Octave Fuzz

J's conspiracy

Μέλος
Μηνύματα
530
Πόντοι
28
εχω διαβασει και τα αλλα ας πουμε σχετικα θεματα αλλα δεν εχω πολυβγαλει ακρη .Ψαχνω ενα Octave Fuzz για παιξιματα στο στυλ του hendrix & του gary clark jr.Η κιθαρα που χρησιμοποιω ειναι μια fender statocaster reissue 62 (japan) με custom 69 και οι ενισχυτες που χρησιμοποιω ειναι ενας marshall 1974x και ενας twin reverb .Απο Octave Fuzz εχω προσεξει τα fulltone octafuzz(που μου φαινεται πιο συμπαθητικο ισως λογω gary clark jr.) ,το ultimate octave & το dunlop octavio .Αλλα δε τα χω βρει καπου μαζι να τα ακουσω .Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να μην τζιτζικιζει ,αλλα να ακουγεται στο μix με την μπαντα .Να χει δηλαδη ογκο .Αυτα.Προτασεις - ιδεες?

 
Eχω το Tycobrahe Octavia και το βρισκω δυσκολο να το ενταξω στο παιξιμο μου, ειναι αρκετα ιδιαιτερο πεταλι. Αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι το Kasleder Voodoo Chile, ελπιζω καποια στιγμη να το αποκτησω. Στα συν η τιμη του που ειναι λογικη.


 
Τα octave fuzz διαφέρουν σχετικά με τον ηχητικό τους χαρακτήρα αναλόγως με την "οικογένεια" στην οποία ανήκουν. Τα δυο καθαρόαιμα χεντριξικά που θυμάμαι αυτή την στιγμή είναι το Octavio και το Tycobrahe, εκ των οποίων το πρώτο ήταν το χρησιμοποιημένο από αυτόν. Διαφέρουν ελάχιστα ηχητικά. Από κει και πέρα υπάρχουν άλλα σχέδια που βγήκαν κυρίως στα 70s και που ακούγονται από λίγο έως πολύ διαφορετικά, κυρίως σχετικά με το gain & το πόσο κυριαρχεί ο ήχος της ανώτερης οκτάβας μέσα στο καθαρόαιμο fuzz. Τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το Foxx Tone Machine, το Shinei Companion και το Univox Superfuzz.

To Fulltone Octafuzz είναι κλώνος του Tycobrahe, ενώ το Ultimate Octave είναι ένα μπασταρδεμένο (πολύ καλύτερη έκδοση, κατά τη γνώμη μου) Foxx Tone Machine που επιτρέπει και ένα εξαιρετικό πολύ thick και υψηλού gain fuzz χωρίς καθόλου οκτάβα. Για την χρήση που το θες πιθανόν να προτιμούσα το Octavio από την Dunlop, αλλά το Octafuzz πιθανόν να ακουστεί λιγότερο "τσιριχτό". Το Ultimate Octave επίσης θα είναι μια καλή επιλογή και πιο παραμετροποιήσιμη. Τα άλλα δυο της Shinei (ή εν πάσει περιπτώσει μοντέρνοι κλώνοι τους, όπως της Wattson) είναι αρκετά άγρια και δε νομίζω πως θα σου κάνουν, αλλά you never know - πέρνα από του Γιουτιούμπη για μια ιδέα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ χρησιμοποιώ το Vintage OctaScreamer της T.C. Electronic. Δυστυχώς δεν υπάρχουν αρκετά video στο Γιου Τιουμπ. Ένα αξιοπρεπές είναι ετούτο:


 
bloody_sunday είπε:
Για την χρήση που το θες πιθανόν να προτιμούσα το Octavio από την Dunlop, αλλά το Octafuzz πιθανόν να ακουστεί λιγότερο "τσιριχτό". Το Ultimate Octave επίσης θα είναι μια καλή επιλογή και πιο παραμετροποιήσιμη. Τα άλλα δυο της Shinei (ή εν πάσει περιπτώσει μοντέρνοι κλώνοι τους, όπως της Wattson) είναι αρκετά άγρια και δε νομίζω πως θα σου κάνουν, αλλά you never know - πέρνα από του Γιουτιούμπη για μια ιδέα.
ησουν αρκετα αναλυτικος και σε ευχαριστω για τη βοηθεια.Ακομα βεβαια δεν εχω ας πουμε παρει καποια κατευθυνση προς καποιο .Γενικα εχω λιγα πεταλια και καλα .Θελω το πεταλι για τα παιξιματα που ανεφερα .Αλλα να μην ειναι ψευτικος ,τσιριχτος ο ηχος με την κακη εννοια .Να χει τα πριμα για να βγαινει αλλα να εχει και τη fuzz χροια , τον ογκο .Ας πουμε εδω :http://www.youtube.com/watch?v=JS5JU1Vv3pw

το octafuzz ακουγεται πιο φυσικο

 
To Octafuzz μπορεί να ακουστεί αρκετά fat... σε μερικά από τα παλιά κλασσικούλια τραγούδια των HIM (μπλιεαααααχ!!! αλλά ωραία gain στην κιθάρα) μπορείς να το ακούσεις σε σόλο. Το Octavio είναι - φυσικά - σούπερ Χεντριξάτο, το οποίο αναλόγως με τη χρήση που το θες μπορεί να είναι καλό ή και κακό. Άλλο κλασσικό παράδειγμα που μου διέφυγε (και που θυμήθηκα τώρα) είναι το MXR Blue Box, το οποίο επίσης είναι αρκετά άγριο & ανεξέλεγκτο και δεν ξέρω αν θα σου κάνει.

