Μια βοήθεια.......

samy paraga

Μέλος
Μηνύματα
5,187
Πόντοι
36
Όποιος δύναται καθότι δεν γνωρίζω από θεωρία ρυθμών- μουσική και προγραμματισμό ψηφιακών τουμπάνων.

Θα ήθελα να μου γράψει κάποιος αν ημπορεί ένα δεκάλεπτο ψηφιακών-ή και φυσικών- κρουστών, επάνω στο πιο κάτω άσθμα, μαζί με τις ρυθμικές-χρονικές αλλαγές του.



Όσο το δυνατό μεγαλύτερη πιστότητα στον ήχο είναι επιθυμητή. Θα προτιμούσα και εφόσον είναι εφικτό, να υπάρχουν ξεχωριστά τρακ για ντέφι και κρουστά, καθώς επίσης ξεχωριστό κανάλι με μετρονόμο και καθορισμός μέτρου, ταχύτητας.

Δεν πρόκειται να διασκευάσω το συγκεκριμένο τραγούδι, απλά θέλω να χρησιμοποιήσω το τέμπο και τα κρουστά του.

Ευχαριστώ όσους προσπαθήσουν  :)

 
Δε νομίζω να ειναι ξεχωριστο ντεφι και ξεχωριστά η μεμβρανη.

Μαλλον είναι νταϊρές.

ntaires.jpg


 
Ηπειρώτικο στα 3 είναι ο ρυθμός, αλλά το original έχει μόνο ντέφι μέσα οπότε πρέπει να βρεις κάποιο wave loop που να έχει μόνο το ντέφι εάν το θες κοντά στο γνήσιο, εκτός και αν κάτσει κάποιος και σου γράψει 8-16 μέτρα λούπα.

έχω κάποια wave loops ελληνικών ρυθμών αλλά δυστυχώς δεν έχω το συγκεκριμένο.

 
stavros_d80 είπε:
Ηπειρώτικο στα 3 είναι ο ρυθμός, αλλά το original έχει μόνο ντέφι μέσα οπότε πρέπει να βρεις κάποιο wave loop που να έχει μόνο το ντέφι εάν το θες κοντά στο γνήσιο, εκτός και αν κάτσει κάποιος και σου γράψει 8-16 μέτρα λούπα.

έχω κάποια wave loops ελληνικών ρυθμών αλλά δυστυχώς δεν έχω το συγκεκριμένο.
Δεν ειναι στα τρια φιλος.... στα τρια ειναι το γνωστο βαλς


 
Χωρίς να είμαι ειδήμων περί τα μουσικά, απλά υποθέτω πως παίζει και το δέρμα του ντεφιού, αλλά και κάποιο άλλο κρουστό.............και δεν είναι καμιά σπουδαία-κατά τη γνώμη μου εκτέλεση, έχει μέχρι και πλήκτρα μέσα ;D-απλά το θέλω σαν βάση.

Αν μπορεί κάποιος να το βγάλει με όσο το δυνατόν περισσότερα τρακ-ώστε να μπορώ να επέμβω στον ήχο τους χωριστά- θα του ήμουν ευγνώμων.

Δεν ξέρω τι σημαίνει ''Ηπειρώτικο στα 3'' δεν μου λέει κάτι  ::) ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον και αν έχεις το γνήσιο και μπορείς δώστο σαν ηχητικό και θα μου απλοποιήσεις τη ζωή, γιατί μετά ,όπου και όπως θέλω εγώ θα μπορώ να προσθέσω το ντέφι δια χειρός :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
george956 είπε:
Δεν ειναι στα τρια φιλος.... στα τρια ειναι το γνωστο βαλς


Όπως είπα και πριν, δεν γνωρίζω θεωρία γρι, ακουστικά με φαίνεται να έχεις δίκιο, απλά θα επιθυμούσα να μη γίνει χάβρα το θέμα με εκατέρωθεν διαξιφισμούς.

Δεκτές όσες των απόψεων, μα προσωπικά με νοιάζει πιο πολύ, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει και όχι να αρχίσουμε λεκτικές αντιπαραθέσεις ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
Όπως είπα και πριν, δεν γνωρίζω θεωρία γρι, ακουστικά με φαίνεται να έχεις δίκιο, απλά θα επιθυμούσα να μη γίνει χάβρα το θέμα με εκατέρωθεν διαξιφισμούς.

Δεκτές όσες των απόψεων, μα προσωπικά με νοιάζει πιο πολύ, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει και όχι να αρχίσουμε λεκτικές αντιπαραθέσεις ;D ;D ;D
Δεν ειναι αντιπαραθεση φιλε, προς θεου... :)

Αν ευκαιρησω αυτες τις μερες θα θα στο γραψω (και) εγω.

 
Πωγωνισια τα λεγανε στο χωριο μου αυτα τα τραγουδια και παιζεται μονο με Ηπειρωτικο ντεφι ως κρουστο. (που να ακουσεις και μπερατι με γυρισματα πωγωνισια, τσακιστο, βαρυ ρεμπάπ πωγωνισιο, "Πεπελη", "Παρακαλαμο".)

Τα υπολοιπα οργανα: κλαρινο , βιολι, λαουτο. (καμια σχεση με τα μπασοκιθαρα, τα αρμονια και τα κλαρινα με το εκο στο 1000)


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σπάιρους  ;D Δέλτα, ευχαριστώ για τα κατατοπιστικά οβίνδεα, συγχαρητήρια για τη καταγωγή σου, υπέροχα μέρη, υπέροχη μουσική.

Ακούω χρόνια, αλλά όχι συστηματικά,  ο ρυθμός τους μου έχει κάτσει στο μυαλό και είναι η μόνη μουσική που ανέχονται τ' αυτιά μου όταν είμαι στο βουνό. Αυτό και τα επίσης ηπειρώτικα μοιρολόγια.

Ήδη ο άνθρωπας με τη μοναδική λάμψη προσεφέρθει να με φτιάξει του τρακ ;D, οπότε μην μπείτε στο κόπο όσοι ευγενώς είχατε τη πρόθεση.

Πριν λίγες ημέρες καθώς επέστρεφα στα πάτρια νύχτα, μόνος στο κατάστρωμα έπιασα να τραγουδάω ένα δικής μου κατασκευής  :) Πωγωνίσο, αλλά ο βλάκας δεν μου έκοψε να το γράψω στη βιντεοκάμερα και έχασα τα πάντα, στίχους και μουσική τα ξέχασα όλα  :'(

Ένα απ τ' αγαπημένα μου .



 
delta66 είπε:
Στο καταστρωμα .... Πωγωνισο σου'ρθε ??!!!!  :) :) :)

Αυτα ειναι.

Τα παντα ολα, καλυπτει το ειδος.

Αναμενω το ασθμα σου.
Ξέρεις τη δυστυχία είναι και ξεριζωμός  ;D για κάποιον που μια ζωή τρελαίνεται με τα βουνά και τα δάση, να σπαταλάει τη ζωή του 11 μήνες το χρόνο στη θάλασσα και τα κυκλαδονήσια? Εντάξει έχω και ολίγον από Δώδεκα, αλλά μη νομίζεις ότι είναι τπτ σπουδαιότερο..............άσε που τα νησιώτικα τύπου Πάριου, δεν θέλω ούτε σε φωτό να τα γλιέπω ;D

Είναι ελάχιστα τα νησιώτικα κι αυτά περισσότερο έλκουν τη καταγωγή τους από Μ. Ασία που με αρέσουν, εξαιρούνται κάποια Κρητικά.......... Τέλος πάντων, είναι μεγάλη κουβέντα τα δημοτικά και τα ιδιώματα κάθε περιοχής και τελικά είναι δύσκολο, μετά από τόσα χρόνια με τόσες επιμειξίες και επιρροές να αντιληφθούμε το πόσο υπέροχα πράγματα υπάρχουν παντού στη χώρα. Και η Αν. Μακεδονία-Θράκη που αρέσκω τα βουνά της και έχω από τη μάνα μου καταγωγή έχει μουσικά διαμάντια, αλλά εγώ έφαγα κόλλημα με τα Ηπειρώτικα, τέλος λαίμαι  ;D

Δεν μου είναι δύσκολο να αντιληφθώ γιατί..........Τα ορεινά της Ηπείρου, ήταν αφιλόξενος τόπος, με μπόλικη ερημιά και δύσκολες συγκοινωνίες. Το ίδιο βρίσκω κι εγώ στο βουνό που πάω. Το μεγαλύτερο, έρημο μέρος στην Ελλάδα, από κατοίκους και χωριά. Ησυχάζει η ψυχή.

Δεν είναι το Αγ. Όρος  ;D

 
delta66 είπε:
Δικαιολογειται να σου αρεσουν γιατι ειναι pure blues και μουσικα και κοινωνιολογικα.
;D........... όχι τπτ άλλο, αλλά επειδή πολλοί θεωρούν τα ελληνικά βλουζζζζζζζ, ως συναφές είδος με το ρεμπέτικο, που μπορεί και να είναι δλδ, αλλά λαίμαι τώρα  :D

 
Μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε.

Κατα την αποψη μου*, μoνο στο κουρδισμα ;D (open D), και εν μερη κοινωνιολογικα μοιαζουν τα ρεμπετικα με τα blues.

Oι δρομοι και οι ρυθμοι αλλου για αλλου.

* Την οποια δημιουργησα μεγαλωμενος (μουσικα) απο πατερα και παππου ρεμπετες και με τριχορδο μπουζουκι ξεκινησα τη μουσικη 4 χρονων (δεν υπηρχε κι αλλο οργανο τοτε σπιτι), και ο αλλος μισος μεγαλωσα απο της μανας το σοι,  Ηπειρωτες επαγγελματιες μουσικοι ο παππους (κλαρινο)  μου χαρισε την πρωτη μου κιθαρα μια teisco και ενα ελληνικο 4καναλο λαμπατο κεφαλι Anax, αφου βαρεθηκαν να ακουνε το black dog και το purple haze σε τριχορδο.  ;D

Μετα το μετανοιωσανε φυσικα περισσοτερο ;D ;D

 
delta66 είπε:
Μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε.

Κατα την αποψη μου*, μoνο στο κουρδισμα ;D (open D), και εν μερη κοινωνιολογικα μοιαζουν τα ρεμπετικα με τα blues.

Oι δρομοι και οι ρυθμοι αλλου για αλλου.

* Την οποια δημιουργησα μεγαλωμενος (μουσικα) απο πατερα και παππου ρεμπετες και με τριχορδο μπουζουκι ξεκινησα τη μουσικη 4 χρονων (δεν υπηρχε κι αλλο οργανο τοτε σπιτι), και ο αλλος μισος μεγαλωσα απο της μανας το σοι,  Ηπειρωτες επαγγελματιες μουσικοι ο παππους (κλαρινο)  μου χαρισε την πρωτη μου κιθαρα μια teisco και ενα ελληνικο 4καναλο λαμπατο κεφαλι Anax, αφου βαρεθηκαν να ακουνε το black dog και το purple haze σε τριχορδο.  ;D

Μετα το μετανοιωσανε φυσικα περισσοτερο ;D ;D
Ξέρεις καλύτερα από κουρδίσματα και θεωρίες, εγώ απλά θυμάμαι έναν Αύγουστο στο πουθενά, με 2 τυχαίους απ το Λαιλιά και 2 οικογένειες, ή μια από Αθήνα και η άλλη από Πάτρα, με τα παιδάκια τους στο πουθενά με -5c  στο Στραβόρεμα να τον έχουμε δαγκώσει. Μαζεύω με τη παράγκα με έναν ιμάντα 2 έλατα κομμένα από διπλανή υλοτομία και βλέπω τον ένα  απ Το Λαιλιά να κόβει κάθετα με το τσεκούρι μου τους κορμούς στα 2 χτυπήματα- :o- και μετά από λίγο να έχουμε μια φωτιά ως το διάστημα ορατή ;D ;D ;D

Αφού ψιλοζεσταθήκαμε και δεν θέλαμε να φύγουμε απ τη φωτιά, γυρνάει ο πατρινός και λέει, μήπως να έφερνα πιο κοντά το αμάξι να βάλω κάτι να ακούμε?

Του λέω, φιλαράκι, γιατί θες να μας τη χαλάσεις, ήσυχα, δεν είναι εδώ?  ;D

Φέρνει το τζιπάκι του αφού μου έκανε νόημα πως με πιάνει και βάζει κάτι ηογραφήσεις της Δόμνας, μας πήγε ξημέρωμα...........ήταν ένας απ τους συνεργάτες της.........δυστυχώς έχασα τα πάντα απ όσα μου είχε δώσει σε μια πλημμύρα που έπεσα με τη παράγκα μετά από 2 χρόνια και τότενες δεν υπήρχαν κινητά, δεν τον ξαναβρήκα τον άνθρωπα...........Απίστευτη βραδυά, βραδυά βλούζζζζζζζζζζζζζ

Όλα είναι βλουζ, τα πάντα

 
Με τη Δομνα επαιζε ντεφι καποτε ο θειος μου.

Μεχρι και στα Παρισια παιξανε Ηπειρωτικα.

Αυτη πηγαινε στα χωρια και ηχογραφουσε τους παραδοσιακους και ερασιτεχνες μουσικους και τραγουδιστες, που κουβαλαγαν ανεγγιχτην την παραδοση, για να τα καταγραψει και να τα μεταφερει κι αλλο.

 
delta66 είπε:
Με τη Δομνα επαιζε ντεφι καποτε ο θειος μου.

Μεχρι και στα Παρισια παιξανε Ηπειρωτικα.

Αυτη πηγαινε στα χωρια και ηχογραφουσε τους παραδοσιακους και ερασιτεχνες μουσικους και τραγουδιστες, που κουβαλαγαν ανεγγιχτην την παραδοση, για να τα καταγραψει και να τα μεταφερει κι αλλο.
Τέτοιες ηχογραφήσεις μου είχε δώσει ο τύπος κι εγώ τις έχασα και έχασα και αυτόν

ΡΟΔΟΠΗ_2006_019.jpg

ΡΟΔΟΠΗ_2006_020.jpg

 
Ααα κατι σχετικο με το .... πονημα που βγαζεις.

Ο πωγωνισιος, δεν κολλαει με μετρονομους και λουπες.

Φυσικα μπορεις να φτιαξεις λουπες και να κρατησεις σταθερη ταχυτητα, αλλα επειδη ειναι πολυ interactive η φαση (μουσικου, χορευτη, τραγουδιστη) δεν υπαρχει σταθεροτητα στο ρυθμο και εκει ειναι το "μυστικο" αυτης της μουσικης, που σε στελνει.

Θυμαμαι ακομα οταν επαιξα για πρωτη φορα λαιβ.

Δεν ηταν ροκιες.

Ηταν ηπειρωτικο και μαλιστα με ντεφι καλη ωρα (για να ξεκουρασω το θειο μου σε πανηγυρι χωρις μικροφωνα κατω απο τον πλατανο του χωριου κλπ).

Δεν πρεπει να ημουν πανω απο 8-10.

Ηταν στρωτος πωγωνισιος (ευκολο τεμπο δλδ, γιατι υπαρχουν και καποια -πχ μπερατι- που δεν .... ) και επαιζα σταθερο ρυθμο. Χορευε μια βαβω.

Ομως καποια στιγμη μπηκε πρωτος ενας μερακλης που αρχισε τα κολπα.

Κρεμαστηκε απο το μαντηλι, χτυπαγε το χερι κατω, το ποδι κλπ

Εγω δεν χαμπαριαζα και κοιταγα να κραταω σταθερα το ρυθμο (κοπαναγα τοτε και στη ντραμς του θειου, πανω απο το ραδιοφωνο -αμερικανικο- και συνηθισα το σταθερο τεμπο των ηχογραφησεων).

Γυριζει σε μια στιγμη ο παππους μου (που επαιζε κλαρινο και προσπαθουσε με το παιξιμο να με "τραβηξει πισω" στο τεμπο, αλλα εγω στα πελε μου και ελεγα απο μεσα μου "λαθος κανουνε οι καλαμπορτζηδες"  ;D) και με χουγιαξε.

"Ωρε διν'κους? Βαρα το μπιμ, μολις χτυπαει το ποδαρ' καταΐ".

Το "μπιμ" ειναι ηχος του ντεφιου οταν το χτυπας στη μεση και το "πα" στη ακρη.

Η "μποτα" ας πουμε στη ντραμς και το ταμπουρο.

Το τεμπο πχ στο απλο πωγωνισιο ακουγεται: μπιμ πα πα - μπιμ πα

Το μπιμ ή το πα δλδ  (αναλογα ποιο ειναι πιο κοντα), μπορει να κρατησει αιωνια, μεχρι να χτυπησει το ποδι κατω και μετα συνεχιζεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
samy paraga είπε:
Τέτοιες ηχογραφήσεις μου είχε δώσει ο τύπος κι εγώ τις έχασα και έχασα και αυτόν
Πω πω κριμα.Σιγουρα τις εχουν αυτοι που πρεπει, αλλα κριμα που δεν τις εχεις κι εσυ.

Βαλε και τιποτα πανω στη φωτια να φαμε. Ξεροσφυρι το τσιπρο? ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top