Νεα δωρεάν Patches για Roland V-Synth/GT/XT και link και για άλλα synth

Konstantinos Dritsas

cos_dr

Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερς
Μηνύματα
15,438
Λύσεις
1
Πόντοι
418
Ιδιότητα
  1. Πλήκτρα
Είμαι subscriber στο κανάλι του music producer JayB (γνωστού στον παγκόσμιο κύκλο των συνθεσαϊζεριάρηδων και για την ΠΟΙΟΤΙΚΗ γερμανικών προδιαγραφών!  δουλειά του σε δημιουργία patches για διάφορα μοντέλα hardware synth που μάλιστα παρέχει δωρεάν)

 Πρίν λίγες μέρες δίνει δωρεάν πάλι patches για τα μοντέλα V-Synth που όπως θα διαπιστώσετε στο παρακάτω demo video, είναι πραγματικά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και με υψηλό επίπεδο προγραμματισμού που αξιοποιεί πολλές λειτουργίες των εν λόγω οργάνων και αφήνει τεράστια περιθώρια διαμόρφωσης.





 εεεε... τι έλεγα γιατί με διέκοψε ένα τηλεφώνημα..........

 α, ναι, για τα patches του JayB

 λοιπόν.

 Μοιράζομαι το γεγονός μαζί σας μήπως θέλει κάποιος να τα κατεβάσει.

 Το βιντεάκι είναι πολλά υποσχόμενο.

 Εδώ το link για να κατεβάσετε τα patches όποιοι θέλετε, όπως θα δείτε έχει και για άλλα synth εκτός των V και όλοι λένε πως είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

 Δείτε, έχει και κάποια tools στη σελίδα γενικού ενδιαφέροντος για όσους δεν το ξέρουν.

 αυτά!!!!

 Εγώ τα κατέβασα για το V-Synth μου και θα τα λιώσω μιαχαχαχαχχαχχαχα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι ωραίο όταν βρίσκεις αφορμή να ασχοληθείς δημιουργικά ξανά με το ίδιο όργανο, οποιαδήποτε και να είναι αυτή. Μία ανανεωμένη βιβλιοθήκη ήχων ίσως να είναι και η καλύτερη αφορμή , αφού "ανασταίνει" ένα συνθ και εφόσον "εμπνέει" σε προδιαθέτει να ασχοληθείς περεταίρω μαζί του.  Καλό "λιώσιμο" λοιπον ?  , αντε και απο εσένα ένα μικρό demo ! Αρκει να μην έχει τόσο sidechain γιατι καλο χρυσό , αλλα το υπερβολικό μου προκαλεί ηχητική επιληψία ? 

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007

 
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007
εξαρτάται τις διαθέσεις.

 Εγώ ενώ δεν ενδιαφερόμουν για αυτά καθόλου για πάνω 10 χρόνια (ενδιαφερόμουν για software), τώρα τελευταία το γύρισα στα παλιά μου. Με εμπνέει σε αυτή τη φάση ιδιαίτερα από τότε που πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο να παίζω με αυτό και παράτησα τα άλλα ή τραβάω τίποτα από το software και θέλω να το ρίξω στο V-Synth και να πειραματιστώ με τον προγραμματισμό. Τώρα έτσι τη βρίσκω. Aν αναλογιστεί κάποιος το software που διαθέτω μπορεί να με πει και ανώμαλο αλλά.............. χαχαχαχαχαχαχ

 Είναι πως βγαίνει στον καθένα πιστεύω ανάλογα και τις συγκυρίες ιδιαίτερα άμα το κάνει τελείως ερασιτεχνικά.

 Και εγώ π.χ. δεν θέλω να αποδείξω κάτι, ότι είναι καλύτερα έτσι και τέτοια.

 Απλά είναι πολύ νοσταλγοί ή μπορεί να  είναι σε φάση και  να ενδιαφέρονται.

 Γι αυτό και το πόσταρα.

