Μνήμη άνω των 8gb

Εξαρτάται τα vsts..αν είναι Mixosaurus (124GB) και Trillian (40GB), και 2 Amplitube fender plugins, τότε μπορεί να έχεις και συ πρόβλημα με τον τετραπύρηνο.

Εμείς με τον διπύρηνο πάντως..οι καημένοι υποφέρουμε..

 
Να σας αναφέρω και 'γώ κάποια πράγματα σαν Μηχ. Η/Υ και Μ.Παραγωγός με αφορμή την ενδιαφέρουσα συζήτησή σας και μετά από κάποιες διαπιστώσεις μου.

Τελευταία μου συναρμολόγιση PC για Multimedia Arrangements & DAW Εφαρμογές

Λειτουργικό Tiny WinXP 64 b ,με δική μου μετατροπή Kernel (25 % γρηγορότερο από Win7 64 bit benchmarked).

Καρδιά του συστήματος χτυπά ο Intel Nehalem I 7 - 975 χρονισμένος στά 4 Ghz/πυρήνα.

Λοιπά μέρη χονδρικά :

8 GB DDR3 2000 Ghz/Graphics HD5970+external/2 x SSD 80 Gb raid 0/3 Terra HD sata 2

To παραπάνω σύστημα αφού έλλιωσε στα Benchmarks (Super pi 1M=8.9s),Φορτώθηκε με το 90 % των Εμπορικών VSTi και Effect Pluggins στο σύνολο 2,2 Terra και DAW Nuendo 3.2,4.3/Cubase 5.1/Sonar 8/Live 8.

Διαβάζοντας τώρα τα post σας δοκίμασα ότι γράφετε και παραθέτω κάποιες διαπιστώσεις μου.

Πρώτα απ' όλα θα συμφωνήσω μα τους περισσότερους ,ότι σπάνια η περίπτωση να ξεπεράσεις τα 3.2 Gb load ενός DAW προγράμματος.

Papaki23 τα Mixosaurus & Trillian και αλλα 100 Εφφε σαν τα Amplitube fender δεν γονατίζουν κανένα αξιοπεπή διπύρηνο και εργάζονται άνετα και σε WinXP 32b.

Mε ενεργοποιημένο το DFD φορτώνονται άνετα μεγάλα VSTi.

Tη δε λειτουργία DFD την δοκίμασα με Vitrual Ram 4 GB από τις DDR 3 (100 τουλ. φορές γρηγορότερες) ,και θα έλεγα ότι ο φίλος μας BUZ δεν κέρδισε σχεδόν τίποτα από το μέση τιμή latency χρησιμοποιώτας Server & ECC μνήμες.

Φορτώνοντας ότι προανέφερε μπορούσα να παίξω και 2 ,3D Duall screen παιγνίδια.

όσο για το "low memory" θέλει το DFD Utility Update.

Aλλά όμως ξέρετε οτι τo γνωστό μας Steinberg Nuendo 3.2 όταν η διαχείρηση της RAM από αυτό υπερβεί στον Task Manager 1.8 Gb Σπάει και κολλάει με μεγάλα VSTi ?

Καλά αυτό μπορεί να το διαπιστώσατε όσοι απαιτητικοί το δουλεύατε αλλά το Νuendo 4.3 του 2009 μολις του ρίξω 5-6 Βαρβάτα EWQL ,BFD 2,Kontakt 3.5 16 Ch με κερασάκι στο τέλος το ΙVORY 1.5 πάει και αυτό γιά "Βρούβες" ,αυτό το περιμένατε με τεχνολογία vt3 και ανανεωμένη μηχανή για 64 VSTi , ενώ έχω κατανάλωση πόρων συστήματος μόνο 30 % , και πάνω από 3 GB RAM ελεύθερη ? ....

Πόρισμα μη ξοδεύεστε άσκοπα με υπερσυστήματα και Ram γιά DAW Εφαρμογές ,τά ίδια τα DAW προγράμματα ακόμη δεν ανταπεξέρχονται στον υπερβολικό φόρτο εργασίας.

Το παραπάνω σύστημα άλλωστε είναι γιά δύσκολες εργασίες Rendering Εικόνας που ασχολούμαι.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας πιστεύω να μη σας κούρασα άσκοπα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αντώνη, καλά τα λές, αλλά πάντως εγώ με Cubase 5, 64-bit φτάνω τα 5 GB μέσω Kontakt 3,5 και με κανένα πρόβλημα (φορτώνοντας LASS, EW, Garritan Piano, κλπ). Μεσω bidule μπορεί κανείς να λύσει πολλά θέματα, και μέσω jbridge (οχι vstbridge της Steinberg) τα 32-bit προγραμματα και Plugins δουλεύουν μια χαρά σε περιβάλλον 64-bit (και Windows XP-X64)

 
kwstas79 είπε:
Μέχρι 4gb υποτίθεται ότι βλέπουν τα 32bit-α xp, στην πράξη όμως δεν έχω δει ποτέ μου σύστημα να βλέπει πάνω από τα 3,5gb.
Αν δεν απατώμαι γιατι πάνε χρόνια, βλέπει 3.25 με 3.5 αλλά ΔΕΝ διαχειρίζεται πάνω από 2gb. δηλαδη αν ανοιξεις το cubase και ανοιξεις plugin 3gb μονο τα 2 θα διαχειριστούν απο την μνήμη. Αυτό λύνεται με τον διακόπτη στο boot.ini για 3 gb ,το λεγόμενο 3gb switch of xp το οποίο με ένα search στο φόρουμ είμαι σίγουρος ότι το είχαμε ξανασυζητήσει. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ και όντως είναι μέρα νύχτα με πριν. Ουδέποτε μου χει κολλήσει οτιδήποτε και μιλάμε για πολλααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα plugins , amplitube, steven slate drums, fx, master τα παντα ολα real time.. Εχω τετραπύρηνο βέβαια..

 
Nikolas

Έχεις απόλυτο δίκιο για το Kontakt ,ανεβαίνει τινά 600 Μb παραπάνω αλλά αγαπητέ μου από την Steinberg περίμενα να μη με περιορίζει ώστε να ψάχνω πατέντες ,γιαυτό διαμαρτύρομαι τουλάχιστον για τις τιμές που πουλάει λογισμικά.

tugito

Ο λόγος που περιέγραψα τη σύνθεση και τις προδιαγραφές του συστήματος μου ,είναι για να σάς δείξω ότι διαχειρίζεται λόγου χάριν 3 DAW full loaded ,γιά πρωινό είναι 2 φορές γρηγορότερο απο το καλύτερο τετραπύρηνο που κυκλοφορεί (Nehalem I 7 - 975 /4 GHz), ανοίγει σε 4,5 sec , και διαχειρίζεται 24 Gb RAM αν χρειαστεί.

Πράγμα που ρίχνει ακράδαντα το φταίξιμο στο DAW.

Τό PAE routine στο boot.ini & Bios αφορά παλαιότερα συστήματα γιά τη Bios ,τα Win 32 OP και δεν έπιανε πάντα kai δεν αφορά τα 3 αλλά τα 4 Gb Ram.

To μόνο που κάποιοι πρέπει να προσέξουν στο Βιος ΑΜD Motherboards είναι νά κάνουν disable Intel Speed Step, C1E or EIST or relative PowerNow.

Η σχέση πόρων συστήματος μεταξύ VSTi και Effect Plugins είναι πάνω από 30/1 οπότε τεστ γίνεται με τα πρώτα.

Οπότε για του λόγου το αληθές όποιος πιστεύει πως δεν υφίσταται πρόβλημα ας κάνει το ακόλουθο τεστ.

Φόρτωση EWQL τα Vienna ,(πολύ βαρύτερα από τα LASS), Brass Platinum,Strings 70 sections,Collosus,Chris Hein Guitars,Gallaxy II,ΒFD II ,Stylys RMX 1.6 και αν αντέχει ακόμα για τελειωτικό χτύπημα το IVORY 1.5 ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Antonis_maestros είπε:
Οπότε για του λόγου το αληθές όποιος πιστεύει πως δεν υφίσταται πρόβλημα ας κάνει το ακόλουθο τεστ.

Φόρτωση EWQL τα Vienna ,(πολύ βαρύτερα από τα LASS), Brass Platinum,Strings 70 sections,Collosus,Chris Hein Guitars,Gallaxy II,ΒFD II ,Stylys RMX 1.6 και αν αντέχει ακόμα για τελειωτικό χτύπημα το IVORY 1.5 ...
:o :o :o

:)

Ενδιαφέρων και σίγουρα δύσκολο σετ, πάντως με το 3gb switch βρήκα την υγειά μου, οντως ίσως δεν δουλευει σε όλους το ίδιο, εχω 4gb ram..

 
Antonis_maestros είπε:
Οπότε για του λόγου το αληθές όποιος πιστεύει πως δεν υφίσταται πρόβλημα ας κάνει το ακόλουθο τεστ.

Φόρτωση EWQL τα Vienna ,(πολύ βαρύτερα από τα LASS), Brass Platinum,Strings 70 sections,Collosus,Chris Hein Guitars,Gallaxy II,ΒFD II ,Stylys RMX 1.6 και αν αντέχει ακόμα για τελειωτικό χτύπημα το IVORY 1.5
Δηλ software που κάνει περίπου 10.000 ευρώ (ή λίγα λέω)?

 
marathon

Eίναι η φύση της εργασίας μου τέτοια που πρέπει να έχω τα παντα πού έχουν όλοι απο τον ερασιτέχνη "Homista" που μου στέλνει το demo του μέχρι το τελευταίας "λέξης" Στούντιο , καθότι διαχειρίζομαι την από του μηδενός ή τελευταία επεξεργασία κάποιων παραγωγών ,αφού είναι εγκατεστημένα VSTi (900 GB),που δεν χρησιμοποιώ ποτέ γιαυτό έχω ευχέρεια όλων των Benchmarks.

Oπότε μάλλον το 1/10 περίπου ανέφερες.

Και άμα μπώ και στίς σουίτες Επεξεργασίας εικόνας Αdobe.Canopus κλπ ,που γι'αυτές κατασκεύασα το θηρίο θα υπάρξει ένα "θέμα".

 
Antonis_maestros είπε:
Eίναι η φύση της εργασίας μου τέτοια που πρέπει να έχω τα παντα...
Kατανοητό, απλά και εσύ καταλαβαίνεις ότι για εμάς, τους κοινούς θνητούς, είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε το τέστ που προτείνεις. Άρα, σε πιστεύουμε ;)

 
Nάσαι καλά , ο λόγος που απάντησα εννοείται πως δεν έχει κίνητρο την επίδειξη ,αλλά την συνομιλία και τη βοήθεια κάποιων που ακριβώς για τους προαναφερθέντες λόγους δεν διαθέτουν πληθώρα VSTi's όπως εγώ.

Έτσι γιά την Ιστορία θα σου αναφέρω ότι όταν πριν 4 χρόνια φώναζα στους παραγωγούς ότι το Nuendo 3 ,"πάπαλλα" με 5 VSTi , μου απαντούσαν το "αστείο" Freeze.

 
Antonis_maestros είπε:
Nάσαι καλά , ο λόγος που απάντησα εννοείται πως δεν έχει κίνητρο την επίδειξη...
Μην φοβάσαι, έχω απόλυτη συναίσθηση του διαχωρισμού, επαγγελματίας-ερασιτέχνης. ;)

 
Σε ένα ιδεατό κόσμο κάνει κανείς templates. Χτίζει ανάλογα με το τι στυλ μουσικής χρειάζεται και τα φορτώνει όλα... Αλλά κατα τα άλλα, το να έχεις CH Guitars, Goliath, EWQL (ποιό άραγε; Σε PLAY format, ή τα παλιά;) και δύο πιάνα (Galaxy II και Ivory) μου φαίνεται... υπερβολικό. Για αυτό έβαλα κάτι πιο... λογικό στα λεγόμενα μου, που και πάλι αγγίζει τα 5 GB (λόγω LASS φυσικά, που κατα τον Andrew K. θέλει 2 Η/Υ για να τρέξει όλο...).

Πάντως το bidule λύνει τα χέρια πολλών φίλων μου, γιατί, όχι μόνο ξεπερνάει τα 3 GB κλπ (ακόμη και σε 32-bit Sequencer) αλλα επιπλέον κλείνεις και ανοίγεις projects ΧΩΡΙΣ να ξαναφορτώνεις samples, που είναι ΤΡΕΛΟ κέρδος για κάποιον που δουλεύει σε πολλά projects ταυτόχρονα! ;) Μόλις τελειώσω με κάτι τρεχάματα (εξωτερικό) που έχω θα βάλω bidule Και θα προχωρήσω σε κάποιο tutorial στα Ελληνικά για όποιον ενδιαφέρετε. :)

 
Nikolas

Ό κ. Andrew K μάλλον σπονσονάρει κάποια εταιρεία πληροφορικής ,γατί το LASS τρέχει πλήρως σε απλό Ιντελ 6400 & winXP 32b και το εγκατέστησα αυτοπροσώπως.

Δουλεύετε DFD ενημερωμένο utility και δεν χρειάζεστε τίποτα άλλο ,γιατί πάντα κρατάει

τίς διεύθυνσεις του Δίσκου των samples και το DAW ανοίγει σε δευτερόλεπτα.

Βy the way Nikolas ,Συνχαρητήρια γιά το Violin Section Project σου.

 
O κ. Andrew K. είναι ο δημιουργός του LASS (σε περίπτωση που κάποιος δεν το ξέρει) και υποστηρίζει τους 2 Η/Υ αν θέλει κανείς να έχει όλα τα sections ανοιχτά (άρα ΠΟΛΛΑ midi tracks)... Όταν λες "πλήρως" τι εννοείς, γιατι επαβαλαμβάνω ότι ακουμπάω τα 5 GB με το LASS (και Garritan Steinway...) με αρκετά legato και staccato articulations ανοιχτα απο LASS... :)

(Thanks για τα συγχαρητήρια! :))

 
Nikolas

Ώς πιθανόν να κατάλαβες έχω και το LASS και ξέρω σε διαβεβαιώ τι έγραψα.

Τό πόσα multitibral κανάλια θάναι ανοιχτά είναι σχετικό ,με 8 το δοκίμασα.

Δηλ. τόσο "μελάνι" που διέθεσα πήγε στράφι στα προηγούμενα post ,αυτό ακριβώς έγραψα ότι τα DAW φταίνε που δεν ανοίγουν τα 128 κανάλια που υπόσχονται γιατί δεν φταίει το σύστημα σου να χρειαστείς και δεύτερο.

Πρέπει να ανοίξω το LASS multichannel ,(oι Controllers καταναλώνουν ελάχιστους πόρους),για να το διαπιστώσω από μόνο του το Κοntakt δεν φτάνει

αν του φορτώσω και τα 4 μεγάλα πιάνα κ.ά....?

Αυτό που πήρα αφορμή και σας έγραψα είναι ότι διαθέτω 7 GB Ελεύθερη RAM και το Cubase 5.1 δεν μάς καλύπτει ούτε στά 5 GB ,"μετά τα παίζει" ,αλλιώς θα τη διπλασίαζα.

Βέβαια ούτε λόγος αγοράς μνήμης υπάρχει αλλά ούτε και ημίμετρα αλλου συστήματος,

να καλύπτουμε τις αδυναμίες λογισμικών με ψευτο "rewire".

Να με συμπαθείτε αλλά αρκετά για σήμερα ,περιμένει και το Studio,

Eυχαριστώ γιά την παρέα σας.

 
Να ρωτήσω και εγώ κάτι;

1) Τι είναι LASS?

2) Τι είναι bidule? (μάλλον ειναι αυτο ε; http://en.wikipedia.org/wiki/Bidule)

3) Τι είναι DFD???

:o :o :o :o

;D sorry αλλά δεν τα ξέρω, εφοσον μια που αναφέρετε το τοπικ σε αυτά καλό θα ήταν να έχουμε και περίληψη για αυτά..

:) :)

 
LASS: L.A. Scoring Strings (http://www.audiobro.com/)

bidule: ακριβώς

DFD: Direct From Disk . Ένας τρόπος να φορτώνεται ενα μέρος του sample στη RAM, Και το υπόλοιπο να έρχεται και να "εννόνεται" με αυτό της μνήμης, από το σκληρό. Τα samples θέλουν και μεγάλη μνήμη και τεράστιους σκληρούς και γρήγορους, κλπ, ακριβώς για αυτό το λόγο. Φαντάζεσαι ένα πιάνο 12 GB να φορτώνει όλο στη RAM? Δε γίνεται... παίρνει και απ'το σκληρό. ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top