Mixing αποκλειστικά με channel strip plugin (Waves SSL Channel)

 Σωστο ειναι αυτο. Πιστευω ομως οτι φταιει και ο γραπτος λογος. Δινει μια σοβαροφανεια στις παρλαπιπες μας, ? και βγαζει μια εικονα οτι μιλαμε απο καθεδρας, ενω απλα λεμε τη δικη μας αποψη, ειναι η φυση του τετοια.


Σύμφωνοι βρε Μάνο, αλλά είναι εμφανές, ότι κάποιοι είναι πολύ απόλυτοι.

Και απόλυτοι στα πάντα, όχι μόνο σε κάτι που ξέρουν καλά (που κι εκεί δεν δικαιολογείται βέβαια).

Όπως και να έχει, αν κάποιος καθίσει λίγο καιρό εδώ, λογικά θα καταλάβει τον χαρακτήρα και το ύφος του καθένα.

 
Είστε όλοι άσχετοι. image.gif

Πάμε παρακάτω. image.gif

 
Το  πως γράφει κάποιος μπορεί να παρεξηγηθεί εύκολα. Λείπει ο τόνος της φωνής. Όταν λείπει μπορεί να φαίνεται κατι απόλυτο. Αν όμως άκους αυτές τις λεπτομέρειες, εύκολα καταλαβαίνεις αν υπάρχει σαρκασμός πχ κ ένα σωρό άλλα πράγματα στη συνταγή. Βέβαια με τον καιρό μπορεί να τα μαθεις αυτά για κάποιον συνομιλητή με τον οποίο είχατε επαφές . Μπορεί κ όχι. Πάντως θέλει πολύ περισσότερο χρόνο σε σχέση με το φεης του φεης . Κ είναι κ πολύ πιο εύκολο να γίνουν παρεξηγήσεις. Βέβαια ιντερνετικως μπορεί να γεννιούνται τα μπηφ πολύ συχνότερα, λίγα όμως καταληγουν σε μαπιδια?

Βρές multitracks,stems η γενικά ότι μπορεί να σου προσφέρει reference για ένα όργανο,στο στύλ που σου αρέσει,προσέγγισε το όσο μπορείς κατά την ηχογράφηση και ο δρόμος προς μιά επιτυχημένη μίξη θα είναι πιό σύντομος.
Φίλος το έχω ακούσει πολλές φορές αυτό σα συμβουλή.

Θα καττουδετσεης κ θα σε ρωτήσω ευθέως.

Που τα βρίσκουμε αυτά τα διαολια?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σύμφωνοι βρε Μάνο, αλλά είναι εμφανές, ότι κάποιοι είναι πολύ απόλυτοι.

Και απόλυτοι στα πάντα, όχι μόνο σε κάτι που ξέρουν καλά (που κι εκεί δεν δικαιολογείται βέβαια).

Όπως και να έχει, αν κάποιος καθίσει λίγο καιρό εδώ, λογικά θα καταλάβει τον χαρακτήρα και το ύφος του καθένα.




 Ο σκοπος ειναι να καθεσαι, και να διαβαζεις αποψεις και διαφωνιες με επιχειρηματα, γιατι οχι, και να παιρνεις πραγματα και να εισαι ωραιος.

 Απο τη στιγμη που ανοιγεις ομως τον κροκοδειλα, η γραφεις τελος παντων τα δικα σου, κινδυνευεις και απολυτος να γινεις, και να στεναχωρηθεις, και να στεναχωρησεις, και να εκτεθεις και τα παντα.

 Αν μπορουσαμε να μπουμε στα παπουτσια του αλλου, ισως μας φαινοταν και λιγοτερο απολυτος. Ο καθενας εχει τα βιωματα του, τη μεθοδο του, την αποψη του τελος παντων. Σημασια τελικα εχει το κοινο εδαφος.

 Στο θεμα που εξεταζουμε ας πουμε, ειμαι σιγουρος οτι ολοι συμφωνουμε οτι τελικα, το πιο δυσκολο και το πιο σημαντικο ειναι να ακους τον ηχο, και να καταλαβαινεις ποιες συχνοτικες περιοχες θελουν μασαζακι με το eq, και να το εφαρμοζεις πετυχημενα. Το αν θα το κανεις με το waves ssl strip, με τo eq του cubase, η με το να βαλεις πετσετακια, σεμεδακια και λουτρινα αρκουδακια πανω στα νταουλια ? αυτο ειναι εντελως δευτερευον ζητημα πιστευω.

 
Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? 
Αυτό ακριβώς λέω.Reference λέγετε,η ακούσματα αν θες.Το έχεις κάνει ήδη.Ανέπτυξε την ακοή σου,διαμόρφωσες αισθητική και η αντίληψη,καθοδηγούσε το χέρι σου όταν ακουμπούσες τα κουμπάκια και ηξερες που να βάλεις τί και πόσο,συνειδητά η υποσυνειδητα.

