Μουσικες σκηνες, που θα παει η κατασταση με αυτες στην Αθηνα

brees21

Νέο μέλος
Μηνύματα
149
Πόντοι
16
Οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών έχουν ξεφύγει!

Πλέον οι μουσικοί παίζουν σχεδόν τζάμπα! Οκ..Δεν απαιτούμε τρελά μεροκάματα..αλλά δεν δέχονται να δώσουν ούτε καν τα βασικά..η αυτά που δικαιούμαστε τέλος πάντων!

Δεν δέχομαι να κάνω πρόβες..εξάσκηση..μελέτη..soundcheck..κουβάλημα κτλ κτλ..Και να πληρώνεται καλύτερα ο σερβιτόρος και ο μπάρμαν..

Βέβαια δεν μου φταίνε αυτοί..αλλα μην ξεχνάμε ότι μια μουσική σκηνή  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στην μπάντα και στους καλλιτέχνες που παίζουν εκεί για να βγάλει τα κέρδη της..δηλαδή δεν θα πας να πιεις ποτό εκεί χωρίς να έχει ζωντανή μουσική..

Live bar/club/music/etc stage χωρίς live δεν υφίσταται...

'Ετσι δεν είναι?

Θα έπρεπε να μην ξαναπαίξει κανένας μουσικός για να δουν όλοι αυτοί πόσο ανάγκη μας έχουν...αναρωτιέμαι πότε θα έρθουν καλύτερες μέρες...

Αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους διότι η ελληνική νοοτροπία είναι να θεωρείται "μάγκας" όποιος καταφέρνει να μην πληρώσει αυτούς που εργάζονται γι'αυτόν. Και αυτό βρίσκει ως πρώτα θύματα όσους παράγουν ένα πνευματικό έργο, το οποίο για τον κάθε άξεστο "επιχειρηματία" δεν έχει υλική υπόσταση (όπως πχ ένα αυτοκίνητο), οπότε αυτοδικαιολογείται για την προσπάθειά του να κλέψει τον άλλον.

Και βεβαια το κλασσικο υφακι στεναχωριας οταν σου δειχνουν στις 5:00 το πρωι το μισοαδειο μαγαζι και σου λενε "Δεν ειχαμε κοσμο σημερα..να σου δωσω τα μισα γιατι ουτε κι εγω βγαινω;".

Βεβαια...στις 5:00 το πρωι λογικο ειναι το μαγαζι να εχει 2-3 τραπεζια...Ομως γι'αυτον ειναι πιο λογικο ειναι να κανει αυτη τη συζητηση στις 5:00 κι οχι στις 1:30-2:00 που ολοι χορευουν απο κατω και συνηθως ανοιγουν και 2-3 κασονια σαμπανιες {#emotions_dlg.blink}

Ευτυχως για το θεμα ηχου ειναι πιο standard τα πραγματα....σου δειχνει απο πριν ποσο σε εκτιμηση σε εχει:

"Κοιτα να δεις, με 15€ θα σε εχω 3 μερες την εβδομαδα..Εξαλλου καθεσαι ολη την ωρα" {#emotions_dlg.eek}

Και παντα η συζητηση τελειωνει ως εξης:

"Μωρε θα παρω εγω ενα φοιτητη απο τα ΙΕΚ εδω γυρω και θα του δωσω και δουλιτσα και θα κανω και τη δουλεια μου. Σιγα μη σε εχω αναγκη"...

Για να ακουσω κ τις αποψεις σας

 
Αι γεια σου συνάδελφέ!! Πολύ καλά τα λες!! Να τους κάνουμε ένα σαμποτάζ που λέει και η Λένα Πλάτωνος, να μην παίζει κανείς στίς σκηνές τους μπας και καταλάβουν ότι χωρίς εμάς δεν θα υπήρχαν καν!! Να το οργανώσουμε διαδικτυακώς και να παίζουμε στις πλατείες και στους ελεύθερους χώρους μόνο κ σαν διαμαρτυρία ενάντια σε αυτή την κατάσταση...το προσωπικό που δουλεύει σε αυτούς τους χώρους θα έπρεπε να το πληρώνουν με κάποιον άλλο τρόπο, όχι να βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό σε εμάς!!  Άσε που συνήθως δε βοηθάνε ούτε στο προμοτάρισμα του λάιβ, όλα από εμάς τα περιμένουν...δηλαδή να γινόμαστε ψώνια και κράχτες εμείς....Ξεζουμίστρες σκηνές έπρεπε να λέγονται όχι μουσικές!! Χώρια που σε μερικές μουσικές σκηνές πληρώνει ο κόσμος κ την καρέκλα 10 ευρώ (δίπλα στο ποτάμι) ή η είσοδος είναι 15 ευρώ χωρίς το πρώτο ποτό (βλέπε μετρόπολις λάιβ στέιτζ) ή στο καμπαρέ βολταίρ το καραφάκι η ρακή ...7 ευρώ!!!!!! Δεν πάνε να χαθούνε λέω εγώ;

Πολυ απλα, η κατασταση θα φτασει ως εξης : Τα Αθηναικα γκρουπακια θα προβαρουν Αθηνα και θα παιζουν επαρχια. Γιατι στην επαρχια περα του σκυλαδικου υπαρχει ελλειψη ροκ, εντεχνου κ αλλων μουσικων ειδων, κ φυσικα κοσμος που διψα να ακουσει κατι περα απο σκυλαδικο , ετσι για ποικιλια ρε αδερφε. Κ καλη μερα θα βρεις δηλαδη παρασκευη σαββατο, κ γεματη σκηνη κ φυσικα φραγκα γιατι θα θελει ο μαγαζατορας να σε ξαναφερει. Κ ας μεινουν οι μουσικες σκηνες στην Αθηνα να δουλευουν με τις φιρμες που τους στραγγιζουν κανονικοτατα κ ξεσπουν με κλεψιες στα μικρα γκρουπ. Θα το παρουν το μαθημα τους... Ξυπνατε

 
Οι στάνταρ αμοιβές κινούνται από 200-280 στα μεγάλα μαγαζιά και 100-150 στις μικρές μουσικές σκηνές.

Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις. Υπάρχουν μαγαζιά με χωρητικότητα κάτω των 100 ατόμων όπου οι αμοιβές είναι ακόμη μικρότερες και επίσης εξαρτάται από τον μουσικό. Υπάρχουν μουσικοί που μπορεί να φτάσουν και τα 500 ευρώ. Κυρίως σολίστες αλλά και τα 700 ευρώ και παραπάνω αν είναι και ενορχηστρωτές. Μιλάμε βέβαια για ελάχιστους όπως ο Καραντίνης (μπουζούκι), ο Μιτζέλος (κιθάρα), ο Γκιουλεντζής (βιολί), ο Ζαχαρίου (Πιάνο) που είναι πολύ σπουδαίοι μουσικοί...

Αυτά γνωρίζω και τα αναφέρω για την διευκόλυνση της συζήτησης.

Σαν άποψη απλά να πως πως ξέρω πολλούς και "ακριβούς" μουσικούς που προτιμούν να παίζουν σε μικρά σχήματα ή μαγαζιά με λιγότερα χρήματα επειδή απλά περνάνε καλύτερα και πιο δημιουργικά, σε σχέση με τα μεγάλα που είναι δεμένοι χειροπόδαρα και οι συνθήκες συμπεριφοράς και ήχου είναι από κακές έως απαράδεκτες... Με λίγα λόγια έχω ακούσει πολλούς να λένε: "καλύτερα λίγα και με μουσική παρά πολλά και με γιατρούς"...

Τα ποσοστά είναι τραγικά, και όσο μεγαλύτερο το σχήμα τόσο πιο ασήμαντα ποσά μπαίνουν στην τσέπη σου. Αυτά στις μουσικές σκηνές που πάει κανείς για να παρουσιάσει τη δουλειά του. Μην ανοίξω το στόμα μου και πώ για τη διαφήμιση, που ΔΕΝ κάνουν. Με τα μηνύματα που στέλνουμε για να καλέσουμε εμείς κόσμο μπαίνουμε και μέσα στην ουσία. Εκμεταλεύονται την δημιουργική/καλλιτεχνική μας ανάγκη να μοιραστούμε τη δουλειά. Μη γελιόμαστε στην ουσία "νοικιάζουμε το χώρο" όπου θα παρουσιάσουμε τη δουλειά μας...

Και βέβαια, σου κλέβουν και "κεφάλια"... αν δεν έχεις τσεκαδόρο την πατάς άνετα. Μου έχει τύχει σε γνωστό λαιβαδικο στο κέντρο, να έχουμε 80 άτομα σχεδόν μετρημένα και να μας βγάζει 53, με θράσσος, δεδομένου ότι πέρα από το μεγαλύτερο μέρος του εισιτηρίου, κρατούσε και τα δεύτερα ποτά ολόκληρα, που τα χρέωνε με ακόμα μεγαλύτερο θράσσος όσο και τα πρώτα...

Τι να πει κανείς...

