Microphone Sets for Drums...παρακαλώ προτείνετε κάτι

pan12

Νέο μέλος
Μηνύματα
694
Πόντοι
16
καλησπέρα ...

σε όλους...

έχω το εξής πρόβλημα

1.έχω πολύ καλό δωμάτιο...

2.κάρτες .. κτλ

3.πολύ καλό κιτ + πιατίνια

και δεν έχω καθόλου μικρόφωνα για ηχογράφηση.....

έχετε να προτείνεται κάποιο σετ

με μπάτζετ < 500 ευρώ .... ή σε τέτοιο ποσό θα είναι πολύ μέτρια τα πράγματα...

έχω εντοπίσει ότι σε αυτά τα σετ τα overheads είναι κάπως... ???

θελω 6-7 mics ... όχι λιγότερα ....

δηλαδή αξίζει το κόπο ή μ@λ@κίζομ@ι???

 
Με 500 ευρώ μπορείς να ξεκινήσεις με πολύ καλά μικρόφωνα για overheads μπότα και snare και φθηνότερες και όχι τόσο καλές αλλά τίμιες λύσεις για τομ

Overheads: Oktava MK012! Εγγύηση και πολύ προσιτή τιμή 295 ευρώ

Snare: Audix i5! 110 ευρώ!

Bass Drum: Sennheiser e602 140 ευρώ

Και τρία φθηνά δυναμικά mic με 60 ευρώ, πχ http://www.thomann.de/gr/t-bone_cd_55.htm

Αν τώρα θέλεις να πάρεις μια ποιο έτοιμη λύση και έχεις την δυνατότητα για αγορά από USA το Audix dp7 είναι πολύ καλό σετάκι και φθηνό εκεί: http://cgi.ebay.com/Audix-DP7-DP-7-Drum-Microphone-KiT-Set-PROAUDIOSTAR_W0QQitemZ290373511557QQcmdZViewItemQQptZPCA_Speakers?hash=item439b9c2985#ht_3339wt_941

 
Για snare εχω τις ενστάσεις μου καθώς θα προτιμούσα την κλασσική λύση του

shure sm57 το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και σε άλλες χρήσεις και είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.

 
sound_crew είπε:
Για snare εχω τις ενστάσεις μου καθώς θα προτιμούσα την κλασσική λύση του

shure sm57 το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και σε άλλες χρήσεις και είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.
Γιατί ποιος είπε ότι το i5 δεν έχει άλλες χρήσεις? Προσωπικά το χρησιμοποιώ σε snare, toms, κιθάρες με άριστα αποτελέσματα! Ειδικά στο snare λόγο κατασκευής έχει έναν ποιο γεμάτο ήχο στα χαμηλο-μεσαία, εξαιρετικό για snare με χαμηλό κούρδισμα plus μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα σε toms για τον ίδιο λόγο!

Φυσικά και το sm57 είναι κλασσικότατη λύση, από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου!  ;)

 
ευχαριστώ fleamail πάρα πολύ... κ ' sound_crew επίσης....

σχετικά με το ταμπούρο θα χρησιμοποιήσω το shure ... διότι το έχω ήδη για τη κιθάρα...

σχετικά με τα τομ κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου ...

αλλά εντάξει ... σχετικά με τα

Overheads με στείλατε ... Oktava MK012 ??? .. ούτε που τα είχα υπόψη μου.. :-X

made in russia... ;D

έχω φάει κάτι καλές ήττες από Overheads....βάραγα K Custom ... και άκουγα ηχογραφημένο Paiste 101 ....  ;D ;D

 
pan12 είπε:
Overheads με στείλατε ... Oktava MK012 ??? .. ούτε που τα είχα υπόψη μου.. :-X

made in russia... ;D

έχω φάει κάτι καλές ήττες από Overheads....βάραγα K Custom ... και άκουγα ηχογραφημένο Paiste 101 ....  ;D ;D
Κοίταξε πολλά παίζουν ρόλο στα overheads και για τα πατίνια το σωστό στήσιμο των mics είναι το παν! Τα οκτάβα πάντως είναι η ευχάριστη έκπληξη με άριστο value for money!  ;)

Αν έχεις είδη sm57 και μπορείς να δώσεις λίγα παραπάνω για μικ μπότας δες και το D6 της Audix!  ;)

 
μπα...τι στήσιμο πιατινιών ... είχα χρησιμοποιήσει κάτι  overheads από αυτά που θα είχε φέρει  ο παπούς του τύπου από τη σμύρνη το '14..... ;D

ναι ...το D6 της Audix! το έχω χρησιμοποιήσει ... μου άρεσε πάρα - πάρα πολύ ...

ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.... 

 
pan12 είπε:
μπα...τι στήσιμο πιατινιών ... είχα χρησιμοποιήσει κάτι  overheads από αυτά που θα είχε φέρει  ο παπούς του τύπου από τη σμύρνη το '14..... ;D
;D ;D

Το στήσιμο των μικροφώνων εννοώ όχι των πατινιών!  ;)

 
χαχαχαχαχα μικροφώνων ήθελα να γράψω....όχι ... πιατινιών

τώρα πίνω καφέ .. σόρυ....

