Monitor for home studio use

Δε μου κάνει εντύπωση. Κανείς δε χρησιμοποιεί μόνο ένα σετ monitors ούτως ή άλλως :) Απλώς έτσι όπως τα λένε ακούγεται λες και παρατήσανε τα κτήνη τους και τρέχουν να μιξάρουν όλοι στα krk ;D ;D ;D

 
tugito είπε:
Συγνωμη , που πεταγομαι σαν (.....) , αλλα πραγματικα πιστευετε οτι

μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο του κοσμου χρησιμοποιουν μονιτορ  ......του πεντακοσαρικου ???

Προς Θεου παλληκαρια , αυτα ολα ειναι για ερασιτεχνικη και ημιεπαγγελματικη χρηση , μην τρελαθουμε κιολας

ΥΓ  Ισως τα χρησιμοποιουνε στο .....ασανσερ ;D
;D ;D ;D Ε, ξέρεις πώς πάνε αυτά τώρα.... Πάρτε καλέ κύριε αυτά να ακουμπάτε τον καφέ σας πάνω..... Να τα βάζετε και μια φορά το μήνα ώστε να ακούτε πώς ακούγεται η μίξη σας σε φτηνά ηχεία...... Και μετά το βάζουν στο site :D
Βασικά χρησιμοποιούνται στα home studio τους καργα ή απλά για reference. Ενδεικτικά τα KRK 8 rokit είχε ο hiphoper και παραγωγός ουσιαστικά των linkin park και μιξάρανε και σχεδιάζανε στο στουντιό του. Σχόλιο κανείς;;;

Παιδιά μην τρελένεστε, ολα τα ηχεια ειναι καλά. Μην σας κάνει τόσο εντύπωση.
Δηλ το soundonsound ειναι ο αδιαφθορος οδηγος του κοπαδιου μας που χωρις καμια υστεροβουλια γραφει μη

διαφημηστικα αρθρα ετσι ωστε τελικα να μπορεσουμε να αγορασουμε με κλειστα ματια ποιοτικα προιοντα! Τα οποια

δεν θα μας τα φερουν για τεστ μια και δεν εχουμε ονομα που ξερει η μαζα, οποτε δεν εχει διαφημηση.

θα τα υπερασπιζουμε. Δεν θα βγουμε να πουμε οτι καναμε μα__κια και θα χωσουμε στο τρυπακι κι αλλους για να

μην αισθανομαστε μοναξια. Που ξερεις μπορει στο τελος να μας αρεσουν μια και θα τα εχουμε συνηθισει.

                         ΕΕΕΕ... Υπαρχει κανεις αλλος που να εχει τα ροκιτ?

                                 Μπααα.. ασε δεν υπαρχει λογος.

ΟΚ η KRK ειναι εταιριαρα και ολοι αυτοι εχουν κανει τις σουπερ παραγωγες με τα rokit. Θα ηθελα να προσθεσεις

στον καταλογο τον Tal Herzberg (απο τους καλλιτερους) με την διευκρινηση οτι δουλευει με τα Expose (που ζαχαρωνω)

και οχι κατι αλλο.

Πρεπει να σου δωσω τα μπαζα να παρεις μια γευση. Εαν τελικα σου αρεσουν... τι να πω... Θα κανω καλη τιμη. ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δυστυχως δεν εχω ουτε καν ερασιτεχνικη εμπλοκη με το θεμα για

να εχω πολλα ακουσματα μονιτορς για επαγγελματικη χρηση

σαν χρονια ομως hifidελας και ανθρωπος με αρκετους γνωστους στον μουσικο χωρο , εχω διαμορφωσει μερικες προσωπικες αποψεις.

Κατ΄αρχην οταν χρειαστηκα μονιτορς για το σπιτι , και τα δυο ,υπερανω αμφιβολιας ως προς τις γνωσεις τους, ατομα που ρωτησα μου προτειναν απο 2-3 ηχεια , τα οποια ακουσα και κατεληξα

στα Genelec 8030 .  (τα 1030 ειχαν καταργηθει)

Οπως ειναι φυσικο στο σπιτι τα συνεκρινα με διαφορα αλλα που υπαρχουν .  Το αποτελεσμα ?  καλα για τα χρηματα τους αλλα "λιγα" , σε ολες τις παραμετρους .