 
Η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο, πλεον εδω στη πρωτευουσα 2 μονο λυσεις υπαρχουν για να βγαλεις φραγκα. Η να πας στα σκυλαδικα, η να παιζεις σε ακουστικο σχημα 3 ατομα μαξιμουμ, η να εχεις ακρες με επαρχια. Εγω πχ παιζω ροκ, κ βλεπω οτι λογω ελλειψης της ροκ μπορω να διαπραγματευτω ανετα στην επαρχια κ να παρω κ καλη ημερα. Ενα αλλο θεμα που θελω να θιξω ειναι η ημερα που θα σε βαλουν να παιξεις, οκ εκανες ενα γκρουπακι, ελιωσες στις προβες, εβγαλες προγραμμα, εαν δε λεγεσαι Πλιατσικας, Κατσιμιχας κλπ κλπ ( δεν εχω κατι προσωπικο με τους εν λογω καλλιτεχνες ) θα σε βαλουν να παιξεις καμια Τριτη, στη καλυτερη περιπτωση Πεμπτη που φυσικα κοσμος δεν βγαινει κ απαιτουν να φερεις εσυ στο μαγαζι τους το κοσμο σου μιας κ αρκετες μουσικες σκηνες ιδιως οι μη γνωστες απο δικο τους κοσμο καπουτ. Κ ετσι εαν παω να δω φιλους μου μουσικους βλεπω να παιζουν για 10 με 20 ατομα. Κ στο τελος ουτε κουβεντα για λεφτα. Ποια ειναι η λυση? Βρισκεις 2 γκρουπακια κ πας σε ενα μαγαζατορα κ λες , ειμαστε 3 σχηματα, δωσε μας ενα Σαββατο κ 50-50 εσοδα κ θα στο γεμισουμε. Ετσι το οργανωνεις κ το γεμιζεις κ ο αλλος θα δει οτι ειναι συμφερον του το Σαββατο να σε εχει γιατι του κοστιζεις λιγοτερο απ το Μιτζελο κ τον Ζαχαριου. Το θεμα ειναι να ξυπνησουν κ οι μαγαζατορες κ να δουν οτι το συμφερον τους ειναι να συνεργαστουν με τις ερασιτεχνικες μπαντες κ οχι να τις κλεβουν, πιο πολλα θα βγαλουν εαν συνεργαστουν τιμια, αλλα τι να το κανεις, η νοοτροπια του νεοελληνα μια ζωη ηταν νοοτροπια μπουζουκοκλαμπανιδη και  κλεφτοκοτα.

 
brougos7 είπε:
Βρισκεις 2 γκρουπακια κ πας σε ενα μαγαζατορα κ λες , ειμαστε 3 σχηματα, δωσε μας ενα Σαββατο κ 50-50 εσοδα κ θα στο γεμισουμε.
με το που ειδα το θεμα ειπα πως δεν θα γραψω!

εχω δεκαδες διαφωνιες πανω σε αυτα που λετε και νυσταζω αρκετα για να τα αναφερω τωρα.

το θεμα εχει ξαναπροκυψει αλλωστε αρκετες φορες!

απλα μια ερωτηση για χαρη της κουβεντας!

θα δουλεψεις 50-50 επι της εισπραξης με τον μαγαζατορα που εχει πληρωσει το νοικι του μαγαζιου, την καβα(που παιζει απο 20-25% εως και 30κατι% πολλες φορες επι του τζιρου)το προσωπικο,το ρευμα το νερο το τεβε του, το ικα του προσωπικου, την εφορια του και ολες τις αλλες τις δαπανες?

 
και για να ειμαι ξεκαθαρος σε περιπτωση που υπαρξει καποιος καλοθελητης, δουλευω για μουσικη σκηνη του κεντρου της αθηνας και εχω κανει εμφανισεις σε διαφορα μαγαζια και σαν μουσικος κατα καιρους(περιορισμενα μεν, αλλα και παλι) και πιστευω πως εχω μια αποψη και απο τις δυο πλευρες....!

 
Λοιπόν θα ξεκαθαρίσω κάποια απλά πράγματα.

Φταίμε ΟΛΟΙ όμως για αυτά που συμβαίνουν στις μουσικές σκηνές! Φταίνε οι μαγαζάτορες που την έχουν δει έτσι όπως την έχουν δει. Φταίμε και εμείς όμως που ανεχόμαστε αυτού του είδους τις τακτικές....

Εγώ θα μιλήσω για το δικό μας κομμάτι φταιξίματος. Αυτό των καλλιτεχνών. Οι περισσότεροι από εμάς εδώ μέσα ανοίκουμε σε αυτούς που δεν επιβάλλουν τα θέλω τους, αλλά αποδεχόμαστε τα θέλω των μαγαζιών.

Το παρακάτω κείμενο λοιπόν απευθύνεται σε εμάς που δεν έχουμε την δύναμη να επιβάλλουμε τις απαιτήσεις μας....

Ρε παιδιά πραγματικά μα πραγματικά μερικές φορές ήθελα να μιλήσω ονομαστικά και φόρα παρτίδα για μουσικές σκηνές και μαγαζιά μικρά και μεγάλα που φιλοξενούν έντεχνα, ελαφρολαϊκά και ροκ σχήματα αλλά κρατήθηκα...Δεν ξέρω κι εγώ πως κρατήθηκα αλλά σεβάστηκα πραγματικά κάποια πράγματα που έχουν να κάνουν με πιο βαθιά ζητήματα από αυτά τα υλικά που αντιπροσωπεύουν τα χρήματα....Γι' αυτό και κρατάω το στόμα μου κλειστό! Και το κάνω αυτό εγώ που δεν βγάζω το ψωμί μου ΜΟΝΟ από τη μουσική. Θα μπορούσα να άρχιζα να έλεγα κι εγώ διάφορα που έχω αντιμετωπίσει με τη σειρά μου σε μουσικές σκηνές και καλλιτεχνικά στέκια με live projects....

Ωραία...Έστω ότι το κάνω...Τι θα κέρδιζα??? Από τη μία θα έκλεινα μια, δυο, πέντε πόρτες πίσω μου και από την άλλη θα γινόμουν η κυρά Κατίνα των μεσημεριανάδικων θάβοντας τον ένα και τον άλλο χώρο...Μην ξεχνάτε ότι στο χώρο μας ο κόσμος είναι πραγματικά μικρός....πολύ μικρός!!!

Η λύση φίλοι μου στα σε τέτοιου είδους προβλήματα κρύβεται....μέσα στη ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ. Εσύ φίλε-φίλη που πας να κλείσεις μια εμφάνιση μοναδική ή μια σειρά εμφανίσεων πρέπει να ξερεις ότι δεν έχεις καμία πλάτη. Πας μόνος σου να κάνεις τη συμφωνία, εκτός αν έχεις μάνατζερ-νταβατζή!!! (Το γράφω με πλήρη επίγνωση αυτό...!!)

Φίλοι μου παραπάνω μιλήσατε για τις αμοιβές, τα μεροκάματα και τις συμφωνίες. Δεν θα επεκταθώ τώρα σε αυτό, μιας και πολλοί με καλύψατε....

Εγώ θα σας πω πρακτικές απλές ώστε να διασφαλίσετε και να κυνηγήσετε το δίκιο σας σε περίπτωση που κάποιο μαγαζί σας κάνει λαμογιά και δεν σας πληρώνει αθετώντας τα συμφωνηθέντα...

1) Είστε σχήμα μικρό που δεν έχετε μάνατζερ και αυτομανατζάρεστε??

α) Πολύ απλά αν η συμφωνία σας είναι με τα εισιτήρια, βάλτε κάποιον δικό σας στη πόρτα ή δίπλα στο ταμείο ώστε να ελέγχει τη κατάσταση για εσάς που δίνετε τη ψυχή σας πάνω στο stage...Αυτό πάντα σε συμφωνία με το αφεντικό...Αν σας το αρνηθεί...τότε πάρτε δρόμο νωρίς χωρίς πολλές κουβέντες γιατί θα σας τη φέρει....

β) Αλλιώς αν θέλετε πολύ να κάνετε το live, βάλτε φίλους σας κρυφά να μετρούν το κόσμο κατά τη διάρκεια του live..

[Αν από την άλλη αν κάνετε live απλά για το κέφι σας και τη κάβλα σας και δεν σας ενδιαφέρει να βγάλετε χρήματα για τον κόπο σας τότε καλά να πάθετε που σας εκμεταλλεύεται ο κάθε μαγαζάτορας! Τα ίδια έκανα κι εγώ πριν 15 χρόνια σαν πωρωμένος πιτσιρικάς για εμφανίσεις  και στερούσα μέρες εμφανίσεων από σχήματα και καλλιτέχνες που είχαν να δώσουν πολλά περισσότερα από μένα...

(Κάνε το ερασιτεχνικό σου κέφι παλικάρι μου, αλλά με επαγγελματισμό...!!!!!!)]

2) Αν στο τέλος του live γίνει τελικά το απευκταίο και ο μαγαζάτορας σας πει ότι δεν θα πληρωθείτε ή ότι δεν θα πάρετε τα συμφωνηθέντα για τον ένα ή τον άλλο λόγο...Μην σας πιάσει κανένα ταράκουλο, ούτε να το παίξετε μάγκες και νταήδες! Αν έχετε δίκιο να αισθάνεστε αδικημένοι για την κλεψιά ή την αδικία, υπάρχει μια ωραία μέθοδος να κάνετε τον μαγαζάτορα να υπολογίσει αλλιώς τα πράγματα την άλλη μέρα...

α) Την ώρα που θα σας λέει το δυσάρεστο μαντάτο της μη πληρωμής να φροντίσετε να έχετε μάρτυρες ΑΣΧΕΤΟΥΣ με το σχήμα σας, (φίλους, ταίρια, άσχετους θαμώνες, οποιονδήποτε). Να ακούσουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!

β) Δώστε του να καταλάβει ότι δεν είστε κορόιδα και αυτό θα γίνει την επόμενη μέρα...

Για παράδειγμα: Το 2008 μου έτυχε κάτι παρόμοιο και δυσάρεστο. Στο τέλος ενός live έπρεπε να πάρουμε το ποσοστό εισιτηρίων που αντιστοιχούσε σε 83 άτομα και αντ' αυτού το μαγαζί θα μας πλήρωνε για 56. Είχαμε δύο άτομα από άσχετες παρέες φίλοι μας οι οποίοι είχαν μετρήσει το κόσμο και οι δυο συμφωνούσαν στο νούμερο 83. Στις αντιρρήσεις μου οι μαγαζάτορες επέμεναν στα 56 άτομα και να μην πω τίποτε άλλο γιατί δεν θα πάρουμε ούτε αυτά και θα είχαμε και άλλου είδους μπερδέματα......

