Συγνωμη, αλλα πρεπει να αναθεωρησεις λιγο την αποψη σου για την προτεραιοτητα του Ξενακη πανω στον ηχο και στη μουσικοτητα του

Νομιζω πως εχεις παρερμηνευσει τελειως τον τροπο που συνεδεσε τα μαθηματικα με τη μουσικη. Εαν αυτο δεν αποτελει δειγμα επιστημονικης μελετης, τοτε μαλλον οι μουσικοι ειναι μαθηματικοι και οι μαθηματικοι μουσικοι
Η χρηση διαφορετικων τροπων γραφης της, ο τροπος που προσεγγισε τον ηχο σαν αποτελεσμα ψυχοακουστικης μελετης, δειχνουν απολυτα αυτο που θεωρω εγω σαν επιστημονα μουσικο.
Οσο για την απορια σου...
Η δικαιολογια ειναι πως μεγαλωσαμε ακουγοντας συμφωνα διαστηματα.
Θα ηθελα ομως να γινει καποια στιγμη ενα πειραμα με ιθαγενεις του Αμαζονιου, που ποτε δεν εχουν ακουσει μουσικη.
Να τους βαλουν ενα κομματι κλασσικης μουσικης, ενα κομματι ηλεκτρονικης πειραματικης μουσικης και ενα ροκ...Να δουμε την αντιδραση τους.
Το πειραμα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον γιατι οι ιθαγενεις θα ειναι ανθρωποι που θα εχουν ηδη καποια συνειδηση και θα ξεχωριζουν το "καλο" απο το "κακο" ακουσμα.
Επισης, δεν ειναι τυχαιες οι μελετες που αποδεικνυουν πως η κλασσικη μουσικη ηρεμει και χρησιμευει σε περιπτωσεις ψυχοπαθων..Αρα, καποιο λογο υπαρξης εχουν τα διαστηματα μας..
Και εαν το παμε ακομα πιο φιλοσοφικα...Ο Πυθαγορας, απεδειξε πως τα καθαρα μας διαστηματα, ειναι αυτα τα οποια εχουν και μια μορφη αναλογιας μη περιοδικου αριθμου. Βεβαια, εκανε το λαθος να παραβλεψει τη φυσικη των ταλαντωσεων στο μονοχορδο του, ομως η μαθηματικη προσεγγιση σαν πρωτη εικονα, ειναι σωστη