 εδώ στο διαδίκτυο ασχολούνται ακόμα ή και γράφουν ακόμα και επαγγελματίες με πολύ παλαιότερα synth.

 Χαμός γίνεται.

 Είναι μέσα στο δημιουργικό πλαίσιο ιδιαίτερα άμα συνθέτεις και προγραμματίζεις η......... retrospective perspective ?

 συμπληρώνω πως και να τα αλλάζεις και στην τριετία δεν το βρίσκω περίεργο. Απολύτως φυσιολογικό το βρίσκω. Ιδιαίτερα αν μπορείς να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρον, μπαίνεις στο τριπάκι να τα αλλάζεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και το v-synth είναι λίγο ιδιαίτερο σε σχέση με τα άλλα.

 Δεν είναι π.χ. όπως τα workstation ή τα arranger που καταλαβαίνεις από τον ήχο τη γενιά κυρίως από αυτά που έχουν φορτωμένα σαν rom και θα τα χρησιμοποιήσεις για να παίξεις είτε με τη λογική του ακομπανιαμέντου είτε με τη λογική των arpeggiator κυρίως για να αποδώσεις κάτι ενορχηστρωτικά ολοκληρωμένο.

 Το v-synth δεν μπορείς να το αναγνωρίσεις.

 π.χ. αυτά που έφτιαξε και μιξαρε αυτός δεν μπορείς να καταλάβεις πως είναι απο V-synth.

 Το v-synth είναι sound design εργαλείο με δυνατότητες performance. 

 Είναι η sampler/sample based πλευρά των αναλογικών καθαρόαιμων συνθεσάϊζερ που τρέχουν και αυτά στις φλέβες του αρκετά επιτυχημένα. Είναι ΥΒΡΙΔΙΟ, σαν ένας ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ που ΒΓΗΚΕ ΑΠ' ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ?

 Οπότε δεν το βαριέσαι κατά τη γνώμη μου με την έννοια που βαριέσαι τα άλλα.

 Εδώ έχεις sampler με δυνατότητες πέραν του συμβατικού που κάνουν να ανησυχεί ακόμα και το συγχρονο melodyne και kontakt σε κάποια πράγματα,  γιατί κυρίως αυτός είναι ο προσανατολισμός του και το analog modelling που προσφέρει είναι για να πειραματιστείς παράλληλα.

 Για να το κάνεις εσύ να γίνει αυτό που ονειρεύεσαι.

 (καλά μιλάει και  η πώρωση τώρα, δεν είμαι σοβαρός χαχαχαχαχαχαχα αλλά έχει μια λογική αυτό που λέω.)

 
Καλά ρε Κώτσο ηρέμησε δεν σου θίξαμε το vsynth είπαμε είναι οργανάρα!

Άλλωστε και εγώ από XP60 πήγα σε m50 και ξαναγύρισα σε Fantom X6 αλλά για άλλους λόγους (κυρίως πιάνων- όλη η σειρά m3/m50 είχε άθλια πιάνα)

Η Roland πάντα ήταν η αγαπημένη μου έχω 15 δισκέτες από το XP με τις πρώτες μου συνθέσεις-γιαυτό πρέπει να βρω ένα JV1080 να τα ψηφιοποιήσω κάποτε γιατί θα χαθούν- για να μη πω για το mc909 που έκλαιγα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωρίστηκα και έχω και τόσα άλλα γραμένα και σε αυτό. Αυτή η εταιρία πάντα είχε και έχει έναν μοναδικό ανεπανάληπτο κρυστάλινο ήχο που δεν αντιγράφεται από κανένα vst....

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007
ναι, αλλά κάποιοι 70 χρόνια τώρα hammond παίρνουν και ξαναπαίρνουν

 
  • Like
Reactions: gmoukou
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα?


 το mc909 που έκλαιγα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωρίστηκα και έχω και τόσα άλλα γραμένα και σε αυτό. Αυτή η εταιρία πάντα είχε και έχει έναν μοναδικό ανεπανάληπτο κρυστάλινο ήχο που δεν αντιγράφεται από κανένα vst....