Αλλιώς θα έμπαινε στο στούντιο ενας άσχετος,θα του έλεγες τι κάνει το κάθε μηχάνημα και θα έβγαζε το ίδιο αποτέλεσμα με εσένα.Γι αυτό δέν έχει και τόσο νόημα να λές σε κάποιον τι κάνουν.Αυτή είναι η άποψη μου,διόρθωσε με αν κάνω λάθος.

 
Κανείς δε γεννήθηκε με αισθητική
Κάνεις ΜΕΓΑΛΟ λάθος.

Δες , από τότε ΜΟΝΟΣ ντυνόμουν.

Και σκέψου το 1975...δεν είχαμε ζαρα και λαλακίες ?

ΜΕn.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μην ξεκουμπώνεσε.Για stems είναι.


Με τέτοια ζέστη, σιγά μην είναι κουμπωμένος ασούμε.

 
Η ιδέα να πάρεις ένα nintendo,πως σου ακούγετε?
Οταν εμεις πουλαγαμε μεγκαντραηβ να παρουμε σνες για το ντονκευ κονγκ κ ειχαμε εμφυλιο στο σπιτι γιατι ο πατερας ηθελε σονικ, εσεις κανατε μιξη με στεμς, που θα μου πεις τωρα εσυ για νιντεντο

 
Οι άλλοι που είναι σήμερα?Είδαν γεμάτο φεγγάρι και βγήκαν να σφάξουν κάνα κοκόρι να πάει καλά το επόμενο mix?Εγώ που είμαι vegan θα μαδήσω ένα μαρούλι.

 
ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? 
Δεν υπάρχει "εργαλείο μούσα" που θα αντικαταστήσει τα βιβλία που δεν έχεις διαβάσει, τις ταινίες που δεν έχεις δει και τη μουσική που δεν έχεις ακούσει. 

Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Ιδιαίτερα όσο πιο ερασιτέχνης είναι κάποιος, το σύνολο των αισθήσεών του θα πρέπει να μπει στη δουλειά. Πρώτο χρήσιμο εργαλείο πχ, ένα Izotope Tone Balance, για να έχει μια οπτική απεικόνιση ενός ballpark, ώστε να μπορεί να εκτιμήσει το πόσο εκτός βρίσκονται οι τονικές και δυναμικές περιοχές της μίξης του. Δεύτερο τα χέρια του, ακουμπώντας απαλά τα woofers των near fields, μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα πολλές φορές των παλμό των χαμηλών συχνοτήτων και τους συντονισμούς, απ' ότι ένα ερασιτεχνικό set up θα επέτρεπε στα αυτιά να κάνουν.

Οπότε επιστρέφοντας στο θέμα του thread που άνοιξε ο @john_guitar: Στo να χρησιμοποιήσεις ένα plugin eq απλά για να δώσει χαρακτήρα, θα έλεγα καλύτερα όχι. Τα έχω δοκιμάσει αυτά όταν κι εγώ ξεκινούσα. Πλέον μετά από άπειρες ώρες στις οποίες έκανα μίξεις με ένα κάρο vst σε κάθε κανάλι, μόνο και μόνο για να ανακαλύψω στο τέλος ότι η μίξη ακουγόταν καλύτερα μόλις τα έκανα όλα bypass ?, έχω καταλήξει στο ότι το καλύτερο είναι να μιξάρεις "καθαρά" και να βλέπεις στο τέλος αν χρειάζεται κάτι. 

Όσον αφορά το δουλεύω σε εικονική κονσόλα vs δουλεύω με γραφική απεικόνιση, τάσσομαι σαφώς υπέρ του δεύτερου για κάποιον που ξεκινάει σήμερα μόνος του στο σπίτι. Το εξήγησα παραπάνω ότι όλες οι αισθήσεις χρειάζονται ανάπτυξη για να βοηθήσουν και η προσέγγιση που προτείνω αποσκοπεί ακριβώς εκεί. Αντίθετα, η εικονική κονσόλα μπορεί να είναι πάρα πολύ χρήσιμη στους παλιότερους που ξέρουν να τη δουλεύουν, οι οποίοι όμως την είχαν μάθει μέσα σε έναν επαγγελματικό χώρο, με καλή ακουστική και κάποιον να τους δείχνει. Για τον νιούμπι στο σπίτι του, είναι πάρα πολύ δύσκολο να μάθει κάτι έτσι, χωρίς καμία καθοδήγηση, στο 3x3 υπνοδωμάτιό του.

Έχω επίσης να σου προτείνω δύο καταπληκτικά κανάλια στο youtube: To πρώτο λέγεται "Making records with Eric Valentine" και εκεί θα μάθεις τη δημιουργική χρήση των Saturators ώστε να βγάζεις όσο χαρακτήρα θέλεις (και τα άλμπουμ του έχουν πολύ) χωρίς να παιδεύεσαι με τέτοια διλήμματα. Το δεύτερο είναι το "House of Kush" όπου θα σε πάει ψυχολογικά και νοητικά μπροστά στο θέμα μιξης και επικεντρωνεται πολύ στο decision making που απ' ΄ότι βλέπω σε απασχολεί.

Εν κατακλείδι πάντως "these things take time" που θα λεγε και ο Χάμφρεϊ στο "Yes minister". H όλη φάση είναι σα να μαθαίνεις ένα όργανο. Ανάλογα με το χρόνο, τον κόπο και το χρήμα που θα αφιερώσει κάποιος, αν ανήκει στον μέσο όρο μετά από καμιά δεκαετιά θα καταφέρει να κουρδίσει το αυτί του και να φτάσει σε ένα συμπαθητικό επίπεδο. 

Μαγικά δε γίνονται.

Υ.Γ Αν παρόλα αυτά επιμένεις να θες τον χαρακτήρα κάποιου συγκεριμένου αναλογικού μηχανήματος και το σηκώνουν οι τσέπες σου και ο υπολογιστής σου, η δική μου πρόταση είναι να κοιτάξεις τα Acustica Audio Nebula. Είναι μία τελείως διαφορετική προσέγγιση. Κάποιοι ορκίζονται σε αυτά, κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τα καινούργια plugins τα έχουν φτάσει, για μένα πάντως αξίζουν τον κόπο. 
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
οι οποίοι όμως την είχαν μάθει μέσα σε έναν επαγγελματικό χώρο, με καλή ακουστική και κάποιον να τους δείχνει


αν τον συναντήσεις αυτόν τον "κάποιον" Κωνσταντίνε μου (τον δικό μου για τους άλλους δεν ξέρω) να μου τον χαιρετήσεις και να μου τον φιλήσεις σταυρωτά κάτω από τον πλάτανο...?

ΥΓ. πίκρα οι προ νετ καιροί και η αρωγή των "παλιών" προς τους νεότερους ανάλογη τους...

 
αν τον συναντήσεις αυτόν τον "κάποιον" Κωνσταντίνε μου (τον δικό μου για τους άλλους δεν ξέρω) να μου τον χαιρετήσεις και να μου τον φιλήσεις σταυρωτά κάτω από τον πλάτανο...?

ΥΓ. πίκρα οι προ νετ καιροί και η αρωγή των "παλιών" προς τους νεότερους ανάλογη τους...


Αναφερόμουν κυρίως σε ιστορίες που ακούγονται στα ξένα fora, τις εποχές που μάλλον υπήρχε και αρκετή δουλειά για όλους. 

Τα εδώ studios τα έζησα μόνο ως μουσικός στην προ-ιντερνετ περίοδο και καταλαβαίνω απόλυτα τί θες να πεις. Στην Ελλάδα ούτε στην οικοδομή δε σου έδειχνε ο άλλος, όχι να σε κάνει και καλλιτέχνη της μίξης σε τόσο μικρή αγορά, να του φας μετά τη δουλειά....

 
 Φυσικα υπηρχε αυτη η κρυψινοια που αναφερετε, αλλα ΙΜΗΟ υπηρχε και κατι αλλο πιο σημαντικο: Για να σου δειξει καποιος, πρεπει πρωτα απο ολα να ξερει ο ιδιος ? Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ?, και αυτο επειδη ηρθαν ξενοι στο στουντιο του και πηρε ματι. Και θεωρειτο και γκουρου στην Ελλαδα στην ηχογραφηση των ντραμς.

 Δεν ειναι τυχαια η χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου , ειδικα στις παλιες ελληνικες δουλειες, με τις ξενες. Στα ειδη μαλιστα που ξεφευγαν απο το στανταρ ελληναραδικο ντιπι ντιπι ντιπι νται, που εκει πεφτει και χρημα και υπαρχει εμπειρια λογω κυριαρχιας, αλλα και δεν υπαρχουν και ξερω γω USA παραγωγες να το συγκρινουμε. Σε ειδη λοιπον εκτος του ντιρινταχτα η διαφορα ηταν χαοτικη.

 Και δεν ηταν θεμα budget (μονο ), και με πιο μαζεμενες φασεις του εξωτερικου παλι ηταν τραγικη διαφορα.

 Καποιες εξαιρεσεις φυσικα και υπηρξαν, μιλαμε τωρα για τον κανονα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top