Νέο Kemper με 565€+ΦΠΑ

G

Guest

Guest
Για όποιον θέλει τις ηχητικές δυνατότητες του kemper σε μία μικρότερη, ελαφρύτερη και πολύ φθηνότερη έκδοση!




 
Last edited:
Λογικό κάποια στιγμή να έμπαινε στο affordable-mini market η Kemper.

Δεν είμαι πολύ φαν της όλης λογικής γιατί προτιμώ την ευελιξία του modelling, αλλά σε αυτά τα χρήματα και αυτό το form factor, φαίνεται για φανταστική λύση. Στήνεις άνετα pedalboard γύρω του.

 
Λογικό κάποια στιγμή να έμπαινε στο affordable-mini market η Kemper.

Δεν είμαι πολύ φαν της όλης λογικής γιατί προτιμώ την ευελιξία του modelling, αλλά σε αυτά τα χρήματα και αυτό το form factor, φαίνεται για φανταστική λύση. Στήνεις άνετα pedalboard γύρω του.


Κι εγώ είμαι πλέον Φρακταλικός αλλά η ευελιξία έχοντας τα fractal συν τα kemper tones στη διάθεσή σου είναι απεριόριστη!  

 
Λογικό κάποια στιγμή να έμπαινε στο affordable-mini market η Kemper.

Δεν είμαι πολύ φαν της όλης λογικής γιατί προτιμώ την ευελιξία του modelling, αλλά σε αυτά τα χρήματα και αυτό το form factor, φαίνεται για φανταστική λύση. Στήνεις άνετα pedalboard γύρω του.
Ας βγάλει κάτι και η Neural DSP στα 5-6 κατοστάρικα και τότε σίγουρα θα μου σταξει σίελος...

 
Ας βγάλει κάτι και η Neural DSP στα 5-6 κατοστάρικα και τότε σίγουρα θα μου σταξει σίελος...


Ας βγει licensed hardware που απλά να σε αφήνει να φορτώνεις 2-3 Neural plugins σε αυτά τα χρήματα και τέλος η ιστορία. Αλλά δε νομίζω ?

 
Ωραία, φάση. Σε καμιά διετία στα 300€ μεταχειρισμένo θα είναι καλό εργαλείο για κανα practice, pre-production κλπ ακόμη και για μας που δεν τη βρίσκουμε με τα modelers και δε θέλουμε να παροπλίσουμε ακόμη τους ενισχυτές μας :) 

 
Χωρίς να εχω καμια σοβαρή πείρα απο τέτοια καθώς εχω λόξα με τους ενισχυτές, έχω παρατηρήσει οτι το kemper είχε την εξης ιδιομορφία. Ο ήχος που έφτιαχνες με μια συκγκεριμενη κιθάρα δεν είχε απολύτως καμια σχέση αν άλλαζες κιθάρα. Αυτό το βρίσκω κάπως περιοριστικό. Αν δηλαδή έφτιαχνες τον ήχο σου με les paul και ήταν οκ, αν μια μερα στο preset αυτο έβαζες tele ο ήχος ήταν χάος. 

Επισης απολύτως κατανοητή η ευκολία στους ηχολήπτες που γλιτωνουν μικρόφωνα και κυριως έχουν σταθερο σήμα χωρις ενταση στο παλκο, καθώς και το μειωμενο βάρος και όγκος στα κουβαληματα και τις αεροπορικες μεταφορές αλλά αν ειναι να κανει 500 ευρώ αυτο το πραγματακι για να παιζω χωρις ενισχυτή, γιατι να μην πάρω το Strymon Iridium που ειναι και πιο φθηνο και πιο μικρό (και ενταξει με 3 μονο ενισχυτές αλλά μου κανει τη ζωή πιο εύκολη).

Επίσης 2. Ειλκρινα τόσο σε αυτα όσο και σε διάφορα καινουρια πετάλια με προβληματίζει το ολο και πιο περιπλοκο intrerface. Η λογικη του πεταλιου και του ενισχυτη ειναι να γυρνας ενα knob και να διορθωνω τον ηχο μου στα κενά του παιξιματος μου στο λαιβ. Αλλιώς σε στουντιο καταστασεις παιρνω και software λυσεις.

Κάνω λάθος?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάνω λάθος?
Η λογική τέτοιων μηχανημάτων δεν απευθύνεται σε ανθρώπους με το δικό σου workflow, τουλάχιστον αυτό που καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα.

Αυτά τα μηχανήματα έχουν ως κύριο selling point ότι θα έχεις τον ίδιο ήχο από FOH και monitors κάθε βράδυ, άρα δεν υπάρχει και λόγος να πειράξεις κάτι την ώρα του live.

Χωρίς να εχω καμια σοβαρή πείρα απο τέτοια καθώς εχω λόξα με τους ενισχυτές, έχω παρατηρήσει οτι το kemper είχε την εξης ιδιομορφία. Ο ήχος που έφτιαχνες με μια συκγκεριμενη κιθάρα δεν είχε απολύτως καμια σχέση αν άλλαζες κιθάρα. Αυτό το βρίσκω κάπως περιοριστικό. Αν δηλαδή έφτιαχνες τον ήχο σου με les paul και ήταν οκ, αν μια μερα στο preset αυτο έβαζες tele ο ήχος ήταν χάος.
Σε αυτό που λες συμφωνώ 100% και είναι ένας από τους λόγους που δε μου έκατσαν ποτέ οι profiling λύσεις τύπου Kemper, Tonex, NAM.

