New Line6 Pod HD series

aris 17561 είπε:
Εννοώ να αποδειχθεί από την κοινή γνώμη... Από εμάς εδώ στο νοιζ με τις δοκιμές που έχουν γίνει αν αξίζει για τους κατόχους των ρπ να προχωρήσουν σε αγορά του ποντ. Ποιότητα προσωμοιωσεων κτλ.
Άρη μου, ποια είναι η κοινή γνώμη; Πέντε-δέκα κιθαρίστες που δεν ξέρεις αν είναι αρχάριοι ή guitar heroes, αν είναι λαϊκοί ή blues-άδες, κουφοί ή ακούν σπουργίτι να ρεύεται στα εκατό μέτρα και μπορούν να πουν τι σκουλήκι έφαγε από τις συχνότητες;
Μόνο τα δικά σου αυτιά θα σου πουν αυτό που θέλεις να μάθεις.

Και στο κάτω-κάτω, αν δεν μπορείς να παίξεις, δεν τα χρειάζεσαι αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου, ενώ αν μπορείς να παίξεις, δεν τα χρειάζεσαι αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου. :D :D :D Δεν ξέρω αν με πιάνεις...

 
RayDTutto είπε:
Και στο κάτω-κάτω, αν δεν μπορείς να παίξεις, δεν τα χρειάζεσαι αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου, ενώ αν μπορείς να παίξεις, δεν τα χρειάζεσαι αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου. :D :D :D Δεν ξέρω αν με πιάνεις...
We sold our soul..... ;D

 
Βρε παιδιά γιατί μου το μπερδεύεται το πράμα... Όλο το νοιζ περιέχει ερωτήσεις του τύπου ποιο είναι καλύτερο αυτό η αυτό ; πηγα στον οακα το δοκίμασα το πόντ. Στα 10 λεπτά δεν μπόρεσα να φτιάξω ούτε ένα ήχο , βαρέθηκα και έφυγα. Το ίδιο έγινε και με την ρπ αλλά όταν την έμαθα μου άρεσε. Όπως στις προηγούμενες σελίδες γίνεται συγκρηση με αχε fx έτσι και εδώ λέω σε σχέση με τις ρπ τι λέει... Είδα ότι έχετε κάνει κάποια συγκριτικά... Και με gsp κτλ αυτό που με ενδιαφέρει αν από μόνο του χωρίς την βαριαξ και τον ενυσχητη φέρνει πιο κοντά στις προσωμειωσεις των ενυσχητων .

 
aris 17561 είπε:
αυτό που με ενδιαφέρει αν από μόνο του χωρίς την βαριαξ και τον ενυσχητη φέρνει πιο κοντά στις προσωμειωσεις των ενυσχητων .
Για να σου απαντήσω θα ήθελα τις παρακάτω διευκρινήσεις:

1) Σε ποιους ενισχυτές αναφέρεσαι? Ειδικά για boutique ενισχυτές, στο ίδιο μοντέλο μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφορές από το ένα κομμάτι στο άλλο (έναν πυκνωτή που άλλαξε ο κατασκευαστής, άλλους transformers, κλπ). Καλά, για vintage ούτε να το συζητάς (βάζανε ό,τι να 'ναι)

2) Προσωμοιώσεις ενισχυτών που τους ακούμε πως?

α) Στο δωματιό μας

β) Σε μεγάλο χώρο (σκέψου 4Χ12 καμπίνες)

γ) Ηχογραφημένους, και άρα, με τι μικρόφωνα? Που είναι τοποθετημένα αυτά? Ακόμα και μια ελάχιστη διαφορά στην τοποθέτηση του μικροφώνου μπορεί να δώσει τελείως άλλα αποτελέσματα

Με λίγα λόγια, λέω, άσε την "πιστότητα των εξομοιώσεων" και δες αν οι ήχοι έχουν (α) τον χαρακτήρα που θέλεις και (β) είναι χρήσιμοι για τη μουσική που παίζεις. Αυτό ισχύει και για τα εφφέ βεβαίως.

Και, τέλος, σημαντικός παράγοντας είναι και η αίσθηση του μηχανήματος, κατά πόσον προσεγγίζει ή όχι αυτή του να παίζεις με "παραδοσιακό" ενισχυτή.

 
αρη, σκέψου μονο αυτο:

και η ρπ, ΚΑΛΗ ειναι. ποιος ο λόγος για εξοδα? την ρπ την εχεις λίγο καιρο. και αντε ειναι λιγο καλυτερη, για πιο λογο να αγοραζεις συνεχεια το λίγο καλυτερο? ειναι σα να δινεις συνεχεια λεφτα για τον καλυτερο υπολογιστη...

 
IraklisZS είπε:
την ρπ την εχεις λίγο καιρο. και αντε ειναι λιγο καλυτερη, για πιο λογο να αγοραζεις συνεχεια το λίγο καλυτερο? ειναι σα να δινεις συνεχεια λεφτα για τον καλυτερο υπολογιστη...
+1

Το έχω ξαναγράψει, πιθανώς και σ'αυτό το thread, but here goes again:

Τα modelers έχουν επιτύχει τα τελευταία χρόνια τέτοια επίπεδα στις δυνατότητές τους, που έχουν φτάσει κοντά στο να τα αντιμετωπίζουμε όπως άλλα (παραδοσιακά) μέρη ενός rig. Δηλαδή, έναν ενισχυτή, ή μια κιθάρα, μπορεί να τα καρατήσουμε για χρόνια και χρόνια. Οι βασικοί λόγοι για να προχωρήσει κάποιος σε αλλαγή, είναι νομίζω οι ίδιοι πλέον και για τα modelers:

1) Αλλαγή στυλ και γενικά μουσικού προσανατολισμού, όπου ένα καινούργιο κομμάτι gear μας καλύπτει περισσότερο ή μας είναι πιο εύκολο. Παράδειγμα, επιπλέον εφφέ, κλπ.

2) Αλλαγή στον τρόπο που δουλεύουμε, όπου ένα κομμάτι gear μας κάνει τη δουλειά πιο λειτουργική. Παράδειγμα, κάποιος το γυρίζει σε Protools και θέλει ένα πολύ βολικό interface, οπότε καλοβλέπει το 11R.

3) Αλλαγή που υπαγορεύεται από πρακτικούς λόγους. Παράδειγμα, βγήκε ένα νέο gear σε rack και επειδή έχουμε και άλλα τέτοια μας βολεύει για τα live, κλπ, να αλλάξουμε το floor based που έχουμε μ'αυτό.

4) Αλλαγή που υπαγορεύεται από συγκεκριμένους περιορισμούς στο gear που χρησιμοποιούμε τώρα. Παράδειγμα, επιπλέον επιλογές routing ή συνεργασίας με άλλο gear, που θα θέλαμε να έχουμε αλλά κάναμε παραχωρήσεις.

Εξυπακούεται βεβαίως πως, οποιοσδήποτε αντικαταστάτης πρέπει στα βασικά να είναι τουλάχιστον τόσο καλός όσο ο προηγούμενος... Και φυσικά δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε το χρόνο που θα απαιτηθεί για να αξιοποιήσουμε πλήρως ένα νέο gear.

"Αντικειμενικά" μπορεί κάποιος να πάει στο "απολύτως καλύτερο", δηλαδή σ'αυτό που υπερέχει σε ποιότητα και αίσθηση ήχων, σε ποιότητα κατασκευής, σε δυνατότητες routing, σε υποστήριξη, κλπ. Όπως το έχει στο μυαλό του ο Άρης, δηλαδή "κατά γενική ομολογία" αυτό είναι επί του παρόντος το Axe-Fx. Σε πολλές περιπτώσεις το επιπλέον έξοδο δικαιολογείται.

