Ο Ήχος Μας Σε Live & Ηχολήπτες

nanni είπε:
αν τυγχαινει ομως οι μουσικοι να ειναι ασχετοι με τον ηχο και ζητανε απο τον ηχοληπτη τρελα πραματα?πχ 15 κιλα εφε, τρελο equing ετσι ωστε το οργανο τους να ακουγεται σαν κατι αλλο και αλλα τετοια κουλα, τοτε δεν πρεπει ο ηχοληπτης να κανει αυτο που ξερει και να μην τους ακουσει?
Βεβαια. Για αυτο ειπα οτι μια συναντηση θα λυσει τα προβληματα η τουλαχιστον θα ξεκαθαρισει το τοπιο.

Εαν ο ηχοληπτης προσπαθησει να εξηγησει τι θα ηταν προτιμοτερο αλλα το συγκροτημα απαιτει το ''δικο του ηχο'' τοτε ειναι ευπροσδεκτο να φερει τον δικο του ηχοληπτη. Εαν το αποτελεσμα ειναι αθλιο τοτε δεν μπορουν να κατηγορησουν το ηχοληπτη του μαγαζιου μιας και τους προειδοποιησε.

Νικος

 
ναι αλλα σε αυτη την περιπτωση ρομπα στον κοσμο που ακουει εξω γινεται ο ηχοληπτης!

 
FABRICAUDIO είπε:
Βεβαια. Για αυτο ειπα οτι μια συναντηση θα λυσει τα προβληματα η τουλαχιστον θα ξεκαθαρισει το τοπιο.

Εαν ο ηχοληπτης προσπαθησει να εξηγησει τι θα ηταν προτιμοτερο αλλα το συγκροτημα απαιτει το ''δικο του ηχο'' τοτε ειναι ευπροσδεκτο να φερει τον δικο του ηχοληπτη. Εαν το αποτελεσμα ειναι αθλιο τοτε δεν μπορουν να κατηγορησουν το ηχοληπτη του μαγαζιου μιας και τους προειδοποιησε.
+1000

πολυ σωστα!

 
FABRICAUDIO είπε:
Βεβαια. Για αυτο ειπα οτι μια συναντηση θα λυσει τα προβληματα η τουλαχιστον θα ξεκαθαρισει το τοπιο.

Εαν ο ηχοληπτης προσπαθησει να εξηγησει τι θα ηταν προτιμοτερο αλλα το συγκροτημα απαιτει το ''δικο του ηχο'' τοτε ειναι ευπροσδεκτο να φερει τον δικο του ηχοληπτη. Εαν το αποτελεσμα ειναι αθλιο τοτε δεν μπορουν να κατηγορησουν το ηχοληπτη του μαγαζιου μιας και τους προειδοποιησε.

Νικος

Αυτο ειναι το καλύτερο ;)

 
βεβαια ολα αυτα που ειπα ισχυουν αν το κοινο ξερει και 5 πραματα.αν ειναι σαν την κοπελα δεν τρεχει καστανο!

31958_115571051816336_100000903249417_86467_6991884_n.jpg

 
nanni είπε:
ναι αλλα σε αυτη την περιπτωση ρομπα στον κοσμο που ακουει εξω γινεται ο ηχοληπτης!
Όχι πάντα και όχι για όλους.

Δηλαδή αυτοί που μπορεί να κατηγορίσουν τον ηχολήπτη, θα είναι αυτοί που κάθονται πίσω και μακριά απ'τη σκηνή (αν ο ήχος είναι κακός ακόμα και απ'τη μπάντα).

Αν ο ήχος της μπάντας είναι χάλια απ'την αρχή θα το ακούσουν (περισσότερο) αυτοί που κάθονται μπροστά και δεν θα κατηγορίσουν τον ηχολήπτη.

βεβαια ολα αυτα που ειπα ισχυουν αν το κοινο ξερει και 5 πραματα.αν ειναι σαν την κοπελα δεν τρεχει καστανο!
Ακριβώς.

 
nanni είπε:
ναι αλλα σε αυτη την περιπτωση ρομπα στον κοσμο που ακουει εξω γινεται ο ηχοληπτης!
και το συγκροτημα

3 χρονια εδω http://the-brook.com/ ειδα οτι μονο οργανωση και προετοιμασια εγγυουνται μια καλη συναυλια.

Δυο ερωτησεις που συχνα ολοι μπερδευουμε

1. Ηταν καλος ο ηχος στη συναυλια?   Αντικειμενικο

2. Σου αρεσε ο ηχος-μουσικη στη συναυλια? Υποκειμενικο

Εαν απλα παμε να παιξουμε σε συναυλια για χαβαλε ε τοτε θα μας παρει στο χαβαλε και ο ηχοληπτης. Εαν οχι τοτε σιγουρα θα ειμαστε προετοιμασμενοι και μαλλον θα φερουμε τον δικο μας ηχοληπτη εαν δεν μας βολευει αυτος του μαγαζιου.

Ο καλος ηχος αλλωστε ειναι για το κοινο και οχι για εμας, το συγκροτημα παιζει και μονο του αν θελει να περασει ωραια

Νικος

 
nanni είπε:
βεβαια ολα αυτα που ειπα ισχυουν αν το κοινο ξερει και 5 πραματα.αν ειναι σαν την κοπελα δεν τρεχει καστανο!

Εμένα πάντως θα μου άρεσε να παίζω και να έχω τέτοια θέα

 
Οποια ελλειψη παιζει στο μαγαζι με την κυρια σε καθε τυπου εγχορδο ειμαι διαθεσιμος.Κάνω κ σοου παρεα της αν θελει ο μαγαζατορ.Εχω χορευτικά ετοιμα.

 
Πάντως το γκρέμλιν που της χτυπάει παλαμάκια είναι τρομακτικό...

 
nanni είπε:
βεβαια ολα αυτα που ειπα ισχυουν αν το κοινο ξερει και 5 πραματα.αν ειναι σαν την κοπελα δεν τρεχει καστανο!
παντως για όσους δε το κατάλαβαν η κοπέλα είναι ΚΑΙ τραγουδίστρια.... ;)

 
trigga είπε:
Οποια ελλειψη παιζει στο μαγαζι με την κυρια σε καθε τυπου εγχορδο ειμαι διαθεσιμος.Κάνω κ σοου παρεα της αν θελει ο μαγαζατορ.Εχω χορευτικά ετοιμα.

κανόνισε να βρεθούμε να μου δείξεις καμια χορευτική κίνηση

Θελω και γω να συμπράξω στο σόου :P

 
Ειναι σαν να λες τον μιχαλη ιασωνα(ιάκωβος?) να σου δειξει το μουνγουοκ φιλος.Τι ζητας τωρα να σε δωσω στεγνα την τέχνη?

Αν αποκτησεις την εμφανιση την κιουρίας ισως σε βάλω στο γκρουπ το εκπτωτικο για τα summer courses.

 
trigga είπε:
Ειναι σαν να λες τον μιχαλη ιασωνα(ιάκωβος?) να σου δειξει το μουνγουοκ φιλος.Τι ζητας τωρα να σε δωσω στεγνα την τέχνη?

Αν αποκτησεις την εμφανιση την κιουρίας ισως σε βάλω στο γκρουπ το εκπτωτικο για τα summer courses.

καλά θα μοιράζω λουλούδια :'(

 
αρχικα προσπαθουμε να στησουμε τον ηχο ετσι ωστε κ χωρις μονιτορ να ακουμε σωστα πανω στη σκηνή(οσο γινετε)

Μετα ανοιγουμε μονιτορ κ αφηνουμε τον ηχοληπτη που υποτιθετε εμπιστευομαστε, να κανει την δουλεια του

ηχο πέρνει απο μικρόφωνο

 
fleamail είπε:
Οποιαδήποτε μπάντα σέβεται τον ευατό της και κάνει αρκετά live θα πρέπει να έχει τον δικό της ηχολήπτη!

Από εκεί και πέρα αν ο ηχολήπτης είναι σωστός εξαρτάτε καθαρά απο εσένα και την σωστή επικοινωνία σου ώστε να καταφέρεις αυτό που θέλεις! Επίσης η αυτογνωσία, αίσθηση του που βρίσκεσαι και να το να φροντίσεις να ενημερώσεις για το τι ακριβώς χρειάζεται η μπάντα τουλάχιστον μια μέρα πριν είναι βασικά!

Τώρα αν ο ηχολήπτης είναι στόκος, φίλος του αφεντικού που δεν έχει ιδέα απλά νομίζει ότι κάνει κάτι και άλλες περιπτώσεις τρόμου τότε υπομονή!  ;D ;D
οποιος το καταλαβει αυτο θα γλυτωσει απο πολλα προβληματα!!!

τα ειπες ακριβως οπως τα σκεφτομαι!!! :o :o :o :o :o

 
DI από τον ενισχυτή ΜΟΥ που έχω βάλει στο retrun τα πετάλια ΜΟΥ και πειράζω μόνο το master volume του ενισχυτή... 90% στο πατάρι θα ακούω τον ήχο που γουστάρω...

 
το 90-95% των μουσικων δεν ξερουν καλα καλα τα κομματια που θα παιξουνε, φερνουνε χαλια εξοπλισμο (τον οποιο εχουν σεταρει ακομα πιο χαλια), ανεβαινουνε πανω στο παταρι και ξαφνικα κουφαινονται, θελουν ενα σκασμο εφφε (κυριως οι τραγουδιστες-των οποιων το μικροφωνο δεν "σκαει", ειναι "αδειο", ειναι "στεναχωρημενο" (εχει ειπωθει και αυτο) και πολλα αλλα...)

με λιγα λογια οι Ελληνες μουσικοι δεν σεβονται τον εαυτο τους, αλλα ουτε και αυτο που κανουνε. γιατι αν αγαπουσαν και σεβοντουσαν αυτο που κανουνε...

Α. δεν θα χρειαζοντουσαν αναλογια γιατι θα ειχανε μελετησει και θα ξερανε τα κομματια

Β. θα ειχανε τον δικο τους εξοπλισμο, τον οποιο ομως θα τον ξερανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και δεν θα ψαχνανε καλωδια, μπαταριες κλπ. οι δε ηχοι τους θα ητανε ΣΩΣΤΑ σεταρισμενοι και θα δενανε με αυτο που θελει να κανει η μπαντα

Γ. δεν θα ανεβαινανε εχοντας πιει ενα μπουκαλι ο καθενας και θα μπορουσανε να παρουν τα ποδια τους (και να συννενοηθουνε)

Δ. θα ειχανε μαεστρο! με γνωσεις μουσικης και υπευθυνοτητα τον οποιο θα τον ακουνε.

Ε. θα ητανε ΟΛΟΙ στο soundcheck απο την αρχη για να βοηθησουν ο ενας τον αλλο στη κουβαλα, αλλα και να ακουνε και να διορθωνουν οπου χρειαζεται τον εκαστοτε ηχοληπτη

Ζ. Ηχοληπτης της μπαντας. απαραιτητος οταν η μπαντα ειναι σοβαρη για να ξερει που ποναει και που υπερτερει η μπαντα και να δουλευει αναλογα

με λιγα λογια... αν ο ηχος ειναι καλος απο την μπαντα και ο ηχοληπτης μετριος, ο ηχος θα ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπης. Αν η μπαντα δεν παιζει καλα αστο να παει...

και πριν ριξουμε ευθυνες σε αλλον ας κοιταξουμε την καμπουρα μας.

ΥΓ οχι δεν ειμαι ηχοληπτης δοξα τον Υψιστο. αλλα 17 χρονια τωρα δουλευω σε  καμια 200-250αρια live τον χρονο.... 

 
brain_g είπε:
το 90-95% των μουσικων δεν ξερουν καλα καλα τα κομματια που θα παιξουνε, φερνουνε χαλια εξοπλισμο (τον οποιο εχουν σεταρει ακομα πιο χαλια), ανεβαινουνε πανω στο παταρι και ξαφνικα κουφαινονται, θελουν ενα σκασμο εφφε (κυριως οι τραγουδιστες-των οποιων το μικροφωνο δεν "σκαει", ειναι "αδειο", ειναι "στεναχωρημενο" (εχει ειπωθει και αυτο) και πολλα αλλα...)

με λιγα λογια οι Ελληνες μουσικοι δεν σεβονται τον εαυτο τους, αλλα ουτε και αυτο που κανουνε. γιατι αν αγαπουσαν και σεβοντουσαν αυτο που κανουνε...

Α. δεν θα χρειαζοντουσαν αναλογια γιατι θα ειχανε μελετησει και θα ξερανε τα κομματια

Β. θα ειχανε τον δικο τους εξοπλισμο, τον οποιο ομως θα τον ξερανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και δεν θα ψαχνανε καλωδια, μπαταριες κλπ. οι δε ηχοι τους θα ητανε ΣΩΣΤΑ σεταρισμενοι και θα δενανε με αυτο που θελει να κανει η μπαντα

Γ. δεν θα ανεβαινανε εχοντας πιει ενα μπουκαλι ο καθενας και θα μπορουσανε να παρουν τα ποδια τους (και να συννενοηθουνε)

Δ. θα ειχανε μαεστρο! με γνωσεις μουσικης και υπευθυνοτητα τον οποιο θα τον ακουνε.

Ε. θα ητανε ΟΛΟΙ στο soundcheck απο την αρχη για να βοηθησουν ο ενας τον αλλο στη κουβαλα, αλλα και να ακουνε και να διορθωνουν οπου χρειαζεται τον εκαστοτε ηχοληπτη

Ζ. Ηχοληπτης της μπαντας. απαραιτητος οταν η μπαντα ειναι σοβαρη για να ξερει που ποναει και που υπερτερει η μπαντα και να δουλευει αναλογα

με λιγα λογια... αν ο ηχος ειναι καλος απο την μπαντα και ο ηχοληπτης μετριος, ο ηχος θα ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπης. Αν η μπαντα δεν παιζει καλα αστο να παει...

και πριν ριξουμε ευθυνες σε αλλον ας κοιταξουμε την καμπουρα μας.

ΥΓ οχι δεν ειμαι ηχοληπτης δοξα τον Υψιστο. αλλα 17 χρονια τωρα δουλευω σε  καμια 200-250αρια live τον χρονο.... 
Θα συμφωνήσω σε όλα όσα είπες ΠΛΗΝ του αναλόγιου (το οποίο δεν βρίσκω σε τι μπορεί να επηρεάζει τον ήχο)... Άσε που όταν παίζεις 40 κομμάτια τη βραδιά θέλεις να είσαι και από κάπου καλυμμένος... Γιατί μυαλό είναι αυτό και κολλάει... Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι αν η μπάντα δεν τραβάει ο ηχολήπτης δεν μπορεί να κάνει κάτι... Αν η μπάντα τραβάει και δεν τραβάει ο ηχολήπτης ΣΥΝΗΘΩΣ κάποιος από την μπάντα κάνει τη δουλειά του ηχολήπτη στο στήσιμο... Μου έχει τύχει και αυτό πολλές φορές!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top