Τους είπα, να κρατήσουν τα χρήματα και θα έρθω την επομένη να τα πάρω. Τη επόμενη μέρα λοιπόν δεν πήγα εγώ, έστειλα με κούριερ ένα cd μέσα στο οποίο ήταν γραμμένο ένα κείμενο σε word που εξέφραζε τη διαμαρτυρία μας για όλη τη κοροϊδία στο φινάλε. Αυτό το κείμενο είχε μέσα και τις μαρτυρίες σχετικών και άσχετων με εμάς.  Το cd συνοδευόταν από ένα χαρτί που έγραφε:

"Θα παρακαλούσα πολύ αγαπητέ....κύριε...τάδε και αγαπητέ κύριε τάδε, τα χρήματα που δικαιούμαστε για τα 83 εισιτήρια να κατατεθούν μέσα σε δύο μέρες στον παρακάτω λογαριασμό τράπεζας. Αν δεν γίνει αυτή η ενέργεια στον χρόνο που ζητάμε, το κείμενο που διαβάσατε θα διαβιβαστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα sites στο ίντερνετ, σε εφημερίδες και σε περιοδικά...  "

Μαντέψτε....το αποτέλεσμα....Φυσικά και πληρωθήκαμε κανονικότατα μιας και αναγνώρισαν το λάθος σαν λάθος του τσεκαδόρου στη πόρτα!

Φυσικά ομολογώ πως και εμείς φερθήκαμε΄με άκομψο τρόπο. Φυσικά ομολογώ πως και εμείς πέσαμε επίπεδο. Φυσικά και ομολογώ πως αυτό που κάναμε ήταν έξω από κάθε ιδεαλιστική και καλλιτεχνική λογική...

Φυσικά όμως ήταν κάτι το οποίο επιλέξαμε σαν έσχατη λύση μιας και μας έπνιγε το δίκιο!!!

Όλα έγιναν γρήγορα και χωρίς το θέμα να πάρει διαστάσεις από καμιά πλευρά. Δεν μπλέξαμε κανένα ΙΚΑ, κανένα σύλλογο, καμιά υπηρεσία. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ το παλέψαμε και βγήκαμε νικητές. Βέβαια μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο είχαμε φάει ΠΟΛΛΕΣ ΗΤΤΕΣ όλα αυτά τα χρόνια. Αλλά πάθαμε και μάθαμε.

Έτσι λοιπόν και εγώ τώρα μοιράζομαι αυτά τα πράγματα μαζί σας με την ελπίδα ότι μέσα από τις εμπειρίες μου θα βοηθήσω νέους συναδέλφους να διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο τέτοιες δύσκολες καταστάσεις...

Μην ξεχνάτε φίλοι μου ότι τη σημερινή εποχή έχετε στα χέρια σας το εργαλείο που λέγεται ίντερνετ!!!

ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ έχετε αποδείξεις ότι σας εξαπάτησαν και σας αδίκησαν τα μουσικοαφεντικά...απλά δώστε τους να καταλάβουν ότι έχετε πλέον και εσείς δύναμη να διεκδικήσετε αυτά που σας ανοίκουν!!! Αν όμως προσπαθίσετε να το παίξετε ντε και καλά αδικημένοι τότε να είστε σίγουροι πως θα βρεθεί κάποιος πιο έξυπνος από εσάς που θα ψάξει και αυτός το δικό του δίκιο μέσα από τους ίδιους τρόπους που χρησημοποιήσατε εσείς....

Τα Μουσικά μου σέβη

Υ.Γ: Sorry για το μακροσκελές κείμενο, δεν γινόταν να συμπτύξω τη σκέψη μου περισσότερο....

 
BigAlejandro είπε:
με το που ειδα το θεμα ειπα πως δεν θα γραψω!

εχω δεκαδες διαφωνιες πανω σε αυτα που λετε και νυσταζω αρκετα για να τα αναφερω τωρα.

το θεμα εχει ξαναπροκυψει αλλωστε αρκετες φορες!

απλα μια ερωτηση για χαρη της κουβεντας!

θα δουλεψεις 50-50 επι της εισπραξης με τον μαγαζατορα που εχει πληρωσει το νοικι του μαγαζιου, την καβα(που παιζει απο 20-25% εως και 30κατι% πολλες φορες επι του τζιρου)το προσωπικο,το ρευμα το νερο το τεβε του, το ικα του προσωπικου, την εφορια του και ολες τις αλλες τις δαπανες?

+1

 
Δε μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπε οι μουσικοι να εχουν αξιωσεις να πληρωνονται απο τη στιγμη που το 85% περιπου οσων παρουσιαζονται στις μουσικες σκηνες ειναι μεταξυ χασμουρητου και υπνου?