Τέλος, υπάρχουν και κάποιοι που μπορεί να θέλουν (και να έχουν την οικονομική δυνατότητα) να πάρουν αρκετά διαφορετικά μηχανήματα και να τα χρησιμοποιούν όπου κρίνουν αναγκαίο. Οπότε έχουν την πολυτέλεια να αγοράζουν και να δοκιμάζουν ό,τι καινούργιο.

 
Τι να πω και γω δηλαδή που πριν τo pod x3 είχα... το πρώτο zoom 505  ;D

 
The Genius Loci είπε:
+1

Το έχω ξαναγράψει, πιθανώς και σ'αυτό το thread, but here goes again:

Τα modelers έχουν επιτύχει τα τελευταία χρόνια τέτοια επίπεδα στις δυνατότητές τους, που έχουν φτάσει κοντά στο να τα αντιμετωπίζουμε όπως άλλα (παραδοσιακά) μέρη ενός rig. Δηλαδή, έναν ενισχυτή, ή μια κιθάρα, μπορεί να τα καρατήσουμε για χρόνια και χρόνια. Οι βασικοί λόγοι για να προχωρήσει κάποιος σε αλλαγή, είναι νομίζω οι ίδιοι πλέον και για τα modelers:

1) Αλλαγή στυλ και γενικά μουσικού προσανατολισμού, όπου ένα καινούργιο κομμάτι gear μας καλύπτει περισσότερο ή μας είναι πιο εύκολο. Παράδειγμα, επιπλέον εφφέ, κλπ.

2) Αλλαγή στον τρόπο που δουλεύουμε, όπου ένα κομμάτι gear μας κάνει τη δουλειά πιο λειτουργική. Παράδειγμα, κάποιος το γυρίζει σε Protools και θέλει ένα πολύ βολικό interface, οπότε καλοβλέπει το 11R.

3) Αλλαγή που υπαγορεύεται από πρακτικούς λόγους. Παράδειγμα, βγήκε ένα νέο gear σε rack και επειδή έχουμε και άλλα τέτοια μας βολεύει για τα live, κλπ, να αλλάξουμε το floor based που έχουμε μ'αυτό.

4) Αλλαγή που υπαγορεύεται από συγκεκριμένους περιορισμούς στο gear που χρησιμοποιούμε τώρα. Παράδειγμα, επιπλέον επιλογές routing ή συνεργασίας με άλλο gear, που θα θέλαμε να έχουμε αλλά κάναμε παραχωρήσεις.

Εξυπακούεται βεβαίως πως, οποιοσδήποτε αντικαταστάτης πρέπει στα βασικά να είναι τουλάχιστον τόσο καλός όσο ο προηγούμενος... Και φυσικά δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε το χρόνο που θα απαιτηθεί για να αξιοποιήσουμε πλήρως ένα νέο gear.

"Αντικειμενικά" μπορεί κάποιος να πάει στο "απολύτως καλύτερο", δηλαδή σ'αυτό που υπερέχει σε ποιότητα και αίσθηση ήχων, σε ποιότητα κατασκευής, σε δυνατότητες routing, σε υποστήριξη, κλπ. Όπως το έχει στο μυαλό του ο Άρης, δηλαδή "κατά γενική ομολογία" αυτό είναι επί του παρόντος το Axe-Fx. Σε πολλές περιπτώσεις το επιπλέον έξοδο δικαιολογείται.

Τέλος, υπάρχουν και κάποιοι που μπορεί να θέλουν (και να έχουν την οικονομική δυνατότητα) να πάρουν αρκετά διαφορετικά μηχανήματα και να τα χρησιμοποιούν όπου κρίνουν αναγκαίο. Οπότε έχουν την πολυτέλεια να αγοράζουν και να δοκιμάζουν ό,τι καινούργιο.

πολυ καλη προσεγγιση του θεματος και με καλυψε... αυτο που μπορω να πω ειναι οτι αν και ρπ ειναι ενα καλο μηχανακι δεν με εχει καλυψει στο 100% αυτου που θα ηθελα απο μια πεταλιερα... οχι στο 100% αυτου που θα ηθελα γενικα ( axe-fx -mesa boogiaktl)  αλλα στο 100% απο αυτο που θα ηθελα απο μια πεταλιερα... Δηλαδη ειμαι διαθετιμενος να κανω αρκετες εκπτωσεις απο αυτο που περιμενω απο μια πεταλιερα.

Αυτο που ψαχνω στην προκειμενη ειναι να βρω το μηχανημα που θα χρειαζεται να κανω οσο το δυνατον λιγοτερες εκπτωσεις... Η ρπ πολυ καλη στα σολο και στα εφε της... δεν με καλυπτουν τα ρυθμηκα της ομως... δεν ξερω αν ειναι δοκιμος ο ορος αλλα ναι... αν ειsαι λιντ κιθαριστας ( ιγνατιος ) πραγματικα μπορεις να βγαλεις απιστευτο ηχο... εγω ομως θελω μια αχρωμη και ξερη παραμορφωση ( δεν μπορω αλλιως να το περιγραψω , συγνωμη ) , παραμορφωση ξυραφι...

κατι το οποιο δεν καταφερα να βρω στην ρπ ΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ που θα ηθελα... Βεβαιa ειναι πολυ καλυτερη απο οποια αλλη πεταλιερα εχω δοκιμασει και ευχαριστω τον αντωνη που μου εδωσε την ευκαιρια να δοκιμασω και την δικη του στο σπιτι του ενα απογευμα... απο εκει και περα ομως τωρα που βγηκε κατι καινουριο σκεφτομουν και εχω διαβασει τις 47 σελιδες , και βλepοντας την συγκριση με το μαλλον κατα γενικη ομολογια καλο μηχανημα αxe-fx λεω τελικα μηπως βγηκε ενα μηχανημα που θα με φερει πιο κοντα σε αυτο που ψαχνω...

 
εισαι σίγουρος πως δεν εξάντλησες τις δυνατότητές της? Γιατι, υπάρχει περίπτωση ούτε απο το ποντ να μπορεσεις να βγαλεις αυτο που θες, και να μη φταιει το ποντ.

Αν πιστευεις πως εχεις κενά στη χρηση της ρπ, τοτε καλύτερα να μην πάρεις το ποντ γιατι κανεις δε σου εγγυαται πως δε θα εχεις κενα και στη χρηση του ποντ.

 
επισης αν πιστευεις οτι δε σου κανουν τα ρυθμικα του ρπ μπορεις να πεταξεις στη λουπα οτι θες....καποιο overdrive για να σφιξεις τους ηχους της η και ενα ξερο distortion και να τρεχεις μονο αυτο...εξαλλου για αυτο φημιζεται και το ρπ...ποσο καλα συνεργαζεται με αλλα αναλογικα η μη πεταλακια...

 
zebric είπε:
επισης αν πιστευεις οτι δε σου κανουν τα ρυθμικα του ρπ μπορεις να πεταξεις στη λουπα οτι θες....καποιο overdrive για να σφιξεις τους ηχους της η και ενα ξερο distortion και να τρεχεις μονο αυτο...εξαλλου για αυτο φημιζεται και το ρπ...ποσο καλα συνεργαζεται με αλλα αναλογικα η μη πεταλακια...

στην λουπα του ενυσχητη ? η καποιο αλλο κολπο συνδεσης με την ρπ ?

οσον αφορα τα ρυθμικα και ειδικα τα πολυ heavy σε τεραστιο ποσοστο τα κανουν η κιθαρα και τα χερια...και οι σωστες χορδες βεβαιως βεβαιως...