 Υπάρχει μια αντίθεση εδώ, έτσι δεν είναι; ?

 Πρώτα από όλα η ίδια η Roland έχει κυκλοφορήσει σε vst το jv1080, και πολλές επεκτάσεις του, αν  χρειάζεσαι κάτι τέτοιο. Το κορυφαίο hardware synth του καιρού μας το Korg Kronos είναι ΟΛΟΚΛΗΡΟ βασισμένο σε έναν επεξεργαστή ΑΤΟΜ ? πιο αργό και από γέρικο σαλιγκάρι σε ανηφόρα, δεν είναι οι υπολογιστές το πρόβλημα αλλά τα copyrighted δείγματα και οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι που έχει η κάθε εταιρία. Άπαξ και αυτούς αποφασίσει να  τους κυκλοφορήσει σε vst η κάτοχος εταιρία, όπως έχει κάνει παλιότερα η Korg με το Wavestation, η Eventide, η Lexicon κλπ, τότε το αποτέλεσμα είναι πανομοιότυπο, ίσως με κάποιες απειροελάχιστες διαφορές, κυρίως λόγω των convertors. 

 Πάντως έχεις δίκιο, κάθε μηχάνημα έχει το χαρακτήρα του, με τα δείγματα που περιέχει, τα φίλτρα του, τα εφέ κλπ. Αν βαρέθηκες αυτόν τον χαρακτήρα πας για άλλο, αν σου αρέσει όμως, και αν ασχολείσαι με τη σύνθεση ήχου, μπορείς να βγάζεις καινούργιους ήχους για μια αιωνιότητα. Συνθ ήχους κυρίως, γιατί αν θέλεις πιάνο, κιθάρες κλπ, τότε ο χαρακτήρας του ήχου θα έρχεται κυρίως από τα δείγματα, και θα περιορίζεται σε αυτά που έχει το μηχάνημα. Εκεί στηρίχτηκαν οι εταιρίες για χρόνια για να κονομάνε, διότι οι 99 στους 100 χρήστες θέλουν τέτοιους ήχους κυρίως, οπότε έμπαιναν και στην μπρίζα για το καινούργιο μοντέλο με τα περισσότερα και καλύτερα δείγματα. Αν όμως ήθελες συνθ ήχους, pads, atmospheres και τέτοια, τότε μπορούσες να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του μηχανήματος για πολύ περισσότερο, το 1080 που αναφέραμε αν πας να γράψεις ρεαλιστικό πιάνο με αυτό μάλλον θα απογοητευτείς, αλλά για pads ακόμα και σήμερα μετράει πολύ.

 Οπότε γιατί να βαρεθεί κάποιος ένα τέρας σαν το Vsynth, το Kronos ή το Dune3 vst; Με συντηρητικές εκτιμήσεις οι πιθανοί ήχοι που μπορούν να βγάλουν θα είναι στην τάξη των δισεκατομμυρίων, ? από ήχο και χαρακτήρα σκίζουν, οπότε δέκα ζωές να έχεις να τα σκαλίζεις, πάλι ωραίους και καινούργιους synth ήχους θα βγάζεις. Εκτός βέβαια αν θέλεις καλύτερο πιάνο, εκεί την πάτησες ? 

 
Εγώ έχω άλλο πρόβλημα δεν είναι θέμα μόνο βαρεμάρας.... δουλεύω τα όργανα επαγγελματικά σε μαγαζιά/stage/συναυλίες κτλ και εκεί στη 5ετία όσο και να τα προσέξω (είμαι άρρωστος με το πρόσεγμα δεν πλησιάζει άτομο στα 5 μέτρα σε όργανο-θήκες-καθάρισμα μετά τα λάιβ κτλ) αρχίζουν και χαλάει το ένα όχι το άλλο όχι και παθαίνει οπότε κάπου εκεί τα αλλάζω υποχρεωτικά μετά όσο παλιώνει είναι δύσκολο να βρεις και ανταλλακτικά....