(τα αλλα ειναι  sonus faber grand piano home , sonus faber minima,

bbs LS3/5 του 1975 , ATC 20 του 1983  φυσικα ολα παθητικα)

Και ξαναρωτω ,πραγματικα μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο του

κοσμου , χρησιμοποιουν μονιτορς του πεντακοσαρικου ??  γιατι ?  για μειωση κοστους ?  δεν το καταλαβαινω .

(ns10 !! που τα θυμηθηκες ?? μαζι με τους sanyo plus 55 , για την εποχη τους , πολυ καλα , για μας που ειμασταν φτωχομπ.....δες)

 
Και ξαναρωτω ,πραγματικα μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο τουκοσμου , χρησιμοποιουν μονιτορς του πεντακοσαρικου ??  γιατι ?  για μειωση κοστους ?  δεν το καταλαβαινω .
το θεμα με τα μονιτορς ειναι να ξερεις πραγματικα τον ηχο τους, να ξερεις δηλαδη πως θα ακουγονται οι μιξεις που θα κανεις σε αυτα, οταν παιχτουν σε ολα τα διαφορετικα συστηματα ηχου που κυκλοφορουν (αμαξι, σπιτι, i-pod, ραδιο, κ.τ.λ.). αυτο ενδιαφερει περισσοτερο απο την ποιοτητα ηχου καθαυτη. μονιτορς οπως τα ns10 ηταν τοσο διαδεδομενα, που πολλοι ηχοληπτες τα χρησιμοποιουσαν μαλλον γιατι τους εκαναν τη ζωη ευκολη. εχει τυχει να βρεθω σε στουντιο στην αμερικη με μονιτορ των 100.000$ (το ενα!!), αλλα φανταζομαι οτι, εκτος απο τους τυπους στο στουντιο, κανεις δεν θα ακουγε τις μιξεις τους σε συστημα που εστω θα το πλησιαζε σε αποδοση. οποτε εχει μια λογικη το να δουλευεις με κατι που το βρισκεις παντου μπροστα σου, και ειναι πιο κοντα στον μεσο ακροατη.

 
dkall.... να σου πω οτι το κυριο οπλο μου ειναι το LS3/5a και τα αλλα τα εχω για να ακουν οι τελικοι

αποδεκτες?  ;D ;D ;D

Τωρα για τα genelec... 8030 ::)? 5''? Απο 8040 και πανω. ΑΑααα... αξεπεραστο ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ το 1031!!!!

Ισως το πιο ισσοροπημενο παρεα με τα mackie του npap

Alter τα ns10 υπαρχουν σε παρα πολλα στουντιο. Ομως δεν γνωριζω κανεναν να μιξαρει πανω σ αυτα.

Θεωρω οτι εισαι αρκετα γνωστης για να το ξερεις.

 
πιο πολυ σαν αναφορα τα χρησιμοποιουν συνηθως, για να τσεκαρουν τη μιξη σε ενα γνωριμο ηχειο

 
digisilence είπε:
  Τωρα για τα genelec... 8030 ::)? 5''? Απο 8040 και πανω. ΑΑααα...
Δυστυχως λογω χωρου , 8030 και μαλιστα στα -4db στα χαμηλα  :(