εχω κιθαρες με ρυθμηκους μαγνητες και γενικα κιθαρες για ρυθμηκα ( bcrich -emg , jackson-invader ) τωρα απο χερια και ταλεντο ? τι να πω ? αταλαντος και κουλος , αλλα το παλευω !!!!  ;D ;D ;D




παντως μην νομιζετε οτι επιμενω να παρω εξοπλισμο... αν πραγματι δεν μου χρειαζεται ακομα καλυτερα για να μην χαλαω λεφτα... απλα την αισθηση που μου δινει σκετος ο ενυσχητης δεν μου δινει η ρπ και ελπιζω να βρω ενα μηχανημα καποια στιγμη που να μου δινει την αισθηση ( οχι ντε και καλο τον ηχο ) του ενυσχητη-καρφι...

 
σιγουρα δεν ειμαι υπερμαχος στις συχνες αλλαγες σε πεταλιερες...δε θελω να το αναλυσω...500 ευρω εξαλλου δεν ειναι λιγα...απο 700+ ξεκινανε οι high gain κεφαλες...αμαρτια δεν ειναι αμα παιζεις σοβαρα να μην εχεις μια?

ps...η rp1000 εχει λουπα για χρηση δικων σου stompboxes σε συνδιασμο με τους δικους της ηχους...σιγουρα και το ποντ εχει λογικα...οποτε ανοιγουν νεες δυνατοτητες επεκτασης των ηχων σου επιπλεον...διαβασε το μανουλ και think about it!!

επισης αν θες μετεφερε το θεμα στο τοπικ digitech καθως νομιζω υπηρχαν παιδια που το εχουν δοκιμασει αυτο που σου λεω να μας πουν γνωμες...

 
zebric είπε:
απο 700+ ξεκινανε οι high gain κεφαλες...αμαρτια δεν ειναι αμα παιζεις σοβαρα να μην εχεις μια?
οπως επισης αμαρτια ειναι να σου φευγει η μεση στο κουβαλημα καθε φορα..  ::)

 
πριν λιγες μερες ημουν ετοιμος να παρω τον laney vh100r και ειδα μια esp horizon και δεν αντεξα... την πηρα... πηγε παλι πισω η αγορα ενυσχητη αλλα τελικα αξιζε και με το παραπανω... δεν πειραζει καλα να ειμαστε να αγορζουμε Gear... ;D ;D ;D

 
τώρα ρε παιδιά τι ψάχνουμε ? να αποδείξουμε τα αυτονόητα ?

φυσικά και το axe έχει τον καλύτερο και πιο επαγγελματικό ήχο απ οτιδήποτε

εκεί έξω... δεν θέλει μυαλό αυτό... απλά έχει 3000+ ευρώ η φάση μαζί με θήκες,racks, ,midi controllers  κτλ ...

όποιος τα έχει και είναι πωρωμένος το παίρνει. απλά τα πράγματα.

εγώ παίζω 20 χρόνια και τα τελευταία  7 επαγγελματικά με “ονόματα”.

έχουν περάσει από τα χερια μου σωροι από ενισχυτές "τρανζιστορατοι" "λαμπατοι" ,πεταλάκια ,"πεταλιερες", τα πάντα.

έφτιαξα μια "πεταλιερα" από 17 πεταλάκια μιας και μου λέγανε όλοι γιατί παίζω με το line xt live. Πριν ειχα μια gnx , απαραδεκτη τελειως.

έδωσα πάνω από 2 χιλιάρικα. αποτέλεσμα ? τα πούλησα όλα. αποτυχία. ο ήχος ήταν 100 φορές χειρότερος από το line και το σύνολο ήταν 35 κιλά, Α-Κ-Υ-Ρ-Ο  για επαγγελματία. ευελιξία? μηδέν.

πριν από λίγο καιρό πήρα το hd500 , ΜΑΠΑ , πολύ χειρότερο από το xt live , χωρίς πλάκα, το πούλησα και αυτό.τα βρώμικα ήταν απλώς απαράδεκτα , μουντά και ψηφιακά...

τα μηχανήματα τα σύγκρινα με την ίδια κιθάρα prs 513 rosewood με ίδια preset που τα "έφτιαχνα" εγώ , τον ίδιο λαμπατο ενισχυτή  κτλ , μιλάμε για το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ PRESET , ΜΑΠΑ.δεν μιλαμε για ηχο κοντα ο ενας με τον άλλο , ΑΛΛΟΣ ΗΧΟΣ.

το μονο που έχει παραπάνω είναι κάτι ψιλοπράγματα τελείως άχρηστα για τον επαγγελματία μουσικό και τις ουσιαστικές  απαιτήσεις μια σοβαρής μεγάλης σκηνής (100-140 κομμάτια medley,θεατρικά,χορευτικά)

τώρα θα πάω για το axe για να τελειώνω με τον ήχο. είναι πολλά τα 3000 αλλα για επαγγελματία είναι ουσιαστικά μονόδρομος στην ποιότητα. δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο ανάλογο σε χαμηλότερη τιμή...

Φιλικά

Μακης

 
ενω το axe με τους 4000 παραπανω συνδυασμους απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει στην αγορα ειναι πιο φιλικο στον επαγγελματια  ;

Σε αυτο ομως θα κατσεις να διαβασεις το manual για να βγαλεις τους ηχους γιατι θα το χρυσοπληρωσεις. Στην hd δεν μπορουσες, ειπες " δεν μαμιεται αφου δεν δουλευει οπως θελω με τα original presets γιατι να κατσω να σκαω "?

 
Φίλε Μάκη, το Axe Fx είναι κατά την άποψή μου( και μάλλον των περισσοτέρων ) αυτή τη στιγμή το καλύτερο modelling μηχάνημα που κυκλοφορεί,οπότε αν διαθέτεις τα χρήματα παρ'το.

Προκειμένου να σε βοηθήσω να συνειδητοποιήσεις εαν θέλεις - χρειάζεσαι το Axe πραγματικά ή είναι απλά GAS, θα κάνω το "συνήγορο του διαβόλου" και θα σε ρωτήσω κάποια πράγματα πάνω σε αυτά που πόσταρες πιο πρίν.Δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις σε μένα,απάντησε στον ευατό σου,κανοντας αυτές τις ερωτήσεις στον ευατό σου.

Λές:

makistza είπε:
φυσικά και το axe έχει τον καλύτερο και πιο επαγγελματικό ήχο απ οτιδήποτε

εκεί έξω...
Που το ξέρεις αφού δεν το έχεις?  Μόνο υποθέσεις και εικασίες μπορείς να κάνεις.

Τι σημαίνει "επαγγελματικός" ήχος?  Υπάρχει κακός,μέτριος,καλός,πολυ καλός ήχος,και αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα.

... απλά έχει 3000+ ευρώ η φάση μαζί με θήκες,racks, ,midi controllers  κτλ ...

όποιος τα έχει και είναι πωρωμένος το παίρνει.
Απο 2-5000Ε,ανάλογα πόσο πορωμένος είσαι και τι θα πάρεις.

έχουν περάσει από τα χερια μου σωροι από ενισχυτές "τρανζιστορατοι" "λαμπατοι" ,πεταλάκια ,"πεταλιερες", τα πάντα.
Αφου δεν βρήκες ήχο με όλα αυτά,τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα βρείς με το Axe? τη στιγμή μάλιστα που αυτό που κάνει κυρίως είναι να προσομοιώνει ενισχυτές που μάλλον έχεις χρησιμοποιήσει.

έχουν περάσει από τα χερια μου σωροι από ενισχυτές "τρανζιστορατοι" "λαμπατοι" ,πεταλάκια ,"πεταλιερες", τα πάντα.
Μεγάλη κουβέντα.Τα πάντα?

