- Μηνύματα
- 5,554
- Πόντοι
- 303
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
καλησπερα, έχω ξαναψωνισει από reverb και ήταν όλα μια χαρά. Στην τελευταία μου αγορά ταλαιπωρήθηκα λίγο, για αυτο θα γράψω το μάθημα που πηρα, για την περίπτωση που το δει κάποιος και βοηθηθεί σε μια παρόμοια μελλοντική περίπτωση.
Το ιστορικό:
παρήγγειλα από ιδιώτη στη Γαλλια τον laney L5T (made in uk) σε καλή τιμή. Οι επιλογές για αποστολή ήταν πολύ ακριβες,αλλά με chronopost θα ερχόταν με 80€. Αφότου απεστάλη, έψαξα να δω πληροφορίες για την εν λόγω εταιρεία. Είδα βιτριολικες κριτικές, αλλά στην περίπτωσή μου δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο (συγκριτικά με άλλα που διαβαζω).
Κααααποτε ήρθε ο ενισχυτής. Παραλαμβάνω το πακέτο που εμφανισιακά είναι ταλαιπωρημένο (αλλά όχι κάτι φοβερό) και νιώθω ότι ο ενισχυτής κινείται ελεύθερα μέσα του. Δεν διανοουμαι ότι δεν βρίσκεται σε άλλο κουτί οπότε ανοίγω και τον βρίσκω ανάμεσα σε ελάχιστα "χαρτιά" και 2 foam bags
Κατανοώντας ότι έφαγε πολύ ξύλο, αρχίζω τις φωτογραφίες του ξεπακεταρισματος. Να μην τα πολυλογω, είχε ξεκολλήσει το μεγαφωνο από τη μπάφλα ξηλώνοντας βιδες. Αυτό ήταν το χοντρό, κατά τα άλλα είχε στραβωσει πινς λυχνιών ,είχε ξεκολλήσει το LED του drive καναλιού κλπ. Τον έλυσα, πήρα καλές φωτογραφίες με την έκταση των ζημιών, τον "επιδιορθωσα" πρόχειρα και τον έβαλα να παίξει. Έπαιζε μια χαρά!
Από πριν βάλω χέρι, επικοινώνησα ευγενικα με τον πωλητή, ήταν άμεσος στις απαντήσεις του, αλλά αρνιόταν ότι το πακετάρισμα που έκανε δεν ήταν κατάλληλο. Επέμενε ότι φταίει η μεταφορική κλπ (πραματα που ξέρουμε ότι δεν λειτουργούν). Μου ζητησε να τον πάω σε professional για να κάνει εκτίμηση της ζημιάς για να καταγγείλει την μεταφορική, και φυσικά του απάντησα ότι αυτό έχει κόστος και δεν το αναλαμβάνω γιατί ο ενισχυτής ήρθε σπασμένος και αρνείται ότι έχει ευθύνη. Οι συζητήσεις παρέμειναν σε ευγενικό επίπεδο αλλά δεν κατέληγαν κάπου γιατί απέφευγε την ευθεία απάντηση στο αν παραδέχεται ότι δεν πακεταρε σωστά και ότι θα καλύψει partial refund. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν 2-3 μέρες και δεν φάνηκε να βρίσκουμε κοινό έδαφος. Στο τέλος μου είπε κάτι του στυλ "μπορεί να τον άνοιξες και να έκανες ζημιά για να ζητήσεις refund"...
Έτσι, έκανα αίτημα για partial refund 100€.
Σχεδον αμέσως έλαβα email από κάποιον του reverb όπου ζήτησε σύνοψη της πλευράς μου και φωτογραφίες. Έστειλα και μου απάντησε ότι θα μελετήσουν την περίπτωση και θα επανέλθουν. Την επόμενη μέρα έλαβα τα χρήματα. Τόσο απλα!
Το μάθημα:
1)τα μεταφορικά για κάποιο βαρύ αντικείμενο είναι πολλά. Οι τιμές του reverb δεν είναι κριτήριο για σύγκριση με την εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων
2)Θα προτιμώ καταστήματα και όχι ιδιώτες ακόμα και αν έχουν καλό feedback. Ο δικός μου είχε 5 αστέρια από 50 κριτικές αλλά δεν ήξερε να πακετάρει έναν ενισχυτή. Αν θα πρέπει να πάρω από ιδιώτη θα τον πρήζω να μου στέλνει φωτογραφίες κατά το πακετάρισμα.
3) Οι διαπραγματεύσεις μου θα γίνονται πολύ πιο σύντομα. Εδώ ταλαιπωρήθηκα σε μακροσκελείς συζητήσεις για θέματα που φαινόταν από την αρχή ότι δεν θα βρεθεί λύση
4) πάντα βίντεο με το άνοιγμα του κουτιού. Θα είχε ληξει η συζήτηση με τον πωλητή νωρίτερα
5) η συμπεριφορά του reverb ήταν υποδειγματική.
Το ιστορικό:
παρήγγειλα από ιδιώτη στη Γαλλια τον laney L5T (made in uk) σε καλή τιμή. Οι επιλογές για αποστολή ήταν πολύ ακριβες,αλλά με chronopost θα ερχόταν με 80€. Αφότου απεστάλη, έψαξα να δω πληροφορίες για την εν λόγω εταιρεία. Είδα βιτριολικες κριτικές, αλλά στην περίπτωσή μου δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο (συγκριτικά με άλλα που διαβαζω).
Κααααποτε ήρθε ο ενισχυτής. Παραλαμβάνω το πακέτο που εμφανισιακά είναι ταλαιπωρημένο (αλλά όχι κάτι φοβερό) και νιώθω ότι ο ενισχυτής κινείται ελεύθερα μέσα του. Δεν διανοουμαι ότι δεν βρίσκεται σε άλλο κουτί οπότε ανοίγω και τον βρίσκω ανάμεσα σε ελάχιστα "χαρτιά" και 2 foam bags
Κατανοώντας ότι έφαγε πολύ ξύλο, αρχίζω τις φωτογραφίες του ξεπακεταρισματος. Να μην τα πολυλογω, είχε ξεκολλήσει το μεγαφωνο από τη μπάφλα ξηλώνοντας βιδες. Αυτό ήταν το χοντρό, κατά τα άλλα είχε στραβωσει πινς λυχνιών ,είχε ξεκολλήσει το LED του drive καναλιού κλπ. Τον έλυσα, πήρα καλές φωτογραφίες με την έκταση των ζημιών, τον "επιδιορθωσα" πρόχειρα και τον έβαλα να παίξει. Έπαιζε μια χαρά!
Από πριν βάλω χέρι, επικοινώνησα ευγενικα με τον πωλητή, ήταν άμεσος στις απαντήσεις του, αλλά αρνιόταν ότι το πακετάρισμα που έκανε δεν ήταν κατάλληλο. Επέμενε ότι φταίει η μεταφορική κλπ (πραματα που ξέρουμε ότι δεν λειτουργούν). Μου ζητησε να τον πάω σε professional για να κάνει εκτίμηση της ζημιάς για να καταγγείλει την μεταφορική, και φυσικά του απάντησα ότι αυτό έχει κόστος και δεν το αναλαμβάνω γιατί ο ενισχυτής ήρθε σπασμένος και αρνείται ότι έχει ευθύνη. Οι συζητήσεις παρέμειναν σε ευγενικό επίπεδο αλλά δεν κατέληγαν κάπου γιατί απέφευγε την ευθεία απάντηση στο αν παραδέχεται ότι δεν πακεταρε σωστά και ότι θα καλύψει partial refund. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν 2-3 μέρες και δεν φάνηκε να βρίσκουμε κοινό έδαφος. Στο τέλος μου είπε κάτι του στυλ "μπορεί να τον άνοιξες και να έκανες ζημιά για να ζητήσεις refund"...
Έτσι, έκανα αίτημα για partial refund 100€.
Σχεδον αμέσως έλαβα email από κάποιον του reverb όπου ζήτησε σύνοψη της πλευράς μου και φωτογραφίες. Έστειλα και μου απάντησε ότι θα μελετήσουν την περίπτωση και θα επανέλθουν. Την επόμενη μέρα έλαβα τα χρήματα. Τόσο απλα!
Το μάθημα:
1)τα μεταφορικά για κάποιο βαρύ αντικείμενο είναι πολλά. Οι τιμές του reverb δεν είναι κριτήριο για σύγκριση με την εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων
2)Θα προτιμώ καταστήματα και όχι ιδιώτες ακόμα και αν έχουν καλό feedback. Ο δικός μου είχε 5 αστέρια από 50 κριτικές αλλά δεν ήξερε να πακετάρει έναν ενισχυτή. Αν θα πρέπει να πάρω από ιδιώτη θα τον πρήζω να μου στέλνει φωτογραφίες κατά το πακετάρισμα.
3) Οι διαπραγματεύσεις μου θα γίνονται πολύ πιο σύντομα. Εδώ ταλαιπωρήθηκα σε μακροσκελείς συζητήσεις για θέματα που φαινόταν από την αρχή ότι δεν θα βρεθεί λύση
4) πάντα βίντεο με το άνοιγμα του κουτιού. Θα είχε ληξει η συζήτηση με τον πωλητή νωρίτερα
5) η συμπεριφορά του reverb ήταν υποδειγματική.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: