Oberheim new Two Voice Pro Synth

Costas Siachamis είπε:
αποχωρώ...διότι ...αντί να συζητάμε για μουσικές παραγωγές και πως θα τις κάνουμε ανταγωνιστικές εντός και εκτός Ελλάδος (παράδειγμα φέρνω)..συζητάμε για .....ας μην εκφραστώ...και μάλιστα με επιχειρήματα γραπτά που όχι απλά δεν πείθουν, αλλά και για να πείσουν χρειάζονται HD Video παρουσιάσεις και συγκριτικά test.

Κύριοι μην επιχειρηματολογείτε άλλο. Είσαστε ικανοί να γίνεται admin και να έχετε ένα φόρουμ με 2-3 άτομα.

Έλεος.
Ελα μη φευγεις θα σε βαλω να μετρας εσυ τα βηματα στις μονομαχιες και να διαλεγεις και τα οπλα αν θελεις  :D

 
panosprog είπε:
Aπο την αλλη δεν μπορω να παραβλεψω οτι οι καλυτεροι ηχοι και οι καλυτερες μουσικες βγηκαν απο οργανα περιορισμενων δυνατοτητων (βλεπε και Moog )
Ίσως γιατί αυτά τα μηχανήματα όρισαν το τι είναι "ήχος συνθεσάιζερ", βγάζοντας (ίσως όχι κατ' ανάγκη επίτηδες) κάτι το πραγματικά διαφορετικό, μελλοντολογικό, διαστημικό και απόκοσμο.

Και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε με την άποψη ότι η δημιουργική φαντασία απογειώνεται όταν υπάρχει τεχνικός περιορισμός. Όταν τα resources είναι unlimited απλά.... καταναλώνεις χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσεις τα demo τους. Νομίζω ότι με ένα τετρακάναλο κασσετόφωνο, ένα κλασσικό αναλογικό (και ένα reverb ή έστω ένα echo) θα μπορούσα να κάνω κάτι με πολύ περισσότερο χαρακτήρα από το να πλαγκάρω ένα τέρας korg σε ένα pc....

Τώρα το αν πραγματικά τέτοια "παλιά" όργανα  αξίζουν τα λεφτά τους, τα πράγματα είναι απλά: όσο υπάρχει κάποιος "τρελός" ή μη που τα πληρώνει τόσο μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι ναι, "αξίζουν" τα λεφτά τους. Εισαγωγικά βάλτε όσα νομίζει ο καθένας.

 
panosprog είπε:
Ενω συμφωνω σε πολλα  με τον Waterfall γυρω απο την υπερκοστολογηση διαφορων synths.
Επιτελους και ενας που βλεπει τα αυτονοητα... ;D

Aπο την αλλη δεν μπορω να παραβλεψω οτι οι καλυτεροι ηχοι και οι καλυτερες μουσικες βγηκαν απο οργανα περιορισμενων δυνατοτητων (βλεπε και Moog )και πολλοι απο τους πληκτραδες που ο ιδιος επικαλειται χρησιμοποιησαν τετοια οργανα.
Αυτο δεν ισχυει. Φοβερες και χαλια μουσικες εχουν βγει με ολα τα οργανα και ολες τις εποχες. Οι πληκτραδες δε που λες επαιζαν με οτι synths μπορουσαν να βρουν στην εκαστοτε περιοδο. Αυτα υπηρχαν, με αυτα επαιζαν. Και φυσικα σημερα οι περισσοτεροι παιζουν με συγχρονα synths. Χωρις αυτο να τους εμποδιζει που και που να χρησιμοποιουν και καποια παλιοτερα μοντελα.

Οι ιδιοι οι πληκτραδες οταν περασαν σε πιο εξελιγμενα synths ειδικα την  δεκαετια του '80  και μετα ακουγονταν σαν σκια του παλιου τους εαυτου.Οι δε ηχοι που τους προσφερε η εξελιξη της τεχνολογιας τους εκανε να ακουγονται το λιγοτερο  σαν videogame.
To να ακουγεσαι σαν...videogame δεν ειναι θεμα νεων ή παλιων synth, μπορει καποιος να ακουγεται χαλια ή ομορφα με οποιοδηποτε synth απο οποιαδηποτε εποχη.