έφτιαξα μια "πεταλιερα" από 17 πεταλάκια μιας και μου λέγανε όλοι γιατί παίζω με το line xt live. Πριν ειχα μια gnx , απαραδεκτη τελειως.

έδωσα πάνω από 2 χιλιάρικα. αποτέλεσμα ? τα πούλησα όλα. αποτυχία.
Μήπως κάτι δεν έκανες καλά? εκατομύρια κιθαρίστες βγάζουν πολύ καλό ήχο με πετάλια και καλό ενισχυτή.Ξανά: Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με το Αxe,θα βγάλεις κάτι καλύτερο?

... και το σύνολο ήταν 35 κιλά, Α-Κ-Υ-Ρ-Ο για επαγγελματία. ευελιξία? μηδέν.
+1000,και όχι μόνο

πριν από λίγο καιρό πήρα το hd500 , ΜΑΠΑ ,
Ξαναπάρτη και ξαναψάξτη ;D,μπορείς να βγάλεις πολύ καλούς ήχους, παρόμοιους με του Axe

, πολύ χειρότερο από το xt live ,
Περί ορέξεως.....

είχα όλα τα pod απο το pod1,που έφερε για πρώτη φορά ο ΖΟΖΕF,μέχρι το HD500,το οποίο θεωρώ ότι είναι το καλύτερο pod που έχει βγεί μέχρι στιγμής.

τα μηχανήματα τα σύγκρινα με την ίδια κιθάρα prs 513 rosewood με ίδια preset που τα "έφτιαχνα" εγώ , τον ίδιο λαμπατο ενισχυτή  κτλ , μιλάμε για το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ PRESET , ΜΑΠΑ.δεν μιλαμε για ηχο κοντα ο ενας με τον άλλο , ΑΛΛΟΣ ΗΧΟΣ.
Τα presets  δεν ακούγονται το ίδιο με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, σε διαφορετικά μηχανήματα

τα μηχανήματα τα σύγκρινα με την ίδια κιθάρα prs 513 rosewood με ίδια preset που τα "έφτιαχνα" εγώ , τον ίδιο λαμπατο ενισχυτή κτλ ,
Με ποιόν?

το μονο που έχει παραπάνω είναι κάτι ψιλοπράγματα τελείως άχρηστα για τον επαγγελματία μουσικό και τις ουσιαστικές  απαιτήσεις μια σοβαρής μεγάλης σκηνής (100-140 κομμάτια medley,θεατρικά,χορευτικά)
Με αυτή τη λογική, ειδικά το Axe ULTRA,έχει πολλά περισσότερα άχρηστα

τώρα θα πάω για το axe για να τελειώνω με τον ήχο.
Ξέρεις πόσες φορές το έχω πεί αυτό? Για ρώτα οποιονδήποτε κι εδώ και παραέξω και θα δείς τι θα σου πούνε σχετικά με αυτό. Ο ήχος είναι αναζήτηση "διαρκείας" για όσους ενδιαφέρονται

είναι πολλά τα 3000 αλλα για επαγγελματία είναι ουσιαστικά μονόδρομος στην ποιότητα. δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο ανάλογο σε χαμηλότερη τιμή...
Μόνο αν θέλεις να έχεις έναν λόγο επιπλέον για να στηρίξεις την απόφασή σου να πάρεις το Axe ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
makistza είπε:
τώρα ρε παιδιά τι ψάχνουμε ? να αποδείξουμε τα αυτονόητα ?

φυσικά και το axe έχει τον καλύτερο και πιο επαγγελματικό ήχο απ οτιδήποτε

εκεί έξω... δεν θέλει μυαλό αυτό... απλά έχει 3000+ ευρώ η φάση μαζί με θήκες,racks, ,midi controllers  κτλ ...

