Ο παλιος καλος πετρουτσης

astraxan19

Νέο μέλος
Μηνύματα
345
Πόντοι
18
Βρηκα αυτο το βιντεακι του πετρουκι στο γιουτουμπι κ ειπα να το ποσταρω, αν ξαναεχει μπει συγχωρνατε με (που λεγε κ ο καζαντζιδης)... Τελικα, καποτες επαιζε ωραια πραματα..(αξιζει να το δειτε ολο)


 
Πρόσφατα το είχαμε αναφέρει σε κάποιο topic ότι την εποχή του Live in Tokyo έπαιζε πολύ όμορφα ακόμα!!! Και τις φρασούλες του έπαιζε και modal περάσματα έκανε και όρεξη είχε...

Περασμένα μεγαλεία...

 
Αχ ωραία χρόνια...!  ;D

Ο Πετρούτσι με άσπρα μποτάκια κ κολλητό παντελόνι. Πω κ αυτά τα progressive πουκάμισα σκίζουν!!  :D Χωρίς πλάκα, πολύ ωραίος εδώ ο John. Εντελώς άλλη νοοτροπία στο παίξιμο από σήμερα. Κ τα θέματα του "βρωμάνε" Petrucci απο χιλιόμετρα.

ΥΓ: Θα παρακαλούσα να μην γίνει ξανά ανάλυση για το πόσο "χαλάσαν" οι Theater, πόσο χρηματίζονται, πόσο χάλια snare έχει ο Portnoy κτλ.  :P

 
Enoxos_Boody είπε:
ΥΓ: Θα παρακαλούσα να μην γίνει ξανά ανάλυση για το πόσο "χαλάσαν" οι Theater, πόσο χρηματίζονται, πόσο χάλια snare έχει ο Portnoy κτλ.  :P
+1

όχι άλλη ανάλυση... έλεος

 
"To live forever"...... Εδω μαλιστα. Τα εχει ολα ο ατιμος.

Το καλλιτερο DVD pου εχουν βγαλει οι Theater EVER. Ειναι ολοι στα καλλιτερα τους, ΚΑΙ με κ@υλα, και με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Kevin Moore.

Τετοια σολαρα ο πετρουτσης απο... τοτε εχει να παιξει

 
Ιδού και ένα επίσης καταπληκτικό του σόλο από το Awake in Japan το '95.


 
Με τον Πετρούκιο απορώ πως ένας κιθαρίστας μπορεί και παίζει τόσο ώριμα στα 25 του (Images) και τόσο ανώριμα και ανούσια στα 40φεύγα του...

...σαν ένα 17χρονο που μόλις ανακάλυψε ότι μπορεί να παίζει γρήγορα και αναλώνεται στο πάνω -κάτω στη κλίμακα...anyway γούστα είναι αυτά....

 
Ρε παιδια δε "χαλασε" απλα οι ανθρωποι αλλαζουν στυλ, και ειναι επομενο αλλα να παιζει σημερα. Μετα ειναι θεμα γουστου (που και αυτο μεταβαλλεται) ποιος Petrucci σας αρεσει. Προσωπικα δεν ειναι απ'τους αγαπημενους μου γιατι δεν εχει καταφερει να παντρεψει, κατ' εμε, feeling με τεχνικο παιξιμο και αμφιταλαντευται αναμεσα στα δυο. Δηλαδη τα "εχει" αλλα δεν τα συνδυαζει.

Ο (σημερινος) Gilbert, τον ειδα live στο Μυλο (εχει ΚΑΙ φωνη), το εχει καταφερει αυτο, shredder ως το μεδουλι αλλα και με πολλες δυναμικες και ρυθμο οποτε εχει φτιαξει ενα στυλ ολο δικο του με το κατορθωμα οι  φρασεις του να μην βγαζουν "νοημα" σε μικροτερες ταχυτητες. Και στη μελωδια εχει ωριμασει ΠΑΡΑ πολυ, ακουστε τα δυο τελευταια του album, αν δε το εχετε κανει ηδη.

Ενω στο Petrucci ειναι πιο εμφανες το αλλαγμα "ταχυτητων". "Οκ τωρα θα βαλω slow, feeling mode, τωρα fast mode, τωρα uber fast mode που θα ανατιναξει τον πλανητη κτλ."

Αληθεια γιατι ειναι τοσο σκυθρωπος στα σολο live του?   ;D

Οσο γερναει "φουσκωνει" αυτος! Παιρνει αναβολικα ή τα παραγει ο οργανισμος του?

 
Ο σημερινός Gilbert όμως έχει ξεφύγει στα  DVD του.... Στολή αστροναύτη στο στούντιο κλπ κλπ πολύ γέλιο...Προσωπικά μετά από αυτά δεν μπορώ να τον πάρω στα σοβαρά. Ειδικά όταν μιλάει Αμερικάνος αστροναύτης για το Akuma No UTa ή κάπως έτσι δεν το θυμάμαι τώρα, δεν έχει και σημασία στην τελική το ακριβές όνομα του κομματιού, μιλάμε για πολιτισμικό συγκερασμό... Japan meets USA , Ibanez meets Paul

Παύλε Γιλβέρτε έχεις ξεφύγει...

 
Συμφωνώ με Κουφή Λεοπάρδαλη. Χλωμό πρόσωπο με κιθάρα με κρόσια και στολή αστροναύτη παίζει παπάδες (και καλόγριες), ωραία κομμάτια γράφει (κλασσικίζει αλλά ευτυχώς δεν μπαροκίζει - έλεος πια), πολύ καλό live (Αν), ωραία Γιαπωνέζα γυναίκα (δήθεν πληκτρού), πολύ ερωτευμένο το πουλάκι μου, φτού του...

Πετρούτσης πάλι, βαριέμαι. Αυτός είναι μοναδική περίπτωση. Cleancut μια ζωή, θα πέσει στα ναρκωτικά στα 50 επειδή θα βαριέται και ο ίδιος αυτά που παίζει.

 
darshan είπε:
θα πέσει στα ναρκωτικά στα 50 επειδή θα βαριέται και ο ίδιος αυτά που παίζει.
Άν γίνει αυτό, φοβάμαι ότι το παίξιμό του θα του φαίνεται ειδυλλιακό οπότε βλέπω να συνεχίζεται το πέτσιασμα... Οπότε θα προτιμούσα να μείνει νηφάλιος μπας και θυμηθεί πως έπαιζε κάποτε...

 
εμενα παντως με αφηνουν και οι 2 αδιαφορο.....αν και τεχνικα τους παραδεχομαι ιδιως τον gilbert αυτα που παιζουν δεν μου λενε τιποτα.....αληθεια εχει κανεις να προτεινει 1-2 κομματια του gilbert αργα με ωραια σολα και φρασεις γιατι εγω δεν εχω βρει κατι ...... ::)

 
ignantios είπε:
εμενα παντως με αφηνουν και οι 2 αδιαφορο.....αν και τεχνικα τους παραδεχομαι ιδιως τον gilbert αυτα που παιζουν δεν μου λενε τιποτα.....αληθεια εχει κανεις να προτεινει 1-2 κομματια του gilbert αργα με ωραια σολα και φρασεις γιατι εγω δεν εχω βρει κατι ...... ::)
Εσυ Ιγνα εχεις να προτεινεις κατι του Gilmour που να παιζει arpeggios 16α στο 180? :) :) :)

Μην τρελλαθουμε παιδια, ο καθενας στο ειδος του.

Ωραια σολο και μαματες φρασεις εχεις σε ΟΛΑ του τα σολο.

Α, μην ξεχνατε και το "To Be With You". (το wild world δεν το βαζω καθοτι διασκευη)

 
καλα γουστα ειναι αυτα παντως 1000 φορες gilmour παρα αυτοι οι δυο και ας παιζουν 40 νοτες το δευτερολεπτο...επισης και ο ANDY TIMMONS γρηγορα παιζει αλλα αυτα που παιζει μου αρεσουν και εχουν ωραιες φρασεις......δεν τον συγκρινω με τον gilmour ομως ουτε εχω απαιτηση να παιζει ο ενας οπως ο αλλος....επισης και ο satriani παιζει γρηγορα αλλα εχει ενα καρο φρασεις.........τεσπα γουστα ειναι αυτα....

παραθετω ενα παραδειγμα τι σημαινει για εμενα ωραιο γρηγορο παιξιμο με ωραιες φρασεις...τετοιο δεν εχω ακουσει απο petrucci-gilbert εγω καποιος αλλος μπορει να εχει ακουσει δεν χαλιομαστε κιολας


 


Μόνο φράσεις!

Μετρημένος κ ουσιώδης εδώ ο Petrucci. Κ εν έτη 2005. Το κομμάτι για μένα έχει τις μελωδίες του, τις δυναμικές του, τα progressive περάσματα, γενικά άριστο.  :)

 
Το Glasgow Kiss ειναι αγαπημενο. Εχει και πολλες φρασεις γκαϊντας περασμενες αριστα στη κιθαρα.

ΥΓ: Πολυ μπασος τονος ομως ρε παιδια. Καλος για riffing, αλλα για σολο?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
astraxan19 είπε:
Ισα ισα, ο πετρουτσι εχει πολυ μεσαιο ηχο
Ειναι θεμα γουστου ομως θα μπορουσε να εχει λιγο παραπανω treble/presence, ακουγα προσφατα το suspended animation και ο ηχος του ηταν πολυ συγκρατημενος, μπορει ομως εν τελει να μην με πειραζει στην ουσια που ο ηχος του δεν ειναι αρκετα λαμπρος για το στυλ μου αλλα τα τραγουδια δεν ειχαν καποιο οργανο που να γεμιζει την πριμα περιοχη, εκτος ισως του crash, και κατα τη γνωμη μου αμα θες ο ηχος του κομματιου σου να εχει ογκο, πραγματικα πριμαριστα tracks(πχ keys, κιθαρες κτλ) με μειωμενο volume θα λειτουργησουν σαν αντιβαρο στο μπασο και στη σολο κιθαρα και εν τελη θα τα αναδεικνυουν.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top