Γιατι οπως και να το κανουμε ηχους π.χ. σαν του mellotron κανενα  pad κανενος synth δεν προκειται να αντικαταστησει.
Γιατι να το αντικαταστησει? Δεν υπαρχει λογος. Οπως και το Mellotron δεν ειναι δυνατον να αντικαταστησει τα πολλες χιλιαδες pads που μπορουν να παραγουν τα συγχρονα ή και παλιoτερα synths.

Ακουστε και πληκτραδες που χρησιμοποιουν  υποτιθεται στο επακρο τις δυνατοτητες των συγχρονων εξελιγμενων  synths π.χ. Jordan Rudess που στα  αυτια μου απο θεμα  επιλογης ηχων ειναι τουλαχιστον αστειος.
Σε αυτο και παλι δεν φταινε τα synths που χρησιμοποιει ο Rudes. Φταιει ο ιδιος ο Rudes για τους ηχους που διαλεγει να παιξει και που ο ιδιος φτιαχνει. Εδω βεβαια θα πεταχτει καποιος αλλος και θα σου πει οτι οι ηχοι που χρησιμοποιει ο Rudes ειναι φανταστικοι. "Γουστα ειναι αυτα" οπως λενε μερικοι... 8)

Το θέμα με την κοστολόγηση των συνθς δε θα έπρεπε να υφίσταται καν σε ένα φόρουμ που δε συμμετέχει ούτε ένας κατασκευαστής ή εμπορος αυτων. Κοινως, δε μας πέφτει λόγος...
Και σε ποιον πεφτει δηλαδη λογος, αν οχι σε μας που αγοραζουμε τα synths του καθε κατασκευαστη? Αν δεν θελει ο Χ κατασκευαστης να μη μας πεφτει λογος για τις τιμες του, ας μη κοστολογει τα προιοντα του σε τιμες απιθανες. Ή ας μας τα δινει τζαμπα, οποτε δεν θα ασχοληθουμε ξανα με το κοστος παραγωγης των προιοντων του. :D

Θα είχε το ίδιο (κανένα) νόημα να τσακωνόμαστε για την κοστολόγηση των ελικοπτέρων...
Eτσι σκεφτονταν και κατι "ξυπνιοι" για τις τιμες καποιων ελικοπτερων/υποβρυχιων κλπ αφηνοντας τον Ακη να κανει κουμαντο, και τα αποτελεσματα τα ειδαμε... :P

 
Οπως εγραψε και ο Jet72 πιο πανω παιζει ρολο το οτι τα παλια synths βγηκαν σε μια περιοδο που συνεπεσε η κατακτηση του διαστηματος κι αρα αυτα τα οργανα  χρησιμοποιηθηκαν για να αποδωσουν το αποκοσμο, διαστημικο, μελλοντολογικο οπως πολυ σωστα γραφει.Μηπως απο ενα σημειο και μετα τα  η χρηση των συνθεσαιζερς  ευτελιστηκε?

Αυτο ακρἶβως θελω να πω μηπως η χρηση των συγχρονων συνθεσαιζερ παρα την εξελιξη τους τις ευκολιες ,τις απειρες δυνατοτητες δεν μπορει να δημιουργησει  αυτη την ατμοσφαιρα? Και μην μου πει καποιος για νοσταλγια, γιατι φιλε Waterfall δεν μπορω να φανταστω ποια συγχρονα συνθεσαιζερς  και με ποιους ηχους θα μπορουσαν  να υποκαταστησουν  τους παλιους ηχους κλασσικων αλμπουμ  του παρελθοντος με  αναλογα αποτελεσματα.