 
Λοιπόν, αν και δεν είμαι ντράμμερ, παρ'όλα αυτά έχω στήσει για πάρα πολλούς (λόγο δουλειάς κάποτε...), αυτά που έιχαμε τότε και ήταν σταθερή αξία σε ότι χώρο και να στήναμε (live, studio κλπ) είναι τα εξής:

2X http://www.thomann.de/gr/akg_c1000s_mk_ii_set.htm Toms-Overhead  2Χ€149= €298

1X http://www.thomann.de/gr/shure_sm57lc_bundle.htm  Ταμπούρο €109

1X http://www.thomann.de/gr/shure_beta_56.htm Βαθύ  €133

1X http://www.thomann.de/gr/akg_d112_mikrofon.htm Μπότα €155

Σύνολο €695

Δεν ξέρω αν φεύγει πολύ απο το budget σου, αλλά προσωπικά πιστεύω οτι είναι μία πολύ καλή λύση.

 
Προσωπικά θεωρώ το C1000 ως το χειρότερο mic ever.......αν μπορούσα θα το εξαφάνιζα από το πρόσωπο της γης  ;D ;D ;D ;D

Πέρα από την πλάκα (?) δε νομίζω πως υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα Oktava και οποιοδήποτε άλλο SDC σε ρόλο overhead τόσο σε αυτή την κατηγορία τιμής (<500 το ζευγάρι) όσο και σε πολύ πιο υψηλές κατηγορίες....προσωπικά το συγκρίνω μόνο με τις αρχικές εκδόσεις του 451 και της αυθεντικής σειράς ΚΜ της Neumann (και συγκεκριμένα με το ΚΜ84, που θεωρώ πως είναι το απόλυτο overhead mic). Όπως έχω γράψει άπειρες φορές το προενισχυτικό τμήμα (πουράκι) είναι ιδιαίτερα ευπαθές ενώ και η έννοια του stereo matching  ανάμεσα σε διαφορα MK012 αποκτά μεταφυσικά μεγέθη και σουρεαλιστικά αποτελέσματα....(αν και τα matched pairs της Oktava είναι επιλεγμένα αρκετά κοντά).

Ενδιαφέρουσες επιλογές θα ηταν επίσης LDC που "πηγαίνουν" προς την λογική του u87 ή του u47 (για πιο smooth , "στρογγυλεμένα" σε ότι αφορά τις δυναμικές ροκ τύμπανα και κυρίως για "2-4 mic techniques" α λά G.Johns, Recorderman κλπ κλπ αλλά και σε μεμονωμένο mic'ing του κάθε crash, ride κλπ κλπ δηλαδή σε πιο χαρντ-μέταλ καταστάσεις) ή και αρκετά ribbon μικρόφωνα (ειδικά τα σύγχρονα active) για πιο vintage ψηλά με το χαρακτηριστικό roll off....  

Για τα υπόλοιπα "κομμάτια" του σετ οι επιλογές είναι άπειρες, ενώ η κοινή λογική λέει πως οι καταλληλότερες επιλογές θα είναι δυναμικά μικρόφωνα με εκτεταμένη συχνοτική απόκριση στο χαμηλώτερο κυρίως φάσμα (δηλαδή συνδυασμός αντοχής, ευελιξίας στην τοποθέτηση και ικανοποιητικού freq response). Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι παράγωντες που έχουν ιδιαίτερη σημασία (και που συχνά είναι αυτοί που καθορίζουν το αποτέλεσμα) όπως ευελιξία και ευκολία στην τοποθέτηση, αντοχή στην πίεση κλπ κλπ. Έτσι ένα RE20 ή ένα SM7b ως απόκριση και ευαισθησία θα ήταν τρομερή επιλογή για close micing σε όλα τα κομμάτια του σετ, αλλά λόγω μεγέθους είναι λίγο "δύσκολα" (όπως και τα κλασσικά 421 και 441 αλλά ακόμη και γνωστά LDC που ταιριάζουν γάντι σε τομς όπως πχ το U87) ενώ από την άλλη κάποια ribbon ή LDC ή SDC που θα έδιναν το απαραίτητο mid boost pressense μπορεί να (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) μην έχουν την απαραίτητη αντοχή στην πίεση (είτε μηχανικά είτε ως διαθέσιμο headroom του προενισχυτικού τμήματος)

Και από εκεί και πέρα (ή πιο σωστά πριν φτάσουμε εκεί  ;)) φυσικά όπως είπε και ο Fleamail είναι ο τρόπος με τον οποίο θα τοποθετηθούν το σετ και τα μικρόφωνα, η επιλογή της κατάλληλης τεχνικής, ο ίδιος ο χώρος, η χρήση ή όχι room mics, ή ίδια η επιλογή του σετ, η τεχνική και οι ιδιαιτερότητες του εκτελεστή κλπ κλπ  

Προσωπικά αν και μου αρέσουν οι λίστες του στυλ "τα 5 καλύτερα snare mic" "το απόλυτο compressor για kick drum" κλπ κλπ εν τούτοις θεωρώ ότι πρώτα οφείλουμε να γνωρίσουμε το πως και γιατί φθάνουμε σε αυτές τις επιλογές.

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=188

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πως θα σας φαινόταν η ιδέα δύο ΑΤ 4050 για OVERHEADS? (Διάβασα ενδιαφέροντα αποτελέσματα σε ένα forum που δε θυμάμαι τώρα?...το έχει δοκιμάσει κανείς?)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top