 
To Blue Box ειναι εξαιρετικο πεταλι αν ενδιαφερεσαι να εξερευνησεις νεα επιπεδα ηχητικης ηλιθιοτητας (™) αλλα αν εχεις στο μυαλο σου ηχο Hendrix μαλλον δε σου κανει.

Πιο κοντα σε αυτα που αναφερθηκαν ηδη ειναι ισως το Octave Fuzz της Visual Sound, δε ξερω αν παραγεται πλεον αλλα μου ειχε αρεσει αρκετα οταν το δοκιμασα, προσφερει και μια σχετικα εκτενη παλετα ηχων.

 
bloody_sunday είπε:
To Octafuzz μπορεί να ακουστεί αρκετά fat... σε μερικά από τα παλιά κλασσικούλια τραγούδια των HIM (μπλιεαααααχ!!! αλλά ωραία gain στην κιθάρα) μπορείς να το ακούσεις σε σόλο. Το Octavio είναι - φυσικά - σούπερ Χεντριξάτο, το οποίο αναλόγως με τη χρήση που το θες μπορεί να είναι καλό ή και κακό. Άλλο κλασσικό παράδειγμα που μου διέφυγε (και που θυμήθηκα τώρα) είναι το MXR Blue Box, το οποίο επίσης είναι αρκετά άγριο & ανεξέλεγκτο και δεν ξέρω αν θα σου κάνει.
Όταν με το διακοπτη βγαζεισ το octave,το fuzz μόνο του τι λέει?

 
Θυμίζει λίγο Fuzz Face αλλά στο πιο φιλτροχοανοτουρμπίσιο. Πάνε πολλά χρόνια που το έχω δοκιμάσει όμως, κι έτσι η μνήμη μου δεν είναι τόσο καθαρή. Πάντως όταν γινόταν η δοκιμή αυτή το είχα δίπλα-δίπλα με ένα Ultimate Octave, το οποίο και με κέρδισε. Το ωραίο είναι πως έχει πολλές ηχητικές διαφορές με άλλα oct. fuzz, πχ. το Wattson που έχω (κλώνος του Superfuzz & ενός άλλου Shinei), και χρησιμοποιούνται σε διαφορετικά στυλ. Θέλει ψάξιμο για να καταλήξεις.

 
bloody_sunday είπε:
Θυμίζει λίγο Fuzz Face αλλά στο πιο φιλτροχοανοτουρμπίσιο. Πάνε πολλά χρόνια που το έχω δοκιμάσει όμως, κι έτσι η μνήμη μου δεν είναι τόσο καθαρή. Πάντως όταν γινόταν η δοκιμή αυτή το είχα δίπλα-δίπλα με ένα Ultimate Octave, το οποίο και με κέρδισε. Το ωραίο είναι πως έχει πολλές ηχητικές διαφορές με άλλα oct. fuzz, πχ. το Wattson που έχω (κλώνος του Superfuzz & ενός άλλου Shinei), και χρησιμοποιούνται σε διαφορετικά στυλ. Θέλει ψάξιμο για να καταλήξεις.
Το octafuzz ή το ultimate είναι πιο δύο σε ένα?octave fuzz + σκετο fuzz?ποιο σου ακουστηκε "πιο"fuzz?

 
To Ult. Octave ουσιαστικά είναι 2κάναλο: έχει το "φαζ+οκτάβα πάνω" footswitchable, το οποίο αν το θες το ενεργοποιείς (αρκετά Hendrix-y). Μπορείς όμως να επιλέξεις το κανάλι του σκέτου φαζ, το οποίο ακούγεται κάπως σαν ένα εξαιρετικό high gain Muff σε στυλ wall-of-sound - με σχεδόν μηδενικές αποκρίσεις σχετικά με το vol. knob - όμως όχι ως συνήθως mid scooped αλλά με πολύ "παχιά" μεσαία (μεθερμηνευόμενον: καθόλου Hendrix-y). To Οctafuzz είναι ή octave ή φαζ, με ένα μόνο footswitch. Ακούγεται κάπως πιο ήπιο και λίγο διαφορετικό στο σκέτο του φαζ.

"Πιο" φαζ? Και τα δυο είναι χρήσιμα αναλόγως με τον ήχο που θες να βγάλεις...

 
Για να μην ανοιξω αλλο θεμα, μιας και αναφερθηκε το mxr blue box, θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν χρησιμοποιησει αν οντως ισχυει αυτο που διαβαζω σε διαφορες κριτικες, οτι δηλαδη η ενταση του, ακομα και τερματισμενη, σου ριχνει το level σε σχεση με το καθαρο σου, με αποτελεσμα να μην μπορεις να πετυχεις unity gain.

