το 90-95% των μουσικων δεν ξερουν καλα καλα τα κομματια που θα παιξουνε, φερνουνε χαλια εξοπλισμο (τον οποιο εχουν σεταρει ακομα πιο χαλια), ανεβαινουνε πανω στο παταρι και ξαφνικα κουφαινονται, θελουν ενα σκασμο εφφε (κυριως οι τραγουδιστες-των οποιων το μικροφωνο δεν "σκαει", ειναι "αδειο", ειναι "στεναχωρημενο" (εχει ειπωθει και αυτο) και πολλα αλλα...)
με λιγα λογια οι Ελληνες μουσικοι δεν σεβονται τον εαυτο τους, αλλα ουτε και αυτο που κανουνε. γιατι αν αγαπουσαν και σεβοντουσαν αυτο που κανουνε...
Α. δεν θα χρειαζοντουσαν αναλογια γιατι θα ειχανε μελετησει και θα ξερανε τα κομματια
Β. θα ειχανε τον δικο τους εξοπλισμο, τον οποιο ομως θα τον ξερανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και δεν θα ψαχνανε καλωδια, μπαταριες κλπ. οι δε ηχοι τους θα ητανε ΣΩΣΤΑ σεταρισμενοι και θα δενανε με αυτο που θελει να κανει η μπαντα
Γ. δεν θα ανεβαινανε εχοντας πιει ενα μπουκαλι ο καθενας και θα μπορουσανε να παρουν τα ποδια τους (και να συννενοηθουνε)
Δ. θα ειχανε μαεστρο! με γνωσεις μουσικης και υπευθυνοτητα τον οποιο θα τον ακουνε.
Ε. θα ητανε ΟΛΟΙ στο soundcheck απο την αρχη για να βοηθησουν ο ενας τον αλλο στη κουβαλα, αλλα και να ακουνε και να διορθωνουν οπου χρειαζεται τον εκαστοτε ηχοληπτη
Ζ. Ηχοληπτης της μπαντας. απαραιτητος οταν η μπαντα ειναι σοβαρη για να ξερει που ποναει και που υπερτερει η μπαντα και να δουλευει αναλογα
με λιγα λογια... αν ο ηχος ειναι καλος απο την μπαντα και ο ηχοληπτης μετριος, ο ηχος θα ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπης. Αν η μπαντα δεν παιζει καλα αστο να παει...
και πριν ριξουμε ευθυνες σε αλλον ας κοιταξουμε την καμπουρα μας.
ΥΓ οχι δεν ειμαι ηχοληπτης δοξα τον Υψιστο. αλλα 17 χρονια τωρα δουλευω σε καμια 200-250αρια live τον χρονο....