Ένα όργανο δεν έχει τις ίδιες αντοχές όταν παίζει 2-3 φορές τη βδομάδα 6-7 ώρες με το να παίζει 6-7 ώρες το μήνα σε σπίτι πχ

από εκεί και πέρα όμως έχω θέμα τα βαριέμαι εύκολα, ίσως τα εξαντλώ σε δυνατότητες who knows.... "παλιώνει" ο ήχος μετά και υπάρχει και μόνιμο ποζεροgas, πήρε αυτός το kronos και θα παίζω εγώ με extreme? ποιός ΕΓΩ? χαχαχα

άστα παλιοδουλειά μη μπλέξεις... έχω πουλήσει 3 χωράφια και 2 διαμερίσματα στη Korg?

 
  • Haha
Reactions: manosx
 Για εμένα το πρόβλημα ήταν στις μετακινήσεις, στο στούντιο τα μηχανήματα πήγαιναν σερί 12ωρα και δε μάσαγαν κάλτσες, τα όργανα όμως που έβγαζα live κατέληξαν όλα ακούμπωτα και με πλήκτρα που θέλουν σφυρί μπας και βγάλουν velocity 5 ? Δεν τα πρόσεχα όμως και πολύ, είχα άλλα στο μυαλό μου, κάτι ουίσκια, κάτι ξέκωλα ???

 Έτσι και έκανα live με το δικό σου ρυθμό σερί, θα έπρεπε να δουλεύω 35 δουλειές για να τα φέρω βόλτα ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: cos_dr
O παράγοντας της φθοράς που λέτε είναι σημαντικός.

 Εγώ τον έζησα επιδερμικά γιατί δεν έπαιξα έξω ποτέ τόσο απαιτητικά αλλά τον έζησα αρκετά για να καταλάβω το πρόβλημα και τις ανάγκες που προκύπτουν.

 Και έχω και φίλους που δουλεύουν επαγγελματικά και το ζουν και τελικώς μπαίνουν μέσα πολύ.

 
Και έχω και φίλους που δουλεύουν επαγγελματικά και το ζουν και τελικώς μπαίνουν μέσα πολύ.
γιατί να μπεις μέσα κέρδος βγάζεις, απλά θες τα όργανα απόσβεση 1 ή στη χειρότερη 2 χρόνια από εκεί και πέρα είναι καθαρό κέρδος.

πάντως ότι ήταν made in Japan τα έβγαλε τα λεφτά του, εκείνο το ρημαδοTriton 10 χρόνια σερί μέχρι να κάψει οθόνη (έβγαζε άλλα 4-5 χρονάκια άνετα αλλά το δωσα) και το XP60  12 μέχρι να πάθει ζημιά στα voice chip άλλωστε και το Fantom που έχω τώρα του 2006 είναι... φτου μη το ματιάξω...

ένα Kronos έχει άλλη χάρη όμως... άσε που θα βγάλω όλη τη δεκαετία του 20 γιατί είναι κ αυτό Japan?.... από το 2030 δηλ βλέπουμε.... καλά ο Κώστας ακόμη με το vsynth θα ειναι!???

τούτα τα made in china δεν τα βλεπω καλα κανα 4-5 χρόνια το πολύ τα κόβω... για να δούμε...

 
  • Like
Reactions: cos_dr
γιατί να μπεις μέσα κέρδος βγάζεις, απλά θες τα όργανα απόσβεση 1 ή στη χειρότερη 2 χρόνια από εκεί και πέρα είναι καθαρό κέρδος.

πάντως ότι ήταν made in Japan τα έβγαλε τα λεφτά του, εκείνο το ρημαδοTriton 10 χρόνια σερί μέχρι να κάψει οθόνη (έβγαζε άλλα 4-5 χρονάκια άνετα αλλά το δωσα) και το XP60  12 μέχρι να πάθει ζημιά στα voice chip άλλωστε και το Fantom που έχω τώρα του 2006 είναι... φτου μη το ματιάξω...