 
BigAlejandro είπε:
την καβα(που παιζει απο 20-25% εως και 30κατι% πολλες φορες επι του τζιρου)
  ΤΙ ΠΡΑΜΑ? :o :o

  Να αφησω στην ακρη ολα τα άλλα....ΑΛΛΑ οταν το μπουκαλι το ποτο κανει ΛΙΑΝΙΚΗ 12 ευρω(οποτε χοντρικη πολυ πιο κατω - και ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και μπομπα.... ::)) και βγαζει 12 ποτα τα οποια πωλουνται 8 - 15 το ενα = 96 - 180 ευρω, χωρια που πολλες φορες δεν ειναι καν το ποτο μεσα στο εισιτηριο, ε,τοτε ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ....Ετσι δεν ειναι?

 
  Και για να συμπληρώσω κατι που ξεχασα....

BigAlejandro είπε:
με τον μαγαζατορα που εχει πληρωσει  το ικα του προσωπικου
  ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ!! :D :D

 
Τα εχω ξαναπει αλλα ας τα ξαναπω...Οταν εισαι μουσικος και πληρωνεσαι 100 ευρω για 3 ωρες,αυτα τα λεφτα πρεπει να βγουν απο καποιες τσεπες,να πληρωθουν τα εξοδα και ο μισθος σου και να βγαλει κερδος και ο μαγαζατορας.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι μερος της δουλειας σου ειναι να φερεις κοσμο..Δυστηχως μεν,εννοειται δε.Τωρα αν μπορεις να φερεις κοσμο εισαι σε θεση να διαπραγματευτεις τα παντα και να διεκδικησεις.Αν φερεις μονο την κοπελα σου και 2 φιλους θα παρεις τα φρυδια μου και αυτο σου αξιζει..Τωρα αγαπητε μουσικε να σου θυμισω οτο κανεις δεν σε αναγκαζει να παιξεις μουσικη για να ζησεις.Υπαρχουν τοσες δουλειες εκει εξω και σε διαβεβαιω κανενας δεν χαριζει λεφτα που δεν δουλεψες.Και κατι αλλο,ασε τα κνιτικα γιατι αν ποτε φτιαξεις μαγαζι θα γινεις τρισχειροτερος.Ολοι κραζουν μεχρι που γινονται ιδιοκτητες.Money talks bullshit walks

 
matawan είπε:
Δε μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπε οι μουσικοι να εχουν αξιωσεις να πληρωνονται απο τη στιγμη που το 85% περιπου οσων παρουσιαζονται στις μουσικες σκηνες ειναι μεταξυ χασμουρητου και υπνου?
Δε θα συμμετασχω στην υπολοιπη συζητηση, απλα θα ρωτησω το εξης, ορμώμενος από το παραπάνω:

Κι εγώ στη δουλειά μου, που δε μου αρέσει, είμαι μεταξύ χασμουρητού και ύπνου. Δεν πρέπει να πληρωθώ;

Νομίζω ότι η παραπάνω παρατήρηση ήταν το λιγότερο άστοχη. Από τη στιγμή που σε προσλαμβάνουν να κάνεις κάτι και το κάνεις, πρέπει να πληρωθείς άσχετα αν βαριέσαι, χασμουριέσαι, ακόμα και κοιμάσαι (εφόσον ολοκλήρωσες το task σου και σου έμεινε χρόνος).

Στην τελική, αν ο εργοδότης δε γουστάρει χασμουρητά κλπ, μπορεί κάλλιστα να απολύσει και να πάρει α-χασμουρητους (sic)! Δεν ειναι Δημόσιο...

 
psycho969 είπε:
κανενας δεν χαριζει λεφτα που δεν δουλεψες.Και κατι αλλο,ασε τα κνιτικα γιατι αν ποτε φτιαξεις μαγαζι θα γινεις τρισχειροτερος.Ολοι κραζουν μεχρι που γινονται ιδιοκτητες.Money talks bullshit walks
    Ναι αλλα κανένας δεν δικαιουται να σου φαει λεφτα που δουλεψες....Οταν σου λεει ο φιλος πιο πανω οτι απο 83 και με μαρτυρες τους εριξε ο αλλος στα 56, ε....τοτε προκειται ΣΤΕΓΝΑ περι ΚΛΟΠΗΣ και δεν χωρανε ευγενιες.

Αν η συμφωνια ειναι "τοσα βρεξει χιονισει" πα να πει τοσα ΒΡΕΞΕΙ ΧΙΟΝΙΣΕΙ. Απλα πολλοι μουσικοι δεν σκεφτονται / ντρεπονται / ξεχνανε / κωλωνουν / βαριουνται / δεβαριουνται(δεβαριεσε.... ::)) κλπ να τα πουνε απο πριν το live.

