- Μηνύματα
- 349
- Πόντοι
- 28
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Εμένα μου αρέσει και το carbon copy της Mxr, λίγο πιο σκοτεινό από το dm από ό,τι θυμάμαι, διαψεύστε με διαφορετικά. Πάντως, το dm είναι σοβαρό πετάλι. Επειδή δεν έχω δοκιμάσει το waza, έχετε βρει διαφορές;
Τα MXR έχουν τις πιο αδιάφορες κριτικές από όλα τα delay πετάλια σε αυτή την τιμολογιακή κατηγορία. Βασικά μιλάω για το απλό καθώς με το Deluxe για καποιο λόγο δεν ασχολείται σχεδόν κανένας.Γιατί δεν κοιτάζεις mxr (απλό ή deluxe), ή και κάποιο από τα delay της jam?
Σε μία ιδανική οικονομική φάση θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη το Delay Llama Extreme, ωστόσο δε μπορώ να φτάσω στα 350+ ούτε να ρισκάρω για ένα μεταχειρισμένο από Έλληνα ιδιώτη χωρίς καμία κριτική στα 280.Γιατί δεν κοιτάζεις mxr (απλό ή deluxe), ή και κάποιο από τα delay της jam?
Σε ευχαριστώ! Να μαθαίνουμε και τίποτα!!!Είμαι κάτοχος ενός vintage DM2 και έχουν περάσει πολλά, πάρα πολλά delays απ τα χέρια μου.
Να ξεκινήσω με ένα disclaimer: Το DM2 παίζει να είναι το αγαπημένο μου πετάλι στον πλανήτη. Είναι το πρώτο πετάλι που ξαναγόρασα όταν, πριν 15 χρόνια, μου έκλεψαν όλον τον εξοπλισμό, οπότε δεν ξέρω αν θα είμαι αντικειμενικός. Αλλά: το DM2 δεν είναι ένα general purpose delay. Είναι το καλύτερο delay αν θέλεις να ακούγεται πραγματικά σαν μέρος του αρχικού σου ήχου, αν θες ένα ζεστό slapback (κάτι που δεν είναι κάτι εύκολο να το πετύχεις με πετάλι που δεν έχει φίλτρο) ή ένα delay που δεν μπερδεύει με αυτό που παίζεις, μιας που με το high cut που έχει όταν το βάζεις πιο κοντά στο max time (300ms) γίνεται κάτι σαν reverb.
Σε σχέση με πολλά νεότερα αναλογικά delays, ο συνδυασμός του κυκλώματος της Boss με τα Ιαπωνικά Panasonic τσιπάκια, θεωρείται ως ένας από τους καθαρότερους από πλευράς artefacts και πσηφιακίλας που λένε κι οι νοϊζαίοι ?. Υπάρχει κι ακόμη πιο high end κλώνος του DM2 που θεωρείται ίσως το απόλυτο, το παλιό αναλογικό Way Huge Aqua Puss (όχι η επανέκδοση). Όμως και στα υπόλοιπα αναλογικά delays, τα οικονομικότερα με τους Κινέζικους Panasonic κλώνους, τα artefacts θα τα ακούσεις περισσότερο στο max delay time και όταν παίζεις ψηλά στην ταστιέρα. Πολύ ψηλά. Στην πράξη λοιπόν έχω να πω ότι ποτέ δε με έχουν ενοχλήσει, μάλλον δεν είναι και κάτι που έχω παρατηρήσει για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχουν θεσπέσια delays με Κινέζικους Panasonic κλώνους, με πρώτο να μου έρχεται στο μυαλό το Delay Llama του ¨δικού μας" Jam.
Το Echo Shifter δεν το έχω ακούσει αλλά με τόσα αρνητικά δε θα ασχολούμουν όταν υπάρχουν πλέον άπειρες επιλογές.
Τέλος, επειδή επιμένεις για "φουλ αναλογικό": Ο μόνος λόγος για να πάει κάποιος σήμερα σε αναλογικό delay, είναι γιατί θέλει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα και το mojo. Τα μόνα αναλογικά πετάλια που όντως με τη δισκογραφία που έχουν πίσω το δικαιολογούν αυτό, είναι τα παλιά EH Memory Man και Boss DM2 (τελείως διαφορετικός μεταξύ τους ήχος). Άντε αν θες κάτι πολύ "whacky" και σηκώνει η τσέπη να πας απ τα καινούργια και σε κάποιο Chase Bliss.
Σε άλλη περίπτωση υπάρχουν τόσα καταπληκτικά ψηφιακά πετάλια τα οποία ξεκινάν από Ελβετικούς σουγιάδες όπως το επίσης Ελληνικό Crazy Tube Circuits Time. Είναι βασισμένο στο Deep Blue Delay της ιδιοφυΐας που λέγεται Bjorn Juhl αλλά προσθέτει ένα πολύ έξυπνο filtering που μπορεί να τοποθετήσει τα delays όσο μπροστά ή πίσω μπορεί να χρειάζεται και να δώσει αναλογικό ή tape χαρακτήρα. Υπάρχουν επίσης mojo machines όπως το καινούργιο Space Echo που έχει βγάλει η Boss που κι εγώ το λιγουρεύομαι.
Όπως είπα το DM2 είναι η αδυναμία μου. Αλλά για να είμαι ξεκάθαρος, έχω και δύο Eventide H9 στην πεταλιέρα να του "κάνουνε παρέα"....?
Υ.Γ Αν μου έλεγαν να διαλέξω οπωσδήποτε αναλογικό delay μετά το DM2, θα κοίταγα μόνο το Diamond Memory Lane 2. To παλιό, το μεγάλο, το τετράγωνο με τα original Panasonics. Είναι πολλά, πάρα πολλά τα λεφτά βέβαια...
9 ώρες πριν, Nestoras είπε
Έχω στις πεταλιέρες μου τα original Boss DD-2 & DM-2. Είναι πολύ ωραία και τα 2 (το καθένα στον τομέα του). Αν τα βρεις λογική τιμή να τα πάρεις.
Θα σου πρότεινα όμως να δώσεις μια ευκαιρία στο:
Η μη δυνατότητα Tap-Tempo όπως και το ότι δεν είναι Stereo (λογικό για αναλογικό πετάλι αν και στο παρελθόν έχουν γίνει θαυματάκια όπως το Flux Slipstream) είναι τα μειονεκτήματα της όλης φάσης...Κατοχος ενος Boss DM-3 απο το 1983, αλλα εμενα, στο παιξιμο μου πλεον, αν το delay δεν εχει expression pedal ωστε να ρυθμιζω το mix με το ποδι ανα πασα στιγμη, tap για να του δινω ρυθμο και επιλογη αξιων (παρεστιγμενα ογδοα ως επι των πλειστων) δεν μου ειναι λειτουργικο.
Σε αυτα να προσθεσω επισης το must να εχει ψηφιακο display να ξερω τι μου γινεταιΚατοχος ενος Boss DM-3 απο το 1983, αλλα εμενα, στο παιξιμο μου πλεον, αν το delay δεν εχει expression pedal ωστε να ρυθμιζω το mix με το ποδι ανα πασα στιγμη, tap για να του δινω ρυθμο και επιλογη αξιων (παρεστιγμενα ογδοα ως επι των πλειστων) δεν μου ειναι λειτουργικο.
To stereo δεν με ενδιαφερει, γιατι εχω σταματησει εδω και πολλα χρονια να παιζω stereo.Η μη δυνατότητα Tap-Tempo όπως και το ότι δεν είναι Stereo (λογικό για αναλογικό πετάλι αν και στο παρελθόν έχουν γίνει θαυματάκια όπως το Flux Slipstream) είναι τα μειονεκτήματα της όλης φάσης...
Προβολή συνημμένου 36431
Το αναλογικο το παιρνεις για φαση slapback, που εκει δε θες tap. Για να το χρησιμοποιησεις για κατι αλλο σε φαση dotted 8ths και τετοια, σε εγγραφη γινεται και μαμαει, αλλα σε κατασταση live-τρεχα-να-προλαβεις ειναι ζορικη η φαση.
Οποτε για τα ζορικα εχεις το ψηφιακο και καθαριζεις.
Αν νομιζεις οτι θελεις απαραιτητα tap tempo, αξιες και τα σχετικα, τοτε πολυ απλα μην το παρεις, και μαζεψε φραγκα για κατι αναλογο.