Δηλ το soundonsound ειναι ο αδιαφθορος οδηγος του κοπαδιου μας που χωρις καμια υστεροβουλια γραφει μηtugito είπε:Βασικά χρησιμοποιούνται στα home studio τους καργα ή απλά για reference. Ενδεικτικά τα KRK 8 rokit είχε ο hiphoper και παραγωγός ουσιαστικά των linkin park και μιξάρανε και σχεδιάζανε στο στουντιό του. Σχόλιο κανείς;;;;D ;D ;D Ε, ξέρεις πώς πάνε αυτά τώρα.... Πάρτε καλέ κύριε αυτά να ακουμπάτε τον καφέ σας πάνω..... Να τα βάζετε και μια φορά το μήνα ώστε να ακούτε πώς ακούγεται η μίξη σας σε φτηνά ηχεία...... Και μετά το βάζουν στο siteΣυγνωμη , που πεταγομαι σαν (.....) , αλλα πραγματικα πιστευετε οτι
μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο του κοσμου χρησιμοποιουν μονιτορ ......του πεντακοσαρικου ???
Προς Θεου παλληκαρια , αυτα ολα ειναι για ερασιτεχνικη και ημιεπαγγελματικη χρηση , μην τρελαθουμε κιολας
ΥΓ Ισως τα χρησιμοποιουνε στο .....ασανσερ ;D
Παιδιά μην τρελένεστε, ολα τα ηχεια ειναι καλά. Μην σας κάνει τόσο εντύπωση.
το θεμα με τα μονιτορς ειναι να ξερεις πραγματικα τον ηχο τους, να ξερεις δηλαδη πως θα ακουγονται οι μιξεις που θα κανεις σε αυτα, οταν παιχτουν σε ολα τα διαφορετικα συστηματα ηχου που κυκλοφορουν (αμαξι, σπιτι, i-pod, ραδιο, κ.τ.λ.). αυτο ενδιαφερει περισσοτερο απο την ποιοτητα ηχου καθαυτη. μονιτορς οπως τα ns10 ηταν τοσο διαδεδομενα, που πολλοι ηχοληπτες τα χρησιμοποιουσαν μαλλον γιατι τους εκαναν τη ζωη ευκολη. εχει τυχει να βρεθω σε στουντιο στην αμερικη με μονιτορ των 100.000$ (το ενα!!), αλλα φανταζομαι οτι, εκτος απο τους τυπους στο στουντιο, κανεις δεν θα ακουγε τις μιξεις τους σε συστημα που εστω θα το πλησιαζε σε αποδοση. οποτε εχει μια λογικη το να δουλευεις με κατι που το βρισκεις παντου μπροστα σου, και ειναι πιο κοντα στον μεσο ακροατη.Και ξαναρωτω ,πραγματικα μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο τουκοσμου , χρησιμοποιουν μονιτορς του πεντακοσαρικου ?? γιατι ? για μειωση κοστους ? δεν το καταλαβαινω .
Δυστυχως λογω χωρου , 8030 και μαλιστα στα -4db στα χαμηλαdigisilence είπε:Τωρα για τα genelec... 8030 :? 5''? Απο 8040 και πανω. ΑΑααα...
Ευγε, επακριβώς η απάντηση που έδωσες είναι και η πραγματικοτητα. Κατα κανονα τα στουντιο χρησιμοποιουνε μονιτορ ΠΑΝακριβα και δευτερομιξάρουν και τεσταρουν στα reference που συνήθως ειναι στον τομέα 500-1500 ευρώ. Αλλες φορές και παραπάνω. Το ποσο γνωρίζει ο καθένας τα μονιτορ του ειναι το πιο σημαντικό. Απο κει και περα το μονο αντικειμενικο ειναι οτι καποια μονιτορ ειναι φλατ και καποια οχι. ΚΡΚ ειναι φλατ, τα ΤΑΣΚΑΜ το ιδιο, MACKIE ειναι η κορυφή σε αυτή την κατηγορία και τα GENELEC ειναι υπεραρκετά ακόμα και για επαγγελματια που για χ και ψ λογο θελει να την βγαλει οικονομικά. Αντικειμενικα τα BEHRINGER ειναι χρωματισμένα, το ίδιο και τα MAUDIO και το ίδιο και κάποια αλλα. τώρα σχετικά με τα παρακάτω.Alter είπε:το θεμα με τα μονιτορς ειναι να ξερεις πραγματικα τον ηχο τους, να ξερεις δηλαδη πως θα ακουγονται οι μιξεις που θα κανεις σε αυτα, οταν παιχτουν σε ολα τα διαφορετικα συστηματα ηχου που κυκλοφορουν (αμαξι, σπιτι, i-pod, ραδιο, κ.τ.λ.). αυτο ενδιαφερει περισσοτερο απο την ποιοτητα ηχου καθαυτη. μονιτορς οπως τα ns10 ηταν τοσο διαδεδομενα, που πολλοι ηχοληπτες τα χρησιμοποιουσαν μαλλον γιατι τους εκαναν τη ζωη ευκολη. εχει τυχει να βρεθω σε στουντιο στην αμερικη με μονιτορ των 100.000$ (το ενα!!), αλλα φανταζομαι οτι, εκτος απο τους τυπους στο στουντιο, κανεις δεν θα ακουγε τις μιξεις τους σε συστημα που εστω θα το πλησιαζε σε αποδοση. οποτε εχει μια λογικη το να δουλευεις με κατι που το βρισκεις παντου μπροστα σου, και ειναι πιο κοντα στον μεσο ακροατη.Και ξαναρωτω ,πραγματικα μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο τουκοσμου , χρησιμοποιουν μονιτορς του πεντακοσαρικου ?? γιατι ? για μειωση κοστους ? δεν το καταλαβαινω .
Μας αρέσει η όχι υπάρχουν φλατ και μη φλατ ηχεία. Απο κει και περα παιζουμε με τις λεπτομερειες. Αλλη θελουν για τις λεπτομερειες να δωσουν 6.000 και αλλοι 600. Το soundonsound και το καθε soundonsound κανει την δουλειά του και εμένα προσωπικά οι θεωρίες συνομοσίας και η διαστρέβλωση του κύκλου σε ευθεία γραμμή (γιατι αυτη την λογική έκφρασες με τα προηγουμενα σχόλια) δεν με εκφράζει. Την σέβομαι πάντως αλλά σε καμία περίπτωση δεν την δέχομαι.Δηλ το soundonsound ειναι ο αδιαφθορος οδηγος του κοπαδιου μας που χωρις καμια υστεροβουλια γραφει μη
διαφημηστικα αρθρα ετσι ωστε τελικα να μπορεσουμε να αγορασουμε με κλειστα ματια ποιοτικα προιοντα! Τα οποια
δεν θα μας τα φερουν για τεστ μια και δεν εχουμε ονομα που ξερει η μαζα, οποτε δεν εχει διαφημηση.
θα τα υπερασπιζουμε. Δεν θα βγουμε να πουμε οτι καναμε μα__κια και θα χωσουμε στο τρυπακι κι αλλους για να
μην αισθανομαστε μοναξια. Που ξερεις μπορει στο τελος να μας αρεσουν μια και θα τα εχουμε συνηθισει.
Ακριβώς εκεί τα έχω και εγώ τα 8030!dkall είπε:Δυστυχως λογω χωρου , 8030 και μαλιστα στα -4db στα χαμηλα
Npap γεια χαρά,το mkII είναι στα ίδια κυβικά κατά την γνώμη σου?npap είπε:άντε να πεταχτώ κι εγώ σαν (...) ... ;D
1.ναι... χρησιμοποιούν και πεντακοσάρικου και παρακάτω...(θυμάται άραγε κανείς πόσο είχαν τα yamaha ns 10?...)
ένα studio που σέβεται τον εαυτό του λειτουργεί "τουλάχιστον" 3 ζευγάρια...near, mid και main field...
το καθένα ξεχωριστά και συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα, παίζει τον (σημαντικό) ρόλο του στην διαδικασία της παραγωγής...
(σε παλιότερα θέματα έχουν αναλυθεί κατά κόρον οι λόγοι..)
2.περί των χώρων ακρόασης στα καταστήματα πώλησης μην ανησυχείτε ιδιαίτερα...
αν παίζουν εκεί καλά θα παίξουν και στον ανάλογα (στο πλείστον των περιπτώσεων..) "κακό" χώρο του δωματίου σας...
αν πάλι έχετε κάποιο μεγάλο studio χαράς ευαγγέλια...θα σας τα φέρουν εκεί να τα δοκιμάσετε...
3. όσο για τον φίλο που έθεσε την αρχική ερώτηση, το μόνο ηχείο περί των 1000 e που μπορεί να ονομαστεί χωρίς φόβο και
πάθος pro audio studio monitor (αλλά και hi end ηχείο με την ευρεία έννοια) , είναι το mackie hr 824....
μπορούν να το ανταγωνιστούν μόνο κάποια από την κατηγορία τιμής που ανήκε μέχρι πρότινος...(3000 +- e)
μετά πάμε σε πανάκριβα meyer, genelec, atc κλπ και εκεί το συζητάμε σε λεπτομέρειες το κατά πόσο και που το αφήνουν πίσω...
(πάντα μιλώντας για υλοποιήσεις του μεγέθους του...)
συγνώμη και για το απόλυτο της τελευταίας μου τοποθέτησης αλλά τα διαμάντια είναι παντοτινά...πόσο μάλλον αν τα πουλάνε πλέον
σε τιμές φο...
και όποιος προλάβει γιατί λογικά σύντομα θα καταργηθεί...
Σωστός, +10bubble είπε:katarxin o anthrwpos grafei for home studio use.Opote de thelei kai kati trelo kai de xreiazetai na anaferomaste sta Thiria twn eteriwn. mporoume na anaferthoume kai se pio prosita pragmata opws k egine.
Αυτή είναι και η κύρια λειτουργία των όσων ηχείων θέλουν να επικαλούνται την ιδιότητα των μονιτορ. Αποτέλεσμα αυτής είναι ότι σου πλασάρουν τον ήχο ως έχει, δίχως να τον χρωματίσουν. Άρα δεν τον μαντεύεις καθόλου. Το ότι θέλουν όμως συνήθεια ισχύει, καθώς και το αυτί δεν ακούει επίπεδα, αλλά και επειδή κανένα άλλο ηχείο της καθημερινότητάς μας, δεν αποδίδει πιστά την πηγή. Άρα επειδή μαθαίνουμε σε λάθος βάση, προσπαθούμε να μπούμε στα σωστά λημέρια καθυστερημένα.PANTA sta monitor oti dipote k na pareis - tha PREPEI na Manteveis ligo ston ixo giati akous arketa flat.
Δεν είναι απλώς βοήθημα, αλλά το κυρίως εργαλείο για να βγάλεις τον ήχο σου.MONITOR einai voithima sto na ftiaxeis ton ixo.
δεν το σχολιάζω κανDE simanei oti oso kalitero toso kaliteros ixos.
Το να ξέρει κάποιος τον εξοπλισμό του, είναι εντελώς διαφορετικό πράμα (και το κυριότερο ίσως), γιαυτό και τα μεγάλα στουντιο δεν αλλάζουν αυτά τα μηχανήματα με το παραμικρό (άλλο να δοκιμάσουν και να βρουν όντως 1 καλύτερο, και άλλο να τα αλλάζουν σαν τα σώβρακα σαν τις κιθάρες πχ). Αυτό όμως είναι άσχετο με το κατά πόσο είναι καλύτερο 1 μονιτορ από 1 άλλο.XERW Atoma pou exoun M-Audio tin palia seira DX kai vgazoun Ixara mono kai mono epidi ta xeroun.
Αυτήν λες; http://www.soundking.com/en_index.asp Αν ναι τότε το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι κινέζικη. Τώρα από ποιότητα και τα λοιπά δεν ξέρω κάτι παραπάνω!kai paidia mi erwtisi.Gnwrizei kanenas tipota gia mia marka SoundKing ??
έλα Harry μ'...τώρα την είδα την ερώτηση...sorryharyy είπε:Npap γεια χαρά,το mkII είναι στα ίδια κυβικά κατά την γνώμη σου?άντε να πεταχτώ κι εγώ σαν (...) ... ;D
1.ναι... χρησιμοποιούν και πεντακοσάρικου και παρακάτω...(θυμάται άραγε κανείς πόσο είχαν τα yamaha ns 10?...)
ένα studio που σέβεται τον εαυτό του λειτουργεί "τουλάχιστον" 3 ζευγάρια...near, mid και main field...
το καθένα ξεχωριστά και συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα, παίζει τον (σημαντικό) ρόλο του στην διαδικασία της παραγωγής...
(σε παλιότερα θέματα έχουν αναλυθεί κατά κόρον οι λόγοι..)
2.περί των χώρων ακρόασης στα καταστήματα πώλησης μην ανησυχείτε ιδιαίτερα...
αν παίζουν εκεί καλά θα παίξουν και στον ανάλογα (στο πλείστον των περιπτώσεων..) "κακό" χώρο του δωματίου σας...
αν πάλι έχετε κάποιο μεγάλο studio χαράς ευαγγέλια...θα σας τα φέρουν εκεί να τα δοκιμάσετε...
3. όσο για τον φίλο που έθεσε την αρχική ερώτηση, το μόνο ηχείο περί των 1000 e που μπορεί να ονομαστεί χωρίς φόβο και
πάθος pro audio studio monitor (αλλά και hi end ηχείο με την ευρεία έννοια) , είναι το mackie hr 824....
μπορούν να το ανταγωνιστούν μόνο κάποια από την κατηγορία τιμής που ανήκε μέχρι πρότινος...(3000 +- e)
μετά πάμε σε πανάκριβα meyer, genelec, atc κλπ και εκεί το συζητάμε σε λεπτομέρειες το κατά πόσο και που το αφήνουν πίσω...
(πάντα μιλώντας για υλοποιήσεις του μεγέθους του...)
συγνώμη και για το απόλυτο της τελευταίας μου τοποθέτησης αλλά τα διαμάντια είναι παντοτινά...πόσο μάλλον αν τα πουλάνε πλέον
σε τιμές φο...
και όποιος προλάβει γιατί λογικά σύντομα θα καταργηθεί...