Νεος τρόπος για ομαδικές παραγγελίες.

harilatron είπε:
προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως η δυνατότητα να περιεργαστεί κανείς ένα μη απόλυτα τυποποιημένο προϊόν πριν το αγοράσει (όπως π.χ. μια κιθάρα).
Χαριλαε με ολο τον σεβασμο σου λεω οτι και οι ελληνες εμποροι εχουν ευθηνη για το συγκεκριμενο θεμα... δηλαδη ναι μεν εμεις να στηριξουμε την ελληνικη αγορα χωρις καμια αντιρησση... ομως εγω για παραδειγμα που θελω να αγορασω μια esp εχω παει τρεις φορες σε ενα μαγαζι που βρισκεται ακαδημιας και τις τρεις φορες μου εχει πει οτι εχει δουλεια εκεινη την ωρα και δεν μπορω να την δοκιμασω... που μιλαμε για κιθαρα των 2000 ευρω ενω ο θωμας την εχει 1600... παραυτα ειμαι σε θεση να δωσω στον ελληνα 1800 και ετοιμοπαραδωτη παρα 1600 στο εξωτερικο... ομως πες μου με τετοιες συμπεριφορες , τι επιλογες σου αφηνουν ? δεν το λεω αυτο για να κριτικαρω την κινηση του νοιζ.. εχετε δικιο γιατι ειμαστε ελληνες και πρεπει να στηριζουμε την ελληνικη αγορα η τουλαχιστον το νοιζ δεν πρεπει να συμμετεχει στην εξαγωγη συναλαγματος.. αλλα για την κουβεντα... τι επιλογες σου αφηνει το παραπανω παραδειγμα... να παω αλλου ? που ? να ψαξω ολη την αθηνα μεχρι να βρω την συγκεκριμενη κιθαρα μεχρι να βρω τον σωστο εμπορο για να μπορεσω να παρω την κιθ μου απο εδω ? δηλαδη δεν λεω εχουν και οι εμποροι το δικιο τους αλλα και το νοιζ απο την πλευρα του και αφου εχετε και τις γνωριμιες αυτες , πειτε τους και τα δικα μας παραπονα σαν καταναλωτες .

Στο τελος θα μας τα ξαναφτιαξετε  ;D ;D ;D

 
βρε δεν με νοιάζει και να πήραν (που πολύ λογικό μου φαίνεται,, εγω αν ημουν έμπορος και ειχα γνωστο mod στο noiz θα τον ειχα πρήξει) απλά στην αρχη ειπωθηκε οτι έγινε για να προφυλαχτουν τα μέλη και μετα "επεσε" η φαση με τους εμπορους.

 
Να αλλάξω τον τίτλο του θέματος σε: "Σπασμένο τηλέφωνο";

Να προσθέσω και το γνωστό φροϋδικό: "Κάποιες φορές ένα πούρο, είναι απλά ένα πούρο".

 
[quote author=aris 17561

link=topic=180458.msg493609#msg493609 date=1285497159]

Χαριλαε με ολο τον σεβασμο σου λεω οτι και οι ελληνες εμποροι εχουν ευθηνη για το συγκεκριμενο θεμα... δηλαδη ναι μεν εμεις να στηριξουμε την ελληνικη αγορα χωρις καμια αντιρησση... ομως εγω για παραδειγμα

....

Μα... είδες κάπου να λέω ότι πρέπει να υποστηρίξουμε τον Έλληνα αν δεν είναι σοβαρός? :)

Ή μήπως λέω ότι πρέπει να στηρίξουμε τον Έλληνα έμπορο ακόμα και αν είναι σοβαρός?

Τίποτα από τα δύο.

Μίλησα γενικώς για το ρόλο του noiz (και γενικώς των online κοινοτήτων) στη διαμόρφωση κάποιων τάσεων στην αγορά. (Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και αγοραστικό κοινό που δεν ασχολείται με το internet).

Από την άλλη ανέφερα ότι το "φυσικό" μαγαζί έχει κάποια πλεονεκτήματα (για εμένα σαν αγοραστή).

- Ο πωλητής (αν είναι σοβαρός) σε συμβουλεύει και σε ενημερώνει.

- Έχεις τη δυνατότητα να δεις και να περιεργαστείς αυτό ακριβώς που αγοράζεις. (Γεγονός που κυμαίνεται από απαραίτητο (π.χ. κιθάρα) ως αδιάφορο (π.χ. το κουτί του software) )

- Διαμορφώνεις μια διαρκή σχέση με το κατάστημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται (κυρίως σε σχέση με τα 2 παραπάνω).

Αν δεν υπάρχουν αυτά (ή αν ο αγοραστής δεν ενδιαφέρεται) η επιλογή ανάγεται στην εξεύρεση του φθηνότερου προμηθευτή. Εκεί συνήθως (αλλά όχι πάντα και όχι σε όλα τα προϊόντα) υπερτερούν τα δικτυακά μαγαζιά.

Προφανώς και δεν αξίζει να πληρώσεις ακριβότερα κάτι το οποίο πρέπει να πληρώσεις προκαταβολικά, θα κάνει 1 μήνα να έρθει και θα σε αντιμετωπίζουν σαν να σου κάνουν και χάρη.

Αλλά δεν είναι όλοι έτσι. :) Εχει και σοβαρούς.  :)

 
yannis37 είπε:
βρε δεν με νοιάζει και να πήραν (που πολύ λογικό μου φαίνεται,, εγω αν ημουν έμπορος και ειχα γνωστο mod στο noiz θα τον ειχα πρήξει)
 ;D

Όμως έχω μια απορία:

Όταν έχουμε ζήτημα με έμπορο που εξαπάτησε, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, κάποιο μέλος, τότε δεν πρέπει να αναφερθεί το κατάστημα ονομαστικά, γιατί αποτελεί ευθύνη του αγοραστή να εξετάσει, να ρωτήσει, να ψάξει, να ψιλιαστεί και εν τέλει να μην εμπιστευθεί τον έμπορο, και αν κάτι στραβό συμβεί, ο αγοραστής είναι που ευθύνεται, τελεία. Συνεπώς το φόρουμ δεν πρέπει να ανακατευτεί, ο αγοραστής είναι σε θέση να προστατεύσει το συμφέρον του.

Όταν έχουμε ομαδική παραγγελία, τότε ισχύει το αντίστροφο: πρέπει να επέμβει το φόρουμ και να κόψει τις ομαδικες παραγγελίες, αφού τα μέλη που συμμετέχουν σ' αυτή αντιμετωπίζονται ως ανίκανα να αυτο-προστατευθούν από πιθανή απάτη. Τα ίδια μέλη που στη συναλλαγή με έμπορο αφήνονται στις δυνάμεις τους.

Κι αυτό παρότι είναι πασιφανές πως, αν πρέπει να προσέχει κανείς μία φορά κατά την αγορά σε κατάστημα με όνομα, διεύθυνση και ΑΦΜ, πρέπει να προσέχει ΔΥΟ φορές σε συναλλαγή με ένα άλλο - συχνά άγνωστο - μέλος που του λέει "εντάξει φίλε βάλε τα φράγκα στο λογαριασμό με αριθμό τάδε και θα κάνω την παραγγελία για σένα".

Γιατί λοιπόν δεν επιλέγει η Διαχείριση να εισάγει στους κανονισμούς του φόρουμ και έναν όρο σχετικό με τις ομαδικές παραγγελίες (ότι δηλαδή ουδεμία ευθύνη φέρει αν κάτι πάει στραβά), και να παροτρύνει τα μέλη να προσέχουν ιδιαιτέρως στις συναλλαγές με άλλα μέλη; Τα μέλη του φόρουμ αυτομάτως αποδέχονται τους κανονισμούς του, άρα και στην απίθανη περίπτωση που κάποιος, στερούμενος κοινής λογικής, θα θεωρήσει το φόρουμ υπεύθυνο, δεν θα είναι σε θέση να εγείρει αξιώσεις.. Το ίδιο μήνυμα θα μπορούσε να μπει και σε ένα sticky ποστ στο υπο-φόρουμ όπου δημοσιεύονται προσκλήσεις σε ομαδική παραγγελία.

???  ???  ???

 
gdevelek είπε:
...

Γιατί λοιπόν δεν επιλέγει η Διαχείριση να εισάγει στους κανονισμούς του φόρουμ και έναν όρο σχετικό με τις ομαδικές παραγγελίες (ότι δηλαδή ... .
Γιατί δεν υπάρχει η έννοια της "ομαδικής παραγγελίας" σαν νόμιμη δραστηριότητα ώστε περιλάβουμε τη σχετική διαδικασία στους κανονισμούς. Νομιμοποιούμε την ύπαρξή της αν θέσουμε τους κανόνες.

Τα προβλήματα με τις λεγόμενες "ομαδικές παραγγελίες" είναι πολλά.

1) Εγκυμονούν καυγάδες - παρεξηγήσεις και (γιατί όχι) και απάτες.

2) Ποιος πληρώνει το ΦΠΑ? Ποιος χρησιμοποιεί την απόδειξη του ηλεκτρονικού μαγαζιού σαν έξοδο στην εφορία?

3) Ποιος έχει την εγγύηση του προϊόντος σε περίπτωση βλάβης?

Ολα αυτά.... για να γλυτώσει κάποιος 5-10 Ευρώ? (Π.χ. να διαιρεθεί δια 2 ή δια 3 το 20άρικο?)

Και ας υποθέσουμε ότι κάποιος μπαίνει σ' αυτή τη διαδικασία για αυτό το ποσό.... Θα έπρεπε το noiz να βρει λειτουργικό και εύκολο τρόπο να γίνεται αυτό συστηματικά?

Αφήστε το καλύτερα.  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
gdevelek είπε:
Κι αυτό παρότι είναι πασιφανές πως...
Αυτή η φράση μου έφερε στο μυαλό την απάντηση που έδινε πάντα ένας καθηγητής μου σε τέτοιες περιπτώσεις: "τα ευκόλως εννοούμενα ΔΕΝ παραλείπονται". Τότε μου φαινόταν παράξενη και αστεία αυτή η απάντηση, σήμερα όχι και τόσο.

Κατά τα άλλα, +1 στα λεγόμενα του Χαρίλαου.

 
Alchemist είπε:
Αυτή η φράση μου έφερε στο μυαλό την απάντηση που έδινε πάντα ένας καθηγητής μου σε τέτοιες περιπτώσεις: "τα ευκόλως εννοούμενα ΔΕΝ παραλείπονται". Τότε μου φαινόταν παράξενη και αστεία αυτή η απάντηση, σήμερα όχι και τόσο.
γι' αυτό ακριβώς έγραψα "να μπει στους κανονισμούς ή/και σε στίκι ποστ" , ώστε να ΜΗΝ παραλειφθεί το ευκόλως εννοούμενο  ;)

χαρίλαε, δεν πρότεινα κανένα "μηχανισμό", ούτε κάποια άλλη εμπλοκή του φόρουμ, απλά να μην απαγορεύονται αυτά τα ποστ, δηλαδή τα "πρόκειται να παραγγείλω εντός του μήνα, όποιος ενδιαφέρεται, ΠΜ"

τα ερωτήματα που θέτεις είναι έγκυρα, αλλά αποτελούν ζήτημα των συναλλασομένων, αν αυτοί τα βρούν μεταξύ τους;

τέλος οι ομαδικές παραγγελίες δεν γίνονται για να μοιραστούν τα έξοδα μεταφοράς αλλά για να μηδενιστούν   ;)

 
yannis37 είπε:
ωραια, τώρα δεν πάμε να παίξουμε και λίγο κιθάρα λέω εγώ?  ;D ;D ;D
Ε μη μας ανακαλείς και στην τάξη, εδώ πήξαμε στη μουρμούρα, τα αυθαίρετα συμπεράσματα και τη σταυροφορία κατά του εικοσάευρου... :D

 
Το ζήτημα της ελληνικής αγοράς ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμμία σχέση με το κλείδωμα των ομαδικών παραγγελιών. Καταλάβετε αυτό για να προχωρήσουμε σε πιο πολύπλοκα.

Κατά τα άλλα :

Ναι, δεν μπορούμε να αφήνουμε τις ομαδικές παραγγελίες να συμβαίνουν έτσι ανεξέλεγκτα για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου. Αφενός για την προστασία των νεότερων (που θεωρητικά δεν βρίσκονται εδώ, αλλά άλλο θέμα αυτο) και αφετέρου γιατί έχετε αποδείξει (αρκούν μεμονωμένα περιστατικά) οτι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο : παραχωρούμε το χώρο για τις συναλλαγές, για τις οποίες φέρετε ΟΛΗ την ευθύνη. Παρά την ισχύ της παραπάνω πρότασης, να ξέρετε οτι δεν θα μας άρεσε καθόλου να βληθεί η αξιοπιστία του χώρου και με τα κλειδώματα αυτά κλείνουμε και την πόρτα στους δυνητικά επιτήδειους. Γιατί αν τα αφήσουμε "μπάτε σκύλοι" και μπει φάντασμα με 2 ποστ και σας ζητήσει λεφτά και τα δώσετε, δεν θα κατηγορήσετε τους εαυτούς σας , αλλά εμάς, γιατί δεν θα σας έχει κλέψει ένας απατεώνας, αλλά "ένας από το νόιζ".

Τώρα, αν αναγγείλει ο κλικαδόρος μάραθον ομαδική παραγγελία στο νοιζμποξ, ξέρουμε που μένει και θα πάμε να του σπάσουμε την πισίνα.

 
για να μην υπάρχουν παρανοήσεις:

ποστ του τύπου:

"ετοιμάζω παραγγελία στο Χ κατάστημα, τα υπόλοιπα μέσω ΠΜ"

(δηλαδή οι συνεννοήσεις γίνονται  μονο μέσω ΠΜ)

επιτρέπονται ή όχι;

 
blue είπε:
Τώρα, αν αναγγείλει ο κλικαδόρος μάραθον ομαδική παραγγελία στο νοιζμποξ, ξέρουμε που μένει και θα πάμε να του σπάσουμε την πισίνα.
πισινα??  απ τις μιζες των ομαδικών την έβγαλε?? ;D

 
blue είπε:
...και μπει φάντασμα με 2 ποστ και σας ζητήσει λεφτά και τα δώσετε, δεν θα κατηγορήσετε τους εαυτούς σας , αλλά εμάς, γιατί δεν θα σας έχει κλέψει ένας απατεώνας, αλλά "ένας από το νόιζ".
 
yannis37 είπε:
πισινα??  απ τις μιζες των ομαδικών την έβγαλε?? ;D
Από τη συγγραφή και εκτέλεση πρωτότυπων τραγουδιών και ουχί διασκευών...

Σας έχω πει ότι το σαχλόφωνο έχει ψωμί...αλλά εσείς, όλο blues παίζετε...

 
blue είπε:
Τώρα, αν αναγγείλει ο κλικαδόρος μάραθον ομαδική παραγγελία στο νοιζμποξ, ξέρουμε που μένει και θα πάμε να του σπάσουμε την πισίνα.
Από εδώ και πέρα, όταν θα μπαίνω στο NoizBox και θα γράφω...<τι να κάνει άραγες ο μπάρμπα Θωμας>...θα ξέρετε... ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top