- Μηνύματα
- 13,691
- Πόντοι
- 1,788
Ο Hitchcock, στο opening scene του "Rear Window" κάνει ένα travel με την κάμερα στο διαμέρισμα του James Stewart , και μεταξύ άλλων μας δείχνει:
Πολλές φωτογραφικές μηχανές και εξαρτήματα φωτογράφου, ανάμεσα σε αυτές και μια σπασμένη.
Μια κορνιζαρισμένη φωτογραφία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που ντελαπάρει.
Τον ίδιο τον James Stewart με γύψο στο πόδι.
Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι είναι φωτογράφος και ότι τραυματίστηκε κατά τη φωτογράφηση του rally.
Δεν είναι το πιο δύσκολο πράγμα για να το καταλάβεις, αλλά από την άλλη δεν είναι και μασημένη τροφή.
Ποια είναι τα όρια "ρίχνω το επίπεδο μου να με καταλαβαίνει και ο κάθε πικραμένος" (σε όλες τις τέχνες).
Πότε φταίει ο δημιουργός , αν δεν τον καταλαβαίνουν, και πότε το ευρύ κοινό;
Λέμε αν θες να έχεις ένα Minimum εμπορικότητας, όχι η "τέχνη για την τέχνη" φάση.
Πολλές φωτογραφικές μηχανές και εξαρτήματα φωτογράφου, ανάμεσα σε αυτές και μια σπασμένη.
Μια κορνιζαρισμένη φωτογραφία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που ντελαπάρει.
Τον ίδιο τον James Stewart με γύψο στο πόδι.
Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι είναι φωτογράφος και ότι τραυματίστηκε κατά τη φωτογράφηση του rally.
Δεν είναι το πιο δύσκολο πράγμα για να το καταλάβεις, αλλά από την άλλη δεν είναι και μασημένη τροφή.
Ποια είναι τα όρια "ρίχνω το επίπεδο μου να με καταλαβαίνει και ο κάθε πικραμένος" (σε όλες τις τέχνες).
Πότε φταίει ο δημιουργός , αν δεν τον καταλαβαίνουν, και πότε το ευρύ κοινό;
Λέμε αν θες να έχεις ένα Minimum εμπορικότητας, όχι η "τέχνη για την τέχνη" φάση.