 
Gianniss είπε:
Για να μην ανοιξω αλλο θεμα, μιας και αναφερθηκε το mxr blue box, θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν χρησιμοποιησει αν οντως ισχυει αυτο που διαβαζω σε διαφορες κριτικες, οτι δηλαδη η ενταση του, ακομα και τερματισμενη, σου ριχνει το level σε σχεση με το καθαρο σου, με αποτελεσμα να μην μπορεις να πετυχεις unity gain.
Προσωπικα δεν εχω προβλημα. Με τις διαφορες κιθαρες μου και σε οσους ενισχυτες το εχω χρησιμοποιησει (ειτε μονο του ειτε ως μερος μεγαλυτερου set-up) μπορω να πετυχω unity gain. Το volume βεβαια ειναι ψηλα, περιπου 8/10 αλλα δε το βρισκω προβληματικο αυτο - παντοτε μπορουσα να βγαλω unity gain και να εχω χωρο για ενα μικρο volume boost.

Απο την αλλη αυτο που αναφερεις το εχω ακουσει και εγω απο αρκετους οποτε...θα ελεγα οτι ΔΕΝ υπαρχει προβλημα βαση της δικης μου εμπειριας αλλα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια.

 
odis13 είπε:
Προσωπικα δεν εχω προβλημα. Με τις διαφορες κιθαρες μου και σε οσους ενισχυτες το εχω χρησιμοποιησει (ειτε μονο του ειτε ως μερος μεγαλυτερου set-up) μπορω να πετυχω unity gain. Το volume βεβαια ειναι ψηλα, περιπου 8/10 αλλα δε το βρισκω προβληματικο αυτο - παντοτε μπορουσα να βγαλω unity gain και να εχω χωρο για ενα μικρο volume boost.

Απο την αλλη αυτο που αναφερεις το εχω ακουσει και εγω απο αρκετους οποτε...θα ελεγα οτι ΔΕΝ υπαρχει προβλημα βαση της δικης μου εμπειριας αλλα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια.
Ok, ευχαριστω. Δε θα ειχα προβλημα ακομα κι αν το unity gain επιτυγχανεται με τερμα την ενταση. Δε χρειαζομαι παραπανω boost. Αρκει ομως να υπαρχει οντως ισοσταθμη ενταση καθαρου-εφφε. Και το εννοω και για live, γιατι οταν παιζουμε μονοι μας παντα το βρωμικο το εχουμε λιγο κατεβασμενο, επειδη ''φανταζει'' πιο δυνατο απο το καθαρο. Σε live ομως με full band εχουμε πιο καθαρη εικονα, και το ανεβαζουμε. Αυτα συμφωνα με τις δικες μου εμπειριες και παρατηρησεις. Επισης, στη διαδρομη του αλλου knob (blend  αν δεν κανω λαθος?) η ενταση παραμενει σταθερη? Και αν οχι, το unity gain με το level στα 8/10 που ειπες ανταποκρινεται στο σημειο του blend οπου η ενταση ειναι η χαμηλωτερη? Η' υπαρχει σημειο οπου το blend σου δινει τον ηχο που θες, αλλα το level δεν ειναι αρκετο? Με λιγα λογια, σιγουρα θα μπορεις να πετυχεις unity gain, αλλα μπορεις να το πετυχεις σε καθε αξια του blend? Και παλι ευχαριστω

 
Θα ελεγα πως δεν εχεις σημαντικες διαφορες στην ενταση αναλογα με τη ρυθμιση του blend (υποψην δεν ειναι gain control, ελεγχει μονο το ποσό octave effect που προσθετει στο σημα σου και οχι τη μιξη καθαρου/fuzz) . Αυτο που μπορει ισως να προκαλεσει διαφορες ειναι το eq του ενισχυτη σου - αν εχεις αρκετα ανεβασμενα τα μπασα ειναι λογικο οταν προσθεσεις το octave αν ακουγεται ισως πιο δυνατα απο οτι χωρις. Ξαναλεω οτι εγω δε δυσκολευτηκα ποτε να πετυχω unity gain ειτε με σκετο fuzz ειτε με πιο "παραδοσιακους" blue box ηχους αλλα μιας και το πεταλι ειναι ιδιομορφο και ιδιοτροπο δε μπορω να εγγυηθω οτι θα εχεις την ιδια εμπειρια.

Αυτο που πιστευω δυσκολευει πολλους με το Blue Box ειναι η δυσκολια στο tone shaping - οταν το ανοιγεις κοβει αισθητα τα πριμα, δεν εχει καποιο tone για να κανεις τον ηχο σου πιο bright και δεν καταλαβαινει και τρομερα μεγαλη διαφορα απο το brightness της κιθαρας (το να πας απο neck σε bridge μαγνητη θα επιφερει πολυ μικροτερη αλλαγη απο ο,τι στον καθαρο σου ηχο). Αυτο αναλογα τον εξοπλισμο σου αλλα και τον ηχο που εχεις στο κεφαλι σου ισως σε δυσκολεψει σε live σεναρια.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top