- Μηνύματα
- 1,222
- Πόντοι
- 36
την παμε για SET UP.....οταν ομως ουτε η gibson ειναι ευκολοπαιχτη,τοτε τι γινετε?
Τοτε δεν εχεις παρα να μαθεις να κανεις...SET UPΚαι εγώ πιστεύω οτι το ΝΟ1 στην κιθάρα είναι το παίξιμο και η ευκολία της ταστιέρας, που συνεπάγεται χαμόγελο στα χείλη και όρεξη για παίξιμο. Άμα είναι να λέω: "θα πιάσω πάλι την κιθάρα και θα πιαστεί το χέρι μου, οπότε άστο καλύτερα", δεν υπάρχει λόγος να φεύγουν τόσα λεφτά για ενα όργανο το οποίο απλώς κουβαλάει ένα βαρύ όνομα.
Εδω , ειναι που διαφωνω με εσενα , καλη η αξιοποιηση της τεχνολογιας αλλα αυτο που περιγραφεις εχει και κοινωνικες προεκτασεις , αποξενωση - ατομικισμος - μη ανταλαγη αποψεων και ιδεων κλπ.marathon είπε:(βυνίλιο vs cd vs HD...και πάει λέγοντας...για να καταλήξουμε στο MP3) άρα για μένα η ποιότητα του ήχου είναι αυτό που ακούει και δέχεται ό ακροατής.
Δηλαδη , καθε ....περυσι και καλυτερα....
Εκεί που διαφωνώ με τον Superfunk είναι για τους κιθαρίστες που παίζουν κιθάρα "ζωντανά"...για μένα έχει πιό μεγάλο ενδιαφέρον (να το πώ αξία?) να δώ πιτσιρικάδες να κάθονται σε ένα υπολογιστή με τη κιθάρα τους, να εκμεταλεύονται τα καλούδια της τεχνολογίας και να μοιράζουν μουσική μέσα από το Internet...αυτό το θεωρώ (ως 50άρης πιά) πρόοδο.
αν το παμε ετσι τοτε και η ...ποιοτητα της...μουσικης ειναι αυτο που δεχεται ο ακροατης (δηλ.το αθλιο συνοθυλευμα του εντεχνοσκυλαδικου,της Celline Dion & του Παρασκευα.... :),άρα για μένα η ποιότητα του ήχου είναι αυτό που ακούει και δέχεται ό ακροατής.
μαλλον δεν με καταλαβες...εκεί που διαφωνώ με τον Superfunk είναι για τους κιθαρίστες που παίζουν κιθάρα "ζωντανά"...για μένα έχει πιό μεγάλο ενδιαφέρον (να το πώ αξία?) να δώ πιτσιρικάδες να κάθονται σε ένα υπολογιστή με τη κιθάρα τους, να εκμεταλεύονται τα καλούδια της τεχνολογίας και να μοιράζουν μουσική μέσα από το Internet...αυτό το θεωρώ (ως 50άρης πιά) πρόοδο.
μα αυτη η δυνατοτητα υπηρχε ΠΑΝΤΟΤΕ δεν ειναι αποτελεσμα της ..σημερινης τεχνολογιας (τα "μαγικα" των στουντιο ηχογραφησεων υπαρχουν απο καταβολης της τεχνης της ηχοληψιας).και εκεί θέλω να καταλήξω, η σημερινή τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα σε μία ΗΒ να στέκεται πλάι σε μια Gibson.
Μα δεν νομίζω ότι έθεσε τέτοιο ζήτημα.ziggy440 είπε:....
κάνε ένα πείραμα και τότε θα καταλάβεις αν μετά θα σου χρειαστεί και η gibson ή θα συνεχίσεις με την harley.
harilatron είπε:Προφανώς (μην τα ξεφτιλιζουμε όλα) και δεν συκρίνουμε όργανα. Συμφωνώ απόλυτα με τον harilatron εδώ δεν μπορείς να ξεχωρίσεις εάν παίζει πραγματική κιθάρα ή midi....
κάνε ένα πείραμα και τότε θα καταλάβεις αν μετά θα σου χρειαστεί και η gibson ή θα συνεχίσεις με την harley.
Μα δεν νομίζω ότι έθεσε τέτοιο ζήτημα.
Επίσης ziggy ξέχασες να προσδιορίσεις για τι είδους ήχους μιλάμε. Σε πολλές περιπτώσεις ΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις τι είναι τι. (Οταν το ακούς γραμμένο, όχι όταν παίζεις). Ειδικά αν ακούγονται κι άλλα όργανα.
...Όπως και Oscar Castro Neves (lol)....menelaos είπε:CaetanoGaetano Veloso
μωρε συμφωνω απολυτα απλα ΠΟΥ κολαει σε αυτα που εγραψα το παραπανω δεν καταλαβαινω... : :..Προς Superfunk...
Ο ακροατής εκτός από αυτά ακούει και Jeff Beck, John Mclaufin, Pat Metheny, Αziza Mustafa Zanthe, Gaetano Veloso επίσης... με λίγα λόγια είναι στη κρίση του να επιλέξει (όπως και στις υπόλοιπες τέχνες που αναφέρεις...
Και ευτυχώς που αυτή η παράδοση συνεχίζεται και Gibson και Fender πιάνουν μόνο σημαντικοί καλλιτέχνες που έχουν να δώσουν πολλά στη μουσική όπως αυτοί:deadendmind είπε:Α, εξυπακουεται πως το 90% της συχρονης ιστοριας της μουσικης που γραφτηκε με fender κ gibson, ειναι γραμμενη λαθος. Εννοειται. Για αυτο δεν εχουμε στις μερες μας Μπετοβεν και Σουμαν, επειδη το 60 δεν ειχαν Χαρλεη. Δεν ξεραν ρε οι παλιοι.
Πέστα χρυσόστομε!Superfunk είπε:Ε,καλα αν το παμε ετσι ολοι αυτοι οδηγουν Porsche & "Μερτσεντε" αρα ειναι μαπα αμαξια ετσι δεν ειναι?? ;D ;D ;D