Επειδή δεν είναι εύκολο ο κάθε ηχοληπτης στο κάθε μαγαζί να ξέρει όλα τα μουσικά σχήματα και είδη μουσικής, αν έχει εμπειρία θα το "πιάσει" και θα κάνει οτι καλύτερο μπορεί.playloud είπε:Δεν εχει την επιλογη "Δεν στηριζομαι στον οιχωλειπτυ και φτιαχνω ΜΟΝΟΣ μου τον ηχο ΜΟΥ" ....(γιατι κανενας αλλος δεν ξερει καλυτερα τον ηχο μου απο εμενα)
Καλό θα ηταν αν το καθε σχημα θέλει τον ήχο του να έχει και τον ηχολήπτη του που θα ξέρει τα group σαν να είναι μέλος του.Να ξέρει τα κομμάτια και τις ανάγκες του group.
Αν οι πηγές ειναι χαλια... τοτε άστα να πανεΟ ηχοληπτης ετσι κι αλλιως θα κανει αυτο που θελει (παντα μιλωντας για τον ηχο που θα βγαλει προς τα κατω)
Τωρα αν στη μπαντα οι κιθαρες εχουν θορυβο και ειναι τιγκα στα μπασσα, το μπασσο ειναι τιγκα στα μεσαια και ο πληκτρας παιζει με τρια χερια τη συμφωνικη της Βιεννης, το αποτελεσμα ειναι εκ των προτερων καταδικασμενο!
Ο κάθε ηχολήπτης πρέπει να ξέρει το μαγαζί που δουλεύει σαν το σπίτι του, οπότε θα ξέρει και την ακουστική του χώρου και τι πρέπει να κάνει να βγει το κάθε group καλά.
Δεν πιστεύω ότι ενας "ηχογλύφτης" δεν θα καταλάβει οτι του πεις για τον ήχο σου και πως τον θες. 'Οπως επισης εάν ξέρεις τι θες να μην σε βοηθήσει.
;D ;D ;DΚοίτα η αλήθεια είναι οτι αν πραγματικά εχει ήχο ο παίχτης απο τα χέρια πάντα ακούγεται καλά εξω εκτός απο πολύ ακραίες περιπτώσεις .
Συνήθως ο ηχολήπτης είναι μια πολυ καλή δικαιολογία ....