 
panosprog είπε:
Αυτο ακρἶβως θελω να πω μηπως η χρηση των συγχρονων συνθεσαιζερ παρα την εξελιξη τους τις ευκολιες ,τις απειρες δυνατοτητες δεν μπορει να δημιουργησει  αυτη την ατμοσφαιρα?
Δεν νομίζω ότι η ατμόσφαιρα δημιουργείται από τα ίδια τα σύνθ αλλά μάλλον από την έμπνευση και ικανότητα του δημιουργού. Π.χ. ένα καλοκαιρινό βράδυ υπό το φώς των αστεριών δημιούργησα το παρακάτω κομμάτι χρησιμοποιώντας μόνο το yamaha psr 2100 και τίποτα άλλο. Μιάς και πήγε η συζήτηση και στο διάστημα... ;D

http://www.youtube.com/watch?v=dmcKRIGdbHo

 
panosprog είπε:
Μηπως απο ενα σημειο και μετα τα  η χρηση των συνθεσαιζερς  ευτελιστηκε?...μηπως η χρηση των συγχρονων συνθεσαιζερ παρα την εξελιξη τους τις ευκολιες ,τις απειρες δυνατοτητες δεν μπορει να δημιουργησει  αυτη την ατμοσφαιρα?
Ισα ισα, τα συγχρονα synths μπορουν να (ανα)δημιουργησουν αυτη την ατμοσφαιρα και να κανουν παρα πολλα παραπανω, τα οποια θα ηταν απλα αδυνατον να γινουν με τα παλια synths.

Και μην μου πει καποιος για νοσταλγια, γιατι φιλε Waterfall δεν μπορω να φανταστω ποια συγχρονα συνθεσαιζερς και με ποιους ηχους θα μπορουσαν  να υποκαταστησουν  τους παλιους ηχους κλασσικων αλμπουμ του παρελθοντος με  αναλογα αποτελεσματα.
Δεν ειναι καθολου δυσκολο να γινει αυτο που λες. Το θεμα ειναι αν θελουμε να γινει αυτο, να αντικαταστησουμε δηλαδη καποιους παλιους synth ηχους σε ενα αλμπουμ με αλλους πιο συγχρονους. Πολλες φορες αυτο εχει γινει απο τους ιδιους τους καλλιτεχνες ενος αλμπουμ, ξαναγραφοντας μερη των κομματιων και αντικαθιστωντας ηχους με αλλους πιο συγχρονους, και αυτο γινεται με πολλα οργανα και οχι μονο με synths.
Για παραδειγμα, ποιος δεν θα ηθελε να ακουσει το κλασσικο "Switched-On Bach" (1968) της Wendy Carlos παιγμενο με συγχρονο ηχο απο καποιο συγχρονο synth? Τεραστιας σημασιας εργο για την διαδοση των synths, το αλμπουμ αποτελειται απο διαφορα γνωστα εργα του J.S. Bach παιγμενα εξ ολοκληρου πανω σε ενα μονοφωνικο Moog modular synth. Η Wendy Carlos (η οποια το 1968 ηταν ακομα...Ο Walter Carlos :P) εγραψε το αλμπουμ με πολλες δυσκολιες και με απειρα overdubs, γιατι ειπαμε...μονοφωνικο Moog ηταν αυτο, και το να γραψεις απλα μια συγχορδια/3+ νοτες ταυτοχρονα σε ενα track ηταν απλα αδυνατο. (μετα απο 45 χρονια, το να παιξεις μια...συγχορδια με ενα συγχρονο Moog ειναι ακομα κατι το αδιανοητο... ;D)

Το "Switched-On Bach" λοιπον ηταν και παραμενει ενα landmark εργο, αλλα οι περισσοτεροι ηχοι που χρησιμοποιησε η Carlos ηταν το λιγοτερο...cheesy. Πολλα απο τα κομματια ακουγονται σαν βγαλμενα απο παλιο videogame, οπως εγραψες κι εσυ σε προηγουμενο ποστ. Μονο που εδω δεν εχουμε να κανουμε με κανενα ψηφιακο synth και καμια δεκαετια του 80. Η ιδια η καλλιτεχνης ξαναεγραψε το αλμπουμ απ'την αρχη το 1992, αυτη τη φορα μονο με ψηφιακα synths της εποχης, και το κυκλοφορησε με τον τιτλο "Switched-On Bach 2000".

2894558.png
alien.gif


 
panosprog είπε:
Μηπως απο ενα σημειο και μετα τα  η χρηση των συνθεσαιζερς  ευτελιστηκε?
Δεν έχεις κι άδικο.

Αυτο ακρἶβως θελω να πω μηπως η χρηση των συγχρονων συνθεσαιζερ παρα την εξελιξη τους τις ευκολιες ,τις απειρες δυνατοτητες δεν μπορει να δημιουργησει  αυτη την ατμοσφαιρα?
Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, πως είναι θέμα σωστής επιλογής / παραμετροποίησης των ήχων και σαφώς θέμα μουσικής - σύνθεσης. Δεν πιστεύω πως κυρίως φταίνε τα synth.

Και μην μου πει καποιος για νοσταλγια, γιατι φιλε Waterfall δεν μπορω να φανταστω ποια συγχρονα συνθεσαιζερς  και με ποιους ηχους θα μπορουσαν  να υποκαταστησουν  τους παλιους ηχους κλασσικων αλμπουμ  του παρελθοντος με  αναλογα αποτελεσματα.
Ανάλογα τον ήχο, τις δυνατότητες του μηχανήματος και φυσικά του χρήστη.
 
Εγω αντιστοιχα νομιζω πως οποτε εγινε προσπαθεια να χρησιμοποιηθουν αλλοι ηχοι και να προσπαθησουν να υποκαταστησουν προυπαρχοντες αυτο απετυχε οικτρα.Λαμπρο παραδειγμα η  αποπειρα του Edgar Froese με το αριστουργηματικο Epsilon in Malaysian Pale Και μην μου πειτε οτι μπορειτε να σκεφτειτε δισκους σαν το Phaedra η Ricochet  κ.ο.κ με αλλους ηχους και καλα πιο συγχρονων μηχανηματων να ακουγονται καλυτερα. ::) Απλα πιστευω οτι οι ηχοι συγκεκριμενων πληκτροφορων ειναι ιδανικοι και διαχρονικοι. Δηλαδη με τι  ηχους να αντικαταστησεις τα παρακατω αριστουργηματικα  ηχοτοπια  και να  ακουστουν καλυτερα :o 

      https://www.youtube.com/watch?v=TBZMaLTBgqM

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, πως είναι θέμα σωστής επιλογής / παραμετροποίησης των ήχων και σαφώς θέμα μουσικής - σύνθεσης. Δεν πιστεύω πως κυρίως φταίνε τα synth.

Ανάλογα τον ήχο, τις δυνατότητες του μηχανήματος και φυσικά του χρήστη.
Μανώλη TA EIΠΕΣ ΟΛΑ!!!.Μπράβο.

Όλα τα άλλα είναι π@π@ριές, τα ακούω βερεσέ.

Άκου λέει με τα σύγχρονα όργανα δημιουργείς καλύτερες ατμόσφαιρες... ;D

Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Άμα ΔΕΝ είσαι ΑΔΑΗΣ χρήστης ακόμα και με ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΟ συνθετητή είσαι ικανός να δημιουργήσεις και να συνθέσεις ΗΧΑΡΑ!!!

Ανοίξτε τα αυτιά σας και αποκολληθείτε από τα χαζά κόμπλεξ...επιτέλους...ήμαρτον...λυπηθείτε μας!!!

 
@Panosprog, υπαρχουν αλμπουμς που δεν θες να αλλαξεις κατι στον ηχο και αλλα που θες να αντικαταστησεις ή και να αφησεις απ'εξω καποιους ηχους, που τη δεδομενη στιγμη της ηχογραφησης του αλμπουμ μπορει να ηταν ιδανικοι αλλα με το περασμα των χρονων δεν σου κανουν πλεον τοσο "κλικ". Στα live οι Tangerine Dream, μια και τους ανεφερες, δεν παιζουν παντα τα εργα τους με τους ιδιους ακριβως ηχους που χρησιμοποιησαν στα αλμπουμς. Ο ιδιος ο Edgar Froese εχει ξαναηχογραφησει παρα πολλα κομματια απο τη δισκογραφια των Tangerine Dream με διαφορετικο ηχο, σε πολλα απο αυτα εχει κανει remix και προσθεση νεων ηχογραφησεων.

No Man's Land, Logos (Blue Part), Cinnamon Road, Phaedra, Desert Dream, Hyperborea και αλλα, ολοκληρα ή μερη αυτων εχουν ξαναηχογραφηθει με παρομοιους ή διαφορετικους ηχους απο την πρωτοτυπη ηχογραφηση. Τωρα το αν σε καποιον αρεσουν ή οχι οι νεες ηχογραφησεις με τους νεους ηχους ειναι μια αλλη ιστορια. Μερικες φορες ειναι και το τι εχει συνηθισει το αυτι μας να ακουει απο μια συγκεκριμενη ηχογραφηση, πολλες φορες η εκτελεση που ακουμε πρωτη ειναι και αυτη που μας αρεσει πιο πολυ λογω συνηθειας, και οταν ακουσουμε μετα το ιδιο κομματι με αλλο ηχο μας φαινεται "καπως".

Η παρακατω εκτελεση δηλαδη του Cloudburst Flight σε χαλαει, επειδη εχει διαφορετικους ηχους απο την στουντιο εκτελεση? Εμενα παντως καθολου.






 
Φιλε Waterfall δεν νομιζω  πως το παραδειγμα που εδωσες ειναι και το ιδανικο.Προσπαθουν να μεινουν οσο το δυνατο(μεσα σε λογικα πλαισια παντα) πιστοι στους στουντιακους ηχους .Επισης δεν σου κανει εντυπωση οτι τα Memotron τα v/a οπως το acces η τα nord  χωρια τα vst ειναι εκει για καποιο λογο?

 
Σιγουρα θα εχεις δει το παρακατω οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα ( με τους οποιους περιορισμους και προβληματα) τωρα συγκρινε ατμοσφαιρες και πες μου αν ειναι το ιδιο ;)  https://www.youtube.com/watch?v=su6MRe95FA8

 
Jet72 είπε:
Και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε με την άποψη ότι η δημιουργική φαντασία απογειώνεται όταν υπάρχει τεχνικός περιορισμός. Όταν τα resources είναι unlimited απλά.... καταναλώνεις χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσεις τα demo τους. Νομίζω ότι με ένα τετρακάναλο κασσετόφωνο, ένα κλασσικό αναλογικό (και ένα reverb ή έστω ένα echo) θα μπορούσα να κάνω κάτι με πολύ περισσότερο χαρακτήρα από το να πλαγκάρω ένα τέρας korg σε ένα pc....
Συμφωνώ. Είναι το λεγόμενο παράδοξο της επιλογής, όπου όσες περισσότερες επιλογές υπάρχουν τόσο περισσότερο χάνεται κανείς μέσα σε αυτές τις επιλογές, όχι δημιουργικά όμως.. αλλά περισσότερο με αυτό που είναι ευρύτερα γνωστό ως "πασάλειμμα". Ακριβώς επειδή είναι πάμπολες οι επιλογές, μπαίνει κανείς σε ένα διανοητικό mondus operandi να τις ελέγξει όλες, χωρίς να εμβαθύνει σε καμμία. Π.χ auditioning presets... 90000 presets σε διάφορα σύγχρονα workstations... Μόνο που ακούω τον αριθμό κουράζομαι... ;D Φυσικά δεν λέω ότι είναι θεμιτό να μην υπάρχουν επιλογές όπως και κατανοώ την ανάγκη κάποιων επαγγελματιών (και μη) να έχουν συγκεκριμένους ήχους έτοιμους και γρήγορα. Πλην όμως αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν πάνω κάτω τι "λειτουργεί" καλά και τι όχι ενώ για κάποιους άλλους μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο.