όποιος τα έχει και είναι πωρωμένος το παίρνει. απλά τα πράγματα.

εγώ παίζω 20 χρόνια και τα τελευταία  7 επαγγελματικά με “ονόματα”.

έχουν περάσει από τα χερια μου σωροι από ενισχυτές "τρανζιστορατοι" "λαμπατοι" ,πεταλάκια ,"πεταλιερες", τα πάντα.

έφτιαξα μια "πεταλιερα" από 17 πεταλάκια μιας και μου λέγανε όλοι γιατί παίζω με το line xt live. Πριν ειχα μια gnx , απαραδεκτη τελειως.

έδωσα πάνω από 2 χιλιάρικα. αποτέλεσμα ? τα πούλησα όλα. αποτυχία. ο ήχος ήταν 100 φορές χειρότερος από το line και το σύνολο ήταν 35 κιλά, Α-Κ-Υ-Ρ-Ο  για επαγγελματία. ευελιξία? μηδέν.

πριν από λίγο καιρό πήρα το hd500 , ΜΑΠΑ , πολύ χειρότερο από το xt live , χωρίς πλάκα, το πούλησα και αυτό.τα βρώμικα ήταν απλώς απαράδεκτα , μουντά και ψηφιακά...

τα μηχανήματα τα σύγκρινα με την ίδια κιθάρα prs 513 rosewood με ίδια preset που τα "έφτιαχνα" εγώ , τον ίδιο λαμπατο ενισχυτή  κτλ , μιλάμε για το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ PRESET , ΜΑΠΑ.δεν μιλαμε για ηχο κοντα ο ενας με τον άλλο , ΑΛΛΟΣ ΗΧΟΣ.

το μονο που έχει παραπάνω είναι κάτι ψιλοπράγματα τελείως άχρηστα για τον επαγγελματία μουσικό και τις ουσιαστικές  απαιτήσεις μια σοβαρής μεγάλης σκηνής (100-140 κομμάτια medley,θεατρικά,χορευτικά)

τώρα θα πάω για το axe για να τελειώνω με τον ήχο. είναι πολλά τα 3000 αλλα για επαγγελματία είναι ουσιαστικά μονόδρομος στην ποιότητα. δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο ανάλογο σε χαμηλότερη τιμή...

Φιλικά

Μακης
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το HD σου φάνηκε χειρότερο από το ΧΤ (ούτε καν το X3!). Δύο υποθέσεις μπορώ να κάνω: ή κάτι πήγαινε τραγικά στραβά με το δικό σου, ή, το πιθανότερο, το αυτί σου είχε συνηθίσει τόσο πολύ στο XT στο δικό σου rig όπως το περιέγραψες που σου φάνηκε το HD "χάλια". Αλλιώς δεν δικαιολογείται.

Το Axe σαφέστατα είναι μια "σίγουρη" λύση για τον επαγγελματία ή το επαγγελματικό ή project studio και δεν κατάλαβα πως συμπέρανες ότι "προσπαθούμε να αποδείξουμε" κάτι σχετικά με αυτό. Κατά γενική ομολογία όμως, η σειρά HD, για την κατηγορία τιμής που απευθύνεται προς το παρόν, θέτει νέα δεδομένα στην αγορά. Και υπάρχει και η παράμετρος των DT ενισχυτών που πάει το πράγμα σε μια άλλη ενδιαφέρουσα λογική.

Ωστόσο θα μου επιτρέψεις, από τη στιγμή που χρησιμοποιείς λαμπάτο ενισχυτή, πιθανώς το Axe να είναι overkill. Αφού βγάζεις το ψωμί σου από αυτό, εγώ λέω να πάρεις ό,τι καλύτερο μπορείς βέβαια. Αλλά το Axe θα αποδώσει τα μέγιστα αν το συνδιάσεις με κάποια FRFR ή, εν πάσει περιπτώσει, χωρίς ενισχυτή λύση.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top