ένα Kronos έχει άλλη χάρη όμως... άσε που θα βγάλω όλη τη δεκαετία του 20 γιατί είναι κ αυτό Japan?.... από το 2030 δηλ βλέπουμε.... καλά ο Κώστας ακόμη με το vsynth θα ειναι!???

τούτα τα made in china δεν τα βλεπω καλα κανα 4-5 χρόνια το πολύ τα κόβω... για να δούμε...
 αν τα προσέχεις τα όργανα και κλείνεις καλές δουλειές που σε πληρώνουν καλά και είσαι και πολύ καλός θα έχεις κέρδος σίγουρα.

 Σε αυτούς που ξέρω εγώ δεν βγαίνει ακριβώς έτσι αυτή την εποχή αλλά σίγουρα αυτό δεν σημαίνει πως είναι ο κανόνας αυτό.

 
ένα Kronos έχει άλλη χάρη όμως... άσε που θα βγάλω όλη τη δεκαετία του 20 γιατί είναι κ αυτό Japan?.... από το 2030 δηλ βλέπουμε.... καλά ο Κώστας ακόμη με το vsynth θα ειναι!???


 Κι αν ποτέ χάλαγε.............. πάλι το V-Synth θα έπαιρνα να ούμε :ο)

 Ευτυχώς το πήρα σε αρίστη κατάσταση και από σέρβις γιατί ο φίλος και συμφορουμίτης που το είχε, κατείχε και από ηλεκτρονικά και το είχε κάνει full restoration μέχρι και customization.

 Αφού σκέφτομαι να πάρω άλλο ένα να το έχω ανταλλακτικά. χαχααχαχαχαχαχαχαχα

 Το kronos είναι άξιο αλλά δεν κάνει για αυτά που θέλω εγώ, θα είναι κρίμα για το όργανο, είναι για άλλον που θα το εκμεταλλευτεί κατάλληλα. Και γι αυτά που δινει αξίζει τα λεφτά του πραγματικά.

 
Αφού σκέφτομαι να πάρω άλλο ένα να το έχω ανταλλακτικά
μη το κοροιδεύεις ένας φίλος μου έχει πάρει 3 extreme για ανταλλακτικά από το 2005 εώς τώρα...?

 
μη το κοροιδεύεις ένας φίλος μου έχει πάρει 3 extreme για ανταλλακτικά από το 2005 εώς τώρα...?
Δεν κάνω πλάκα.

 Επειδή τέτοια μαστορεύω κι εγώ, και μπουζί και λάδια στη μηχανή αλλάζω, και αλυσίδα, και λάμπες στο σπίτι, και κολλητήρι δούλευα παλιά, μαγειρεύω απλά φαγητά βέβαια, ξέρω από γυμναστική, τα pc τα στήνω μόνος μου καλύτερα και από τον trolley (χαχαχαχαχαχχα) δεν είναι απίθανο να πάρω ένα δεύτερο γι αυτό το όργανο. Είναι γνωστό πως το είχα ψυχολογικό απωθημένο, είχα κάνει ένα εκτενές ποστ στο noiz όταν το αγόρασα,



οπότε αν πάθει κάτι που είναι πολύ πιθανό λόγω πολυετίας, θα θέλω να έχω parts γιατί αλλιώς θα με πιάσει καμιά τρέλα και θα κάνω κανένα κακό άμα το δω ψόφιο ή να μην δουλεύει κάτι.

 Τέλος πάντων, ανυπομονώ να περάσω τα patch του jayB που επαναλαμβάνω πως κάνει εξαιρετική δουλειά το παλικάρι.

 Είναι κάτι άλλοι που πουλάνε μερικά και δεν τον φτάνουν ούτε στο δακτυλάκι του. χαχαχαχαχαχχαχχαχχαχα

 Μεγάλος programmer ο Jay!!!!!!

 
σορρυ κιόλας ο αδαής αλλά πως μπορεί να χαλάσει λόγω παλαιότητας .... το software?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα