Εξάλλου η παραγωγή, μπορεί να μαθαίνεται, αλλά ΔΕΝ διδάσκεται. Είναι σα τη σύνθεση, κάτι άυλο.
Σωστός εν μέρει σε αυτό ο θείος.
Και να διδάσκεται το θεωρητικό μέρος,κανείς δέν τα λέει όλα καθώς υπάρχουν και διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης και η αντίληψη θα παίξει καθοριστικό παράγοντα ώς προς το αποτέλεσμα.
Στο θέμα ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ στην Ελλάδα και στα είδη μουσικής που συνήθως αναφερόμαστε επαέ μέσα, δεν νομίζω πως υπάρχει Έλλην παραγωγός.
Ειμαστε μία χώρα που δέν υπάρχει μουσική βιομηχανία,η είναι περιορισμένης κλίμακας,δέν υπάρχει παραγωγός,με την έννοια του εξωτερικού η της κλίμακας που αυτοί ανήκουν.
Εδώ ένας τα κάνει όλα,έξω την ώρα του mix αν σχολάει αυτός που το κάνει,το αφήνει εκεί που είναι και το συνεχίζει αυτός που πίανει βάρδια.
Στην σουηδία,αν πάς μια μποτα,ένα synth μπάσο και ένα hi hat,έρχεται ο κατάλληλος για να το μιξάρει.
Αν του πείς να βάλεις και ένα crash,αλλάζει κατηγορία και φωνάζει άλλον.

Δεν είμαστε για συγκριση.
Θείο οι βιβλιοθήκες η αλλιώς sites με stock music που μιλάει,είναι πιό πρόσφατα και έχει μέσα π.χ κάτι πιτσιρικάδες,με κλασσική παιδεία,που τελειώνουν την ημιτελές του μπετόβεν για πλάκα.
Ασε τα είχαμε και εμείς τσάμπα.
Βασικά σου λέει,οτι στην ελλάδα για να την βγάλεις από την μουσική πρέπει να κάνεις διάφορα ζογκλερικά και αυτό είναι αλήθεια.
(Μην πάς να ανεβάσεις κανένα κομμάτι τώρα που πάνε να ηρεμήσουν τα πράγματα,γιατι δέν τον γλυτώνουμε τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο.
Εδώ μέσα βάζε τα,που οι απώλειες θα είναι περιορισμένες).

Δέν έχει και hard reject.