 
Χωρίς να εχω καμια σοβαρή πείρα απο τέτοια καθώς εχω λόξα με τους ενισχυτές, έχω παρατηρήσει οτι το kemper είχε την εξης ιδιομορφία. Ο ήχος που έφτιαχνες με μια συκγκεριμενη κιθάρα δεν είχε απολύτως καμια σχέση αν άλλαζες κιθάρα. Αυτό το βρίσκω κάπως περιοριστικό. Αν δηλαδή έφτιαχνες τον ήχο σου με les paul και ήταν οκ, αν μια μερα στο preset αυτο έβαζες tele ο ήχος ήταν χάος. 

Επισης απολύτως κατανοητή η ευκολία στους ηχολήπτες που γλιτωνουν μικρόφωνα και κυριως έχουν σταθερο σήμα χωρις ενταση στο παλκο, καθώς και το μειωμενο βάρος και όγκος στα κουβαληματα και τις αεροπορικες μεταφορές αλλά αν ειναι να κανει 500 ευρώ αυτο το πραγματακι για να παιζω χωρις ενισχυτή, γιατι να μην πάρω το Strymon Iridium που ειναι και πιο φθηνο και πιο μικρό (και ενταξει με 3 μονο ενισχυτές αλλά μου κανει τη ζωή πιο εύκολη).

Επίσης 2. Ειλκρινα τόσο σε αυτα όσο και σε διάφορα καινουρια πετάλια με προβληματίζει το ολο και πιο περιπλοκο intrerface. Η λογικη του πεταλιου και του ενισχυτη ειναι να γυρνας ενα knob και να διορθωνω τον ηχο μου στα κενά του παιξιματος μου στο λαιβ. Αλλιώς σε στουντιο καταστασεις παιρνω και software λυσεις.

Κάνω λάθος?


Αν κάθε φορά που άλλαζες κιθάρα ακουγόταν ίδιο τότε οι purists θα έλεγαν πως είναι μάπα επειδή δεν ακούει τις κιθάρες!

Το kemper είχε το πρόβλημα πως ήταν αρκετά κομπρεσαρισμένο σε σχέση με το fractal, και γενικά ο ήχος του ήταν πιο δισδιάστατος στην αίσθηση. Αλλα είχε κάποιους ωραίους ήχους για ηχογράφηση.

Στα 1500 ευρώ δεν θα το έπαιρνα με τίποτα. Στα 565 ευρώ (700 για τους ιδιώτες) όμως μπορώ να το δω σαν το μικρό αδερφάκι του Fm3. Έχει κάποια πολύ θετικά όπως την ηχογράφηση μέσω usb πολλών σημάτων ταυτόχρονα απ ότι κατάλαβα (δηλαδή ηχογραφέις ξεχωριστά Di και Dry και τα FX ταυτόχρονα μέσω usb), έχει πολύ καλά εφε και είναι και πάρα πολύ φορητό. Επίσης λένε πως το βελτίωσαν ηχητικά με τα liquid profiles, γενικώς οψόμεθα 

 
Ο πραγματικος αντιπαλος αυτη τη στιγμη για τετοιο μηχανημα ομως ειναι το Tonex, που ειναι πολυ πιο καινουργιο απο την τεχνολογια του Kemper και πιο φτηνο..!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο πραγματικος αντιπαλος αυτη τη στιγμη για τετοιο μηχανημα ομως ειναι το Tonex, που ειναι πολυ πιο καινουργιο απο την τεχνολογια του Kemper και πιο φτηνο..!


Οι απόψεις διίστανται, κάποιοι λένε πως δεν είναι εξίσου καλό με τα μεγάλα παιδιά όσον αφορά τους ήχους ενισχυτών. Επίσης το tonex δεν έχει onboard effects, νομίζω έχει μόνο ένα απλό reverb. Το έχει κανείς να μας πει αν είναι καλό?

Μάλλον να χτυπήσουν το line6 hx stomp προσπαθούν που είναι στην ίδια τιμη και προσφέρει amps και effects

 
 κάποιοι λένε πως δεν είναι εξίσου καλό με τα μεγάλα παιδιά όσον αφορά τους ήχους ενισχυτών.
Αυτο διαβαζω κ εγω.

Η Κεμπερ σε αυτα τα λεφτα θα παρει πολλους πελατες που θελανε κατι απο αυτα τα big boys, αλλα δε θελαν να σκασουν απο εναμισυ χαρτι κ πανω.

Συν το γεγονος πως εχει ενα αλφα ονομα κ σαν σαπορτ.

Οπως εχω πει κ σε αλλα παρομοια θρεντ, εμενα που δε με απασχολουν οι πολυπλοκες αλυσιδες, παρα μονο ο ηχος κ η αισθηση στο χερι (το ποσο "πιστα" δηλαδη σου δινουν εναλλακτικη σε πιο παραδοσιακες συνταγες), με ενδιαφερει πολυ κ το st rock amperium live.

Αλλα δε ξερω αν θα το τολμουσα, παροτι διαβαζω τα καλυτερα γι'αυτο ηχητικα, μονο κ μονο επειδη δεν εχω ιδεα για το support κ το customer service της εταιρειας

 
Παντως ενας φιλος που ειχε το stomp, το Boss Gt1000 core, και αρκετα αλλα μια και παιζει σε μεγαλες δουλειες το θεωρει πολυ καλυτερο το tonex. Ακομη δεν αξιωθηκα να το παιξω ομως..

Επισης το tonex κανει profiling ενω τα αλλα stomp, core, κτλ ειναι modelers. Γενικως απιστευτες δυνατοτητες πια για 300-500 ευρω, ειδικα αν παιζεις και μεταχειρισμενα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top