνεται να είναι φτιαγμένοι να κάνουν κάτι συγκεκριμένο στη ζωή τους.

Με αυτό εννοώ πως περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι με λίγη ή λιγότερη προσπάθεια από άλλους κατάφεραν να έχουν απίστευτη εξέλιξη στον τομέα τους,είναι ένα φαινόμενο το οποίο συναντάμε όλοι στη ζωή μας.Δεν αφορά μόνο την κιθάρα το γεγονός οτι ένας άνθρωπος όπως ο malmsteen χωρίς ουσιαστικά να μελετήσει με τον "παραδοσιακό" τρόπο κατάφερε να κάνει κάτι που ελάχιστοι μπορούν.

Όσοι ασχολούνται με τις πολεμικές τέχνες δεν θα γίνουν Bruce Lee και όσοι ασχολούνται με τον στίβο δεν θα γίνουν Carl Lewis και όσοι ασχολούνται με την αστροφυσική δεν θα γίνουν Stephen Hawkings.Aυτό φαντάζομαι είναι σαφές και αυταπόδεικτο...

Όμως δεν είναι λογικό στις προπονήσεις ο κάθε coach να μην χρονομετράει τους αθλητές του ή ο κάθε sensei ή sifu να μην αποζητά την λεπτομέρεια στην κίνηση του αθλητή του και να του λέει "βάρα τον σάκο και κάποια στιγμή θα τα καταφέρεις να πετύχεις τον στόχο"..

Γυρνώντας σε αυτό που μας αφορά δεν υπάρχει λόγος να διακόψει κανείς την μελέτη του επειδή ως τώρα δεν έχει δει τα μεγαλύτερα οφέλη από αυτή.Αυτό που οφείλουμε σαν μουσικοί να κάνουμε είναι να αμφισβητούμε,να πειραματιζόμαστε και εν τέλει να εκφραζόμαστε.Δεν υπάρχει καλός - κακός σ αυτήν την ιστορία και καλό είναι να γίνει αντιληπτό κάποια στιγμή αυτό.Η μουσική δεν είναι πεδίο σύγκρισης τεχνικής αλλά πεδίο σύνθεσης ιδεών,συναισθημάτων και...τεχνικής.

Όλοι οι κιθαρίστες που έχουν μείνει στην ιστορία είχαν κάποιο βαθμό τεχνικής είτε παίζαν γρήγορα ή αργά.Και το να παίζεις στην άρση του δυόμιση ΕΙΝΑΙ τεχνική όπως και το να παίζεις στα 200bpm 16α,τεχνική ή δεξιοτεχνία είναι.

Το τί θέλει να επιτύχει ο καθένας είναι καθαρά προσωπικό του θέμα και κανένας δεν έχει δικαίωμα να του επισημαίνει το τί θα πρέπει να είναι αυτό.

Οι φωτεινές εξαιρέσεις ανθρώπων που έχουν καταφέρει τόσα πολλά σε αντίθεση με όλους εμάς τους μέτριους δεν πρέπει να μας απογοητεύει αλλά να μας ενθαρρύνει να προσπαθούμε και να προσπαθούμε και να προσπαθούμε...

Ακούω τόσο κόσμο να λέει πόσο βαριέται να βάζει μετρονόμο και το πόσο ενοχλητικός είναι...προσωπικά ρε guys δεν θα είχα καταφέρει ούτε τα μισά από ότι έχω καταφέρει χωρίς τον μετρονόμο και όποτε μελετάω το κάνω ευχάριστα,πραγματικά απολαμβάνω αυτή την άνοδο από αργά έως γρήγορα και την γλυκιά κούραση στο τέλος του practice και είμαι απόλυτα βέβαιος οτι βελτιώνομαι έτσι όπως και το ότι τα ιερά τέρατα της μουσικής μπορούν να κοιμούνται ήσυχα καί σήμερα γιατί δεν θα τους απειλήσω...

Δεν θα γίνω steve morse ή guthrie govan....διάολε ούτε τα bend του gilmour θα γίνουν χειρότερα απ τα δικά μου.Πάντως όταν προσπαθώ και τελικά παίζω κάτι από αυτούς νιώθω όπως νιώθει ο morse,o govan,o vai,o clapton...νιώθω σαν guitarhero.. 8)

Καλημέρα,πάω για διάβασμα... ;D

 
Είμαι 16 και παίζω κιθάρα 3 μήνες. Έχω βγάλει όλα τα κομμάτια των Metallica από το Master of Puppets και μετά (και του Hetfield και του Hammett) και έχω μία μπάντα που παίζουμε instrumentals στιλ Steve Vai. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν είμαι καθόλου γρήγορος και δυσκολεύομαι πολύ σε 16α πάνω από 220bpm. Είμαι πολύ απογοητευμένος και σκέφτομαι να τα παρατήσω. Μπορεί κάποιος να μου πει τι πρέπει να κάνω;

Πλάκα πλάκα, έχω δει κατά καιρούς τέτοιες ερωτήσεις σε ξένα forums... ;D ;D

 
spy είπε:
Διακρίνω σπόντα για συγκεκριμένη "σχολή" ελλήνων κιθαριστών ή κάνω λάθος; ;D ;D ;D
Φίλε spy, έδωσα εντύπωση ότι είμαι τόσο κακό παιδί?  :P ;D ;D

Σοβαρά όμως, μια αφορμή για να ανεβάσω το θέμα ήταν η ερώτηση ενός παιδιού τις προάλλες, αν είναι "σωστό" να παίξει με συγκεκριμένο τρόπο ένα σόλο... Και επειδή πιστεύω ότι, καλή η μελέτη στην τεχνική, αλλά πρέπει που και που να θυμόμαστε ότι παίζουμε μουσική, θα ήταν προτιμότερο να κρατάμε το δάσος...

Το συμπέρασμα του μελετητή στο site, ότι οι μεγάλοι βιρτουόζοι "δεν έχουν ιδέα πως παίζουν τόσο στρωτά και γρήγορα" νομίζω ότι λέει πολλά... Επειδή αναφέρθηκαν και αριθμοί, κανείς νομίζω δεν είχε ένα benchmark που προσπαθούσε να ξεπεράσει. Ας μην ξεχνάμε ότι η βιρτουοζιτέ είναι μέσο και όχι σκοπός.

@ thanasis b

Φίλε μου ελπίζω να κατάλαβες το χιούμορ μου.  ;) Παρεμπιπτόντως και εγώ είχα εξαιρετικές επιδόσεις στο 400άρι στα μαθητικά μου χρόνια... απλώς έπαψε να με ενδιαφέρει μετά.  ;)

@ nickpulse

Συμφωνώ με τις ιδέες σου αλλά ας μη μας διαφεύγει ότι, τουλάχιστον οι κιθαρίστες που συμμετείχαν στην έρευνα, και πολλοί άλλοι, μπορούν να παίξουν άψογα σε οποιαδήποτε ταχύτητα, όχι μόνο γρήγορα.

@ gmoll

Εξαιρετικό post! +1000

 
ενοιτε οτι δεν παρεξηγησα! χαιρομαι λοιπον που ειμαι- ειμαστε απο αυτους που δεν χρειαζεται να λιωσουν πανω απο το μετρονομο ..!!0χααχ0

η τεχνικη πρεπει να συνδιαζεται με αισθητικη!

 
Το θεμα τελειωσε μολις στο 2ο ποστ  ;D

Αν ηταν να πω κατι επιπλεον, θα ελεγα οτι η ταχυτητα ειναι ενα προσον αναμεσα σε πολλα αλλα που πρεπει να εχει ενας καλος μουσικος.

Τοση ταχυτητα ομως οση πιστευει οτι χρειαζεται ο καθενας.

Δλδ θα μπορουσε να ειναι και παααααρα πολυ αργη. ;)

 
delta66 είπε:
Τοση ταχυτητα ομως οση πιστευει οτι χρειαζεται ο καθενας.

Δλδ θα μπορουσε να ειναι και παααααρα πολυ αργη. ;)
Σωστοοος. Και επειδη ολες οι φρασεις δεν ειναι ίδιες, η μαγκια ειναι να παίζεις κάθε θέμα σου στην σωστή ταχύτητα. Μπορεις να παίξεις το 'stairway to heaven' στα 200bpm? Εύγε, εισαι αθλητικος τύπος αλλα μουσικώς ακούγεται πατάτα! Επίσης έχω συναντήσει περιπτώσεις μουσικών που παίζουν πολύ όμορφα σε γρήγορες ταχύτητες αλλα σε αργα tempo χάνουν το μέτρημα (ειδικά σε Drummer). Πάντως καταλήγω στο οτι οσο αφορα τα έγχορδα το δεξί χέρι ειναι ο 'κάφρος' της παρέας, ο 'μπρατσωμένος' που δε νοιάζεται για τίποτα. Μπουκάρει και δε τον νοιάζει αν θα τα κανει ολα λαμπόγυαλο. Αντιθέτως το χέρι στην ταστιέρα(κυρίως το αριστερο) ειναι όλα τα λεφτά. Αν δεν έχει την σοφία να πατάει στα σωστά σημεία την κατάλληλη στιγμή του σόλο, τότε όσο γρήγορα & να ανεβοκατεβάζεις το δεξί δεν κάνεις τίποτα. Μισή δουλειά. Σαν αυνανισμός ένα πράγμα... It takes two για την σωστή την πράξη

 
Tthawth είπε:
οσο αφορα τα έγχορδα το δεξί χέρι ειναι ο 'κάφρος' της παρέας, ο 'μπρατσωμένος' που δε νοιάζεται για τίποτα. Μπουκάρει και δε τον νοιάζει αν θα τα κανει ολα λαμπόγυαλο. Αντιθέτως το χέρι στην ταστιέρα(κυρίως το αριστερο) ειναι όλα τα λεφτά. Αν δεν έχει την σοφία να πατάει στα σωστά σημεία την κατάλληλη στιγμή του σόλο, τότε όσο γρήγορα & να ανεβοκατεβάζεις το δεξί δεν κάνεις τίποτα.
Μέγα λάθος. Το δεξί χέρι έχει τους τονισμούς, τις δυναμικές, τον έλεγχο του ήχου και κατευθύνει το ρυθμό. Και όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο παίξιμο όπως τα παρακάτω (γνώριμα σε πολλούς Έλληνες κιθαρίστες)

-να παίζεις bossa nova με τονισμούς Φραγκοσυριανής

-να δυσκολεύεσαι να παίξεις μεγάλα διαστήματα

-να παίζεις "neoclassical" και να ακούγεται σαν ελαφρολαϊκό δεκαετίας '70 με distortion

-να κουράζεσαι εύκολα σε φράσεις μεγάλης διάρκειας

-να νομίζεις ότι παίζεις funk και στην πραγματικότητα το μόνο που λείπει να είναι το μπουζούκι και η φωνή του Τερλέγκα

τότε κατά πάσα πιθανότητα "φταίει" το δεξί και όχι το αριστερό χέρι.

Επίσης καλό δεξί δε σημαίνει μόνο γρήγορη πένα. Σημαίνει να μπορείς να παίξεις chord melody, να έχεις έλεγχο της δυναμικής, να μπορείς να κάνεις rest strokes με πένα και πολλά άλλα.

 
spy είπε:
Μέγα λάθος. Το δεξί χέρι έχει τους τονισμούς, τις δυναμικές, τον έλεγχο του ήχου και κατευθύνει το ρυθμό.

