Έχω επαινέσει πολλές φορές το πλαίσιο και εδω μέσα, επειδή πραγματικά πάντα έφευγα με το χαμόγελο. Μετά όμως απο το περιστατικό που θα σας διηγηθω παρακάτω, θα το σκεφτώ 2 φορές για να παραγγείλω ξανά απο το πλαίσιο.
Παραγγέλνω στις 12/05/2008 2 προιόντα της apple. Ενα remote και ένα ανταπτορα. Στο site έγραφαν ότι τα προιόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και ότι έρχονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Κάνω την παραγγελία online και τηλεφωνώ την επόμενη μέρα για να μου πουν πότε θα τα φέρουν. Μου είπαν σε 10 μέρες.
Την επομένη (14/05) τηλεφωνώ για να αλλάξω την παραγγελία μου. Ήθελα να βγάλω απο την παραγγελία μου το remote αφού μου έδωσε ένας φίλος. Επίσης ζητάω να κάνω παραλαβή απο το κατάστημα για να μην χρεωθώ τα μεταφορικά (αφού έβγαλα το remote το κόστος της παραγγελίας ήταν κάτω απο 45 ευρώ οπότε τα μεταφορικά δεν είναι δωρεάν)
Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω παραλαβή απο κατάστημα για κάτι που έχω παραγγείλει, παρόλο που μπορείς να επιλέξεις όταν κάνεις παραγγελία online απο ποιό κατάστημα θές να παραλλάβεις ή αν θα στο στείλουν σπίτι.
Ένα το κρατούμενο.
Δέχομαι τελικά να πληρώσω μεταφορικά (5 ευρώ) για να αλλάξω την παραγγελία μου και να έρθει σπίτι μου το ανταπτοράκι. Τηλεφωνώ και την επόμενη μέρα για να επιβεβαιώσω ότι άλλαξε η παραγγελία και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.
Για να αλλάξω την παραγγελία, μιλούσα περίπου μισή ώρα και με κάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο απο το τμήμα υπολογιστών, στο τμήμα ίντερνετ και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Περνάνε οι 10 μέρες, μου λένε την τετάρτη (21/05) παραλαμβάνουμε την πέμτη στο σπίτι σας. Πέμπτη απόγεμα δέχομαι τηλεφώνημα απο την συνεργαζόμενη κούριερ επειδή δεν μπορούσαν να βρουν το σπίτι (αυτο δεν μου έχει ξανατυχει σε όλη μου τη ζωή).
Έρχεται ο κούριερ, βγάζει ένα φάκελο μου λέει 58 ευρώ. Κοιτάω την απόδειξη: Και το remote και ο αντάπτορας στην παραγγελεία. Του ζήτησα να κρατήσω το ένα μόνο και μου είπε ότι δεν γίνεται επειδή τα έχουν συσκευάσει μαζί (ήταν στον ίδιο φάκελο). Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να τα επιστρέψει και να συνεννοηθώ με το πλαίσιο.
Με το που φεύγει ο κούριερ τηλεφωνώ στο πλαίσιο και τους λέω τί έγινε, ενώ είχα τηλεφωνήσει 2 φορές για να αλλάξω την παραγγελία. 2 τα κρατούμενα.
Αφού μου τα μάσαγαν και με ξανακάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο μου λένε να ξανακάνω απο την αρχή την παραγγελία και αφου επιστράφηκε το προιόν και είναι διαθέσιμο θα το έχω την δευτερα.
Με το που κλείνω το τηλεφωνο κάνω online την παραγγελία ξανά και επιλέγω να σταλεί στο κατάστημα συντάγματος αυτή τη φορά.
Σήμερα δευτέρα που θα παραλάμβανα κανονικά, παίρνω mail απο κάποιον κύριο της eBusiness Team (όπως λένε) του Πλαισίου ο οποίος μου γράφει:
copy paste
"Αξιότιμε κύριε Λαμπρο,
Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:
Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας.
Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.
Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.
Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000"
Έχω δώσει 2 τηλεφωνα κινητό και σταθερό στο πλαίσιο και δεν καταφέρανε να επικοινωνήσουν? Τέλος πάντων......
Τηλεφωνώ στο πλαισιο με το που διαβάζω το mail και μου λένε ότι το προιόν που παρήγειλα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.
Μου ανάβουν τα λαμπάκια και αρχίζω να εξηγώ ότι είχα επιστρέψει μια παραγγελία λόγω ΔΙΚΟΥ τους λάθους, μου είπαν ότι θα αφού το επέστρεψα θα το έχουν στοκ και θα παραλάμβανα την δευτέρα. Εδώ ξανάρχισαν οι πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο (είπα την ιστορία της ζωής μου 3 φορές στους τηλεφωνητές) και καταλήξαμε στο ότι το ανταπτοράκι το πήρε άλλος.
Και ρωτώ: Πώς γίνεται να το πήρε άλλος, αφού εγώ είχα έκανα την καινούρια παραγγελία αμέσως μετά που έφυγε ο κούριερ δηλαδή πρίν φτάσει το ανταπτοράκι πίσω στην αποθήκη????
Εκφράζω αυτήν την απορία στον τηλεφωνητή και μου απαντάει ότι μάλλον κάποιος άλλος είχε κάνει παραγγελία και μόλις είδαν ότι είναι διαθέσιμο του το έστειλαν.
Κάπου εδω αρχίσανε οι συγνώμες και η ατάκα "το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένετε να ξαναείναι διαθέσιμο το προιόν για να σας το στείλουμε¨. Θα περιμένω δηλαδή άλλες 10 μέρες στην καλύτερη περίπτωση.
Σε αυτόν τον τηλεφωνικό κύκλο με ενημέρωσαν επίσης ότι δεν μπορώ να κάνω παραλλαβή απο το κατάστημα κάτι που έχω παραγγείλει. ΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ???
Να συνοψίσω:
1. Δεν αλλάζουν την παραγγελία παρόλο που τηλεφώνησα 2 φορές για να την αλλάξω.
2. Δίνουν σε άλλον το προιόν που προορίζονταν για μένα.
3. Δεν δίνουν την δυνατότητα να παραλλάβεις απο το κατάστημα, παρόλο που φαινομενικά στο site τους σου δίνεται αυτή η δυνατότητα
4. Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτη. Απο τον τρόπο που σου μιλάνε μέχρι και οι πάσες που σου κάνουνε. Πραγματικά πιστεύω ότι μίλησα με πάνω απο 10 άτομα αυτον τον καιρό στο πλαίσιο και 10 άτομα δεν μπορέσανε να κάνουνε σωστά τη δουλειά τους.
5. Αυτό είναι bonus: Δεν βρήκαν καλύτερη κουριερ να συνεργαστούνε? Ούτε που θυμάμαι το όνομά της. Κατέβηκα με τα σώβρακα κάτω να ψαχνω τον κούριερ που δεν μπορούσε να βρεί το σπίτι και έρχεται ένας τύπος λες και το είχε σκάσει απο τη φυλακή με ένα σάπιο μηχανάκι (απορώ πως προχωρούσε).
Προσπαθώ να θεωρήσω τον εαυτό μου άτυχο, αλλα δεν μπορώ. Δεν είναι το μαγαζάκι της γειτονιάς, είναι απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα.
Έχω κάνει και σχετική αξιολόγηση στο skroutz διότι αυτά πρέπει να μαθαίνονται και να ξέρει ο κόσμος τί γίνεται, πέρα από ό,τι δείχνουν οι διαφημίσεις.
Παραγγέλνω στις 12/05/2008 2 προιόντα της apple. Ενα remote και ένα ανταπτορα. Στο site έγραφαν ότι τα προιόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και ότι έρχονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Κάνω την παραγγελία online και τηλεφωνώ την επόμενη μέρα για να μου πουν πότε θα τα φέρουν. Μου είπαν σε 10 μέρες.
Την επομένη (14/05) τηλεφωνώ για να αλλάξω την παραγγελία μου. Ήθελα να βγάλω απο την παραγγελία μου το remote αφού μου έδωσε ένας φίλος. Επίσης ζητάω να κάνω παραλαβή απο το κατάστημα για να μην χρεωθώ τα μεταφορικά (αφού έβγαλα το remote το κόστος της παραγγελίας ήταν κάτω απο 45 ευρώ οπότε τα μεταφορικά δεν είναι δωρεάν)
Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω παραλαβή απο κατάστημα για κάτι που έχω παραγγείλει, παρόλο που μπορείς να επιλέξεις όταν κάνεις παραγγελία online απο ποιό κατάστημα θές να παραλλάβεις ή αν θα στο στείλουν σπίτι.
Ένα το κρατούμενο.
Δέχομαι τελικά να πληρώσω μεταφορικά (5 ευρώ) για να αλλάξω την παραγγελία μου και να έρθει σπίτι μου το ανταπτοράκι. Τηλεφωνώ και την επόμενη μέρα για να επιβεβαιώσω ότι άλλαξε η παραγγελία και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.
Για να αλλάξω την παραγγελία, μιλούσα περίπου μισή ώρα και με κάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο απο το τμήμα υπολογιστών, στο τμήμα ίντερνετ και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Περνάνε οι 10 μέρες, μου λένε την τετάρτη (21/05) παραλαμβάνουμε την πέμτη στο σπίτι σας. Πέμπτη απόγεμα δέχομαι τηλεφώνημα απο την συνεργαζόμενη κούριερ επειδή δεν μπορούσαν να βρουν το σπίτι (αυτο δεν μου έχει ξανατυχει σε όλη μου τη ζωή).
Έρχεται ο κούριερ, βγάζει ένα φάκελο μου λέει 58 ευρώ. Κοιτάω την απόδειξη: Και το remote και ο αντάπτορας στην παραγγελεία. Του ζήτησα να κρατήσω το ένα μόνο και μου είπε ότι δεν γίνεται επειδή τα έχουν συσκευάσει μαζί (ήταν στον ίδιο φάκελο). Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να τα επιστρέψει και να συνεννοηθώ με το πλαίσιο.
Με το που φεύγει ο κούριερ τηλεφωνώ στο πλαίσιο και τους λέω τί έγινε, ενώ είχα τηλεφωνήσει 2 φορές για να αλλάξω την παραγγελία. 2 τα κρατούμενα.
Αφού μου τα μάσαγαν και με ξανακάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο μου λένε να ξανακάνω απο την αρχή την παραγγελία και αφου επιστράφηκε το προιόν και είναι διαθέσιμο θα το έχω την δευτερα.
Με το που κλείνω το τηλεφωνο κάνω online την παραγγελία ξανά και επιλέγω να σταλεί στο κατάστημα συντάγματος αυτή τη φορά.
Σήμερα δευτέρα που θα παραλάμβανα κανονικά, παίρνω mail απο κάποιον κύριο της eBusiness Team (όπως λένε) του Πλαισίου ο οποίος μου γράφει:
copy paste
"Αξιότιμε κύριε Λαμπρο,
Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:
Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας.
Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.
Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.
Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000"
Έχω δώσει 2 τηλεφωνα κινητό και σταθερό στο πλαίσιο και δεν καταφέρανε να επικοινωνήσουν? Τέλος πάντων......
Τηλεφωνώ στο πλαισιο με το που διαβάζω το mail και μου λένε ότι το προιόν που παρήγειλα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.
Μου ανάβουν τα λαμπάκια και αρχίζω να εξηγώ ότι είχα επιστρέψει μια παραγγελία λόγω ΔΙΚΟΥ τους λάθους, μου είπαν ότι θα αφού το επέστρεψα θα το έχουν στοκ και θα παραλάμβανα την δευτέρα. Εδώ ξανάρχισαν οι πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο (είπα την ιστορία της ζωής μου 3 φορές στους τηλεφωνητές) και καταλήξαμε στο ότι το ανταπτοράκι το πήρε άλλος.
Και ρωτώ: Πώς γίνεται να το πήρε άλλος, αφού εγώ είχα έκανα την καινούρια παραγγελία αμέσως μετά που έφυγε ο κούριερ δηλαδή πρίν φτάσει το ανταπτοράκι πίσω στην αποθήκη????
Εκφράζω αυτήν την απορία στον τηλεφωνητή και μου απαντάει ότι μάλλον κάποιος άλλος είχε κάνει παραγγελία και μόλις είδαν ότι είναι διαθέσιμο του το έστειλαν.
Κάπου εδω αρχίσανε οι συγνώμες και η ατάκα "το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένετε να ξαναείναι διαθέσιμο το προιόν για να σας το στείλουμε¨. Θα περιμένω δηλαδή άλλες 10 μέρες στην καλύτερη περίπτωση.
Σε αυτόν τον τηλεφωνικό κύκλο με ενημέρωσαν επίσης ότι δεν μπορώ να κάνω παραλλαβή απο το κατάστημα κάτι που έχω παραγγείλει. ΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ???
Να συνοψίσω:
1. Δεν αλλάζουν την παραγγελία παρόλο που τηλεφώνησα 2 φορές για να την αλλάξω.
2. Δίνουν σε άλλον το προιόν που προορίζονταν για μένα.
3. Δεν δίνουν την δυνατότητα να παραλλάβεις απο το κατάστημα, παρόλο που φαινομενικά στο site τους σου δίνεται αυτή η δυνατότητα
4. Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτη. Απο τον τρόπο που σου μιλάνε μέχρι και οι πάσες που σου κάνουνε. Πραγματικά πιστεύω ότι μίλησα με πάνω απο 10 άτομα αυτον τον καιρό στο πλαίσιο και 10 άτομα δεν μπορέσανε να κάνουνε σωστά τη δουλειά τους.
5. Αυτό είναι bonus: Δεν βρήκαν καλύτερη κουριερ να συνεργαστούνε? Ούτε που θυμάμαι το όνομά της. Κατέβηκα με τα σώβρακα κάτω να ψαχνω τον κούριερ που δεν μπορούσε να βρεί το σπίτι και έρχεται ένας τύπος λες και το είχε σκάσει απο τη φυλακή με ένα σάπιο μηχανάκι (απορώ πως προχωρούσε).
Προσπαθώ να θεωρήσω τον εαυτό μου άτυχο, αλλα δεν μπορώ. Δεν είναι το μαγαζάκι της γειτονιάς, είναι απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα.
Έχω κάνει και σχετική αξιολόγηση στο skroutz διότι αυτά πρέπει να μαθαίνονται και να ξέρει ο κόσμος τί γίνεται, πέρα από ό,τι δείχνουν οι διαφημίσεις.