Εγώ πάντως αυτό που κατάλαβα είναι οτι στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα... Λίγες δουλείες' date=' ξερόλες στουντιάρχες, 'λαικό' κατεστημένο, βράστα!!!
Δουλείες υπαρχουν μόνο στην Αθήνα κ αν θες να πάρεις κ κάνα φράγκο άστο.
Αυτό που θα πρότεινα εγώ είναι αφού τελειώσεις τη σχολή να κάνεις κανα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό κ να την ψάξεις εκεί...
Θα μου πεις ¨ξενιτεύεσαι¨ αλλά ρε γ***το ήχο στα σκύλαδικα ποιος θέλει να κάνει;
[/quote']
Από την στιγμή που θα καταφέρεις να τρυπώσεις σε μια τέτοια δουλειά σαν "υπάλληλος" δεν έχεις την πολυτέλεια να επιλέγεις τις δουλειές που θα μπούν στο studio.Είτε το θέλουμε είτε όχι οι περισσότερες παραγωγές που γίνονται είναι Λαϊκο-σκυλο-πόπ.Είναι λίγες οι φορές που θα έχεις την χαρά να "γράψεις" ένα γκρουπάκι και να γουστάρεις.
Πριν κάτσεις στην κονσόλα θα πρέπει να έχεις φτιάξει άπειρους καφέδες για τον στουντιάρχη και τους πελάτες, να ξεσκονίζεις συνέχεια και να μαζεύεις καλώδια κλπ, να τρέχεις στο περίπτερο για τσιγάρα γιατί ο καλλιτέχνης ξέχασε να πάρει ερχόμενος και να μην έχεις γνώμη και άποψη σε τίποτα γιατί εάν έχεις δίκιο σε κάτι και αδειάσεις τον στουντιάρχη στα μάτια του καλλιτέχνη την έβαψες.
Είναι και τα Recording Studios τόσα πολλά που τα περισσότερα ψάχνουν τους πελάτες με το καμάκι.
Οι περισσότερες δισκογραφικές έχουν τον "κύκλο" τους και συνεργάζονται με συγκεκριμένα Studios.Οι "επώνυμοι" γράφουν στα ίδια επώνυμα Studios νομίζοντας ότι επειδή ο "τάδε" έκανε ένα σουξέ γράφοντας σε κάποιο Studio και το τραγούδι ακούγετε στα ραδιόφωνα παίζει ρόλο το Studio και όχι το τραγούδι το οποίο είναι "πιασιάρικο".
Βασικά όλα είναι θέμα γνωριμιών.Εάν γνωρίζεις τον "κατάλληλο άνθρωπο" ίσως μπορέσεις να μπείς σε κάποια δουλειά γιατί όχι ακόμα και στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση.
Θα μπορούσα να γράφω κατεβατά ολόκληρα απο την "ζωή" στο Studio αλλά θα γίνω κουραστικός (δεν ξέρω μήπως έγινα ήδη". Αλλά άμα αγαπάς κάτι επιβάλλετε να προσπαθήσεις...