Πιο σωστό είναι να πούμε ότι υπό τις ανάλογες συνθήκες (δέκα κιλά πετάλια, ντιστόρσια στο τέρμα, ήχοι κατευθείαν από την κόλαση του Μεταλζόν, η κιθάρα να κοιτάει από μικρή σχετικά απόσταση ενισχυτή που παρακαλάει για έλεος κλπ κλπ) ορισμένοι μαγνήτες είναι πιο επιρρεπείς στο θόρυβο από μερικούς άλλους, όπως πχ. οι unpotted ή αν έχουμε semihollow σώμα.
Οι μαγνήτες όμως αυτοί καθαυτοί Φλωρινιώτη σε καμία περίπτωση δεν φταίνε για τα "τσιρίγματα", και όταν σου λένε τέτοια να τα ακούς βερεσέ και να υποψιάζεσαι το απολύτως λογικό, δλδ το ότι η οικονομία του gain έχει πάει περίπατο, ειδικά όταν συσσωρεύονται πολλά gain stages το ένα μετά το άλλο, κάτι που ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ αυξάνει αυτό που ονομάζουμε noise floor. Aν τώρα τα έχει κάποιος όλα αυτά υπόψη του και έχει σχεδιάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τον ήχο του & εξακολουθεί να έχει φυσήματα και διάφορα παρόμοια, τότε ναι, χρειάζεται το noise gate.