 
Alter είπε:
Και ξαναρωτω ,πραγματικα μερικα απο τα μεγαλυτερα στουντιο τουκοσμου , χρησιμοποιουν μονιτορς του πεντακοσαρικου ??  γιατι ?  για μειωση κοστους ?  δεν το καταλαβαινω .
το θεμα με τα μονιτορς ειναι να ξερεις πραγματικα τον ηχο τους, να ξερεις δηλαδη πως θα ακουγονται οι μιξεις που θα κανεις σε αυτα, οταν παιχτουν σε ολα τα διαφορετικα συστηματα ηχου που κυκλοφορουν (αμαξι, σπιτι, i-pod, ραδιο, κ.τ.λ.). αυτο ενδιαφερει περισσοτερο απο την ποιοτητα ηχου καθαυτη. μονιτορς οπως τα ns10 ηταν τοσο διαδεδομενα, που πολλοι ηχοληπτες τα χρησιμοποιουσαν μαλλον γιατι τους εκαναν τη ζωη ευκολη. εχει τυχει να βρεθω σε στουντιο στην αμερικη με μονιτορ των 100.000$ (το ενα!!), αλλα φανταζομαι οτι, εκτος απο τους τυπους στο στουντιο, κανεις δεν θα ακουγε τις μιξεις τους σε συστημα που εστω θα το πλησιαζε σε αποδοση. οποτε εχει μια λογικη το να δουλευεις με κατι που το βρισκεις παντου μπροστα σου, και ειναι πιο κοντα στον μεσο ακροατη.
Ευγε, επακριβώς η απάντηση που έδωσες είναι και η πραγματικοτητα. Κατα κανονα τα στουντιο χρησιμοποιουνε μονιτορ ΠΑΝακριβα και δευτερομιξάρουν και τεσταρουν στα reference που συνήθως ειναι στον τομέα 500-1500 ευρώ. Αλλες φορές και παραπάνω. Το ποσο γνωρίζει ο καθένας τα μονιτορ του ειναι το πιο σημαντικό. Απο κει και περα το μονο αντικειμενικο ειναι οτι καποια μονιτορ ειναι φλατ και καποια οχι. ΚΡΚ ειναι φλατ, τα ΤΑΣΚΑΜ το ιδιο, MACKIE ειναι η κορυφή σε αυτή την κατηγορία και τα GENELEC ειναι υπεραρκετά ακόμα και για επαγγελματια που για χ και ψ λογο θελει να την βγαλει οικονομικά. Αντικειμενικα τα BEHRINGER ειναι χρωματισμένα, το ίδιο και τα MAUDIO και το ίδιο και κάποια αλλα. τώρα σχετικά με τα παρακάτω.

Δηλ το soundonsound ειναι ο αδιαφθορος οδηγος του κοπαδιου μας που χωρις καμια υστεροβουλια γραφει μη

διαφημηστικα αρθρα ετσι ωστε τελικα να μπορεσουμε να αγορασουμε με κλειστα ματια ποιοτικα προιοντα! Τα οποια

δεν θα μας τα φερουν για τεστ μια και δεν εχουμε ονομα που ξερει η μαζα, οποτε δεν εχει διαφημηση.

θα τα υπερασπιζουμε. Δεν θα βγουμε να πουμε οτι καναμε μα__κια και θα χωσουμε στο τρυπακι κι αλλους για να

μην αισθανομαστε μοναξια. Που ξερεις μπορει στο τελος να μας αρεσουν μια και θα τα εχουμε συνηθισει.
Μας αρέσει η όχι υπάρχουν φλατ και μη φλατ ηχεία. Απο κει και περα παιζουμε με τις λεπτομερειες. Αλλη θελουν για τις λεπτομερειες να δωσουν 6.000 και αλλοι 600. Το soundonsound και το καθε soundonsound κανει την δουλειά του και εμένα προσωπικά οι θεωρίες συνομοσίας και η διαστρέβλωση του κύκλου σε ευθεία γραμμή (γιατι αυτη την λογική έκφρασες με τα προηγουμενα σχόλια) δεν με εκφράζει. Την σέβομαι πάντως αλλά σε καμία περίπτωση δεν την δέχομαι.

Στην ανάγκη παίδες ας φύγουμε απο το soundonsound, ας πάμε σε επαγγελματίες παραγωγούς. Λοιπόν απο φτηνά προτείνουν τα MACKIE 824, παρακαλώ λοιπόν να μην ξαναμιλήσουμε για αλλα λινκς και για sites και αλλα ηχεία γιατι μονο αυτά ειναι διασταυρωμένα απο εκατομύρια πηγές. Τέλος.

