Τα ερωτήματα πολλά και ποικίλα:
1) Μήπως να περιμένουμε Neural DSP - Archetype John Mayer; (Αν γίνει, το αγόρασα χθες).
Aπό τύπο που έβγαλε signature
Stratocaster όργανο από την.. PRS όλα να τα περιμένεις
Πάντως πιστεύω ότι λόγω guest για δυο κομμάτια, δεν άξιζε τον κόπο ούτε για τον ίδιο, ούτε για τον ηχολήπτη να χρησιμοποιηθεί κάποιο άλλο, ''δικό του'' set up. Αν σε δικά του gigs παίζει με μόντελερ, το ξανασυζητάμε.
2) Ρε να πάρει, μήπως είναι καλά τελικά αυτά τα μηχανήματα; Πάλι σύνδεσα ενισχυτή και κούμπωσα την κιθάρα μια στον ενισχυτή και μια στα pluginια και studio monitors. Γιγαντιαία η διαφορά στα αυτιά μου τουλάχιστον.
Το Cortex δεν είναι φθηνό, δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να συγκριθεί με φθηνότερα plug ins, ειδικά τα δωρεάν
3) Μήπως παίζει ρόλο η αίθουσα; Άλλο τεράστιο stage με τέλειο PA, άλλο μικρά gigs που παίζουμε εμείς.
Εξαρτάται πως χρησιμοποιείς το τεράστιο stage. Πχ αν είσαι οι Iron Maiden και ''ντύνεις'' όλη την σκηνή με πυραμίδες και ιερογλυφικά για το show και οι ενισχυτές βρίσκονται πολλά μέτρα πίσω από την σκηνή σε plexiglass και οι κιθαρίστες δεν τους ακούν καν, τότε ίσως να μην έχει νόημα ο roadie να ταλαιπωρείται με καλώδια, μικρόφωνα, plexiglass και ανεμνιστηράκια στις τελικές λυχνίες

Γι αυτό το γύρισαν σε Axe Fx πρόσφατα μάλλον
Από την άλλη, σε εξίσου τεράστια stages - festival όπως το Wacken που δεν υπάρχει τόσο ''ντεκόρ'' στην σκηνή βλέπεις πολλές μπάντες να παίζουν όντως με ενισχυτές, προφανώς κάποιοι είναι για ντεκόρ ή για back up αλλά μπορούν να πάνε προς τις καμπίνες αν θέλουν να ακούσουν την κιθάρα από την πηγή.
Οπότε έχει να κάνει με το show, την ''χορογραφία'' και το στήσιμο της μπάντας κτλ.
4) Μήπως παιζει ρόλο και η μουσική; Pop παίζουν οι κυριοι... Κλάιν μάιν και αν δεν "κόβει" η "ακούγεται" η κιθάρα στη μίξη...
Δεν νομίζω να παίζει ρόλο η μουσική, είτε pop είτε rock είτε metal πολλοί χρησιμοποιούν modelling.. βλέπε Metallica, Maiden (Axe Fx) Slipknot (Quard Cortex) Accept (Kemper)