Το ίδιο συμβαίνει και με την ηχοσύνθεση.. π.χ. ένας από τους λόγους που η αφαιρετική σύνθεση είναι τόσο διαδεδομένη είναι ότι είναι (στη βασική της μορφή) εύκολα αντιληπτή σε σχέση με άλλες όπως π.χ. η φυσική μοντελοποίηση. Στο VL1, π.χ., η Yamaha φρόντισε επιμελώς (και είναι προς τιμή τους αυτό) είτε να αποκρύψει παραμέτρους των φυσικών μοντέλων που ήταν υλοποιημένα, είτε να μειώσει το εύρος των τιμών που θα μπορούσαν να πάρουν, έτσι ώστε είτε να υπάρχει αυτό που ονομάζεται "ακουστική βιωσιμότητα" (acoustic viability). Με αυτόν τον τρόπο "προστάτευσε" τρόπον τινά τους χρήστες του VL1 από ανώφελους ή και χρονοβόρους πειραματισμούς μιάς και δεν υπάρχει κανένας λόγος να έχουμε στόμια σαξόφωνου με διάμετρο 4 μέτρα.... ;D και ούτε είναι υποχρεωμένοι οι χρήστες να είναι ειδικοί στο physical modelling.

Γυρνώντας στην αφαιρετική σύνθεση, και δη συγκεκριμένα στην Moog και στο modular που είχε ξεκινήσει να παράγει την δεκαετία του 60... είναι ενδιαφέρον να ξέρει κανείς ότι οποτεδήποτε γινόταν επίδειξη των δυνατοτήτων του modular, ακολουθούσαν πολύ συγκεκριμένα βήματα για να δημιουργηθεί η βασική δομή VCO-VCF-VCA. Η συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήταν 2 ταλαντωτές, 1 φίλτρο, 2 περιβάλλουσες και τέλος. Έχοντας δείξει το συγκεκριμένο patch 200 φορές, κατάλαβαν και οι ίδιοι (και δη γαρ ο Bill Hemsath) ότι αυτό το βασικό patch έπρεπε να πάρει σάρκα και οστά αφαιρώντας όμως τα patch jacks έτσι ώστε να εξαλειφθεί η modular διάσταση και μαζί της η πιθανότητα κάποιας ηχητικής ..κουλαμάρας..  ;D κι έτσι γεννήθηκε το Minimoog.

Εταιρείες που δεν πρόσεξαν την ακουστική βιωσιμότητα (όπως π.χ. η Alesis με το Andromeda) δημιούργησαν θέμα στους επίδοξους αγοραστές που περίμεναν ότι θα γυρίσουν 3-4 κομβία και θα είναι πάντα μέσα στο ballpark των "καλών" ήχων, ή αν θέλετε του... idiot proof tweaking... ;D Του κάκου όμως... ;D φυσικά οι χρήστες έκραζαν γιατί δεν άκουγαν ούτε Moog, ούτε SCI, ούτε Oberheim ούτε άλλες γνώριμες vintage χροιές και φυσικά.. φταίει το Andromeda..  ;D Όμως δεν φταίει το Andromeda αλλά η Alesis πρωτίστως (με ένα menu τύπου Easy Mode/Expert Mode λυνόταν το θέμα) και οι χρήστες δευτερευόντως που δεν φρόντισαν να μάθουν τι γίνεται, παρόλο που γνώριζαν πάνω κάτω τι αγοράζουν.

Οπότε ναι.. η ύπαρξη άπειρων δυνατοτήτων δεν είναι πάντα ότι καλύτερο. Ακούγεται πολύ όμορφα βέβαια δε λέω...και τονώνει και και το ναρκισσιστικό μας εγώ να ξέρουμε ότι μπορούμε να συνθέσουμε τα πάντα... ;D αγνοώντας βέβαια τους κινδύνους που ελοχεύουν στην πορεία.

 
panosprog είπε:
Φιλε Waterfall δεν νομιζω  πως το παραδειγμα που εδωσες ειναι και το ιδανικο.Προσπαθουν να μεινουν οσο το δυνατο(μεσα σε λογικα πλαισια παντα) πιστοι στους στουντιακους ηχους
Αν ηθελαν να μεινουν πιστοι στους στουντιακους ηχους θα το ειχαν κανει. Μερικα samplers με τους αναλογους ηχους και δεν θα επαιρνε και κανεις χαμπαρι. Αλλα δεν ηθελαν να κανουν αυτο, ηθελαν να παιξουν τα Χ κομματια τους ή μερος αυτων με διαφορετικους/νεους ηχους, τους οποιους προτιμουσαν περισσοτερο απο τους παλιοτερους. Τι να κανουμε τωρα?
Εσυ θελεις τωρα σωνει και καλα να σου πουμε οτι με τα παλια αναλογικα synths καποιος φτιαχνει "καλυτερη ατμοσφαιρα" ή και γω δεν ξερω τι. Υπαρχουν μερικοι παλιοι κλασσικοι αναλογικοι ηχοι που παρα πολλοι μουσικοι γουσταρουν ακομα να εχουν στο setup τους. Ε και? Υπαρχουν απειρως περισσοτεροι ψηφιακοι ηχοι που οι μουσικοι επισης θελουν να εχουν στο setup τους.

Επισης δεν σου κανει εντυπωση οτι τα Memotron τα v/a οπως το acces η τα nord  χωρια τα vst ειναι εκει για καποιο λογο?
Οχι δεν μου κανει καμια εντυπωση. Τι εντυπωση να μου κανει δηλαδη?

Σιγουρα θα εχεις δει το παρακατω οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα....τωρα συγκρινε ατμοσφαιρες και πες μου αν ειναι το ιδιο.
"Ιδιο" με τι βρε Πανο? Τι να συγκρινω? Οσο για το "οταν ο Jarre βγηκε ξανα με τα αναλογικα", ποτε σταματησε να εχει αναλογικα synths στα live του και "βγηκε ξανα με τα αναλογικα"? Απ'οτι θυμαμαι απο τα live που εχω δει κατα καιρους, η σκηνη του Jarre ειναι παντα τιγκα απο αναλογικα και ψηφιακα synths.

Edit: τωρα ειδα και το βιντεο του Jarre στο οποιο παιζει live μονο με αναλογικα, μετα την νεα ηχογραφηση του Oxygene και την κυκλοφορια του το 2007.


Ωραιος ο γεροντας.
;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οσο και να τον αγαπώ τον Jarre, οσο και να είναι η αιτία που ασχολήθηκα με τα συνθς, όσο και να γούσταρα στη συναυλία του πριν καποια χρονια, δε μπορώ να μην πω πως την περισσότερη ώρα μ@λ@κίζεται με μια τεχνολογία που δεν είναι πλέον εντυπωσιακή όπως τότε ;D

Νομίζω πως εξυπηρετεί πλεον μονο τη νοσταλγία και το ρομαντισμό μερικών, αλλα δεν το ξερει ;D

 
Ελα, μην τον παιρνεις τον ανθρωπο απ'τα μουτρα. :P Καλος ειναι, αρκει να σταματησει να παιζει στα live του Theremin. Ενας μεθυσμενος μπορει να παιξει καλυτερα. Δεν αντεχεται λεμε οταν πιανει στα χερια του αυτο το οργανο... ;D

 
Εμενα παντως τα Oberheim μου αρεσουν πιο πολυ απο τα Moog στον ηχο.

και απο πολυφωνικα το ΟΒΧ - ΟΒΧΑ - ΟΒ8 -XPANDER με ξετρελαινουν. ;D

(ακομα και το MATRIX1000!)

αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.... δεν χρειαζεται να πεισω κανεναν διοτι η προτιμηση ειναι υποκειμενικη οσο δεν παει... (Αν πω μου αρεσουν βελουδινα pads προς brass αλλα με ωραιο αναλογικο φιλτρο δηλαδη...βγαινει νοημα??)

βεβαια πλεον ολα αυτα ειναι ακαδημαικες σηζητησεις.

ο αλγοριθμος ειναι απλος...

σου αρεσει το συνθ? εχεις τα λεφτα? παρτο.

δεν σου αρεσει... δεν πειραζει κρατα τα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top