;) Για χαλαρώστε λίγο, προσωπικά ενας φίλος μου μίξαρε με creative και εβγαλε όχι απλά δισκο..., δισκάρα, απο τις καλύτερες παραγωγές για grind metal. Ευχαρίστως να σας κανω κι ενα link να ρίξτε ενα άκουσμα για να καταλάβουμε τι σημαίνει να ξέρεις τα ηχεία σου

http://www.diymusic.org/cutyourthroat/downloads.html

Αυτή ειναι η σελίδα του γκρουπ Cut your throat , grind απο Πάτρα . ακούστε τα 2 κομμάτια και μαντέψτε πως ηχογραφηθηκαν και μιξαριστήκαν.

Ηχογραφηθήκαν με ντραμς σε εναν χώρο (τριγκαρισμένα τα ταμπουρα), v-amp οι κιθάρες απευθείας και το ίδιο και το μπασο, χωρίς ενισχυτές. Line in φάση. Μιξάρισμα σε creative. Για να μην τρελενόμαστε οπως είπα και στο προηγούμενο ποστ. Ντε και καλά να πουμε να κάνουμε την υποκειμενικότητα του καθενός αντικειμενικότητα της μουσικής εμπορικής βιομηχανίας. Το μονο αντικειμενικό ειναι καποια ηχεία που εχουν κριθεί απο επαγγελματίες ως flat ή όχι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να μπω λίγο "σφήνα" στο θέμα, ρωτώντας για studio monitors έως 200 euros το ζευγάρι...  ::)

Ναι, το ξέρω πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις, το ξέρω ότι με 150-200 euros δεν αγοράζω τίποτα το σπουδαίο, το ξέρω πως δεν αναζητάω τη τελειότητα στην έξοδο ήχου από το συνθ μου, όταν πειραματίζομαι στο σπίτι.........

Ακούω λοιπόν, προτάσεις για τη τσέπη του φτωχούλη........  ;)

 
τα 8" δεν θα τα ευχαριστηθεις αν ο χωρος σου ειναι μικρος (σπιτικο δωματιο π.χ.)

σε αυτα τα χρηματα (και οσα μπορεσεις να μαζεψεις μεχρι την ημερα αγορας) , παρε ενα ζευγαρακι genelec που ειναι αξιοπιστοτατη λυση. ;)

 
npap είπε:
άντε να πεταχτώ κι εγώ σαν (...) ... ;D

1.ναι... χρησιμοποιούν και πεντακοσάρικου και παρακάτω...(θυμάται άραγε κανείς πόσο είχαν τα yamaha ns 10?...)

ένα studio που σέβεται τον εαυτό του λειτουργεί "τουλάχιστον" 3 ζευγάρια...near, mid και main field...

το καθένα ξεχωριστά και συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα, παίζει τον (σημαντικό) ρόλο του στην διαδικασία της παραγωγής...

(σε παλιότερα θέματα έχουν αναλυθεί κατά κόρον οι λόγοι..)

2.περί των χώρων ακρόασης στα καταστήματα πώλησης μην ανησυχείτε ιδιαίτερα...

αν παίζουν εκεί καλά θα παίξουν και στον ανάλογα (στο πλείστον των περιπτώσεων..) "κακό" χώρο του δωματίου σας...

αν πάλι έχετε κάποιο μεγάλο studio χαράς ευαγγέλια...θα σας τα φέρουν εκεί να τα δοκιμάσετε... ;)

3. όσο για τον φίλο που έθεσε την αρχική ερώτηση, το μόνο ηχείο περί των 1000 e που μπορεί να ονομαστεί χωρίς φόβο και

πάθος pro audio studio monitor (αλλά και hi end ηχείο με την ευρεία έννοια) , είναι το mackie hr 824....

μπορούν να το ανταγωνιστούν μόνο κάποια από την κατηγορία τιμής που ανήκε μέχρι πρότινος...(3000 +- e)

μετά πάμε σε πανάκριβα meyer, genelec, atc κλπ και εκεί το συζητάμε σε λεπτομέρειες το κατά πόσο και που το αφήνουν πίσω...

(πάντα μιλώντας για υλοποιήσεις του μεγέθους του...)

συγνώμη και για το απόλυτο της τελευταίας μου τοποθέτησης αλλά τα διαμάντια είναι παντοτινά...πόσο μάλλον αν τα πουλάνε πλέον

σε τιμές φο...

και όποιος προλάβει γιατί λογικά σύντομα θα καταργηθεί...
Npap γεια χαρά,το mkII είναι στα ίδια κυβικά κατά την γνώμη σου?

 
mages ti lete twra re?

katarxin o anthrwpos grafei for home studio use.Opote de thelei kai  kati trelo kai de xreiazetai na anaferomaste sta Thiria twn eteriwn. mporoume na anaferthoume kai se pio prosita pragmata opws k egine.

ta yamaha einai kali lisi kai kala lefta. An kai akougontai san ntenekedakia.

PANTA sta monitor oti dipote k na pareis - tha PREPEI na Manteveis ligo ston ixo giati akous arketa flat.Opote oti kai na pareis tha parei ligo kairo na to sinithiseis.KAI KATI VASIKO-- O kathenas leei ti gnwmi tou alla an den akouseis proswpika DE THA KANEI SSWSTI AGORA. Px Emena polla monitor me ektonwsi apo mprosta me mperdevoun me to basso pou vgazoun.ANtitheta ta ixia tou aytokinitou mporei na me volevan pio poli. MONITOR einai voithima sto na ftiaxeis ton ixo.DE simanei oti oso kalitero toso kaliteros ixos.XERW Atoma pou exoun M-Audio tin palia seira DX kai vgazoun Ixara mono kai mono epidi ta xeroun. AKOUSE 3-4 montela kai kanonise ta lefta.

OSO gia ton man pou thelei kati fthino - as dei : t  ALESIS M1 ACTIVE 520

                                                                        M-AUDIO BX5

kai paidia mi erwtisi.Gnwrizei kanenas tipota gia mia marka SoundKing ??

 
ενταξη ρε πσιλέ - απλα μου ειναι πολι δισκολο να γραφω ελληνικα επιδι το 99% τισ δουλειας μου το κανω σε αγγλικα....οπως και οι περισσοτεροι που χρισιμοποιουμε pc. γιαυτο.. ενταξει μι μου πεις οτι δε καταλαβες τι εγραφα με λατινικους χαρακτηρες. : )

 
bubble είπε:
katarxin o anthrwpos grafei for home studio use.Opote de thelei kai  kati trelo kai de xreiazetai na anaferomaste sta Thiria twn eteriwn. mporoume na anaferthoume kai se pio prosita pragmata opws k egine.
Σωστός, +10

PANTA sta monitor oti dipote k na pareis - tha PREPEI na Manteveis ligo ston ixo giati akous arketa flat.
Αυτή είναι και η κύρια λειτουργία των όσων ηχείων θέλουν να επικαλούνται την ιδιότητα των μονιτορ. Αποτέλεσμα αυτής είναι ότι σου πλασάρουν τον ήχο ως έχει, δίχως να τον χρωματίσουν. Άρα δεν τον μαντεύεις καθόλου. Το ότι θέλουν όμως συνήθεια ισχύει, καθώς και το αυτί δεν ακούει επίπεδα, αλλά και επειδή κανένα άλλο ηχείο της καθημερινότητάς μας, δεν αποδίδει πιστά την πηγή. Άρα επειδή μαθαίνουμε σε λάθος βάση, προσπαθούμε να μπούμε στα σωστά λημέρια καθυστερημένα.

MONITOR einai voithima sto na ftiaxeis ton ixo.
Δεν είναι απλώς βοήθημα, αλλά το κυρίως εργαλείο για να βγάλεις τον ήχο σου.

DE simanei oti oso kalitero toso kaliteros ixos.
δεν το σχολιάζω καν

XERW Atoma pou exoun M-Audio tin palia seira DX kai vgazoun Ixara mono kai mono epidi ta xeroun.
Το να ξέρει κάποιος τον εξοπλισμό του, είναι εντελώς διαφορετικό πράμα (και το κυριότερο ίσως), γιαυτό και τα μεγάλα στουντιο δεν αλλάζουν αυτά τα μηχανήματα με το παραμικρό (άλλο να δοκιμάσουν και να βρουν όντως 1 καλύτερο, και άλλο να τα αλλάζουν σαν τα σώβρακα σαν τις κιθάρες πχ). Αυτό όμως είναι άσχετο με το κατά πόσο είναι καλύτερο 1 μονιτορ από 1 άλλο.


kai paidia mi erwtisi.Gnwrizei kanenas tipota gia mia marka SoundKing ??
Αυτήν λες; http://www.soundking.com/en_index.asp Αν ναι τότε το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι κινέζικη. Τώρα από ποιότητα και τα λοιπά δεν ξέρω κάτι παραπάνω!

 
haryy είπε:
άντε να πεταχτώ κι εγώ σαν (...) ... ;D

1.ναι... χρησιμοποιούν και πεντακοσάρικου και παρακάτω...(θυμάται άραγε κανείς πόσο είχαν τα yamaha ns 10?...)

ένα studio που σέβεται τον εαυτό του λειτουργεί "τουλάχιστον" 3 ζευγάρια...near, mid και main field...

το καθένα ξεχωριστά και συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα, παίζει τον (σημαντικό) ρόλο του στην διαδικασία της παραγωγής...

(σε παλιότερα θέματα έχουν αναλυθεί κατά κόρον οι λόγοι..)

2.περί των χώρων ακρόασης στα καταστήματα πώλησης μην ανησυχείτε ιδιαίτερα...

αν παίζουν εκεί καλά θα παίξουν και στον ανάλογα (στο πλείστον των περιπτώσεων..) "κακό" χώρο του δωματίου σας...

αν πάλι έχετε κάποιο μεγάλο studio χαράς ευαγγέλια...θα σας τα φέρουν εκεί να τα δοκιμάσετε... ;)

3. όσο για τον φίλο που έθεσε την αρχική ερώτηση, το μόνο ηχείο περί των 1000 e που μπορεί να ονομαστεί χωρίς φόβο και

πάθος pro audio studio monitor (αλλά και hi end ηχείο με την ευρεία έννοια) , είναι το mackie hr 824....

μπορούν να το ανταγωνιστούν μόνο κάποια από την κατηγορία τιμής που ανήκε μέχρι πρότινος...(3000 +- e)

μετά πάμε σε πανάκριβα meyer, genelec, atc κλπ και εκεί το συζητάμε σε λεπτομέρειες το κατά πόσο και που το αφήνουν πίσω...

(πάντα μιλώντας για υλοποιήσεις του μεγέθους του...)

συγνώμη και για το απόλυτο της τελευταίας μου τοποθέτησης αλλά τα διαμάντια είναι παντοτινά...πόσο μάλλον αν τα πουλάνε πλέον

σε τιμές φο...

και όποιος προλάβει γιατί λογικά σύντομα θα καταργηθεί...
Npap γεια χαρά,το mkII είναι στα ίδια κυβικά κατά την γνώμη σου?
έλα Harry μ'...τώρα την είδα την ερώτηση...sorry

προσωπικά δεν τα έχω ακούσει ακόμα (θα το κάνω αμέσως μόλις βρω χρόνο γιατί με ενδιαφέρει...)

οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη επί του πρακτέου...

η mackie διατείνεται ότι βελτίωσε τα παλιά... θάλεγε όμως κάτι διαφορετικό?

η τεράστια ευκαιρία που υπήρχε για την απόκτησή τους είχε να κάνει με την κυκλοφορία τους για πολλά χρόνια

που σημαίνει απόσβεση εξόδων για έρευνα, σχεδίαση, γραμμή παραγωγής κλπ ρίχνοντας με την επικείμενη αντικατάστασή τους την τιμή στο ένα τρίτο...(τέλειωσαν και στον τομ οπότε όσοι πρόλαβαν ;)...)

τα mkII έρχονται κι αυτά σε τιμή κοντά στα 1200e... πολύ φθηνά και αυτά, αν θεωρήσουμε ότι η βελτίωση της μπροστινής μπάφλας με τις καμπυλότητες για την αποφυγή χρωματισμών της καμπίνας και η αντικατάσταση της μονάδας των υψηλών ίσως θα δώσει κάτι παραπάνω... οπότε θάχουμε χαράς ευαγγέλια για όσους δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά... θα δούμε...

πάντως φίλος που εμπιστεύομαι (καθότι οι απόψεις μας περί ήχου συναντώνται θετικά για χρόνια στα αλώνια της υποκειμενικότητας) τα άκουσε στην Αγγλία σε καλό χώρο και μου μετέφερε  ότι στέκονται στο ύψος των παλιών, με ήχο που μοιάζει και αποπνέει την "αρχοντιά" και την πληρότητα τους και σε δυνατότητες ανάλυσης και κυρίως συχνοτικής ισσοροπίας σε όλο το φάσμα ξεκινώντας από πολύ χαμηλά..

θέλει να κάνει ένα hi end 5.1 σύστημα με τα προηγούμενα και τελικά πείστηκε εύκολα να το στήσει στο άμεσο μέλλον με τα mkII χωρίς να αισθανθεί ότι θα υπάρξουν παραχωρήσεις στην ποιότητα...

προσωπικά για να πειστώ βέβαια θα περιμένω να μου δοθεί η ευκαιρία να τα δουλέψω και σε συνθήκες studio εκτός μιας απλής ακρόασης...

τι να πω μακάρι και είδωμεν όπως και για τα tascam στο entry level...

ΥΓ. επίσης επειδή συζητήθηκε κάτι για δήθεν έννοια home studio use...

όταν αναφέρει κάποιος ότι προτίθεται να διαθέσει περί τα 800e για απόκτηση monitors, ξεφεύγει αρκετά από το λεγόμενο entry level και δηλώνει μια πιο "σοβαρή" σχέση με το σπορ... τι πιο λογικό πλέον να του προταθεί ως εναλλακτική λύση κάτι κοντά σε αυτά τα χρήματα (και που συγκυριακά δόθηκε η δυνατότητα..), που θα τον βοηθήσει να ξεφύγει από την μετριότητα στην σημαντικότερη μονάδα της ηχητικής αλυσίδας...

και τι θα πει home studio...σαν έννοια μου απαγορεύει την επιδίωξη του καλύτερου στο όποιο επίπεδο?

έχει λοιπόν κάποιος να μου προτείνει κι εμένα κάτι κοντά στο χιλιάρικο που να συγκρίνεται με τα παλιά mackie?... μπορεί να μου έχει ξεφύγει...θα χαρώ ιδιαίτερα και θα αναθεωρήσω άμεσα και ειλικρινά...μέχρι τότε αναμένω και λίγη προσοχή σε ότι λέγεται... δεν κάνει κακό ούτε σε μένα ούτε στους συμπαθείς ανυποψίαστους ημιμαθείς στους οποίους δεν ντρέπομαι να ανήκω κατά περίπτωση...παντογνώστης και αυθεντία ειδικά στον χώρο του ήχου δεν υπάρχει με συνήγορο την ψυχοακουστική...

υπάρχει όμως σεβασμός σε ότι δεν γνωρίζω και σε ότι γνωρίζει ο άλλος...και μη τσιμπήσει κανένας...δεν αναφέρομαι σε κανέναν...

γενική αίσθηση μου μεταφέρω και όχι από αυτό το θέμα... ο γιατρός μου άλλωστε μου απαγόρεψε να την κρατάω μέσα μου... το να βγαίνω από τα ρούχα μου ειδικά αυτόν τον καιρό είναι πολύ επικίνδυνο... πρώτον έχω παχύνει και δεύτερον κάνει κρύο... ;D

 
@npap

Thanks για τις πληροφορίες.

Ένα review εδώ όταν τα ακούσεις θα είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμο. :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top