    Αν η συμφωνια ειναι Τοσα στα στα Τοσα, ειναι παλι ξεκαθαρο. Ολα τα υπολοιπα (οπως ειπε και ο φιλος brougos7

Το 2008 μου έτυχε κάτι παρόμοιο και δυσάρεστο. Στο τέλος ενός live έπρεπε να πάρουμε το ποσοστό εισιτηρίων που αντιστοιχούσε σε 83 άτομα και αντ' αυτού το μαγαζί θα μας πλήρωνε για 56. Είχαμε δύο άτομα από άσχετες παρέες φίλοι μας οι οποίοι είχαν μετρήσει το κόσμο και οι δυο συμφωνούσαν στο νούμερο 83. Στις αντιρρήσεις μου οι μαγαζάτορες επέμεναν στα 56 άτομα και να μην πω τίποτε άλλο γιατί δεν θα πάρουμε ούτε αυτά και θα είχαμε και άλλου είδους μπερδέματα......
ειναι κλοπη και νταηλικι.
  Πανω απο ολα πρεπει να κανεις ΠΡΙΝ το live ξεκαθαρη και ξερη κουβεντα με το αφεντικο.Και οταν λεω ξερη και στεγνη,εννοω μεταξυ αλλων την αμεση ερωτηση "αν δεν ερθει κοσμος τι θα παρουμε ?" .ΔΕΝ αφηνουμε κανενα περιθωριο για ειρωνικα βλεμματα,ψαρωτικες μαλακιες,"θα τα βρουμε"(αοριστια) "μην αγχωνεσαι" (στεγνη ειρωνεια),και ΔΕΝ χρειαζεται να περιμενουμε με τις ωρες το αφεντικο σαν ηλιθιοι μεχρι να εμφανιστει - με το πασο του - ,να απανταει στα κινητα συνεχεια,να κανει τις δημοσιες σχεσεις του με τον ενα και με τον αλλο και στο τελος να μας πεταξει και μια ελεημοσυνη σημασιας. Δεν εννοω οτι πρεπει κανεις να το παιζει ιστορια και μυστηριος,αλλα αν το καθε αφεντικο εχει εμφανως περιφρονητικη / υπεροπτικη συμπεριφορα πρεπει να τον γραφουμε στα π@π@ρια μας και να φευγουμε.Αλλιως εχει κερδισει αμεσως το πανω χερι και κανει οτι θελει. Μονο οταν θα αλλαξουμε νοοτροπια σα λαος σε αυτο θα βαλουνε καποτε μυαλο.

Και για να μη μου την πεις κανεις,δεν εννοω οτι πρεπει ο μουσικος να εχει το πανω χερι. Πρεπει να ειναι και οι δυο ΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΙΣΟ.

φιλε 969,να εισαι σιγουρος οτι Αν ανοιξω μαγαζι καποια στιγμη ΔΕΝ προκειται να κανω τετοια....Κι αν μου πεις οτι "ναι καλα,ολοι τα ιδια λενε "και τετοια θα σου πω οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι!

 
Babtua είπε:
Κι εγώ στη δουλειά μου, που δε μου αρέσει, είμαι μεταξύ χασμουρητού και ύπνου. Δεν πρέπει να πληρωθώ;
Εσυ μπορει να εισαι ο,τι θελεις, αρκει να κανεις τη δουλεια σου. Εγω αναφερομουν στον αντικτυπο που εχει στο κοινο ολο αυτο. Γιατι να εχει αξιωσεις ενας μουσικος που παρουσιαζει ενα ανευρο, βαρετο, τετριμμενο προϊον?

 
psycho969 είπε:
Τα εχω ξαναπει αλλα ας τα ξαναπω...Οταν εισαι μουσικος και πληρωνεσαι 100 ευρω για 3 ωρες,αυτα τα λεφτα πρεπει να βγουν απο καποιες τσεπες,να πληρωθουν τα εξοδα και ο μισθος σου και να βγαλει κερδος και ο μαγαζατορας.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι μερος της δουλειας σου ειναι να φερεις κοσμο..Δυστηχως μεν,εννοειται δε.Τωρα αν μπορεις να φερεις κοσμο εισαι σε θεση να διαπραγματευτεις τα παντα και να διεκδικησεις.Αν φερεις μονο την κοπελα σου και 2 φιλους θα παρεις τα φρυδια μου και αυτο σου αξιζει..Τωρα αγαπητε μουσικε να σου θυμισω οτο κανεις δεν σε αναγκαζει να παιξεις μουσικη για να ζησεις.Υπαρχουν τοσες δουλειες εκει εξω και σε διαβεβαιω κανενας δεν χαριζει λεφτα που δεν δουλεψες.Και κατι αλλο,ασε τα κνιτικα γιατι αν ποτε φτιαξεις μαγαζι θα γινεις τρισχειροτερος.Ολοι κραζουν μεχρι που γινονται ιδιοκτητες.Money talks bullshit walks
Αν ενα μαγαζι δουλευει σωστα και εχει καλες μπάντες ο κοσμος πηγαινει και στο ασχετο απλα και για τη φάση.Δεν ειναι δουλεια σου να φέρεις κοσμο.Εγω απλα θελω και δικους μου για να περνάω καλύτερα.Με μονο δικους σου δεν εχεις κανενα μελλον ετσι και αλλιως.Δουλεια του μαγαζιου ειναι να προμοταρει οτι εχει να κανει με το μαγαζι του να φερνει καλες μπάντες και να δινει και ευκαιριες σε νέες(υπαρχουν και τα opening acts).Aν το μαγαζι φέρνει οτι να ναι πιτσιρικια που δεν εχει ακουσει ποτε του και παιζουν αθλια ε ναι μετα η καθε μπάντα θα πρεπει να φερνει δικους της(αλλους δεν θα χει εκει μεσα) και εχουμε ολα τον υπολοιπο φαυλο κυκλο.Αν και δεν θα διαφωνησω μπαντα που εχει καποιο ονομα και φυσικα τραβάει κοσμο(π.χ. Dr Funk) φυσικα και διαπραγματευονται αλλιως.

Αν η μουσικη ειναι το επάγγελμα μου μουσικη δεν θα παιξω για να ζησω.....;

Ειλικρινα ειμαι αντι - ΚΚΕ αν και πιστευω δεν εχει να κανει με το θεμα...

Τελος πρεπει να αναλογιστουμε και μεις τι ποιοτητα προσφερουμε ως σχηματα μουσικη κτλ για να εχουμε και αναλογα ανταλαγματα.Αλλες μπάντες εχουν μετριους εως κακους τραγουδιστες, ντραμμερ που χανουν μπασσιστες που δεν ακουν κιθαριστες ψωνια κτλ.Ειλικρινα ειδα τις 48 ωρες τις προαλλες και κατάλαβα ποσο μεγαλο χάσμα μπορει να υπάρξει στις διαφορες μπάντες.Και δεν ειναι τυχαιο που οι καλες μπάντες ποτε δεν ειχαν τέτοια προβλήματα.Αυτα τα τελευταια τα λέω ως συνηγορος του διαβόλου...

 
matawan είπε:
Γιατι να εχει αξιωσεις ενας μουσικος που παρουσιαζει ενα ανευρο, βαρετο, τετριμμενο προϊον?
Γιατί τον ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ να κανει αυτο, αλλιως δε θα τον προσελαμβαναν.

 
H αληθεια ειναι οτι κ σε ποιοτητα υστερουν αρκετες μπαντες αλλα μηπως οι μαγαζατορες να ελεγξουν ποιον βαζουν? Να πουν ρε παιδια , εχετε κανενα cd σας, απο ηχογραφημενα στουντιακα? , εστω βιντεακια απο παλαιοτερα σας live, καποια playlist του τι σκεφτεστε να παιξετε? Αλλα εαν ο μαγαζατορας δε σε βλεπει ως καλλιτεχνη αλλα μονο ως κεφαλια για να γεμισει το μαγαζι του μια μερα ακυρη, τοτε θα βαλει μεσα τον καθε καλαμπορτζη κ φυσικα θα τον κλεψει. Ισως αν καποιο μαγαζι ξεφυγει απ τη νοοτροπια κ αρχισει να συμπεριφερεται σωστα, τοτε να ειστε σιγουροι πως θα μαθευτει μεταξυ των μουσικων κ θα σκοτωνοντε ποιος θα θελει να παιξει εκει πρωτος. ΑΛλα δυστυχως τοσο τα γκρουπ οσο κ οι μαγαζατορες κοιτανε το αμεσο κερδος, γι αυτο κ βλεπεις τα χασμουρητα, γιατι παιζουν τραγουδια που τους επιβαλλουν προκειμενου να τα κονομησουν.

 
Να μην ξαναπαίξουμε ποτέ και να βάζουν DJ (άλλοι αυτοί...αποκαλούνται μουσικοί επειδή "παίζουν" λένε μουσική με το cd.....) Και αυτοί έχουν κάνει ζημιά, αλλά και πολλά άλλα πράγματα..

 
Πάντως...

Σε 2-3 μαγαζιά που έχω παίξει στην Αθήνα, ποτέ δε με κλέψανε... Το νυχτοκάματο ήταν 100 ευρώ +, που μου φάνηκαν εντάξει για 2 ώρες πρόγραμμα (και όχι μέχρι τις 05:00)... Η ασφάλειά μου είναι ΟΑΕΕ, άρα ούτε εκεί με νοιάζει (αν και ομολογώ ότι δεν ξέρω ΤΟΣΕ λεπτομέρειες πιά).

Φυσικά οι πρόβες απλήρωτες (αλλίμονο, αλλά αφού κλεινεις για 1-2 εμφανίσεις τι να πληρώσει το μαγαζί για τις πρόβες; ) και τα γενικά παίζουν αρκετά. Πάντως οι εμπειρίες μου δεν είναι δυσάρεστες, και ποτέ (δε νομίζω τουλάχιστον) δεν με έχουν κλέψει... :-\

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top