Επίσης καλό δεξί δε σημαίνει μόνο γρήγορη πένα. Σημαίνει να μπορείς να παίξεις chord melody, να έχεις έλεγχο της δυναμικής, να μπορείς να κάνεις rest strokes με πένα και πολλά άλλα.
Ναι ναι & ναι. Ειχα στο μυαλο μου αποκλειστικά το θέμα της ταχύτητας. Εννοείται πως και το δεξι θελει αριστη τεχνική, αλλα στις υψηλές ταχύτητες κάπου πάνε περίπατο οι λεπτομερειες. Για αυτο και δεν αρέσουν σε ολα τα αυτια τα γρήγορα σόλαρίσματα.

 
μιας κ δεν εχω ασχοληθει με τη σελιδα ενδιαφερον εχει το θεμα αλλα νομιζω οτι το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται κ ο θεος.

αν μαθαινουμε μουσικη για να φτασουμε να παιζουμε οπως οι Petrucci,Vai,Satriani,Malmsteen (της παλιας σχολης) και πολυ αλλοι,τοτε χασαμε το παιχνιδι και δε λεγομαστε μουσικοι αλλα οργανοπαιχτες.

κανεις δεν ειπε οτι η μουσικη (ειδικα στη ροκ κιθαρα) ειναι ολα τελεια.δε μπορει να υπαρχει ακριβεια.Καποιοι γινανε μεγαλοι γιατι ειναι αυτοι που ειναι κ αυτοι που θαυμαζουμε.οταν εμεις παιζαμε μπαλα στις αλανες αυτοι μελετουσαν κιθαρα.(δε λυναν το κυπριακο στο καφετερεια και λεγανε ποιοι ειναι οι καλυτεροι ή ταχυτεροι κιθαριστες - μουσικοι - οργανοπαιχτες της εποχης).Οποταν ας γυρισουμε στη μελετη μας και ολοι να στηριζουμε οσο μπορουμε το κλαδο της κιθαρας.

και προτιμω να ακουω ωραιες συνθεσεις παρα ανελεητο shredding..το φαγαμε στη μαπα ελεος πια...

**και ας παιξουμε κ λιγο με καμια λαμπα....

Ενας μουσικος καποτε μου απαντησε σε μια ερωτηση:

"θελω να μαθω να παιζω γρηγορα"(μολις ειχα το malmsteen σε βιντεο κ μου πεσαν το σωβρακα 15 χρονων)

Απαντηση:

"Κατσε διαβασε εσυ,και η ταχυτητα θα ερθει μονη της."

και ας μη ξεχνιομαστε.ο paganini δεν επαιζε μονο γρηγορα.ηταν πολυ καλος οταν επαιζε παρα πολυ αργα.

και φυσικα ο μετρονομος δεν ειναι μετρο σύγκρισης για να αρχισουμε να τρεχουμε,αλλα να μας θυμιζει καθε φορα ποσο αργα μπορουμε να παιξουμε και να μας κραταει το χρονο.

Ο καλυτερος φιλος και ο χειροτερος εχθρος

*σας ευχαριστω που μου δοθηκε η ευκαιρια να εκφρασω μια αποψη.

 
flouk είπε:
και προτιμω να ακουω ωραιες συνθεσεις παρα ανελεητο shredding..το φαγαμε στη μαπα ελεος πια...
κανενας malmsteen και κανενας shredas δεν σε αναγκασε να ακουσεις το ανελεητο shred τους...γιατι εχεις μπουχτισει??  ???

**και ας παιξουμε κ λιγο με καμια λαμπα....
οσοι παιζουν shred δεν παιζουν με λαμπα?? (να πεις tele ή tonelab θα το δεχομουν  :P )

Ενας μουσικος καποτε μου απαντησε σε μια ερωτηση:

"θελω να μαθω να παιζω γρηγορα"(μολις ειχα το malmsteen σε βιντεο κ μου πεσαν το σωβρακα 15 χρονων)

Απαντηση:

"Κατσε διαβασε εσυ,και η ταχυτητα θα ερθει μονη της."

και ας μη ξεχνιομαστε.ο paganini δεν επαιζε μονο γρηγορα.ηταν πολυ καλος οταν επαιζε παρα πολυ αργα.

και φυσικα ο μετρονομος δεν ειναι μετρο σύγκρισης για να αρχισουμε να τρεχουμε,αλλα να μας θυμιζει καθε φορα ποσο αργα μπορουμε να παιξουμε και να μας κραταει το χρονο.
εδω συμφωνουμε απολυτα  ;)

 
Διαβαζα παλια μια συνεντευξη του Petrucci κ ελεγε οτι ειχε ξεζουμισει το βιντεο του M.A.Batio προσπαθωντας να βρει "κατι" που θα τον βοηθουσε να παιξει τοσο γρηγορα οσο αυτος.

Τελικα(παντα με τα λεγομενα του)"ανακαλυψε"οτι ο Batio επαιζε με μια μικρη μαυρη πενα με μυτουλα,δηλ την Jazz3 της Dunlop,πιστεψε οτι αυτο ηταν το μυστικο κ ετρεξε να αγορασει ολες τις Jazz3 που βρηκε στο τοπικο μαγαζι ωστε να τις δοκιμασει. Επαιξε πολυ γρηγορα..σχεδον οσο κ ο ηρωας του.

Ο John ακομη κ σημερα πιστευει οτι ηταν η πενα που τον βοηθησε να περασει το φραγμα των 200 bpm σε 16α.

Εγω νομιζω οτι ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα.

Ολοι μπορουν να παιξουν γρηγορα.Θελουν ομως ολοι να παιζουν γρηγορα? Οχι. = Aπαντηση προς elavd κ φιλτατο blueslick η αλλιως white R.Cray!

 
το προβλημα ειναι τουλαχιστον απο την εμπειρια μου...οτι οσοι κατακρινουν το γρηγορο παιξιμο ειναι αυτοι που δεν εχουν στρωσει κωλo να εξασκισουν την τεχνικη τους....γιατι αν μπορεις να παιξεις γρηγορα μπορεις να παιξεις και αργα...ενω το αντιθετο δεν γινεται....και κατι που πρεπει να καταλαβουμε οτι με το shredding δεν εννουμε απαραιτητα το γρηγορο παιξιμο...οταν λεμε shredding παει πια στο θεμα του πρωταθλητισμου και οχι στην μουσικη...κατι που δεν γινεται σε ιερα τερατα της ηλεκτρικης κιθαρας σαν τον satriani,petrucci,andy timmons,vai και παει λεγοντας...και τα 4 παραδιγματα που εδωσα εχουν αριστες συνθεσεις σε μεγαλη ποικιλια tempo (πχ. andy timmons-electic gypsy)...βλεπω πολλους που σχεδον προσπαθουν να πεισουν τον εαυτο τους οτι με το να εχεις την ικανοτητα και τεχνικη να παιξεις γρηγορα δεν λει γιατι τοτε δεν εισαι καλος μουσικος! και οπως βλεπεται πολλοι βαζουν μια δικαιολογια μπροστα απο καθε στοχο που δεν εχουν εκπληρωσει η που βαριουνται να εκπληρωσουν η που δυσκολευονται προκειμενου να δικαιολογιθουν....εχω ακουσει σε παρα πολλα ειδη μουσικης να φιλοξενουν ολα τα τεμπο και πολυπλοκες τεχνικες...απο blues μεχρι ethnic...και παραληλα εχω ακουσει δικαιολογιες του τυπου -εγω παιζω blues δεν χρειαζεται να εχο ταχυτητα....βαθια μεσα του εχει μια πικρα οποτε βλεπει καποιον να παιζει με ανεσει και ωραια τεχνικη γρηγορα (οταν χρειαζεται)....εχω φιλο ο οποιος γουσταρει πχ παρα πολλα μεταλ συγκροτηματα αλλα στην κιθαρα λεει οτι παιζει blues (ενω ποτε δεν ακουει blues) ωστε να δικαιολογισει την ελληψη τεχνικης που εχει...που Παλι δεν υσχει κατι τετοιο αρκει να δουμε κιθαριστες σαν τον eric sardinas.....τελος παντων αυτο που θελω να πω ειναι το -μαθε τεχνη και αστηνα-....ναι εξασκησε την τεχνικη σου πιασε μια ταχυτητα ωστε να παιζει πιο ανετα ακομα και αργα.....ετσι και αλλιως παντα οι καλοι μουσικοι που εχω ακουσει και εχουν μεινει στην ιστορια (ανεξαρτητου οργανου) ειχαν ικανοτητες και σε αργα και σε γρηγορα κοματια....

*ισως παρεξιγηθουν μερικοι απο αυτο το κειμενο αλλα τι να κανουμε....

 
OlvaR είπε:
..γιατι αν μπορεις να παιξεις γρηγορα μπορεις να παιξεις και αργα...
Μην είσαι και τόσο σίγουρος γι'αυτό...

Το να μπορείς να παίξεις καλά αργά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται...

Εννοείται βέβαια οτι συμφωνώ πως υπάρχουν κολλημένοι που υποστηρίζουν οτι όποιος μπορεί και παίζει γρήγορα είναι απορριπτέος σαν μουσικός.

Δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία πάντως...

 
OlvaR είπε:
....γιατι αν μπορεις να παιξεις γρηγορα μπορεις να παιξεις και αργα...
Φιλος δεν στα εχουνε πει καλα. Το θεμα δεν ειναι να ΠΑΙΞΕΙΣ αργα, αλλα ΤΙ παιζεις οταν παιζεις αργα. Για δοκιμασε το. Το 99% αυτων που κατα κυριο λογο παιζουν (μονο) γρηγορα, οταν δοκιμασουν να παιξουν αργα παιζουν μπουρδες.

Επισης προσπαθησε να παιξεις το αγαπημενο σου σολο, να ειναι γρηγορο ομως, σε αργη ταχυτητα. Μπορεις? Σου βγαινει? Στους περισσοτερους οχι

 
longshadow είπε:
Μην είσαι και τόσο σίγουρος γι'αυτό...

Το να μπορείς να παίξεις καλά αργά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται...

Εννοείται βέβαια οτι συμφωνώ πως υπάρχουν κολλημένοι που υποστηρίζουν οτι όποιος μπορεί και παίζει γρήγορα είναι απορριπτέος σαν μουσικός.

Δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία πάντως...
καλα σιγουρα, εχω ακουσει ατομο να παιζει απιστευτα ανετα σε γρηγορο τεμπο και σε αργα να μην μπορει να ειναι σταθερος! αλλα αυτο ειναι θελα λαθος εκμαθησης...πρεπει να παει σταδιακα το πραγμα και πρεπει να εξασκεισε στα γρηγορα οσο και στα αργα...οταν παιζεις μονο γρηγορα η μονο αργα θα δημιουργηθει προβλημα αργα η γρηγορα....ολα ειναι θεμα ισοροπιας
 
playloud είπε:
Φιλος δεν στα εχουνε πει καλα. Το θεμα δεν ειναι να ΠΑΙΞΕΙΣ αργα, αλλα ΤΙ παιζεις οταν παιζεις αργα. Για δοκιμασε το. Το 99% αυτων που κατα κυριο λογο παιζουν (μονο) γρηγορα, οταν δοκιμασουν να παιξουν αργα παιζουν μπουρδες.

Επισης προσπαθησε να παιξεις το αγαπημενο σου σολο, να ειναι γρηγορο ομως, σε αργη ταχυτητα. Μπορεις? Σου βγαινει? Στους περισσοτερους οχι
αυτο που λες υσχει σε ολα...μπορεις να παιξεις μπουρδες και αργα και γρηγορα...και συμφωνω με αυτο που λες..δυστηχος δεν μου περασε απο το μυαλο να το διευκρινησω νωριτερα....
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top