- Μηνύματα
- 11,670
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 3,578
Αυτές είναι οι συνέπειες του να παίζεις σε... ροκάδικο. 
Λες και είμαστε βρυκόλακες, είχαμε εντολή άνωθεν να ξεκινήσουμε μετα τα μεσάνυχτα.
Το ίδιο ισχύει και με τον ήχο. Οταν δεν τον ελέγχεις αλλά ρυθμίζεται το τι βγαίνει στον κόσμο απο ηχολήπτη - μαγαζάτορα είσαι έρμαιο της προσωπικής του άποψης και μουσικού γούστου για το πως πρέπει να ακουστείς. Για τη δική μας μπάντα που παίζει συνήθως σε χαμηλές εντάσεις, έχοντας σαν σημείο αναφοράς την ένταση απο τα congas, επάνω στη σκηνή τα πάντα ήταν δυνατά απο τα μόνιτορ και έκανε κάποιους απο εμάς να αισθανόμαστε άβολα. Κρίνοντας απο αυτό καταλαβαίνω και το τι άκουγε και το κοινό. Οι ρυθμίσεις πχ του EQ επι κονσόλας, πολύ πιθανόν να έβγαζαν και κάποια όργανα (ίσως και την Les Paul) σκληρά. Οπότε ποιός ο λόγος να πασχίζεις να ρυθμίζεις τον ήχο στον ενισχυτή σου (όσο καλός και να 'ναι) όπως θες, όταν θα ακουστεί διαφορετικά στον κόσμο;
Θεωρώ σαν μουσικός και ηχολήπτης πως για τόσο μικρούς χώρους, η χρήση P.A. / monitor για όλα τα όργανα είναι overkill και εξυπηρετεί μόνο το ροκοποζεράδικο dream επι σκηνής αλλά και την ανασφάλεια του μουσικού που δεν είναι σε θέση να ελέγχει τον ήχο του σε συνάρτηση με την υπόλοιπη μπάντα.
Αλλά είπαμε, no use crying over spilt milk. Εμείς τελικά περάσαμε όμορφα, διασκεδάσαμε, (κουραστήκαμε τα γερόντια) και ελπίζω, κρίνοντας απο το κοινό που έμεινε μέχρι το τέλος, πως διασκέδασε και αυτό.
Ευχαριστούμε πολύ όσους ήρθαν.

Λες και είμαστε βρυκόλακες, είχαμε εντολή άνωθεν να ξεκινήσουμε μετα τα μεσάνυχτα.

Το ίδιο ισχύει και με τον ήχο. Οταν δεν τον ελέγχεις αλλά ρυθμίζεται το τι βγαίνει στον κόσμο απο ηχολήπτη - μαγαζάτορα είσαι έρμαιο της προσωπικής του άποψης και μουσικού γούστου για το πως πρέπει να ακουστείς. Για τη δική μας μπάντα που παίζει συνήθως σε χαμηλές εντάσεις, έχοντας σαν σημείο αναφοράς την ένταση απο τα congas, επάνω στη σκηνή τα πάντα ήταν δυνατά απο τα μόνιτορ και έκανε κάποιους απο εμάς να αισθανόμαστε άβολα. Κρίνοντας απο αυτό καταλαβαίνω και το τι άκουγε και το κοινό. Οι ρυθμίσεις πχ του EQ επι κονσόλας, πολύ πιθανόν να έβγαζαν και κάποια όργανα (ίσως και την Les Paul) σκληρά. Οπότε ποιός ο λόγος να πασχίζεις να ρυθμίζεις τον ήχο στον ενισχυτή σου (όσο καλός και να 'ναι) όπως θες, όταν θα ακουστεί διαφορετικά στον κόσμο;
Θεωρώ σαν μουσικός και ηχολήπτης πως για τόσο μικρούς χώρους, η χρήση P.A. / monitor για όλα τα όργανα είναι overkill και εξυπηρετεί μόνο το ροκοποζεράδικο dream επι σκηνής αλλά και την ανασφάλεια του μουσικού που δεν είναι σε θέση να ελέγχει τον ήχο του σε συνάρτηση με την υπόλοιπη μπάντα.
Αλλά είπαμε, no use crying over spilt milk. Εμείς τελικά περάσαμε όμορφα, διασκεδάσαμε, (κουραστήκαμε τα γερόντια) και ελπίζω, κρίνοντας απο το κοινό που έμεινε μέχρι το τέλος, πως διασκέδασε και αυτό.
Ευχαριστούμε πολύ όσους ήρθαν.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: