Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.

lambrosgg

Μέλος
Μηνύματα
2,260
Πόντοι
38
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Έχω επαινέσει πολλές φορές το πλαίσιο και εδω μέσα, επειδή πραγματικά πάντα έφευγα με το χαμόγελο. Μετά όμως απο το περιστατικό που θα σας διηγηθω παρακάτω, θα το σκεφτώ 2 φορές για να παραγγείλω ξανά απο το πλαίσιο.

Παραγγέλνω στις 12/05/2008 2 προιόντα της apple. Ενα remote και ένα ανταπτορα. Στο site έγραφαν ότι τα προιόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και ότι έρχονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Κάνω την παραγγελία online και τηλεφωνώ την επόμενη μέρα για να μου πουν πότε θα τα φέρουν. Μου είπαν σε 10 μέρες.

Την επομένη (14/05) τηλεφωνώ για να αλλάξω την παραγγελία μου. Ήθελα να βγάλω απο την παραγγελία μου το remote αφού μου έδωσε ένας φίλος. Επίσης ζητάω να κάνω παραλαβή απο το κατάστημα για να μην χρεωθώ τα μεταφορικά (αφού έβγαλα το remote το κόστος της παραγγελίας ήταν κάτω απο 45 ευρώ οπότε τα μεταφορικά δεν είναι δωρεάν)

Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω παραλαβή απο κατάστημα για κάτι που έχω παραγγείλει, παρόλο που μπορείς να επιλέξεις όταν κάνεις παραγγελία online απο ποιό κατάστημα θές να παραλλάβεις ή αν θα στο στείλουν σπίτι.

Ένα το κρατούμενο.

Δέχομαι τελικά να πληρώσω μεταφορικά (5 ευρώ) για να αλλάξω την παραγγελία μου και να έρθει σπίτι μου το ανταπτοράκι. Τηλεφωνώ και την επόμενη μέρα για να επιβεβαιώσω ότι άλλαξε η παραγγελία και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.

Για να αλλάξω την παραγγελία, μιλούσα περίπου μισή ώρα και με κάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο απο το τμήμα υπολογιστών, στο τμήμα ίντερνετ και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Περνάνε οι 10 μέρες, μου λένε την τετάρτη (21/05) παραλαμβάνουμε την πέμτη στο σπίτι σας. Πέμπτη απόγεμα δέχομαι τηλεφώνημα απο την συνεργαζόμενη κούριερ επειδή δεν μπορούσαν να βρουν το σπίτι (αυτο δεν μου έχει ξανατυχει σε όλη μου τη ζωή).

Έρχεται ο κούριερ, βγάζει ένα φάκελο μου λέει 58 ευρώ. Κοιτάω την απόδειξη: Και το remote και ο αντάπτορας στην παραγγελεία. Του ζήτησα να κρατήσω το ένα μόνο και μου είπε ότι δεν γίνεται επειδή τα έχουν συσκευάσει μαζί (ήταν στον ίδιο φάκελο). Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να τα επιστρέψει και να συνεννοηθώ με το πλαίσιο.

Με το που φεύγει ο κούριερ τηλεφωνώ στο πλαίσιο και τους λέω τί έγινε, ενώ είχα τηλεφωνήσει 2 φορές για να αλλάξω την παραγγελία. 2 τα κρατούμενα.

Αφού μου τα μάσαγαν και με ξανακάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο μου λένε να ξανακάνω απο την αρχή την παραγγελία και αφου επιστράφηκε το προιόν και είναι διαθέσιμο θα το έχω την δευτερα.

Με το που κλείνω το τηλεφωνο κάνω online την παραγγελία ξανά και επιλέγω να σταλεί στο κατάστημα συντάγματος αυτή τη φορά.

Σήμερα δευτέρα που θα παραλάμβανα κανονικά, παίρνω mail απο κάποιον κύριο της eBusiness Team (όπως λένε) του Πλαισίου ο οποίος μου γράφει:

copy paste

"Αξιότιμε κύριε Λαμπρο,

Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας.           

Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.

Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.

Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000"

Έχω δώσει 2 τηλεφωνα κινητό και σταθερό στο πλαίσιο και δεν καταφέρανε να επικοινωνήσουν? Τέλος πάντων......

Τηλεφωνώ στο πλαισιο με το που διαβάζω το mail και μου λένε ότι το προιόν που παρήγειλα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.

Μου ανάβουν τα λαμπάκια και αρχίζω να εξηγώ ότι είχα επιστρέψει μια παραγγελία λόγω ΔΙΚΟΥ τους λάθους, μου είπαν ότι θα αφού το επέστρεψα θα το έχουν στοκ και θα παραλάμβανα την δευτέρα. Εδώ ξανάρχισαν οι πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο (είπα την ιστορία της ζωής μου 3 φορές στους τηλεφωνητές) και καταλήξαμε στο ότι το ανταπτοράκι το πήρε άλλος.

Και ρωτώ: Πώς γίνεται να το πήρε άλλος, αφού εγώ είχα έκανα την καινούρια παραγγελία αμέσως μετά που έφυγε ο κούριερ δηλαδή πρίν φτάσει το ανταπτοράκι πίσω στην αποθήκη????

Εκφράζω αυτήν την απορία στον τηλεφωνητή και μου απαντάει ότι μάλλον κάποιος άλλος είχε κάνει παραγγελία και μόλις είδαν ότι είναι διαθέσιμο του το έστειλαν.

Κάπου εδω αρχίσανε οι συγνώμες και η ατάκα "το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένετε να ξαναείναι διαθέσιμο το προιόν για να σας το στείλουμε¨. Θα περιμένω δηλαδή άλλες 10 μέρες στην καλύτερη περίπτωση.

Σε αυτόν τον τηλεφωνικό κύκλο με ενημέρωσαν επίσης ότι δεν μπορώ να κάνω παραλλαβή απο το κατάστημα κάτι που έχω παραγγείλει. ΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ???

Να συνοψίσω:

1. Δεν αλλάζουν την παραγγελία παρόλο που τηλεφώνησα 2 φορές για να την αλλάξω.

2. Δίνουν σε άλλον το προιόν που προορίζονταν για μένα.

3. Δεν δίνουν την δυνατότητα να παραλλάβεις απο το κατάστημα, παρόλο που φαινομενικά στο site τους σου δίνεται αυτή η δυνατότητα

4. Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτη. Απο τον τρόπο που σου μιλάνε μέχρι και οι πάσες που σου κάνουνε. Πραγματικά πιστεύω ότι μίλησα με πάνω απο 10 άτομα αυτον τον καιρό στο πλαίσιο και 10 άτομα δεν μπορέσανε να κάνουνε σωστά τη δουλειά τους.

5. Αυτό είναι bonus: Δεν βρήκαν καλύτερη κουριερ να συνεργαστούνε? Ούτε που θυμάμαι το όνομά της. Κατέβηκα με τα σώβρακα κάτω να ψαχνω τον κούριερ που δεν μπορούσε να βρεί το σπίτι και έρχεται ένας τύπος λες και το είχε σκάσει απο τη φυλακή με ένα σάπιο μηχανάκι (απορώ πως προχωρούσε).

Προσπαθώ να θεωρήσω τον εαυτό μου άτυχο, αλλα δεν μπορώ. Δεν είναι το μαγαζάκι της γειτονιάς, είναι απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα.

Έχω κάνει και σχετική αξιολόγηση στο skroutz διότι αυτά πρέπει να μαθαίνονται και να ξέρει ο κόσμος τί γίνεται, πέρα από ό,τι δείχνουν οι διαφημίσεις.

 
Κ μενα μου τυχε να ακυρώσω παραγγελεία κ να μην το κάνουν κ να μου στείλουν διπλό το προιόν.Απλά πήραν πούλο κ δεν το παρέλαβα.Μετα ξαναέκανα παραγγελεία κ ήρθε νορμάλ κ όλα οκ.

Τι καθεσε κ λιώνεις στο τηλ. για να ακυρώσεις παραγγελεία.Πες τους το με email κ αν την ακυρώσουν καλό δικό τους.Βαριούνται κι αυτοί τη ζωη τους κ τα γράφουν όλα.Αστους να πληρώνουν τα κούριερ κ να τους έρχονται επιστροφές αν δεν καταλαβαίνουν,

 
trigga είπε:
Κ μενα μου τυχε να ακυρώσω παραγγελεία κ να μην το κάνουν κ να μου στείλουν διπλό το προιόν.Απλά πήραν πούλο κ δεν το παρέλαβα.Μετα ξαναέκανα παραγγελεία κ ήρθε νορμάλ κ όλα οκ.

Τι καθεσε κ λιώνεις στο τηλ. για να ακυρώσεις παραγγελεία.Πες τους το με email κ αν την ακυρώσουν καλό δικό τους.Βαριούνται κι αυτοί τη ζωη τους κ τα γράφουν όλα.Αστους να πληρώνουν τα κούριερ κ να τους έρχονται επιστροφές αν δεν καταλαβαίνουν,
Kαι γω mail σκέφτηκα να στείλω στην αρχή. Αλλα είπα θα μου λένε μετα "δεν το πήραμε" "δεν το διαβάσαμε" "δεν το στείλατε στη σωστή διεύθυνση". Στο τηλέφωνο όμως σε "επιβεβαιώνουν" και μάλιστα 2 φορές για να είσαι σίγουρος.

και δεν είναι δικό τους το πρόβλημα να δώσουν 5 ευρώ στην κούριερ. είναι ότι εγώ θα περιμένω άδικα άλλες 10 μέρες + τα 5 ευρώ της μεταφοράς (για κάτι που κοστίζει μόλις 29) που θα δώσω πάλι άδικα + την ταλαιπωρία με τα τηλέφωνα και την κούριερ χωρίς να γίνει η δουλειά μου πάλι.

 
αυτο με την παραλαβη απ το μαγαζι είναι απλα απατεωνια.Αν δεν το αλλάξουν κάνε παραγγελεία απο e-shop που δέχεται μεσω καταστήματος παραλαβή

 
Αφου ήταν με αντικαταβολή γιατί τι παρέλαβες απο την στιγμή που δεν ήταν αυτό που είχες συνενοηθεί ?

Απο εκεί και πέρα λάθη μπορεί να γίνουν πάντα, γιατί τόση γκρίνια ?

 
Angelos είπε:
Αφου ήταν με αντικαταβολή γιατί τι παρέλαβες απο την στιγμή που δεν ήταν αυτό που είχες συνενοηθεί ?

Απο εκεί και πέρα λάθη μπορεί να γίνουν πάντα, γιατί τόση γκρίνια ?

Δεν διάβασες καλά... δεν το παρέλαβα. Το γύρισα πίσω. Και στο διάστημα πέμπτη- δευτέρα το έδωσαν σε άλλον.

Λάθος να γίνει. Την πρώτη φορά που ήρθαν και τα 2 μαζί δεν ενοχλήθηκα και τόσο. Αλλα να στείλουν αλλού αυτό που παρείγγειλα εγώ και να αναγκάζομαι να περιμένω άλλο τόσο πάει πολύ και μαζεύονται αρκετά λάθη.

Φίλε trigga αν υπήρχε σε άλλο online κατάστημα αυτό που ψάχνω με το που έφυγε ο κούριερ θα το είχα πάρει από αλλού.

 
και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.

Εμένα αυτό με νευρίασε πιο πολύ απ'όλα.Μου το έχει κάνει ΟΤΕτζής μετα απο μεγάλο πρόβλημα και οταν σε ειρωνεύονται μου την βιδώνει απίστευτα.

Αυτο το κείμενο που έγραψες εδώ στο noiz δεν μπορείς να το στείλεις με e-mail στο plaisio?Σε κάποιo mail για παράπονα ή κατι τέτοιο.

Πάντως έπερεπε να ανεβάεις πολύ τον τόνο της φωνής σου (αν δεν το έκανες)στο τηλέφωνο,μετα απο την ειρωνεία και την αφάνταστη ταλεπωρεία...(αν και δεν το εχω κανει ποτε το έχω αποθημένο γιατι κι εγω έχω φάει τέτοιους μ@λ**** στην μάπα :P ;D)

 
Στ τελευταίο τηλεφώνημα ανέβασα αρκετά τον τόνο της φωνής μου!

Γιατί να το στείλω στο πλαίσιο αυτό? Τί θα μου κάνουν? θα το πετάξουν στα σκουπίδια.

Αμα δημοσιεύεται όμως σε φόρουμ και το διαβάσουν πολλοί άνθρωποι + την αξιολόγηση που έκανα στο σκρουτζ τους τσούζει γιατί ξέρουν ότι χάνουν πελάτες έτσι.

 
sημερα με νευριασαν για τον ιδιο λογο ,μενω διπλα στο πλαισιο καλαμαριας και με χρεωνουν 5 ευρω για μια μ...α 10 γραμμαρια... :-X

ειναι για κραξιμο η πολιτκη αυτη

 
Να πω και εγω λιγο την εμπειρια μου με το πλαισιο... 1)ειχα παρει pc turbo-x και ελειπαν drivers , 2) 2ο pc turbo-x (τα θελει ο κ***ς μου  >:() ειχαν βαλει ελατωματικο σκληρο  και 3) αγοραζω ενα σκληρο, ανοιγω τη ζελατινα αλλα τελικα δεν τον εβαλα ποτε στο pc μου και δεν μου το αλλαζαν με τπτ γιατι λεει δε μπορουσαν να το δηλωσουν σαν βλαβη - ουτε μπορουσαν φυσικα να σφραγισουν τη ζελατινα να το πουλησουν ξανα  ???

 
Αυτα παιδάκια μου τα γράφουμε εδώ:

http://www.skroutz.gr/m/11/Πλαίσιο

http://www.skroutz.gr/m/11/Πλαίσιο

για να τα διαβάζουν οι υπόλοιποι και να ξέρουν τί γίνεται στο πλαίσιο.

Δεν πρόκειται να διορθωθεί αλλιώς η κατάσταση.

 
Πάντως η γκρίνια πάει σύννεφο φιλαράκια.

Τα δικά σας λάθη επιτρέπονται έτσι;

Παραγγέλνω και μετά... αλλάζω γνώμη. Αυτό είναι οκ έτσι;

Τόσο πολύ το σκέφτηκες πριν κάνεις την παραγγελεία σου...

Τι περιμένεις;

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να σ' εξυπηρετήσουν, αλλά να δέχεσαι ότι πρόκειται για μαγαζί όπου τύποι σαν κι εσένα μπορεί να δουλεύουν εκεί κι ότι κι αυτοί μπορεί να κάνουν λάθη σαν άνθρωποι.

Βγαίνεις αμέσως να τους ξεβρακώσεις... ποιός είσαι... ο αλάνθαστος;

Οταν αγοράζεις σκληρό και τον επιστρέφεις γιατί άλλαξες γνώμη, τι πρέπει να τον κάνουν; Να τον φάνε;

Να τον επιστρέψεις στη συσκευασία του βέβαια!

Εσύ θα αγόραζες καινούργιο σκληρό ασφράγιστο;

Οσο για το κόστος των κούριερ δεν είναι και δική τους χρέωση. Του κούριερ είναι.

Αν δεν θες τρέχα πάρτο. Δίπλα σου είπες ότι είναι.

Αχ ρε αθάνατο δίκιο του Ελληνα...

 
Kleon δεν πολυκατάλαβες μου φαίνεται:

Την παραγγελία μου την άλλαξα μια βδομάδα πριν έρθουν τα προιόντα στο πλαίσιο. Δεν επέστρεψα τίποτα, ούτε ήταν τελευταία στιγμή. Αλλα ακόμη και επιστροφή ή την τελευταία στιγμή να ήταν όφειλαν να είναι σωστοί.

Επίσης δεν κατάλαβες ότι ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να σου στείλουν τα πράγματα που παραγγέλνεις σπίτι, ενω φαινομενικά απο το site σου δίνεται η δυνατότητα για παραλλαβή απο το κατάστημα.

Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικά πριν κατηγορήσεις τον πελάτη, που στο κάτω κάτω έχει πάντα δίκιο.

Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.

 
Όλοι οι άλλοι οφείλουν να είναι σωστοί.

Εκτός από εμάς... Άλογο...

Βρήκαμε βήμα στο ιντερνετ και στον Μακη και καταγγέλουμε αβέρτα.

Κι ετσι χάνει και τη δύναμη της η καταγγελία. Με απίθανες τοποθετήσεις.

lambrosgg είπε:
Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.
Αυτό θα λένε κι αυτοί...

 
kleon είπε:
Όλοι οι άλλοι οφείλουν να είναι σωστοί.

Εκτός από εμάς... Άλογο...

Βρήκαμε βήμα στο ιντερνετ και στον Μακη και καταγγέλουμε αβέρτα.

Κι ετσι χάνει και τη δύναμη της η καταγγελία. Με απίθανες τοποθετήσεις.

Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.
Αυτό θα λένε κι αυτοί...
Αφού έτσι θα λένε κ αυτοί, μπορώ να σε ρωτήσω το γιατί το πιστεύεις αυτό?

Ποιό ήταν το λάθος απο μέρους μου δηλαδή?

 
Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.

 
kleon είπε:
Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.
Θεωρείς μεγάλο μπέρδεμα δηλαδή να αφαιρέσω ένα προιόν απο μια παραγγελία μου μια ολόκληρη βδομάδα πριν καν το παραλάβουν αυτοι? Που να ήθελα να κάνω τίποτα πιο σύνθετο δηλαδή... Και στην δεύτερη παραγγελία που δεν "μπέρδεψα" τίποτα γιατι τα σκατώσανε ξανά και δώσανε το ανταπτοράκι που εγώ επέστρεψα (απο δικό τους λάθος) αλλού και όχι σε μένα?

Τώρα θα μου πεις ότι κάπου αλλού στην Ελλάδα θα υπάρχει κάποιος άλλος πολύ χαρούμενος με το ανταπτοράκι που πήρε απο το πλαίσιο και ενώ κανονικά θα περίμενε 10 μέρες όπως εγώ του ήρθε μέσα σε ένα σαββατοκύριακο. Και θα λέει "μπράβο το πλαισιο" και "ζήτω το πλαίσιο" και άλλα τέτοια.

Έτσι είναι αυτα... Δεν μπορείς να τους έχεις όλους ευτυχισμένους.

Τσαμπουκά πούλησα στο τελευταίο τηλεφώνημα όπου τα είχαν κάνει απολύτως σκατά και έχασα την ψυχραιμία μου όπως ηταν φυσικό. Και μην φανταστείς ότι έβριζα. Απλώς μιλούσα δυνατότερα.

 
Ρε μαγκες, εγω σε σουβλατζιδικο δουλευω..Οταν ερχεται ο καθε ενας, (και νομιζει οτι σ ολη τη βαρδια εξυπηρετω μονο αυτον) και μου λεει βαλε αυτο στο σουβλακι,και σε κλασματα δευτερολεπτου αλλαζει γνωμη, και μου αλλαζει την παραγγελια...ε οσο να ναι ολο και σε καποιον τηα κανω ενα λαθος (θα βαλω π.χ. κρεμμυδι).Θελω να πω οτι τα λαθη ειναι ανθρωπινα, και οταν εισαι σε χωρο εργασιας που βλεπεις καθε μερα 100αδες ανθρωπους, κι ο καθενας εχει τη δικια του ιδιοτροπια....ε....καπου αρχιζεις και χανεις και συ την ψυχραιμια σου σαν ανθρωπος!!Γι αυτο λοιπον εχουμε και λαθη στα οποια μπορει πολλες φορες να φταιει και ο πελατης ( ο πελατης δε νομιζω οτι εχει παντα δικιο)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα